Téma: Výběr vozu?
 
1.9.2011 v 11:18
Zdravim, zvažuju jaký auto pořídit, adepti jsou 3, Seat Leon TOP SPORT, Golf GTI, Fabia RS?Všechny v naftě.Poradte který vybrat a proč? Moc dík.
Předchozí
1 2
Následující

Výběr vozu?

1.9.2011 v 16:03 | Nahoru | #31
Určitě Leonééééééék sama mám Seata, sice 1M, ale sem spokojená s Leonkem

Ale znám pár lidí od nás z clubu, co maj Top sporta a spokojenost

Naposledy editováno 01.09.2011 16:04:34

1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?

1.9.2011 v 16:06 | Nahoru | #32

(reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 16:08 | Nahoru | #33

rancher píše:


lmgtfy.com/

ja z toho ale moudrej nejsem

Naposledy editováno 01.09.2011 16:09:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

1.9.2011 v 16:44 | Nahoru | #34

assassin píše: to jezdis nejak par km ne? 25tis za rok neni nakej extrem, ale me proste nesedi smichat auto na dojizdeni do prace a auto na zablbnuti na okreskach.. vyjde z toho paskvil na oboje.. ale jo chapu je to tezkej boj...

taky jeste muzes poridit benzin + lpg :)



Tak tyhle paskvily jsou ted nejcastastejsi prece...

Q7, X6... klasicky prodluzovacky..
ale co teda nechapu vubec, tak je Porsche Panamera (ta s tema 4 dveřma) a Audi RS6 combi...

(To si fakt koupí jen někdo, kdo potřebuje denně převážet radiátory 250km/h po dálnici...)

1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?

1.9.2011 v 18:05 | Nahoru | #35
nemám teda nic konkrétního ale chci se svěřit...
svezl sem se audi A4 2,6,V6, tdi ,4x4 , MY cca 2002-2005 pořizovací cena cca 170 000kč
pocitově na rovině jede hezky líp jak muj 64kw 1.8 benzín , stovosumdesát tam bylo celkem rychle ale ,že by to tlačilo do sedaček jak sem si představoval a rval sem si rodidla to ne!
spotřeba 8-15l
Chvíly po koupy se podělaly vstřiky....60 000Kč
Nechal dělat rozvody ,vyměnu náplní....40 000Kč
Hodina práce v orig. servisu audi .....1600Kč

novější auto a speciálně f Téédéíí, ne děkuji NECHCI , abych vydělával jen na auto bál se každý rozsvícený kontrolky , bral si od huby jen abych vypadal....
zlatý toledo 1.8 atmosfera benzín z roku 96 , díly za kačku , jednoduchej motor vše si udělám sám popř. kamarádi v garáži, spotřeba 7 s lehčí nohou , jezdim beze strachu

Výběr vozu?

1.9.2011 v 19:52 | Nahoru | #36
Měl jsem možnost se v poladěné Fábce RS projet, jede to slušně, ale tvrdý a malý. Rád jsem si sedl do svého kombika 2,5TDI pětivál od audi. Sice je to babička, ale jede kolem 6-7 a je pohodlná

1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?

2.9.2011 v 16:10 | Nahoru | #37
Fabia není špatná, ale s tím těžkým motorem to je festival nedotáčivosti. O Seatu se odmítám bavit, příšernost. Golf GTI je moc dobrý auto. Ale proč si do prdele nechceš koupit nějakou zadokolku, se kterou je vážně zábava?!?!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

2.9.2011 v 16:30 | Nahoru | #38

Horten píše: Fabia není špatná, ale s tím těžkým motorem to je festival nedotáčivosti. O Seatu se odmítám bavit, příšernost. Golf GTI je moc dobrý auto. Ale proč si do prdele nechceš koupit nějakou zadokolku, se kterou je vážně zábava?!?!?



napada te naka f tedeicku za 150?

(reakce na) Výběr vozu?

2.9.2011 v 16:31 | Nahoru | #39

rydlas píše: Tak tyhle paskvily jsou ted nejcastastejsi prece...

Q7, X6... klasicky prodluzovacky..
ale co teda nechapu vubec, tak je Porsche Panamera (ta s tema 4 dveřma) a Audi RS6 combi...

(To si fakt koupí jen někdo, kdo potřebuje denně převážet radiátory 250km/h po dálnici...)



jo paskvily jsou v mode, ja bych to nechtel :)

(reakce na) Výběr vozu?

2.9.2011 v 16:33 | Nahoru | #40

Scrappy.Bored píše: nemám teda nic konkrétního ale chci se svěřit...
svezl sem se audi A4 2,6,V6, tdi ,4x4 , MY cca 2002-2005 pořizovací cena cca 170 000kč
pocitově na rovině jede hezky líp jak muj 64kw 1.8 benzín , stovosumdesát tam bylo celkem rychle ale ,že by to tlačilo do sedaček jak sem si představoval a rval sem si rodidla to ne!
spotřeba 8-15l
Chvíly po koupy se podělaly vstřiky....60 000Kč
Nechal dělat rozvody ,vyměnu náplní....40 000Kč
Hodina práce v orig. servisu audi .....1600Kč

novější auto a speciálně f Téédéíí, ne děkuji NECHCI , abych vydělával jen na auto bál se každý rozsvícený kontrolky , bral si od huby jen abych vypadal....
zlatý toledo 1.8 atmosfera benzín z roku 96 , díly za kačku , jednoduchej motor vše si udělám sám popř. kamarádi v garáži, spotřeba 7 s lehčí nohou , jezdim beze strachu



hehe a videls jak se delaj rozvody na tehel V6 TDI?






tomu se rika naskok diky technice:) rozvody na zadni strane, pri vymene musi ven komplet vse:)

a benzinovy V6 z produkce audi nejsou o moc jednodussi:



fotky od MARY z autohificlubu...

Naposledy editováno 02.09.2011 16:43:12

3 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?

2.9.2011 v 17:42 | Nahoru | #41
assasin...fuck ...praktický auto ,kterejch motorů se to tejká? v8 taky? jak sou na tom třeba báwa?

náskok díky marketingu....blbec koupí a taky zaplatí..
a to lidi nadávaj na subaru ,že se u nich špatně mění svíčky

(reakce na) Výběr vozu?

2.9.2011 v 18:11 | Nahoru | #42
Scrappy.Bored> měl jsem hodně německých aut,teď mám subaru a němce nechci už ani náhodou,je to nenápadný,nikdo mi to nezávidí a když se povypínaj všechny ty elektronický nesmysly,je s tím i zábava

(reakce na) Výběr vozu?

2.9.2011 v 19:28 | Nahoru | #43
Scrappy.Bored> U BMW se rozvody nedelaji...

(reakce na) Výběr vozu?

2.9.2011 v 19:30 | Nahoru | #44
assassin> Ja to cely necet. Neumim si predstavit jezdit v aute za 150 ani v tdi))

Výběr vozu?

3.9.2011 v 09:20 | Nahoru | #45
Jedině Trabant.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

3.9.2011 v 10:36 | Nahoru | #46

Scrappy.Bored píše: assasin...fuck ...praktický auto ,kterejch motorů se to tejká? v8 taky? jak sou na tom třeba báwa?

náskok díky marketingu....blbec koupí a taky zaplatí..
a to lidi nadávaj na subaru ,že se u nich špatně mění svíčky



to na fotkach je 3.0 tdi a 3.2fsi ..... u osmivalcu nevim jak to maj zkonstruovany, ale treba W8 v pasatu to mel stejne. ty rozvody by se taky nemely menit nijak casto, ale jsou tam naky problemy s napinakama tech retezu. ono vesmes ty veci co tam zlobi jsou naky prkotiny, jen kvuli tomu musi motor ven, vsechna elektronika co se odpojuje se musi odpojit v nakym spesl servisnim modu co neumi kazda diagnostika, protoze spolu vsechny udelatory komunikuji a kdyz to clovek rozpoji bez toho tak po zapojeni zpet to nemaka - ochrana pred tim aby se v tom nehrabali garaznici... proste tyhle auta uz jsou delany pro servis jen specialistou, lidi na servisovani tohodle vozu musi mit prachy... asi se to da celkem levne koupit jako ojetina, ale myslim ze kdyz clovek bude mit smulu a padne na nej nejakej takovej problem tak na oprave vykrvaci.. ostatne ty W8 passaty se daji sehnat treba uz za 150...

u bawa je ten rozvod vepredu a jeden jeden (radovej sestivalec) ale taky to neni uplne bez problemu, po case zlobej/rachotej vanosy (variablini casovani) treba M3ky jsou tim pomerne povestny...
ale jinak ta koncepce je celkem drzak, V8 u bmw maji taky dobrou povest... ale u tech modernich motoru je to asi u vsech tech automobilek podobny, kamarad ma novy 325ci a taky uz mu menili kde co...

Výběr vozu?

3.9.2011 v 10:53 | Nahoru | #47
Na tohle bych vzal Octavii RS první generace. Praktický a poměrně zábavný. Ve smyslu, že podvozek to úplně nezvládá. Čím novější, tím sterilnější. Nafta do sportovního auta nepatří. A pokud naftovýho pracanta, tak SDi.

Výběr vozu?

3.9.2011 v 12:22 | Nahoru | #48
Nejspolehlivejsi motor je 1,9 TDI 66 kw.Ve firme sme meli Oktavku 1.9 TDI 66 kw a kdyz se prodavala tak mela najeto neco okolo 450 tis. Jen jednou se vymenilo turbo. Ted mame superba se kterym jezdim a v jednoum kuse s tim neco je.Jede to pekne,ale aby po cca 200 tis km se menilo 3x turbo tak to je docela utlet.. Tady tyhle common raily a PeDecka co sem jim meni geometrie lopatek u turba,sice jedou,ale pak to stoji celkem dost penez. Svoje auto mam Patrola 2.8 TD a i pres to ,ze to ma nalitano pres 300 tis teren neteren, tak slape jak hodinky.

(reakce na) Výběr vozu?

3.9.2011 v 20:21 | Nahoru | #49
[quote=assassin]to na fotkach je 3.0 tdi a 3.2fsi ..... u osmivalcu nevim jak to maj zkonstruovany, ale treba W8 v pasatu to mel stejne. ty rozvody by se taky nemely menit nijak casto, ale jsou tam naky problemy s napinakama tech retezu. ono vesmes ty veci co tam zlobi jsou naky prkotiny, jen kvuli tomu musi motor ven, vsechna elektronika co se odpojuje se musi odpojit v nakym spesl servisnim modu co neumi kazda diagnostika, protoze spolu vsechny udelatory komunikuji a kdyz to clovek rozpoji bez toho tak po zapojeni zpet to nemaka - ochrana pred tim aby se v tom nehrabali garaznici... proste tyhle auta uz jsou delany pro servis jen specialistou, lidi na servisovani tohodle vozu musi mit prachy... asi se to da celkem levne koupit jako ojetina, ale myslim ze kdyz clovek bude mit smulu a padne na nej nejakej takovej problem tak na oprave vykrvaci.. ostatne ty W8 passaty se daji sehnat treba uz za 150...

u bawa je ten rozvod vepredu a jeden jeden (radovej sestivalec) ale taky to neni uplne bez problemu, po case zlobej/rachotej vanosy (variablini casovani) treba M3ky jsou tim pomerne povestny...
ale jinak ta koncepce je celkem drzak, V8 u bmw maji taky dobrou povest... ale u tech modernich motoru je to asi u vsech tech automobilek podobny, kamarad ma novy 325ci a taky uz mu menili kde co...[/quote

krasně napsany-:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

4.9.2011 v 10:17 | Nahoru | #50

assassin píše:
ale jinak ta koncepce je celkem drzak, V8 u bmw maji taky dobrou povest... ale u tech modernich motoru je to asi u vsech tech automobilek podobny, kamarad ma novy 325ci a taky uz mu menili kde co...


Jen ze zájmu. Nevíš co všechno?

Výběr vozu?

12.9.2011 v 16:59 | Nahoru | #51
Možná ještě pomůže třeba tohle...

Výběr vozu?

12.9.2011 v 17:09 | Nahoru | #52
O Seatu bych ani neuvažoval, to je hroznej piss, celkově všechny, maj jen pěkný kastle...Fabia, tak ta je zase hrozně malá, z těhle bych uvažoval tak o golfu....

Ale jak ti tady radí Horten, vymrdej se na to a kup si nějakou zadokolku, nebo něco normálního, tohle sou auta pro kundy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?

12.9.2011 v 17:17 | Nahoru | #53

Poggy píše: Jen ze zájmu. Nevíš co všechno?



neco lehce cvaklo vzdy kdyz si zacal couvat.. me to podle zvuku prislo ze bych to ani neresil, ostatne na mym to cvaka podobne, jemu to vadilo, v servisu vymenen diferak... nasledne se rozsvecela kontrolka motoru, na diag to hodilo naky chyby, oni je smazli a po mesici znova.. takhle 3x tak to pak zacli resit, vymena civek.. to samy.. vymena lambd.. nakonec vymena katu a tima to tusim bylo (to ze blby katy vyhodej nakou chybu na lambdach chapu, proc to hazelo chybu na civkach mi hlava nebere) .. pak mozna jeste naky detaily o kterejch bud nevim nebo uz jsem je vzhledem k povaze zapomel:) (snad naky cidlo tlaku v pneu ze blblo, ale to si mozna pletu s nekym jinym)

celkem me na tom aute desilo ze jak to ma runflaty tak nema hever ale on ani neni kam dat, pod prahy nemuzes, ani ten malej hydraulickej nedostanes pod auto abys to zvednul nekde za napravnici apod takze jedina moznost jak auto zvednout je v servisu na tech ramenech velkyho zvedaku.. a to mam dojem ze se z nich neco muselo sundat, jinak byly moc vysoky a neprosly pod...

vse tohle meneno v ramci zaruky plus zapujceno auto.. nejhorsi z tech zapujcenejch byl 320d sedan... kazdopadne i jen nasazeni kola ktere si privezl na nahradnim rafku bylo neco v radu tisicu.. 1500? nebo tak neco.. coz mi prislo jako slusnej ulet:) a garancky s vymenou oleje taky vzdycky snad pres 10.. no holt auto za vic jak mega no :)

(reakce na) Výběr vozu?

12.9.2011 v 17:37 | Nahoru | #54
assassin>
To ještě není tak strašný. Když tohle koupíš ojetý vysypeš se v servisu citelně víc. O tom něco vím.
Jinak cívky bych chápal ve vztahu, směs dobrá (množství vzduchu, tlak paliva, otáčky, zatížení a s tím korespondující doba vstřiku). Možná se k tomu přidal i lehce nepravidelný chod a bylo to vyhodnoceno jako zapalování. Ony ty počítače jsou divný. Ale o tom víš víc než já.
Navíc to asi potvrzuje celkovej trend u novejch aut. K elektronice se ještě přidá výrobně levně udělaná mechanická část a dopadne to takhle, ale to je napříč značkama. Teda frantíci jsou na tohle extrém. Hlavně elektronika.
Run flat stojí za starou belu. To než sundáš z ráfku, to je sprostejch slov a nadávek. Ale na servis jsme levnější. Demontáž a montáž kola z auta 20 časových jednotek (cca 120 Kč), přezutí cca 400 Kč.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist