Edit: aby bylo vidět, že nekecám FW 190 V15: S použitím MW 50 stoupl výkon na 2250, resp. 1900 k. MW 50 vstřikovalo s vodou i methanol .
Naposledy editováno 17.04.2011 17:07:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Za chladnějšího počasí jede lépe.
Honzik94 píše: no tak kdyby měla teplotu vznícení kolem 50°C tak by to nebyl problém.. ale jestli aspon trochu rozumíš fyzice tak bys moh vědět že při stlačení vzuchu stoupá jeho teplota a věř mi že stím kompresním poměrem co mají nafťáci ta teplota stoupne hodně vysoko
To pak není teplota okolního vzduchu, ale teplota stlačeného nasátého vzduchu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Za chladnějšího počasí jede lépe.
seccomk píše: To pak není teplota okolního vzduchu, ale teplota stlačeného nasátého vzduchu
tak pardóóóón ..ale myslel sem jako ve válci no.. příště se polepším
1 reakcí na tento příspěvek Za chladnějšího počasí jede lépe.
felixxx píše: je to tím že ráno a večer je rosa a po dešti je taktéž velká vlhkost kterou nasáváš a ta se ti ve váloci teplem rozpíná a motor lépe táhne je to normální fachčí to tak u každého motoru,
Tím to rozhodně nebude
1 reakcí na tento příspěvek Za chladnějšího počasí jede lépe.
Naposledy editováno 19.04.2011 20:36:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Za chladnějšího počasí jede lépe.
LeonKrkon píše: Mně to jede lepší po větru. Jinak s teplotou vzduchu a tlakem je to pravda. Vlhkost taky vylepšuje směs, hlavně u 2taktů - expenduje pod místem a lepší se to vypláchne.
Vlhkost expanduje? Mohl bych poprosit o bližší vysvětlení?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Za chladnějšího počasí jede lépe.
Číkus píše: Vlhkost expanduje? Mohl bych poprosit o bližší vysvětlení?
kapicky vody vs vodni para... za prve odparenim kapicek ochladis smes (odparne teplo) a za druhe ma nasledny plyn (vodni para) vetsi objem... je tam i nakej ucinek co se tyka detonacniho horeni - potlacuje ho to.. lidi co tunej preplnovany auta tohle vstrikovani vody celkem i pouzivaj.... pruser je kdyz mas system nastavanej na vodu (plnici tlak, predstih) a dojde voda :)
Detonační hoření je způsobeno příliš vysokou teplotou vzhledem k oktanovému číslu. Proti němu snížení teploty taky pomůže.
Větší objem je sice pěkný, ale molekuly vody ti jsou při hoření na houby. Nehledě na to, že se snažíme právě o co nejmenší objem (nejvyšší hustotu), aby se do konstantního objemu vešlo co nejvíc molekul kyslíku.
Jsem spíš chtěl podotknout, že v tom má LeonKrkon trošku zmatek imho.