paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 06:55 | Nahoru | #58771

Johnny83 píše: takže to je z roku 2013?


Rok tam nepíše. Jen, že nepoužitý a z tohoto týmu.

Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 06:56 | Nahoru | #58772
akrap by měl hlavně zamakat na kvalitě samolepek, pořád se mi to z toho vejfuku odlepuje, jako by snad ta značka nechtěla mít s tím Alisráčem nic společnýho

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 06:56 | Nahoru | #58773

BlackSabbath píše: Rok tam nepíše. Jen, že nepoužitý a z tohoto týmu.


Tak je to rok 2013, přehlídl jsem.

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 06:56 | Nahoru | #58774
miki83> nový SF bude hrozivá, neskutečně nadupaná pecka... Ovšem pro srdce pure dvouválisty to už prostě nebude úplně ono...
Někdo tu řešil spojky a určitý styl co ducati držela... Od r. 2010 šly postupně všechny tyhle její znaky do kytek. Ona je vesměs jako všechny ostatní značky, jen s tou přiblbě nafrněnou aureolou exklusivity pro snoby a cenou o 25% výš než konkurence.
Chápu že je to vysoká strojařská, malosérie a dobrý komponenty, ale to má dnes kde kdo. Možná jen stárnu a čím dál víc mě budou bavit starší věci... Kdo ví, nejsem objektivní, ale mě se ta značka stále jen vzdaluje... a asi nejen cenově

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 06:57 | Nahoru | #58775

BlackSabbath píše: Rok tam nepíše. Jen, že nepoužitý a z tohoto týmu.



no že jsem si pamatoval že v moto3 jezdili Alexové na Hondách, tak jsem zkusmo mrknul na Wiki a před tím 2013 opravdu KTM...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 07:21 | Nahoru | #58776

BlackSabbath píše: Jednak ten pocit, že to je z týmu od Alexe Rinse a Alexe Marqueze a taky to bude úplně top zpracování. Asi o trošku lepší, než série.



Zrovna u Atrapa bych hádal že kvalita bude úplně stejná na všech frontách

Naposledy editováno 21.06.2019 07:23:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 07:22 | Nahoru | #58777
t_freedom> vis co..... ta svorka po dedovy a normovana kulicka dle ČSN, bude urcite lepsi nez nejaka did nytovacka, to vim..... myslim si to... mozna...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 07:28 | Nahoru | #58778
oioi01> Nejhorší smrt je z vyděšení Kámoš mi kdysi nytoval řetěz kladivkem a (průbojníkem?)Vypadalo to jako důlčík ale nemělo to špičku.A ta práce nejen že dopadla na výbornou ale tehdy když jsem viděl něčí práce s nytovackou tak ta jeho kladivkova práce vypadala lugzuzne!!!Ty stejně dostaneš k novému řetězu takové plisky které strcis mezi články abys neprimackl x-kroužek a pak to bude jen na tobě jak se ti bude líbit ten "rozklep"

Jo a teď jsem si vzpomněl na mojí práci s nytovackou v roce 2016 Ale aspoň do Úsova jsem teda dojel a tam mi to prenytoval Bóďa To zase musím Bóďu pochválit

Naposledy editováno 21.06.2019 07:33:44

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 07:56 | Nahoru | #58779
Ivos> myslim, ze nic takoveho tam nemam....
Ty clanky musim merit posuvkou podle tech ostatnich, abych nezmackl krouzky, to vim...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 08:10 | Nahoru | #58780

Ivos píše: Zrovna u Atrapa bych hádal že kvalita bude úplně stejná na všech frontách


Já myslím, že tady pro ty top soutěže si dají prostě extra záležet.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 08:12 | Nahoru | #58781

t_freedom píše: miki83> nový SF bude hrozivá, neskutečně nadupaná pecka... Ovšem pro srdce pure dvouválisty to už prostě nebude úplně ono...
Někdo tu řešil spojky a určitý styl co ducati držela... Od r. 2010 šly postupně všechny tyhle její znaky do kytek. Ona je vesměs jako všechny ostatní značky, jen s tou přiblbě nafrněnou aureolou exklusivity pro snoby a cenou o 25% výš než konkurence.
Chápu že je to vysoká strojařská, malosérie a dobrý komponenty, ale to má dnes kde kdo. Možná jen stárnu a čím dál víc mě budou bavit starší věci... Kdo ví, nejsem objektivní, ale mě se ta značka stále jen vzdaluje... a asi nejen cenově



Sportovni v twiny dela uz jenom ktm ktera s tim prisla pozdejc a v4 zas jen aprilia, desmo ma jen ducati. Ze prisla o suchou spojku a nedela tolik vzduchacu je asi diky tomu ze se chtej taky nekam posouvat, tak jako v minulosti kdy jim to pomohlo vybudovat si jmeno. Ostatne by bez toho ani neprezili.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 08:22 | Nahoru | #58782

t_freedom píše: miki83> nový SF bude hrozivá, neskutečně nadupaná pecka... Ovšem pro srdce pure dvouválisty to už prostě nebude úplně ono...
Někdo tu řešil spojky a určitý styl co ducati držela... Od r. 2010 šly postupně všechny tyhle její znaky do kytek. Ona je vesměs jako všechny ostatní značky, jen s tou přiblbě nafrněnou aureolou exklusivity pro snoby a cenou o 25% výš než konkurence.
Chápu že je to vysoká strojařská, malosérie a dobrý komponenty, ale to má dnes kde kdo. Možná jen stárnu a čím dál víc mě budou bavit starší věci... Kdo ví, nejsem objektivní, ale mě se ta značka stále jen vzdaluje... a asi nejen cenově



Pod to se podepisuju
Prostě už to pro mě nějak není ono.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 08:26 | Nahoru | #58783

t_freedom píše: miki83> nový SF bude hrozivá, neskutečně nadupaná pecka... Ovšem pro srdce pure dvouválisty to už prostě nebude úplně ono...
Někdo tu řešil spojky a určitý styl co ducati držela... Od r. 2010 šly postupně všechny tyhle její znaky do kytek. Ona je vesměs jako všechny ostatní značky, jen s tou přiblbě nafrněnou aureolou exklusivity pro snoby a cenou o 25% výš než konkurence.
Chápu že je to vysoká strojařská, malosérie a dobrý komponenty, ale to má dnes kde kdo. Možná jen stárnu a čím dál víc mě budou bavit starší věci... Kdo ví, nejsem objektivní, ale mě se ta značka stále jen vzdaluje... a asi nejen cenově



Mám to trochu podobně. ALE. Nemá smysl být zabetonovaný na tom, že co je staré, to je dobré. O víkendu jsme o tom mudrovali s kámošem u vína, který je o 10 let starší. Říkal: "Jezdi moderní věci, dokud si je můžeš dovolit. Na starý věci budeš mít čas, až budeš starej." Když jsem přijel na 999 půjčit si V4 Panigale, na 999 jsem si ani nevzpomněl. Pani byla super. Jela zbytečně moc a stojí zbytečně moc, nekoupím si ji, ale vůbec bych se jí nebránil. Minulý pátek jsem větral GSX-R na okruhu a pak celý víkend strávil na S4R a vzpomněl si na tebe, jak větráš S4RSo v Mostě na okruhu. Já bych na Monsteroj na okruhu jezdit nechtěl. Fakt je to starý a nové motorky a motorky určené pro "race" fungují jinak. I když i ty staré vrány pořád umí letět.

Naposledy editováno 21.06.2019 08:26:44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 08:27 | Nahoru | #58784

oioi01 píše: FiZzeR> ehmmm, co je to kilner?
Nebojim se toho, jen sem to jeste nedelal...
Clenek vim jak nasunout, podle suplery, aby byl stejne jak ostatni... jen nevim jak moc roznitovat ten nyt spojky...? Proste aby se o par desetin rozžvykl?



Myslím že spisovně se tomu nadává důlčík
Desetina stačí, dvě ideál, víc spíš né. Ono v bočním směru tam je zatížení minimální
Na tohle je nejlepší DID nebo DC, nevím jak ostatní výrobci, ale třeba ČZ mělo svýho času spojku bez dutejch konců, bez "náběhu" na čepech a kurevsky tvrdou, tam se se to takhle nedalo a musel jsem shánět nýtovačku (která s tím měla taky co dělat).

Kdysi si bejvalka vysomrovala na půjčení nějakou nýtovačku z nějakýho servisu v praze, nebyla klasicky šroubovací, ale na kladivo - nejlepší s kterou jsem kdy pracoval, bohužel vůbec netuším co to bylo zač. Ale byl na tom obrázek nějaký ryby nebo něco takovýho

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 08:41 | Nahoru | #58785
FiZzeR>

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 09:52 | Nahoru | #58786
t_freedom> Taky se plně podepisuji. Ono je to ale ve všech oblastech.....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 10:13 | Nahoru | #58787
FiZzeR> take sem nedavno menil retazovku, mjel sem od kamosa pozicanu nitovacku, ktera byla uz par krat zvarovana, nacata od dalsiho kamosa. tak sem ju dorazil a nity sem na retazy nakonec klasicky rozklepel kladivem a "dulcikem".

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 10:30 | Nahoru | #58788
Stev, Cibus> šak ano... píšu, že nejsem objektivní...a možná, bejt vatař, měl bych doma nějaký V4, nebo moderní V2 (mimochodem, Attimův TKM mě fakt překvapil kultivovaností velkoobjem 2V - takže ono to jde) …
Ohledně toho co je nářadí na okruh … nepopírám že vše nové na okruhu bude super...ale já to mám primárně pro potěchu duše a "možná" sportovnější jízdu při road-racingu (doufám, že to tu nesleduje Yoshboy - bojím se další debaty) Takže mě fakt panigale, nebo jiní zmrzliny nedělaj … obecně neuhcávám z tabulkových parametrů motorů a výčtu asist. systémů.
Podle mě to mám víc o tom pocitu v podbříšku...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 10:40 | Nahoru | #58789
V4R drzi suchou spojku nazivu..
Ony ty novy masiny sice fungujou lip, ale kvalita sla taky dolu. V4 Panigale je olejnicka jako prase. Spousta porodnich bolesti, sice kraviny, ale muzou te nechat stat. Mam pocit, ze masiny uz proste nevydrzi, co jiny pred 10 lety. Je to neco za neco, bohuzel. Snad SF V4 bude na tom lip..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 10:40 | Nahoru | #58790
t_freedom> je pravda, ze to mam tez takto nejak podobne.

Co sa tyka pani, nejak moc na mňako sem s ni teda nebyl na slovakii, za to RSV4 v brne a aj na okreskach jezdi luxusne brutalne. U mna osobne, co sa tyka Duc, tak to konci nekde u 999 max 1098. Samozrejme nepopiram, ze V4 by mna nerozebrala na sucastky, ale v mojich ocach duc uz tak nejak straca na hodnote.

Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 10:44 | Nahoru | #58791
No talk, otřeme slzu a nebudeme zasírat italské vlákno nostalgiíí…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 10:59 | Nahoru | #58792

t_freedom píše: Stev, Cibus> ...
… obecně neuhcávám z tabulkových parametrů motorů a výčtu asist. systémů.
Podle mě to mám víc o tom pocitu v podbříšku...



Budu svina, kdyz pripomenu, ze absence asistenta se zhmotnila spise v pocitu u patere? ..

Peace...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 11:13 | Nahoru | #58793
me uz zbyva jen zavidet to, ze vas ty stary kramy a navic jeste v provozu stale bavi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 11:15 | Nahoru | #58794
DrDNA01> jak asistent vyřeší uchcání předního kola, prosímtě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 11:19 | Nahoru | #58795
t_freedom> No raketama přece!

https://www.motorkar...y-raketam-39152.html



Naposledy editováno 21.06.2019 11:21:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 11:21 | Nahoru | #58796
sejrac> jo, vidíš...na ty jsem zapomněl ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 11:22 | Nahoru | #58797
t_freedom> Jako že jsi je nevzal s sebou?

Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 11:23 | Nahoru | #58798
sejrac: spis takhle:

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 11:23 | Nahoru | #58799
sejrac> ...ale já je měl...jen jsem je nechal v kapse

Milovníci Italských krásek

21.6.2019 v 11:43 | Nahoru | #58800
Stačí to prezout,nebo aspoň neblbnout na studenejch
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist