1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zil píše: a co váha vzduchu?
prispevek 10 "odpojil, bylo to ještě horší. motor se potácel na hranici chcípnutí a vůbec nereagoval na plyn."1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bikes píše: FiZzeR> jen vyrazuju soucasti tvorby smesi a myslim ze uz zadne nezbyly
právě ještě je tam lambda, ale ta je nová a odpojení nepomáhá.
ale je fajn že to berem jedno po druhým, aspoň vyloučímě že bych něco přehlídl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bikes píše: prispevek 10 "odpojil, bylo to ještě horší. motor se potácel na hranici chcípnutí a vůbec nereagoval na plyn."
nemyslím odpojit,ale vyčistit odporový dráty...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bikes píše: jeste me napada potenciometr skrtici klapky,elektromotor skrtici klapky a snimac pedalu plynu
poťák klapky - po odpojení mírné zlepšení vonoběhu (spíš než zlepšení tak zvýšení... na 1100) ale jet se s tim nedá. proměřoval jsem ho a odpor se mění plynule. motorek to nemá a snímač polohy pedálu zastává TPS (snímá úhel klapky, ta je mech. napojená na pedál)
Zil píše: nemyslím odpojit,ale vyčistit odporový dráty...
váha byla čištěná cca 2 měs zpátky, kvůli problémům s volnoběhem. žádná změna. nicméně ty "dráty" jsou samočistící, po vypnutí zapalování se na cca 4 sec. rozžhaví na 1200 stupňů, aby se odstranily nečistoty. jinak filtrbox je orig, filtr papírák.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bikes píše: muzes zkupit promerit zda jde proud vzdycky mei snimacem a rj, ale budes potrebovat zjistit na kterejch pinech u rj je co zapojene, treba bude spatny nejaky drat
to vim, jde o piny 1-2 ve svorkovnici. třetí drát bude asi stínění - kostra. napadlo mě, vyvést si z tama drátek na LEDku na přístrojovce, že bych sledoval v jaký frekvenci bliká a jestli bliká pravidelně, ale nevim kolik takovej generátor pulzů dává (napětí a proud), a taky jestli by připojení LEDky nějak nezkreslilo signál co dává jednotce. elektricky moc zdatnej nejsem... jinej způsob mě nenapadá. navíc mám naprd měřidlo, obyč multimetrem obdélníkovej signál nezměřim
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zil píše: a jak jsou na tom ventilový vůle?
v pořádku, bez vůlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zil píše: a jak jsou na tom ventilový vůle?
má hydra. nemlátěj, takže asi OK.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
tps jsem proměřoval v celém rozsahu odporové dráhy, odpor se mění plynule a bez propadů