4 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
teamwhd píše: Jelikož na týhle kupě hnoje zvaný čr převládaj vidlácký názory tak chuť stavět streeta rovná se bodu mrazu. Myslim že stavět streeta je na daleko větší úrovni než třeba stavět choppera protože street musí jak vypadat tak taky dobře fungovat. Mě třeba přijde směšný jezdit na kapotovaný motorce přes město zalehlej s vyšpulenou prdelí jak kdybych ho tam chtěl ale zároveň chci motorku která má víc koní a lepší podvozek a nižší hmotnost než maj naháče, tak co mi zbejvá? No přece odstrojit supersporta a dát tam normální řidítka ne? Nevim proč s tim někdo má pořád problémy....
jenže to je právě ono, supersport nikdy nebyl dělanej na jízdu po městě, co ti dělá motor? jak se ti líbí motorkos po kolejích? přejezd po městě je jen nouzovka, sundat kapoty a dát si tam kravský rohy problém neřeší
teamwhd píše: Jelikož na týhle kupě hnoje zvaný čr převládaj vidlácký názory tak chuť stavět streeta rovná se bodu mrazu. Myslim že stavět streeta je na daleko větší úrovni než třeba stavět choppera protože street musí jak vypadat tak taky dobře fungovat. Mě třeba přijde směšný jezdit na kapotovaný motorce přes město zalehlej s vyšpulenou prdelí jak kdybych ho tam chtěl ale zároveň chci motorku která má víc koní a lepší podvozek a nižší hmotnost než maj naháče, tak co mi zbejvá? No přece odstrojit supersporta a dát tam normální řidítka ne? Nevim proč s tim někdo má pořád problémy....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
teamwhd píše: Ejs> jasný všechno má svoje, ale pořád lepší přes město na streetu než narvanej v koženym pyžamu s prdelkou jak Ned Flanders na lyžích
proto mám dvě mašiny , jezdit s SBK po městě je kokotina, ale jen změnou posezu to nevyřeším.
jinak hele, ať si každej dělá co chce, já zas rád okukuju přestavby na kafáče, jen jsem chtěl kolegu upozornit, že žádná motorka není na věky a až se jednou rozhodne ji prodat tak bude mít asi dóóóst velkej problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
Ale samozřejmě to je od konkrétního kusu stroje. Viděla jsem takové, co bych si nekoupila ani na náhradní díly, a na druhou stranu i ty, co bych si doma postavila do ložnice a kochala se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
Hraběnka píše: Ejs> S tím, že s následným prodejem motorky přestavěným na street bude problém, s tebou fakt nemůžu souhlasit - mně se naopak docela často někdo ptá, jestli bych ji nechtěla prodat, že se mu mo líbí, .....
Ale samozřejmě to je od konkrétního kusu stroje. Viděla jsem takové, co bych si nekoupila ani na náhradní díly, a na druhou stranu i ty, co bych si doma postavila do ložnice a kochala se.
no začněme s tím co tu kluci až nakousli, že 9 z 10 streetů začlo jako padená mašina...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
teamwhd píše: Ejs> Tak sprodejem je to každopádně blbý, Já to mám tak že udělám nedestruktivní úpravy, kapoty mám hezky schovaný doma, horní brejle vyměněný abych ty origo nevrtal, no a během jednoho odpoledne je z toho zpátky supersport...
stejným způsobem mám na prkně kafáč z mýho cesťáka... uvidíme jestli kdy z něj sleze
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
Ejs píše: no začněme s tím co tu kluci až nakousli, že 9 z 10 streetů začlo jako padená mašina...
O tom přece vůbec nepochybuju. I ta moje byla kupovaná jako padená, s poškozenýma plastama,..... Byla koupena přesně za účelem přestavby na street. To, co bylo rozbité, se vyhodilo, potřebné díly se nakoupily fungl nové,.... To, že ta moje není jen hromada šrotu, SS odstrojenej z plastů, je na provní pohled vidět. Proto jsem psala, že z mých zkušeností s prodejem té mojí bych neměla žádný problém.
Mně takhle upravená motorka naprosto vyhovuje, je to pro mě mnohem příjemnější posez, je skvěle ovladatelná,... přitom většina vlastností SS zůstla zachovaná.
1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?
STREET je stavba je úprava cestneho motocykla do unikátneho stavu!!!
STUNT oholený suporšport na kaskadérske kúsky kvôli minimálnym škodám pri pádoch (nevydarených kúskoch)- tiež je to aj lacná imidžová náhra padnutého superšporta...
STREETFIGTER:
STUNT BIKE:
Naposledy editováno 28.02.2011 12:33:03
Hraběnka píše: O tom přece vůbec nepochybuju. I ta moje byla kupovaná jako padená, s poškozenýma plastama,..... Byla koupena přesně za účelem přestavby na street. To, co bylo rozbité, se vyhodilo, potřebné díly se nakoupily fungl nové,.... To, že ta moje není jen hromada šrotu, SS odstrojenej z plastů, je na provní pohled vidět. Proto jsem psala, že z mých zkušeností s prodejem té mojí bych neměla žádný problém.
Mně takhle upravená motorka naprosto vyhovuje, je to pro mě mnohem příjemnější posez, je skvěle ovladatelná,... přitom většina vlastností SS zůstla zachovaná.
teda, nechci tě prudit, ale počkej až ji budeš reálně prodávat, mně taky každej vykládal jak by napucovanýho youngtimera vyvažoval zlatem a když jsem ho reálně prodával tak se všechny slibotechny rozprchly...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
Ejs píše: proto mám dvě mašiny , jezdit s SBK po městě je kokotina, ale jen změnou posezu to nevyřeším.
jinak hele, ať si každej dělá co chce, já zas rád okukuju přestavby na kafáče, jen jsem chtěl kolegu upozornit, že žádná motorka není na věky a až se jednou rozhodne ji prodat tak bude mít asi dóóóst velkej problém
Aaaale, na ND se prodá určitě
Naposledy editováno 28.02.2011 13:04:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
2stroke píše: Aaaale, majitel s prodejem Streetu mít problém nebude, na ND se motorky prodavají dobře
ano a prý je to velmi výhodné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
Ejs píše: stejným způsobem mám na prkně kafáč z mýho cesťáka... uvidíme jestli kdy z něj sleze
Co chceš předělávat na Café, to GPX?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
teamwhd píše: Jelikož na týhle kupě hnoje zvaný čr převládaj vidlácký názory tak chuť stavět streeta rovná se bodu mrazu. Myslim že stavět streeta je na daleko větší úrovni než třeba stavět choppera protože street musí jak vypadat tak taky dobře fungovat. Mě třeba přijde směšný jezdit na kapotovaný motorce přes město zalehlej s vyšpulenou prdelí jak kdybych ho tam chtěl ale zároveň chci motorku která má víc koní a lepší podvozek a nižší hmotnost než maj naháče, tak co mi zbejvá? No přece odstrojit supersporta a dát tam normální řidítka ne? Nevim proč s tim někdo má pořád problémy....
Nejseš ty takhle trochu přihřátej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
2stroke píše: Co chceš předělávat na Café, to GPX?
no byl takovej nápad, má to jisté devizy co se mi jeví jako vhodné, jen škoda toho vodníka co to pohání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
Ejs píše: no byl takovej nápad, má to jisté devizy co se mi jeví jako vhodné, jen škoda toho vodníka co to pohání
No, tak to ti dá dost práce...ten centrální tlumič se na to moc nehodí, ale taky to s ním jde. Viděl jsem přestavbu staré XJ 600 (s centrálem) na kafáče a vypadalo to fakt dobře. Škoda toho vodou chlazeného motoru, ten se na to taky moc nehodí, no když dobře schováš chladič...no jak říkám, hodně práce...tak přeju hodně štěstí s přestavbou
2stroke píše: No, tak to ti dá dost práce...ten centrální tlumič se na to moc nehodí, ale taky to s ním jde. Viděl jsem přestavbu staré XJ 600 (s centrálem) na kafáče a vypadalo to fakt dobře. Škoda toho vodou chlazeného motoru, ten se na to taky moc nehodí, no když dobře schováš chladič...no jak říkám, hodně práce...tak přeju hodně štěstí s přestavbou
no já měl období kdy moje firma byla v útlumu a bylo víc času, to pominulo takže momentálně to spíš vypadá na jeden vlhkej sen...
jinak to GPX cením pro jeho jízdní vlastnosti i překvapivě přičinlivej motor, kdo ho nejel neví...
honzabiker píše: DMC.motobiker> Streetfightera si nekoupíš, ten si musíš postavit.
V podstatě máš pravdu , je to stejné jako když chceš pravého Choppera, Bobbera atd... Nicméně ten Ducatí street je k té definici opravdu hodně blízko - je to oholená 1098!
BTW: Tím "postavit" asi myslíš rozvěsit sporta , že?
Naposledy editováno 28.02.2011 13:54:46