2stroke píše: Motorku kterou jsem přetočil dvakrát přes boudu nemůžu přece z citových důvodů prodat
no jo taky pravda ja kdysi v casech minulych skladoval tri simsony skutry z citovych duvodu teda na dily ! vsechny sme je s brachou zmordovali
Ale je jasné, že na 125ccm nenajedeš tolik jako na větším obsahu. Viděl jsem zx-10r, které měli přes 100tis. a žádný problém, sem tam kůra v servisu. Dá se jednoduše říct, že běžným zacházením se ti nemá velice co pokazit
Mimochodem, kdo stáčí na motorkách kilometry je ubožák, idiot, kokot, Bruno ližpič.
Přeju dobrou koupi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
2stroke píše: Kecy v kleci...viděl jsem pár starých BMW, které měli i pře 500 000 km ...
..no...fakt,jo!??
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
2LEKO píše: ..no...fakt,jo!??
Tyhle BMW boxery mivaj najeto nejvic ze vsech, koukal jsem na jeden s nemeckou znackou na nakym parkovisti a mel tam 230000 Pak ji dovezou k nam a bude mit 70000 (u techto motorek uz neplati ze se stacej na 30000, to uz by bylo asi moc podezrele )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
SirIndy píše: Tyhle BMW boxery mivaj najeto nejvic ze vsech, koukal jsem na jeden s nemeckou znackou na nakym parkovisti a mel tam 230000 Pak ji dovezou k nam a bude mit 70000 (u techto motorek uz neplati ze se stacej na 30000, to uz by bylo asi moc podezrele )
..tak já nepochybuji o 230.000 km...ale 500.000 km,mi už je trochu divné a moc tomu nevěřím!
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
BMW R1200RT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
2LEKO píše: ..tak já nepochybuji o 230.000 km...ale 500.000 km,mi už je trochu divné a moc tomu nevěřím!
A co konkretne myslis ze by melo do te doby odejit ze uz by se to nevyplatilo vymenit a sla by na dily?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
OndraCB píše: Tak třeba takovouto bych bral hned i s těma 100.000, jen ty prachy mít:
BMW R1200RT
Myslis ze by sis proti FJR pomohl?
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
Bohužel to není vtip
Deadman píše: Na bazarovou motorku je příliž 40 tis. km, na tolik se stáčí ty, co maj reálně 200 a víc a je na nich poznat, že už jsou zralé na generálku. Vhodné ke koupi jsou ty s 25-30 tis na tachometru, ty mají reálně kolem 100 tis a minimálně půlku životnosti před sebou.
Bohužel to není vtip
Takhle bych teda negeneralizoval. Zalezi prece i na rocniku motorky, podle me se klidne staci i treba z 60tis na 30tis u tech novejsich... Protoze lidi se proste tech kilaku bojej (taky jsem se drive bal), trh si to zada.
SirIndy píše: Myslis ze by sis proti FJR pomohl?
Ánšto nějako fotrovatim, tak bych si pomohl k většímu pohodlí .
Těch 145 kobyl už dávno nevyužívám, jezdit s cesťákovým sportem kolem 4000 otáček je nepatřičné . RT by na ty moje kochačky bylo ideál a 200.000 kiláků to dá v pohodě.
2 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
3 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
Když si 16cti letý kluk koupí 125ccm a chce najednou být velkej frajer a hned po nastartování z garáže s doměním, že olej tam má novej, bude točit červené tak je jasné, že se ten motor ve 20 rozsype, ne-li dřív zadře...
Pokud člověk koupí 125ccm 4 takt, který byl dobře zajetý .. a opečovávaný, nevytáčený za studena a pravidelně čištěný a seřizovaný (karbec, ventily, atd..) tak ten motor dá vpohodě i přes 100 tis bych řekl, a je fuk, že je to jednoválec 125ccm .. moje CBR má najeté teď 36 tis .. s motorem žádné závady (Klep, klep, klep) a pořád šlapká jak švýcarské hodinky a ještě dlouho takto krásně šlapat bude.
A řekl bych, že obdobně to bude i s vyššíma kubaturama .. Proto je problém koupit dobrý kus 125ccm právě kvůli výše zmíněným věcem..
Problém je taky ten, že většina 16cti letých de kupovat moto s otcem, popř. jiným rodinným příslušníkem.. Ono tak musí kvůli podpisu na smlouvě od zákonného zástupce, ale taky tihleti rodinní příslušníci maj občas zbytečně velké kecy ohledně stavu motorky ..
Motorka může mít motor po GO, ale pokud bude mít na tachometru přes 35 tis tak začnou tihle kecalové hned "to je nahovno .. má to moc najeté .. neberme to .. vrazíš do toho moc peněz" ... v CZ se na tohle celkem hraje i když to bývá většinou stočené .. A já zrovna nechci být ten, který by musel přetáčet tachometr aby motorku vůbec prodal .. nehodlám zapírat malé vady a řeknu všechno narovinu .. možná i tohle bude osudné při prodeji, jestli nebudou mít kecy .. snad se najde někdo kdo to chápe a bude vědět, že alespoň nejsem ten, který jí přece jen neudržel na stojánku nebo dělal falešnou rádoby GO aby to prodal líp ..
R4Zzy píše: Z pohledu dvácaře bych to viděl spíš na chování se řidiče k motorce..
Když si 16cti letý kluk koupí 125ccm a chce najednou být velkej frajer a hned po nastartování z garáže s doměním, že olej tam má novej, bude točit červené tak je jasné, že se ten motor ve 20 rozsype, ne-li dřív zadře...
Pokud člověk koupí 125ccm 4 takt, který byl dobře zajetý .. a opečovávaný, nevytáčený za studena a pravidelně čištěný a seřizovaný (karbec, ventily, atd..) tak ten motor dá vpohodě i přes 100 tis bych řekl, a je fuk, že je to jednoválec 125ccm .. moje CBR má najeté teď 36 tis .. s motorem žádné závady (Klep, klep, klep) a pořád šlapká jak švýcarské hodinky a ještě dlouho takto krásně šlapat bude.
A řekl bych, že obdobně to bude i s vyššíma kubaturama .. Proto je problém koupit dobrý kus 125ccm právě kvůli výše zmíněným věcem..
Problém je taky ten, že většina 16cti letých de kupovat moto s otcem, popř. jiným rodinným příslušníkem.. Ono tak musí kvůli podpisu na smlouvě od zákonného zástupce, ale taky tihleti rodinní příslušníci maj občas zbytečně velké kecy ohledně stavu motorky ..
Motorka může mít motor po GO, ale pokud bude mít na tachometru přes 35 tis tak začnou tihle kecalové hned "to je nahovno .. má to moc najeté .. neberme to .. vrazíš do toho moc peněz" ... v CZ se na tohle celkem hraje i když to bývá většinou stočené .. A já zrovna nechci být ten, který by musel přetáčet tachometr aby motorku vůbec prodal .. nehodlám zapírat malé vady a řeknu všechno narovinu .. možná i tohle bude osudné při prodeji, jestli nebudou mít kecy .. snad se najde někdo kdo to chápe a bude vědět, že alespoň nejsem ten, který jí přece jen neudržel na stojánku nebo dělal falešnou rádoby GO aby to prodal líp ..
Polský pohraničníci měli 125 Hujdu, střídali se na tom a většinou to kurvili. Ale motory měli přes pade a jezdili.
1 reakcí na tento příspěvek Kolik km je na moto moc??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
molex píše:
BMW R 1100 GS tohle mělo přes 400 000mil tady zhruba 640 000km bez závažnějších závad....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
GeorgePanek píše: dnesni masiny fakt vydrzi hodne km a jak bylo receno vse je to o majiteli jak meni olej a dodrzuje servis...mel jsem kawu najeto 60 tis a motor jak novej ted mam ktm 20 tisic a motor se kousl..puvodni majitel byl zasrany hovado a ja blbec ze to koupil..takze moje rada zni..priste kupuji jen nove moto fakt se to vyplati..
Wow, zadrena 990, chytlo se to ve valci nebo na klice? A kolik si dal za opravu? Mel si dost oleje? Tyhle motory prej zerou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik km je na moto moc??
R4Zzy píše: Z pohledu dvácaře bych to viděl spíš na chování se řidiče k motorce..
Když si 16cti letý kluk koupí 125ccm a chce najednou být velkej frajer a hned po nastartování z garáže s doměním, že olej tam má novej, bude točit červené tak je jasné, že se ten motor ve 20 rozsype, ne-li dřív zadře...
Pokud člověk koupí 125ccm 4 takt, který byl dobře zajetý .. a opečovávaný, nevytáčený za studena a pravidelně čištěný a seřizovaný (karbec, ventily, atd..) tak ten motor dá vpohodě i přes 100 tis bych řekl, a je fuk, že je to jednoválec 125ccm .. moje CBR má najeté teď 36 tis .. s motorem žádné závady (Klep, klep, klep) a pořád šlapká jak švýcarské hodinky a ještě dlouho takto krásně šlapat bude.
A řekl bych, že obdobně to bude i s vyššíma kubaturama .. Proto je problém koupit dobrý kus 125ccm právě kvůli výše zmíněným věcem..
Problém je taky ten, že většina 16cti letých de kupovat moto s otcem, popř. jiným rodinným příslušníkem.. Ono tak musí kvůli podpisu na smlouvě od zákonného zástupce, ale taky tihleti rodinní příslušníci maj občas zbytečně velké kecy ohledně stavu motorky ..
Motorka může mít motor po GO, ale pokud bude mít na tachometru přes 35 tis tak začnou tihle kecalové hned "to je nahovno .. má to moc najeté .. neberme to .. vrazíš do toho moc peněz" ... v CZ se na tohle celkem hraje i když to bývá většinou stočené .. A já zrovna nechci být ten, který by musel přetáčet tachometr aby motorku vůbec prodal .. nehodlám zapírat malé vady a řeknu všechno narovinu .. možná i tohle bude osudné při prodeji, jestli nebudou mít kecy .. snad se najde někdo kdo to chápe a bude vědět, že alespoň nejsem ten, který jí přece jen neudržel na stojánku nebo dělal falešnou rádoby GO aby to prodal líp ..
závidím ti tvůj optimismus.. když sem měl er-5ku, koupil sem ji s asi 28 000 km.. prodával jsem jí s 45 000 km, a nehledě na to že sem ji nechal udělat seřízení karburátorů, ventilů, přetěsnil chladící soustavu, měla nový gumy, držák s kufrem, nový brzdy a já nevím co, tak jsem od potenciálních zájemců slyšel samý "to má moc najeto, na inzerci sme našli stejnou co má najeto 15 tisíc, tady to máte ťuklý..." a nikoho nezajímalo že je v perfektním stavu..
nechci podporovat tohleto český kilometrový stigma, ale dle vlastních zkušeností buď stočíš, nebo budeš prodávat půl roku a stejně na tom budeš tratit, nepočítám strávenej čas..
sám sem zvědavej až budu prodávat stávající zr-7mu, už na ní mám 40k a ročně najedu tak 8-12 tisíc km...