Jsem zde naprostý nováček, motorkare.cz čtu pravidelně už nějaký ten měsíc, ale otázky na mou odpověď jsem zde nedostal. Motorky zbožňuji, konečně mám místo i finance na řidičák + motku.
Je sebevražda jít si ihned dělat řidičák na neomezenou, když jsem jel na moto jen jednou v životě (babeta ). Jde mi o to, aby síla motorky v autoškole nebyla pro mně smrtelná. Je zde někdo, kdo také dělal hned skupinu A? Další důvod proč si chci udělat tuto skupinu je ten, že mentálové nahoře chtějí dát hranici na 24 let a mně je 21, nebude se mi chtít čekat další 3 roky, jelikož chci nějaké cestovní enduro kolem 35kW (nejspíš BMW).
Díky Vám moc a radu a snad moc nespamuju .
Ale po autoškole ti opravdu doporučuju si před 650, nebo co to chceš, vyzkoušet něco obratnějšího a lehčího, místní borci tu budou říkat že pětikila a jednoválce jsou obratné a hravé, ale ve srovnání třeba s čízou to jezdí jak autobus. Do začátku to fakt chce se na něčem vyblbnout viz Cleman nebo Snyll.
PS: Do začátku nemyslím roky ale třeba měsíc v provozu a blbnutí po letištích ti dá spoustu.
Naposledy editováno 20.03.2011 18:47:23
1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Když jsem zoufale, neschopna mluvit, ukazovala prstem po menším, vedle stojícím stroji Yamaha 125 YBR, instruktor se jen vesele prohodil: chcete přeci neomezeně, ne?
A už to jelo. Žádné hřiště neexistovalo, jen odlehlá ulička mezi domy a po deseti minutách rozjezdů na jedničku a brždění, šup do hustého provozu. Po dvou hodinách jsem vylila helmu a celá vysmátá se těšila na další jízdu. Na skůtra jsem si ani nevzpomněla.
Do oka mi padla Suzuki 650 V-Strom a přes varování několika lidí jsem ho prostě koupila. Nelituji a neměnila bych. Je nám spolu dobře.
Takže se neboj a jdi směle do toho. S trochou pokory to zvládneš. Hodně štěstí!
a potom už je to jen na tobě jestli budeš z rozvahou zbírat skušenosti anebo to po pár kilometrech rozjedeš jak pako s pocitem že už to máš v ruce a před první zatáčkou nedobrzdíš a rozšleháš si kokos!!!
ja měl taky akurát mustanga(bez ŘIDIČÁKU) pak 27 roků nic potom autoškola a rok nato hornet 600!
a je to v poho akurát dva pády ale to na místě v nulové rychlosti sem měl mamlas vytočené řidítka a jednoduše sem neudržel rovnováhu!!!
tak neváhej a směle do toho hned uvidíš jak tě to sešrotuje na nic jiného nebudeš myslet a začneš nenávidět každý neodježděný den!
TAKŽE LOVU ŘIĎIČÁKU ZDAR!!!!!!!!!!
Držím pěsti, dobře si vyber autoškolu a když do toho jdeš od samýho začátku hlavou, nebude problém, ahoj na silnici
1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
takze za me An to v pohode das
Hlavne byla sranda, kdyz mi po prvni dvoj hodinovce uz ani za mak neveril, ze sem na nicem drive nejezdil, prej "talent"
Jen klid, nezmatkovat a hlavne premyslet a neprecenovat se
Naposledy editováno 21.03.2011 10:20:16
Jinak presedlavam na neco vetsiho protoze ty pullitry jsou mi proste fyzicky maly.
P.S. sorry za gramatiku pisu to na mobilu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Snyll píše: Ahoj, jsem na tom uplne stejne jako ty, taky ted zacinam a delam si ridicak rovnou na neomezeny (na motorce jsem predtim nikdy nesedel). Zatim mam za sebou jen jednu jizdu na 125 ccm (udajne se prvni 2 jizdy musi udelat na male motorce) a 125 jsem si taky koupil do zacatku, uz ji mam doma. Celkem se tesim, az pojedu na tom jejich pullitru, maji tam Hondu CB500. Ta 125 si moc nedava dva velky chlapi :D Kazdopadne si myslim, ze to oba nejak zvladneme :)Mimochodem, taky se casem tesim na nejake to endurko, asi taky BMW GS 650 :)
Žádný jizdy na malý se dělat nemusí! V zákoně máš napsáno napsáno na čem máš dělat výcvik. Neomezenou logicky na dváce dělat nejde. Učitel tě na ní sice posadit může, ale je to tak trochu o průser a ty jízdy na 152 ti do výcviku stejně započítat nemůže.
Barb.B24 píše: Hele neobtěžoval jsem se číst celý tvoje vlákno, ale mam naprosto strejnou zkušenost z loňska. Dělal jsem papíry rovnou na velkou mašinu a před tím jsem seděl dvakrát na fichtlu. Neděláš papíry na velkou motorku na jednou, ale papírově děláš nejdřív řidičák do 25 kw a pak až přezkoušení na velkou. Ve skutečnosti to pak vypadá tak, že většinu autoškoly odjezdíš na 250dině a pak budeš jezdit 4 hodiny na 600ce. Zkoušku a jízdy děláš jen jednou a to na silnější motorce. Z vlastní zkušenosti vím, že to je na pohodu. Teď jsem si na sezonu pořídil ninju a po 600km furt žiju, tak to asi nebude tak zlí. Jestly už to tu někde bylo, tak sorry a jinak hodně štěstí.
To co píšeš platilo do r. 2006, dnes to tak jde také ale musel bys platit 2x 700 za zkoušku!
Normálně se jezdí rovnou na velké 35kw+ žádný jízdy na slabší povinné nejsou.
Naposledy editováno 21.03.2011 11:13:43
(reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Haesty píše: Taky jsem drandil akorát na Babetě a pak jsem vlezl na 750
Chce to klid a hlavně nezmatkovat.Možná to párkrát zkraje položíš na místě,ale to se stává i ostřílenejm borcům.Jen někteří se tím nechlubí.
Za mě ANO směle do toho Držím palce
Souhlasím,jako mladík jsem rok sedlal Mustanga+2roky Aprilii Futuru 50ccm,po autoškole jsem skočil na 600 a po 2 letech na 1100ccm .Pokud o sobě víš,že nebudeš jezdit na pohodu,ale budeš chtít jezdit kudlu,tak ten obsah určitě navyšuj postupně
Hlavně jezdi tak jako by jsi stále byl na vedlejší silnici,vyplatí se Ti to
Naposledy editováno 21.03.2011 11:40:04
Naposledy editováno 21.03.2011 12:25:20