paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR 350 R dotazy
12.7.2011 v 20:35
Zdravím, tak jsem si koupil to DR 350. A mám problém se startováním, nechcete mi nekdo dát nějaký tip jak startovat? a jak pracovat s tím dekompresorem? :)

A ještě mám dotaz, když jedu a chci třeba podřadit a chytnu spojku tak motor jakoby zdechne, ja podřádím, pustím spojku a strašně to cukne, jakoby se motor zase nastartoval ale tahem kola. Dokonce mi to takhle jednou chcíplo, že se kolo už neprotočilo ale smyklo... ani se nedovím. I na volnoběh to začalo hůř držet ale to vše až doma asi po ujetí 5KM. Moto má nějaké štelování volnoběhu... takové jakoby lanko s kterým když pootočím, tak se zvyšuje volnoběh, nemůže to být tím že se mi to za jízdy pootočilo a kvůli tomu mi to chcípá?

Za odpovědi a rady děkuji.

Jo a ještě, když uberu plyn z xxx otáček tak mi docela praská ve výfuku, je to normální?


Naposledy editováno 12.07.2011 20:37:14
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy

14.7.2011 v 17:40 | Nahoru | #31
c.j.> já to vidím na nedostatečný přísun benzínu, při nastartování má plnou plovákovku a jak popojede hladina se sníží a motor zdechne, zajímalo by mě jestli udělal alespoň polovinu věcí co jsem mu radili

Nomex: práskání do výfuku znamená chudou směs, nedostatek benzínu, zkus posunout jehlu o pár zářezů, a zvednout hladinu plovákovky, to je to co říkám, že ti tam jde prostě málo béňa a jak se ti to zahřeje tak je to ještě chudší a chcípá to

Naposledy editováno 14.07.2011 18:05:36

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy

14.7.2011 v 18:04 | Nahoru | #32
No.. tak včera no problem.. až na ten dojezd kdy mi to zase zacalo chcipat... pootocil jsem a vse ok. No a dnes vytahnu moto že se jdu projet, zapnu sytič, benzín zmacknu dekompres, 3x kopnu, najdu uvrat, prekonam uvrat, kopnu.. chytla.. ale dusila se.. myslel jsem ze je to tim ze je studena.. tak jem ji plynem drzel na zivu a po chvili chcpla.. nesla nastartovat ani za boha a jakoze jsem do toho svihal co slo... Rikam si.. zalil jsem ji, roztlacim to.. ale nechytla ani na roztlaceni... asi 4x jsem to zkusil... nic. Volnobeh byl serizen kdyz byl motor teply. Fakt nvm, mu to jelo a chytlao bez problemu, dal jsem na rady ostatnich a koupil si financne nenarocne enduro. Bouzel na financne narocne krosce jsem aspon jezdil.

(reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy

14.7.2011 v 18:09 | Nahoru | #33

Nomex píše: No.. tak včera no problem.. až na ten dojezd kdy mi to zase zacalo chcipat... pootocil jsem a vse ok. No a dnes vytahnu moto že se jdu projet, zapnu sytič, benzín zmacknu dekompres, 3x kopnu, najdu uvrat, prekonam uvrat, kopnu.. chytla.. ale dusila se.. myslel jsem ze je to tim ze je studena.. tak jem ji plynem drzel na zivu a po chvili chcpla.. nesla nastartovat ani za boha a jakoze jsem do toho svihal co slo... Rikam si.. zalil jsem ji, roztlacim to.. ale nechytla ani na roztlaceni... asi 4x jsem to zkusil... nic. Volnobeh byl serizen kdyz byl motor teply. Fakt nvm, mu to jelo a chytlao bez problemu, dal jsem na rady ostatnich a koupil si financne nenarocne enduro. Bouzel na financne narocne krosce jsem aspon jezdil.



Základ všeho je mít vyčištění karburátor a celou palivovou soustavu, pokud tam máš bordel můžeš štolovat jak chceš, chvíli pojede pak to nasaje sračky a zdechne. Já jsem se taky trápil, dva měsice jsem ladil Drko, naštěstí byla ještě zima a teď bych neměnil

Naposledy editováno 14.07.2011 18:11:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy

14.7.2011 v 18:10 | Nahoru | #34
c.j.> Na neutrál to taky chcipalo. Ten start mne taky stve, protoze na youtube jim to startuje o mnohem lepe. Asi to dam nekde do servisu at se mrknou na karbec a celkove to startovani. Ja tomu karburatoru nerozumim, jeste bych to vic dodrbal.

(reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy

14.7.2011 v 18:16 | Nahoru | #35
Nomex> Jo, a když jsem to teda nakopnul, tak to zase strilelo z vyfuku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy

14.7.2011 v 18:16 | Nahoru | #36
Nomex> Karburátor je jen plovák trysky a jehla klapka nebo šoupátko, šroub štolování směsi který je zpravidla vytočený 1,5 až 2 otáčky ven, tryský jsou zašroubovaný na doraz ty jen profoukneš kompresorem stejně tak kanály v karbeci celý to vyfoukáš smontuješ a jezdíš, si neměl pionýra nebo jawu, tam je to dení chleba

Střílení - chudá směs - zasraný karbec

Naposledy editováno 14.07.2011 18:18:15

(reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy

14.7.2011 v 18:24 | Nahoru | #37
Asi to dam nekomu kdo tomu rozumi.

Naposledy editováno 14.07.2011 19:14:04

Suzuki DR 350 R dotazy

14.7.2011 v 22:40 | Nahoru | #38
No prvně aspoň zkontroluj svíčku..

Suzuki DR 350 R dotazy

14.7.2011 v 23:07 | Nahoru | #39
OK, nevite ta cara na nadrzi signalituje rezervu?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy

15.7.2011 v 14:33 | Nahoru | #40
Tak to nějak začalo jezdit.. bez problemu, ale pořát startuje velmi špatně.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy

17.7.2011 v 14:03 | Nahoru | #41
čau, taky mi dělá problém DR350 (rok 1991), dříve jezdila a chytala super jak za studen tak za tepla, nejdřív začla nějak málo jezdit (nešla vytočit do otček, ale starty celkem dobré) potom se přidaly i ty starty, rozebral jsem karburátor, pročistil trysky a podle manuálu nastavil hladinu a směs, je pravda že motorka už jezdí líp a jde vytočit, takže karbec už je asi v pohodě, ale poslední dobou někdy dělá probélm startování, sice chytne ale sama od sebe po cca půl až minutě chcípne, koukal jsem na svíčku a neháže jiskru, nechám ji třeba přes noc, stát v garáži a druhý den zase háže jiskru a zase chytne a někdy drží a můžu najezdit kolik chcu km a někdy zase chcípne, protože neháže jiskru, zkoušel jsem hledat nějaký přelomený drát nebo kontakt ale nenašel jsem nic jenom jsem zjistil (když chcípne a neháže jiskru) že když vypnu motor (normálně tím červeným vypínačem na řidítkách, ne klíkčem) tak při ploze zapnuto jiskru neháže, potom tu cca sekundu když mačkám to tlačítko prohodí pár jisker a potom už je to na OFF takže už taky neháže, napadlo mě jestli tam není někde nějaký zkrat nebo přerušený drát a tím že to přepnu se to na tu cca sekundu sepne a háže to, ale už jsem nemohl zjistit který to je, měl jsem to rozdělané všechno a nikde jsem nic nenašel, neví náhodou někdo čím by to mohlo být? .. zkoušel jsem to i na offmotu, ale nikdo neodepsal, díky moc za jakékoli rady

(reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy

17.7.2011 v 14:09 | Nahoru | #42
jeržynátor> To je na 99% vadnýma cívkama statoru v altíku.. Pokud není chyba v nějakém zoxidovaném konektoru.

Suzuki DR 350 R dotazy

17.7.2011 v 14:21 | Nahoru | #43
tak toho jsem se bál, že to budou buď ty cívky nebo CDI, takže mám shodit víko a omrknout to? dá se to případně i nějak proměřit? a ty cívky to se převíjí nebo se musí koupit nové?

Suzuki DR 350 R dotazy

17.7.2011 v 14:26 | Nahoru | #44
Určitě proměřit, hlavně tehdy, když to nehází jiskru. Nemusíš kvůli tomu sundávat víko, proměříš to na konektoru co jde k regulátoru. Jde to převinout za cca 800Kč nebo nové za 3tis..

Suzuki DR 350 R dotazy

17.7.2011 v 14:34 | Nahoru | #45
ok, díky za tip, zkusím si půjčit multimetr a nějak to proměřit

Suzuki DR 350 R dotazy

17.7.2011 v 14:41 | Nahoru | #46
musíš změřit odpor cívek, takže přepnout na ohmy a měřit.. Odpor cívek by jsi měl najít v servisním manuálu, v podstatě by měl být téměř nulový (0,1 až 1ohm tipuju, prostě řádově jednotky ohmů). Pak proměřit vývod z altíku oproti kostře, tam by jsi neměl naměřit nic, nekonečný odpor, pokud nějaký naměříš, tak to probíjí na kostru. Nevím jak má DR elektriku, ale asi klasicky (na enduro dost atypicky) 3 cívky, asi nemá samostatně cívku na zapalování a samostatně na světla. Takže všechny 3 vývody z altíku by měly mít navzájem mezi sebou téměř nulový odpor.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy

17.7.2011 v 21:04 | Nahoru | #47

Nomex píše: Tak to nějak začalo jezdit.. bez problemu, ale pořát startuje velmi špatně.



A co vlastně myslíš tím "pořát startuje velmi špatně" ? Jde prokopnout, ale nechytne? Nebo to dělá to co to dělalo mi, že kopeš do prázdna a motorem neprotočíš?

Suzuki DR 350 R dotazy

17.7.2011 v 22:22 | Nahoru | #48
ja to kopu tak, že zmáčknu dekompresor a pomalu jedu start pákou dokud páčka dekompresoru necvakne zpátky, potom jdu se start pákou zpátky nahoru a pak ji švihem kopnu, za tepla takhle chytala vždycky a za studena jsem to dělal stejně (akorát se sytičem) a musel jsem tu start páku prokopávat s dekompresorem tak dlouho dokud se nevrátila co možná nejvíc (někdy se po cvaknutí dekompresoru vrátila ale zabírala až trochu níž - to je ten případ že ji kopnu a motor se jakoby neprotočí - i když on se sice protočí, ale nestačí to, neproklouzává to, tak to prokopnu na prázdno ještě, až do té doby než se start páka vrátila a zabírala hned z kraje od vrchu), tím pádem jsem kopnutím víc protočil motor než když páka zabrala až od půlky a motorka chytla na poprvé nebo podruhé vždycky (takhle mi to přesně původní majitel popisoval že to nahodil vždycky a ze začátku to fakt fungovalo, na ty nižší polohy start páky se fakt nemělo cenu s tím kopat stejně nechytla), takhle ji nastartuju i teď chytá taky, sice chytne ale až po více kopech a pak jí necham na sytič zahřát a většinou už drží, ale poslední dobou se stává že i jak jsem už psal při tom zahřívání chcípne a pak už neháže tu jiskru, doufám že pochopíš jak jsem to myslel, každopádně je to ta možnost prokopnout jde a motor se protočí ale pak už nechytne, protože přestane dávat jiskru

(reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy

18.7.2011 v 17:22 | Nahoru | #49
c.j.> Mno, asi jsem na to přišel, mám bílou svíčku takže určitě nastavit karburátor a asi to má vliv na to kopání. Když je studená tak nejde nastartovat ani za boha ale když motor zahřeju, tak to kopnu často i na poprvé. Kopu to tak že zmáčknu dekompresor, kopnu, on cvakne, a startpákou jezdím tak dlouho dokuď nenajdu ten největší odpor (úvrať), tu větším tlakem přejedu a kopnu z plné síly. A jak jsem už říkal, když mám zahřátý motor tak startne často i na první švih ale když je motor studený tak ani za boha. Sítič samozřejmě používám.

(reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy

18.7.2011 v 17:26 | Nahoru | #50
c.j.> Mimochodem, jak kopu za tou úvratí tak to jde fakt lehce, taky mi připadalo jako bych neprotočil motor ale asi to tak není protože když se do toho fakt opřu tak to zahřáté chytne.

Suzuki DR 350 R dotazy

18.7.2011 v 21:22 | Nahoru | #51
chtělo by t ozkontrolovat karbec, podívat se, jestl itam jsou sporávné trysky.. (najdeš v servisním manuálu). Já s XR asi čtvrť roku zápasil, než jsem se to naučil startovat

Suzuki DR 350 R dotazy

19.7.2011 v 15:24 | Nahoru | #52
tak jsme to dneska proměřili (měřili jsme podle manuálu: uložto (tady je když tak odkaz i barvy drátů odpovídaly a více méně nám to vycházelo v mezích podle manuálu:
pick up coil: 180-270 ohmů - naměřeno 214 ohmů
power source coil: 250 - 370 - naměřeno 314-320 ohmů
ignition coil
primary: 0,1 - 1 naměřeno 1,0 ohm
secondary: 12 - 22 kohm naměřeno 17 kohmů

potom jsme to zkusili našlápnout a neházela jiskru tak jsme to proměřili ještě jednou výsledky stejné krom jediné ignition coil (indučka) kde nám vyšlo:
primary místo těch: 0,1 - 1,0 tak jako předtím tak nám vyšlo 16,0 ohmů

a potom jsme zkusili samotný altík proti kostře a tam namá vyšlo (v manualu je obrázek který je který drát):
u pick up coil u obou drátů (zelený, modrý) na kostru nekonečno nebo neměřitelné (takže ten je dobrý)
u power souce coil: hnědý proti kostře 311,5 ohmů
bílý proti kostře 0,3 ohmů
takže bych řekl, že to bude asi fakt tou cívkou, i když moc nechápu proč ta indučka potom kladla tolik odpor
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 Jakuub_CZ 17 12.9.2023 v 17:38 Hrosin
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 Repsolis 4 4.4.2022 v 09:08 Pedl
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 820825 4 22.8.2021 v 00:30 combust
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 Simon456 6 18.4.2021 v 14:00 vlkivo
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist