A ještě mám dotaz, když jedu a chci třeba podřadit a chytnu spojku tak motor jakoby zdechne, ja podřádím, pustím spojku a strašně to cukne, jakoby se motor zase nastartoval ale tahem kola. Dokonce mi to takhle jednou chcíplo, že se kolo už neprotočilo ale smyklo... ani se nedovím. I na volnoběh to začalo hůř držet ale to vše až doma asi po ujetí 5KM. Moto má nějaké štelování volnoběhu... takové jakoby lanko s kterým když pootočím, tak se zvyšuje volnoběh, nemůže to být tím že se mi to za jízdy pootočilo a kvůli tomu mi to chcípá?
Za odpovědi a rady děkuji.
Jo a ještě, když uberu plyn z xxx otáček tak mi docela praská ve výfuku, je to normální?
Naposledy editováno 12.07.2011 20:37:14
Nomex: práskání do výfuku znamená chudou směs, nedostatek benzínu, zkus posunout jehlu o pár zářezů, a zvednout hladinu plovákovky, to je to co říkám, že ti tam jde prostě málo béňa a jak se ti to zahřeje tak je to ještě chudší a chcípá to
Naposledy editováno 14.07.2011 18:05:36
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy
Nomex píše: No.. tak včera no problem.. až na ten dojezd kdy mi to zase zacalo chcipat... pootocil jsem a vse ok. No a dnes vytahnu moto že se jdu projet, zapnu sytič, benzín zmacknu dekompres, 3x kopnu, najdu uvrat, prekonam uvrat, kopnu.. chytla.. ale dusila se.. myslel jsem ze je to tim ze je studena.. tak jem ji plynem drzel na zivu a po chvili chcpla.. nesla nastartovat ani za boha a jakoze jsem do toho svihal co slo... Rikam si.. zalil jsem ji, roztlacim to.. ale nechytla ani na roztlaceni... asi 4x jsem to zkusil... nic. Volnobeh byl serizen kdyz byl motor teply. Fakt nvm, mu to jelo a chytlao bez problemu, dal jsem na rady ostatnich a koupil si financne nenarocne enduro. Bouzel na financne narocne krosce jsem aspon jezdil.
Základ všeho je mít vyčištění karburátor a celou palivovou soustavu, pokud tam máš bordel můžeš štolovat jak chceš, chvíli pojede pak to nasaje sračky a zdechne. Já jsem se taky trápil, dva měsice jsem ladil Drko, naštěstí byla ještě zima a teď bych neměnil
Naposledy editováno 14.07.2011 18:11:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Střílení - chudá směs - zasraný karbec
Naposledy editováno 14.07.2011 18:18:15
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy
Nomex píše: Tak to nějak začalo jezdit.. bez problemu, ale pořát startuje velmi špatně.
A co vlastně myslíš tím "pořát startuje velmi špatně" ? Jde prokopnout, ale nechytne? Nebo to dělá to co to dělalo mi, že kopeš do prázdna a motorem neprotočíš?
pick up coil: 180-270 ohmů - naměřeno 214 ohmů
power source coil: 250 - 370 - naměřeno 314-320 ohmů
ignition coil
primary: 0,1 - 1 naměřeno 1,0 ohm
secondary: 12 - 22 kohm naměřeno 17 kohmů
potom jsme to zkusili našlápnout a neházela jiskru tak jsme to proměřili ještě jednou výsledky stejné krom jediné ignition coil (indučka) kde nám vyšlo:
primary místo těch: 0,1 - 1,0 tak jako předtím tak nám vyšlo 16,0 ohmů
a potom jsme zkusili samotný altík proti kostře a tam namá vyšlo (v manualu je obrázek který je který drát):
u pick up coil u obou drátů (zelený, modrý) na kostru nekonečno nebo neměřitelné (takže ten je dobrý)
u power souce coil: hnědý proti kostře 311,5 ohmů
bílý proti kostře 0,3 ohmů
takže bych řekl, že to bude asi fakt tou cívkou, i když moc nechápu proč ta indučka potom kladla tolik odpor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 | Jakuub_CZ | 17 | 12.9.2023 v 17:38 Hrosin |
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 | Repsolis | 4 | 4.4.2022 v 09:08 Pedl |
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 | 820825 | 4 | 22.8.2021 v 00:30 combust |
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 | Simon456 | 6 | 18.4.2021 v 14:00 vlkivo |
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... | Ales5 | 19 | 27.12.2020 v 10:06 Palomoto |