Pokud by to byly dva rýpance nad sebou, ale nespojené a relativně krátké, tak by to moc vadit nemělo.
No a pokud by jednotlivý šlic byl kratší, než vzdálenost mezi prvním a posledním kroužkem, tak bych se na to vyignoroval.
Jak vypadá píst v tom místě, je tam stopa po průniku spalných plynů vedle pístu do karteru? Až podle takových příznaků bych uvažoval o dalších krocích.
V dřívějších dobách jsme pro změnu časování rozvodu "naletovávali" mosazí hrany kanálů dvoutaktů, ale bylo to jen na krátkou dobu (zkoušky)...a taky se počítalo se vším, že...
Je-li pracovní plocha litinová, je možné válec převrtat, limitem je zbylá síla litinové vložky. 3mm jsou v pohodě, 2mm by šly - podle vrtání a kolik trčí litina na spodu. Jezdili jsme i se šlupkou pod 1,5mm...
Záleží,jestli by byly písty...a na ceně.
Pokud se motor převrtá, vzroste výkon i krouticí moment a jeho vrchol se (zpravidla) posune níž. "Opravou" by se dal udělat smysluplný tuning .
Naposledy editováno 03.11.2011 22:00:12
Jinak si myslim že v dnešní době jde všechno, ale zase na druhou stranu se v dnešní době už skoro nic neopravuje, prostě se to vymění. A taky záleží na tom jestli se to vyplatí opravovat, aby oprava nebyla dražší něž výměna za nový válec
2 reakcí na tento příspěvek rýha ve válci
MaKeC125> kdyby to bylo ocelový tak jo, ale v litině je moc uhlíku a to je při sváření pa pí..
Zdenalbenal> jediný co mě napadá je vybrousit to do větší hloubky a pak to něčím (asi hliníkem) zalejt a následně vybrousit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rýha ve válci
FiZzeR píše: nebo dovařit materiál do tý díry a novej výbrus s nikasilem. otázka je, jestli se aspoň jedna z těch možností finančně vyplatí.
Taky možnost, pokud origo je Nicasil, ale víš jak to je se svárama odlitků...je tam vwětšinou mrak Zn kvůli zabíhání a to kvalitě sváru nepřidá. Šel bych cestou suché vložky. Ona tam stejně zalitá bude...v té době se Nicasil ještě moc nepraktikoval, ale jistej bych si byl kdybych to viděl.
Nicméně takový skazky že drážky ve válci neřešit, pokud to nic nedělá, to je kravina.
Dílů na to je dost, takže se sehnat dá...ale i oprava je možná.
Naposledy editováno 04.11.2011 07:52:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rýha ve válci
1 reakcí na tento příspěvek rýha ve válci
Musel sem si rejpnout
Naposledy editováno 04.11.2011 19:33:11
Naposledy editováno 06.11.2011 08:10:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 | murila | 1 | 8.5.2022 v 18:13 gerrik |
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 | murila | 0 | 8.5.2022 v 18:12 murila |
Yamaha fz 750 1986, univerzální bud... Yamaha FZ 750 | TomKonrad | 4 | 30.5.2021 v 11:52 TomKonrad |
Yamaha fz 750 1986 Yamaha FZ 750 | TomKonrad | 3 | 1.5.2021 v 12:47 KajošR1 |
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... | SPIJKER | 104 | 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER |