novej píše: Teda EABu ty jsi fakt dobrej, podle fotek poznáš že nesedí odstín s originálem.
Ty ten rozdíl nevidíš ?
novej píše: ...jediný co v tvým výlevu chybí je jak a čím to Tubus fotil...
Holt je to téma o ER5tce a ne o foťácích.
novej píše: Jo a zkus teď kouknout do mýho profilu a můžeš zase hanit nějakou moji motorku, dělá ti to očividně dobře.
Kdybys měl ER5tku - možná bych se nechal strhnout...
novej píše: ...doufám že ti tohle všechno zakladatel nesežere.
To já zase doufám, že se nejen zakladatel, ale i každý soudný člověk se podívá na fotky, vezme v úvahu mé připomínky a udělá si názor sám. Jsou k tomu i drobné vysvětlivky jak jsem k tomu došel a proč si to myslím.
Nemůžu za to, že se na ER5tku specializuju už osmým rokem a vidím to, o čem se může třeba Tobě jen zdát...
rodrigo píše: Prej se musí upustit motor z rámu aby byl níže, je to pravda ?
Co se týče seřízení ventilových vůlí - v případě, že je rám havarovaný, může nastat problém se sundáním ventilového víka.
Na rovném rámu je mezi víkem a výztuhami rámu jen pár milimetrů vůle, aby šlo víko sundat.
Pokud je však rám havarovaný, výztuhy se drobně pohnou směrem dovnitř a ventilové víko pak nejde sundat - nahoru ho nepustí výztuhy rámu a dozadu zase kola vaček.
Takže jediný způsob, jak sundat víko, je udělat trochu místa.
Musí se povolit motor v rámu, vytáhnout přední a jeden ze zadních šroubů. Na druhém se motor klopí. Tím se dostane trochu dopředu a víko je možné sundat.
Kromě toho, aby to šlo udělat, je třeba:
sundat kryty chladiče, povolit chladič (stačí jen povolit z uchycení na rámu, neodpojovat hadice), povolit celý výfuk (já ho rovnou sundávám a namontuju ho znova, není problém s usazením a těsněním svodů na hlavě).
Taky je dobré povolit řetěz, o vyndání airboxu ani nemluvím, to se dělá automaticky (alespoň je dostatek místa pro případné vytáhnutí a vyčištění karburátorů).
1 reakcí na tento příspěvek Jak vybrat motorku??
tolik nezávislý pohled nezůčastněného člověka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat motorku??
VlastíkPlamínek píše: nevím co řešíte? U 11 let starý motorky kterou si hodně kupují začátečníci koukat na originál barvu a brzdovou páčku? To je dobrá virtuální onanie..
Třeba to byla odpověď zakladateli tématu:
...a zajímalo by mě jak poznam jestli byla motorka bouraná...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat motorku??
eab píše: Třeba to byla odpověď zakladateli tématu:
...a zajímalo by mě jak poznam jestli byla motorka bouraná...
to je ad2 - počet nepadaných 11 let starých motocyklů této třídy je opravdu minimální. Zejména jedná-li se o 3,4,5 ... majitele.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat motorku??
VlastíkPlamínek píše: to je ad2 - počet nepadaných 11 let starých motocyklů této třídy je opravdu minimální. Zejména jedná-li se o 3,4,5 ... majitele.
To je pravda, nicméně na to se nikdo neptal....
Naposledy editováno 01.04.2011 07:08:24
3 reakcí na tento příspěvek Jak vybrat motorku??
Tubus píše: Dík že se ozval někdo kdo nehaní, ale kouká na toto téma s nadhledem. Po masáži, která tu proběhla mi odřeklo 90% potencionálních kupců, za což děkuji. Plyne z toho pro mne jedinné ponaučení: nedávat inzerát na Motorkáře, vždy a na každý stroj se najde odborník.
Co chceš? Byl jsi upozorněn na vady které na té motorce jsou...
Teď se vztekáš ty, i když si myslím, že jsi v tom nevině, že jsi koupil něco, co vypadalo hezky, ale jen hezky.
Dokážu si představit dvě možné verze prodeje, které se tu omílají stále dokola:
1. Z tvého pohledu: Prodal jsem motorku a kupujícímu se na ní cosi nelíbí. A chce po mě nápravu, nedej bože vrátit peníze....Co mám dělat?
2. Z pohledu kupujícího : Koupil jsem motorku a našel jsem na ni ....... Co mám dělat..
A že se tu tyto okruhy problému čas od času vyskytnou... a jsem si téměř jistý, že ve většině případů je tím smutným na konci kupující...
Edit, kdyby mi padala motorka ze stojánku, asi bych byl vzteky bez sebe....a vozit sebou fošnu......
Naposledy editováno 04.04.2011 14:49:08
1 reakcí na tento příspěvek Jak vybrat motorku??
Takže tímto končím účinkování v debatě. Mějte se hezky a krásnou motosezónu všem diskutujícím. Tubus
Tubus píše: Dík že se ozval někdo kdo nehaní, ale kouká na toto téma s nadhledem. Po masáži, která tu proběhla mi odřeklo 90% potencionálních kupců, za což děkuji. Plyne z toho pro mne jedinné ponaučení: nedávat inzerát na Motorkáře, vždy a na každý stroj se najde odborník.
to je dobrý protože jestli jsi někoho nerozdělil tak jsi měl 10 zájemců a jeden ti zbyl
Tubus píše: Dík že se ozval někdo kdo nehaní, ale kouká na toto téma s nadhledem. Po masáži, která tu proběhla mi odřeklo 90% potencionálních kupců, za což děkuji. Plyne z toho pro mne jedinné ponaučení: nedávat inzerát na Motorkáře, vždy a na každý stroj se najde odborník.
No ber to tak že by ti odřekli až na místě. Pokud by se někdo trmácel přes půl republiky a zjistil vady tak by byl asi nadšenej. A upřímně pokud bych měl peníze tak bych ji asi vzal sám.
Snorri píše: Pár základních rad které se tu radí, je to zkopirovano,už nevím od koho,mám to uloženy
kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
[...]
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
[...]
- není kouř modrý? pak by to signalizovalo, že žere olej
rodrigo -> jeho příspěvek jen překopirovávám snad se nebude zlobit
http://www.motorkari...l/?uid=82554 [/quote]
Dotaz: Když u ojetého motocyklu z roku 2005 (250 ccm) nejde dobře zařadit neutrál (během stání) - je to spíše běžná vlastnost, s kterou se dá nějak popasovat, nebo spíš vážná potíž? Neutrál se snadno hledá během jízdy a lépe tam jde z dvojky než z jedničky; během stání se mu tam ale nechce. Děkuju! (motocykl není můj, příliš ten konkrétní kus neznám, jen uvažuji o koupi a současnému majiteli věřím, že se o stroj dobře stará)
Naposledy editováno 31.05.2014 15:55:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |