globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čím je street odlišný?
27.2.2011 v 21:38
Ahoj chtel jsem se zeptat jak predelam motorku na street jestli je to jen vzhled nebo co vsechno obnasi?! Jaky je rozdil mezi streetem a normalnim bajkem a jestli se to musi psat do technicaku. Proste bych se chtel dozvedet co jevic. Moc dekuju za vase odpovedi

Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:25 | Nahoru | #31
říká se tomu vorvaň a hlavně hodně štěstí až to budeš prodávat

4 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:27 | Nahoru | #32
Jelikož na týhle kupě hnoje zvaný čr převládaj vidlácký názory tak chuť stavět streeta rovná se bodu mrazu. Myslim že stavět streeta je na daleko větší úrovni než třeba stavět choppera protože street musí jak vypadat tak taky dobře fungovat. Mě třeba přijde směšný jezdit na kapotovaný motorce přes město zalehlej s vyšpulenou prdelí jak kdybych ho tam chtěl ale zároveň chci motorku která má víc koní a lepší podvozek a nižší hmotnost než maj naháče, tak co mi zbejvá? No přece odstrojit supersporta a dát tam normální řidítka ne? Nevim proč s tim někdo má pořád problémy....

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:32 | Nahoru | #33
teamwhd> protože tak jedna ze sta je poctivě předělaná a nebouraná.
Zbytek jsou slátaniny vytažený ze zdi a opravený stylem-co se válí u mě nebo u souseda v garáži

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:33 | Nahoru | #34

teamwhd píše: Jelikož na týhle kupě hnoje zvaný čr převládaj vidlácký názory tak chuť stavět streeta rovná se bodu mrazu. Myslim že stavět streeta je na daleko větší úrovni než třeba stavět choppera protože street musí jak vypadat tak taky dobře fungovat. Mě třeba přijde směšný jezdit na kapotovaný motorce přes město zalehlej s vyšpulenou prdelí jak kdybych ho tam chtěl ale zároveň chci motorku která má víc koní a lepší podvozek a nižší hmotnost než maj naháče, tak co mi zbejvá? No přece odstrojit supersporta a dát tam normální řidítka ne? Nevim proč s tim někdo má pořád problémy....



jenže to je právě ono, supersport nikdy nebyl dělanej na jízdu po městě, co ti dělá motor? jak se ti líbí motorkos po kolejích? přejezd po městě je jen nouzovka, sundat kapoty a dát si tam kravský rohy problém neřeší

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:34 | Nahoru | #35

teamwhd píše: Jelikož na týhle kupě hnoje zvaný čr převládaj vidlácký názory tak chuť stavět streeta rovná se bodu mrazu. Myslim že stavět streeta je na daleko větší úrovni než třeba stavět choppera protože street musí jak vypadat tak taky dobře fungovat. Mě třeba přijde směšný jezdit na kapotovaný motorce přes město zalehlej s vyšpulenou prdelí jak kdybych ho tam chtěl ale zároveň chci motorku která má víc koní a lepší podvozek a nižší hmotnost než maj naháče, tak co mi zbejvá? No přece odstrojit supersporta a dát tam normální řidítka ne? Nevim proč s tim někdo má pořád problémy....



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:42 | Nahoru | #36
Ejs> jasný všechno má svoje, ale pořád lepší přes město na streetu než narvanej v koženym pyžamu s prdelkou jak Ned Flanders na lyžích

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:45 | Nahoru | #37

teamwhd píše: Ejs> jasný všechno má svoje, ale pořád lepší přes město na streetu než narvanej v koženym pyžamu s prdelkou jak Ned Flanders na lyžích



proto mám dvě mašiny , jezdit s SBK po městě je kokotina, ale jen změnou posezu to nevyřeším.

jinak hele, ať si každej dělá co chce, já zas rád okukuju přestavby na kafáče, jen jsem chtěl kolegu upozornit, že žádná motorka není na věky a až se jednou rozhodne ji prodat tak bude mít asi dóóóst velkej problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:50 | Nahoru | #38
Ejs> Tak sprodejem je to každopádně blbý, Já to mám tak že udělám nedestruktivní úpravy, kapoty mám hezky schovaný doma, horní brejle vyměněný abych ty origo nevrtal, no a během jednoho odpoledne je z toho zpátky supersport...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:52 | Nahoru | #39
Ejs> S tím, že s následným prodejem motorky přestavěným na street bude problém, s tebou fakt nemůžu souhlasit - mně se naopak docela často někdo ptá, jestli bych ji nechtěla prodat, že se mu mo líbí, .....
Ale samozřejmě to je od konkrétního kusu stroje. Viděla jsem takové, co bych si nekoupila ani na náhradní díly, a na druhou stranu i ty, co bych si doma postavila do ložnice a kochala se.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:54 | Nahoru | #40

Hraběnka píše: Ejs> S tím, že s následným prodejem motorky přestavěným na street bude problém, s tebou fakt nemůžu souhlasit - mně se naopak docela často někdo ptá, jestli bych ji nechtěla prodat, že se mu mo líbí, .....
Ale samozřejmě to je od konkrétního kusu stroje. Viděla jsem takové, co bych si nekoupila ani na náhradní díly, a na druhou stranu i ty, co bych si doma postavila do ložnice a kochala se.



no začněme s tím co tu kluci až nakousli, že 9 z 10 streetů začlo jako padená mašina...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:55 | Nahoru | #41

teamwhd píše: Ejs> Tak sprodejem je to každopádně blbý, Já to mám tak že udělám nedestruktivní úpravy, kapoty mám hezky schovaný doma, horní brejle vyměněný abych ty origo nevrtal, no a během jednoho odpoledne je z toho zpátky supersport...



stejným způsobem mám na prkně kafáč z mýho cesťáka... uvidíme jestli kdy z něj sleze

Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:56 | Nahoru | #42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 12:03 | Nahoru | #43

Ejs píše: no začněme s tím co tu kluci až nakousli, že 9 z 10 streetů začlo jako padená mašina...



O tom přece vůbec nepochybuju. I ta moje byla kupovaná jako padená, s poškozenýma plastama,..... Byla koupena přesně za účelem přestavby na street. To, co bylo rozbité, se vyhodilo, potřebné díly se nakoupily fungl nové,.... To, že ta moje není jen hromada šrotu, SS odstrojenej z plastů, je na provní pohled vidět. Proto jsem psala, že z mých zkušeností s prodejem té mojí bych neměla žádný problém.
Mně takhle upravená motorka naprosto vyhovuje, je to pro mě mnohem příjemnější posez, je skvěle ovladatelná,... přitom většina vlastností SS zůstla zachovaná.

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 12:05 | Nahoru | #44
Hraběnka> JO

1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 12:31 | Nahoru | #45
Pre tých čo nečítajú celú diskusiu alebo sa im len nechce pochopiť....
STREET je stavba je úprava cestneho motocykla do unikátneho stavu!!!
STUNT oholený suporšport na kaskadérske kúsky kvôli minimálnym škodám pri pádoch (nevydarených kúskoch)- tiež je to aj lacná imidžová náhra padnutého superšporta...

STREETFIGTER:






STUNT BIKE:




Naposledy editováno 28.02.2011 12:33:03

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 12:36 | Nahoru | #46

Hraběnka píše: O tom přece vůbec nepochybuju. I ta moje byla kupovaná jako padená, s poškozenýma plastama,..... Byla koupena přesně za účelem přestavby na street. To, co bylo rozbité, se vyhodilo, potřebné díly se nakoupily fungl nové,.... To, že ta moje není jen hromada šrotu, SS odstrojenej z plastů, je na provní pohled vidět. Proto jsem psala, že z mých zkušeností s prodejem té mojí bych neměla žádný problém.
Mně takhle upravená motorka naprosto vyhovuje, je to pro mě mnohem příjemnější posez, je skvěle ovladatelná,... přitom většina vlastností SS zůstla zachovaná.



teda, nechci tě prudit, ale počkej až ji budeš reálně prodávat, mně taky každej vykládal jak by napucovanýho youngtimera vyvažoval zlatem a když jsem ho reálně prodával tak se všechny slibotechny rozprchly...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 12:58 | Nahoru | #47

Ejs píše: proto mám dvě mašiny , jezdit s SBK po městě je kokotina, ale jen změnou posezu to nevyřeším.

jinak hele, ať si každej dělá co chce, já zas rád okukuju přestavby na kafáče, jen jsem chtěl kolegu upozornit, že žádná motorka není na věky a až se jednou rozhodne ji prodat tak bude mít asi dóóóst velkej problém



Aaaale, na ND se prodá určitě

Naposledy editováno 28.02.2011 13:04:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 13:01 | Nahoru | #48

2stroke píše: Aaaale, majitel s prodejem Streetu mít problém nebude, na ND se motorky prodavají dobře



ano a prý je to velmi výhodné

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 13:05 | Nahoru | #49

Ejs píše: ano a prý je to velmi výhodné



Tak tak a to je zase dobré pro nás, resp. pro ty, co potřebují ND

Naposledy editováno 28.02.2011 13:08:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 13:09 | Nahoru | #50

Ejs píše: stejným způsobem mám na prkně kafáč z mýho cesťáka... uvidíme jestli kdy z něj sleze



Co chceš předělávat na Café, to GPX?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 13:09 | Nahoru | #51

teamwhd píše: Jelikož na týhle kupě hnoje zvaný čr převládaj vidlácký názory tak chuť stavět streeta rovná se bodu mrazu. Myslim že stavět streeta je na daleko větší úrovni než třeba stavět choppera protože street musí jak vypadat tak taky dobře fungovat. Mě třeba přijde směšný jezdit na kapotovaný motorce přes město zalehlej s vyšpulenou prdelí jak kdybych ho tam chtěl ale zároveň chci motorku která má víc koní a lepší podvozek a nižší hmotnost než maj naháče, tak co mi zbejvá? No přece odstrojit supersporta a dát tam normální řidítka ne? Nevim proč s tim někdo má pořád problémy....



Nejseš ty takhle trochu přihřátej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 13:14 | Nahoru | #52

2stroke píše: Co chceš předělávat na Café, to GPX?



no byl takovej nápad, má to jisté devizy co se mi jeví jako vhodné, jen škoda toho vodníka co to pohání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 13:16 | Nahoru | #53
Sefo> Poď mi to říct

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 13:20 | Nahoru | #54

Ejs píše: no byl takovej nápad, má to jisté devizy co se mi jeví jako vhodné, jen škoda toho vodníka co to pohání



No, tak to ti dá dost práce...ten centrální tlumič se na to moc nehodí, ale taky to s ním jde. Viděl jsem přestavbu staré XJ 600 (s centrálem) na kafáče a vypadalo to fakt dobře. Škoda toho vodou chlazeného motoru, ten se na to taky moc nehodí, no když dobře schováš chladič...no jak říkám, hodně práce...tak přeju hodně štěstí s přestavbou

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 13:25 | Nahoru | #55

2stroke píše: No, tak to ti dá dost práce...ten centrální tlumič se na to moc nehodí, ale taky to s ním jde. Viděl jsem přestavbu staré XJ 600 (s centrálem) na kafáče a vypadalo to fakt dobře. Škoda toho vodou chlazeného motoru, ten se na to taky moc nehodí, no když dobře schováš chladič...no jak říkám, hodně práce...tak přeju hodně štěstí s přestavbou



no já měl období kdy moje firma byla v útlumu a bylo víc času, to pominulo takže momentálně to spíš vypadá na jeden vlhkej sen...

jinak to GPX cením pro jeho jízdní vlastnosti i překvapivě přičinlivej motor, kdo ho nejel neví...

Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 13:52 | Nahoru | #56
tak každý má na to svůj názor, ale hodně lidí se chce lišit. ono sto lidí sto chutí. pro mě je důležité, aby se motorka líbila mně. to že má nějaký Tonda jiný názor mně až olik nevadí. už jsem tady psal, že u nás jsou streety různé řemeslné kvality a možná proto to lidi tolik odpuzuje. na pěkného streeta je ale radost pohledět lepší než polepit kapotu karbonovou folií , dále karbon na brýle, nějaké racing nálepky a završí to pořádným laďákem, ne-li vyleštěným rámem. prostě podle gusta...

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 13:53 | Nahoru | #57

honzabiker píše: DMC.motobiker> Streetfightera si nekoupíš, ten si musíš postavit.


V podstatě máš pravdu , je to stejné jako když chceš pravého Choppera, Bobbera atd... Nicméně ten Ducatí street je k té definici opravdu hodně blízko - je to oholená 1098!

BTW: Tím "postavit" asi myslíš rozvěsit sporta , že?

Naposledy editováno 28.02.2011 13:54:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 14:44 | Nahoru | #58
teamwhd> Ptal jsem se....když ti přijde, že někdo kdo jede na superbiku špulí prdel jak když ho tam chce....

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 15:15 | Nahoru | #59
Sefo> No na mě to tak působí

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 16:42 | Nahoru | #60

seikos píše: street je obvykle položená a orvaná motorka. Pak se k ní napíše "nebouraná, předělaná na street"



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist