globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Teplota oleje
 
6.11.2011 v 21:45
Konečně sem si koupil teploměr na oil, který se šroubuje místo víčka a nevím, kolik by to tak mělo ukazovat u plynulé jízdy, žádné popojížďky, žádná čočka... tak v klídku... spíš mi jde o to, jestli to ukazuje dobře, bo tam dnes bylo tak 70, tzn, to co voda. a když měla voda při zahřívání 70, olej měl asi 30
Předchozí
1 2
Následující

Teplota oleje

7.11.2011 v 18:04 | Nahoru | #31

Teplota oleje

7.11.2011 v 18:51 | Nahoru | #32
dobrej

(reakce na) Teplota oleje

7.11.2011 v 19:43 | Nahoru | #33
charlie.vtx1800> tak to jhe nejlepší vtip směju se jeste ted

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplota oleje

7.11.2011 v 20:05 | Nahoru | #34
Mě to u ER5 i v největších vedrech nešlo přes 75C. Cca tak 5km trvalo nez se vubec rucka hla. Na tu tycku to taky jen cakalo. Olej se zahrejva mnohem dyl nez voda, vsechno jak psal molex. Nektery motory meli dřív i ohrev oleje od vody (do dosazeni provozni teploty) pak to slo obracene. Kdyby jste nekdo chtel (ER5,KLE500,EN500,GPZ500) zbylo mi to. Nebo vymenim za teplomer na XJ600.. U vzduchace je to opodstatnenejsi informace.

Teplota oleje

7.11.2011 v 22:09 | Nahoru | #35
Proč v tom budíku je ta kapalina ? To je zamýšlený jako tlumení rafičky ...

Teplota oleje

8.11.2011 v 10:49 | Nahoru | #36
Jo je to kvůly tlumení. Jinak uvařit vzducháč není zaš až takovej problém. Když jsem měl GSX600F tak při jedný vyjížďce na srazu kdy jsem se jen posouval tak postupně padal volnoběh a motoru se přestávalo chtít běžet.Při zimní kontrole ventilů jsem si všimnul, jak vačky hrajou barvama.Kdybych se v ten okamžik neutrch a tím pádem neschladil motor a pokračoval chviku tím tempem v tom pařáku, tak bylo vymalováno ...

Teplota oleje

8.11.2011 v 15:38 | Nahoru | #37
KTM LC4 640 Enduro na dalnici po par minutach drzeni 140km/h 130stupnu

Teplota oleje

8.11.2011 v 15:44 | Nahoru | #38
Nevím,teplotu neřeším... spíš aby tam něco bylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplota oleje

8.11.2011 v 19:47 | Nahoru | #39
PetrER>

Pokuď ti to nikdy neslo pres 75°C, tak ti to čidlo buď blbě ukazuje a nebo jezdíš na nezahřáté motorce. Mě se drží teplota oleje po zahřátí někde okolo 80-90°C. Nejvíce jsem zatím viděl 110°C, ale pořád je to málo na motory Škoda HTP, kde olej dosahuje teploty až 160°C.

(reakce na) Teplota oleje

8.11.2011 v 20:04 | Nahoru | #40
AndělČK> Protože ten motor resp. celý auto je konstruovaný jako nákupní taška do města a počítá se že bude jezdit 15 km do práce a zase zpět. To že si to lidi kupujou a lítaj s tím po dálnici a ještě tam dávají 5W30 tak to je zhovadilost. Proto při dálničních jízdách nebo delší používání jedině xW50! Ale to už je na jinou diskuzi ...

1 reakcí na tento příspěvek Teplota oleje

8.11.2011 v 20:13 | Nahoru | #41
co se tu porád řeší? ten teploměr do víčka je stejně přesný jak předpověď počasí na nově... je to prostě jen orientační " velmi"

durex> čoveče ten motor musel už být něčím načatý... Na B6 což je stejný motor jsem takový problém neměl nikdy a to mě věř, že kolon jsem si užil... pravda zvuky motoru se krapec změnily

(reakce na) Teplota oleje

8.11.2011 v 22:12 | Nahoru | #42
charlie.vtx1800> ten je dobrej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplota oleje

9.11.2011 v 07:33 | Nahoru | #43
HornisGSX> No tak ten teploměr je docela přesnej. Dělaj jsem pokus s kalibrovaným teploměrem a odchylka byla minimální. Ten Tenploměr je třeba dobrej, když někam přijedeš, zastavíš a po dvou hodinách chceš zase jet, tak jen koukneš a vidíš, že má motor ještě 50 st. tak stačí pár km na prohřátí vršku a pak palba

(reakce na) Teplota oleje

10.11.2011 v 09:11 | Nahoru | #44
Durex> to jo na to dobrej jé ale, že by byl přesný... musíš brát v potaz to, že nebere teplotu oleje přímo z kapaliny ale ze vzduchu v motoru a v ní rostříknute kapaliny...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist