kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: takže to je z roku 2013?
Rok tam nepíše. Jen, že nepoužitý a z tohoto týmu.
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Někdo tu řešil spojky a určitý styl co ducati držela... Od r. 2010 šly postupně všechny tyhle její znaky do kytek. Ona je vesměs jako všechny ostatní značky, jen s tou přiblbě nafrněnou aureolou exklusivity pro snoby a cenou o 25% výš než konkurence.
Chápu že je to vysoká strojařská, malosérie a dobrý komponenty, ale to má dnes kde kdo. Možná jen stárnu a čím dál víc mě budou bavit starší věci... Kdo ví, nejsem objektivní, ale mě se ta značka stále jen vzdaluje... a asi nejen cenově
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Jednak ten pocit, že to je z týmu od Alexe Rinse a Alexe Marqueze a taky to bude úplně top zpracování. Asi o trošku lepší, než série.
Zrovna u Atrapa bych hádal že kvalita bude úplně stejná na všech frontách
Naposledy editováno 21.06.2019 07:23:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jo a teď jsem si vzpomněl na mojí práci s nytovackou v roce 2016 Ale aspoň do Úsova jsem teda dojel a tam mi to prenytoval Bóďa To zase musím Bóďu pochválit
Naposledy editováno 21.06.2019 07:33:44
t_freedom píše: miki83> nový SF bude hrozivá, neskutečně nadupaná pecka... Ovšem pro srdce pure dvouválisty to už prostě nebude úplně ono...
Někdo tu řešil spojky a určitý styl co ducati držela... Od r. 2010 šly postupně všechny tyhle její znaky do kytek. Ona je vesměs jako všechny ostatní značky, jen s tou přiblbě nafrněnou aureolou exklusivity pro snoby a cenou o 25% výš než konkurence.
Chápu že je to vysoká strojařská, malosérie a dobrý komponenty, ale to má dnes kde kdo. Možná jen stárnu a čím dál víc mě budou bavit starší věci... Kdo ví, nejsem objektivní, ale mě se ta značka stále jen vzdaluje... a asi nejen cenově
Sportovni v twiny dela uz jenom ktm ktera s tim prisla pozdejc a v4 zas jen aprilia, desmo ma jen ducati. Ze prisla o suchou spojku a nedela tolik vzduchacu je asi diky tomu ze se chtej taky nekam posouvat, tak jako v minulosti kdy jim to pomohlo vybudovat si jmeno. Ostatne by bez toho ani neprezili.
t_freedom píše: miki83> nový SF bude hrozivá, neskutečně nadupaná pecka... Ovšem pro srdce pure dvouválisty to už prostě nebude úplně ono...
Někdo tu řešil spojky a určitý styl co ducati držela... Od r. 2010 šly postupně všechny tyhle její znaky do kytek. Ona je vesměs jako všechny ostatní značky, jen s tou přiblbě nafrněnou aureolou exklusivity pro snoby a cenou o 25% výš než konkurence.
Chápu že je to vysoká strojařská, malosérie a dobrý komponenty, ale to má dnes kde kdo. Možná jen stárnu a čím dál víc mě budou bavit starší věci... Kdo ví, nejsem objektivní, ale mě se ta značka stále jen vzdaluje... a asi nejen cenově
Pod to se podepisuju
Prostě už to pro mě nějak není ono.
t_freedom píše: miki83> nový SF bude hrozivá, neskutečně nadupaná pecka... Ovšem pro srdce pure dvouválisty to už prostě nebude úplně ono...
Někdo tu řešil spojky a určitý styl co ducati držela... Od r. 2010 šly postupně všechny tyhle její znaky do kytek. Ona je vesměs jako všechny ostatní značky, jen s tou přiblbě nafrněnou aureolou exklusivity pro snoby a cenou o 25% výš než konkurence.
Chápu že je to vysoká strojařská, malosérie a dobrý komponenty, ale to má dnes kde kdo. Možná jen stárnu a čím dál víc mě budou bavit starší věci... Kdo ví, nejsem objektivní, ale mě se ta značka stále jen vzdaluje... a asi nejen cenově
Mám to trochu podobně. ALE. Nemá smysl být zabetonovaný na tom, že co je staré, to je dobré. O víkendu jsme o tom mudrovali s kámošem u vína, který je o 10 let starší. Říkal: "Jezdi moderní věci, dokud si je můžeš dovolit. Na starý věci budeš mít čas, až budeš starej." Když jsem přijel na 999 půjčit si V4 Panigale, na 999 jsem si ani nevzpomněl. Pani byla super. Jela zbytečně moc a stojí zbytečně moc, nekoupím si ji, ale vůbec bych se jí nebránil. Minulý pátek jsem větral GSX-R na okruhu a pak celý víkend strávil na S4R a vzpomněl si na tebe, jak větráš S4RSo v Mostě na okruhu. Já bych na Monsteroj na okruhu jezdit nechtěl. Fakt je to starý a nové motorky a motorky určené pro "race" fungují jinak. I když i ty staré vrány pořád umí letět.
Naposledy editováno 21.06.2019 08:26:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: FiZzeR> ehmmm, co je to kilner?
Nebojim se toho, jen sem to jeste nedelal...
Clenek vim jak nasunout, podle suplery, aby byl stejne jak ostatni... jen nevim jak moc roznitovat ten nyt spojky...? Proste aby se o par desetin rozžvykl?
Myslím že spisovně se tomu nadává důlčík
Desetina stačí, dvě ideál, víc spíš né. Ono v bočním směru tam je zatížení minimální
Na tohle je nejlepší DID nebo DC, nevím jak ostatní výrobci, ale třeba ČZ mělo svýho času spojku bez dutejch konců, bez "náběhu" na čepech a kurevsky tvrdou, tam se se to takhle nedalo a musel jsem shánět nýtovačku (která s tím měla taky co dělat).
Kdysi si bejvalka vysomrovala na půjčení nějakou nýtovačku z nějakýho servisu v praze, nebyla klasicky šroubovací, ale na kladivo - nejlepší s kterou jsem kdy pracoval, bohužel vůbec netuším co to bylo zač. Ale byl na tom obrázek nějaký ryby nebo něco takovýho
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ohledně toho co je nářadí na okruh … nepopírám že vše nové na okruhu bude super...ale já to mám primárně pro potěchu duše a "možná" sportovnější jízdu při road-racingu (doufám, že to tu nesleduje Yoshboy - bojím se další debaty) Takže mě fakt panigale, nebo jiní zmrzliny nedělaj … obecně neuhcávám z tabulkových parametrů motorů a výčtu asist. systémů.
Podle mě to mám víc o tom pocitu v podbříšku...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ony ty novy masiny sice fungujou lip, ale kvalita sla taky dolu. V4 Panigale je olejnicka jako prase. Spousta porodnich bolesti, sice kraviny, ale muzou te nechat stat. Mam pocit, ze masiny uz proste nevydrzi, co jiny pred 10 lety. Je to neco za neco, bohuzel. Snad SF V4 bude na tom lip..
Co sa tyka pani, nejak moc na mňako sem s ni teda nebyl na slovakii, za to RSV4 v brne a aj na okreskach jezdi luxusne brutalne. U mna osobne, co sa tyka Duc, tak to konci nekde u 999 max 1098. Samozrejme nepopiram, ze V4 by mna nerozebrala na sucastky, ale v mojich ocach duc uz tak nejak straca na hodnote.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Stev, Cibus> ...
… obecně neuhcávám z tabulkových parametrů motorů a výčtu asist. systémů.
Podle mě to mám víc o tom pocitu v podbříšku...
Budu svina, kdyz pripomenu, ze absence asistenta se zhmotnila spise v pocitu u patere? ..
Peace...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://www.motorkar...y-raketam-39152.html
Naposledy editováno 21.06.2019 11:21:47