kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: lidi co jezdili na okruzích za svoje si kupovali bmw nejvíc, dominanci potom trochu zmírnila kawa zx10 a víc yamaha r1.
jasan já jsem nezpochybnil určité kvality toho stroje ,ale vzhled a to, že přímo z pultu je to kladivo na závody. Musíš do toho nasypat a pak ano. třeba míň než do ostatních ,ale musíš
Naposledy editováno 19.06.2019 16:21:51
Frennky píše: Petta> Tak nakonec jsem se rozhodnul a objednal tuhle barevnou kombinaci (motor je černej a nechci z toho dělat kolotoč).
Jojo, tak jsem to myslel, vrchni kryt cernej a pritlacak bud stribrnej nebo cervenej tedy v tvym pripade. Je skoda ten pritlacak neukazat. Ja nad tim premyslim uz dlouho, akorat misto cerveny bude ta stribrna a cerny misky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A kup Milušce taky nějaký šperk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: jasan já jsem nezpochybnil určité kvality toho stroje ,ale vzhled a to, že přímo z pultu je to kladivo na závody. Musíš do toho nasypat a pak ano. třeba míň než do ostatních ,ale musíš
Žádná motorka z prodejny není závodní speciál a co že se do tý brambory musí nasypat ?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> když to při 3 tis cuká víc a při 3,5 míň, tak mi to smysl dává. Neříkám že by se mělo šahat do převodů jen kvůli tomu, ale jako vedlejší příjemnej efekt to tam bejt může.
Pak je ještě možnost nejet přesně 50...
t_freedom píše: Stev> já tím ucukanost Monstera úspěšně řešil taky ...je to cesta
jakoze misto abys jezdil 50 na dvojku ve 4tis tak jezdis na vyssi kvalt plus prevody?
Ja asi bezne tyhle otacky nepouzivam, prevody mam tak aby mi to sedelo mimo provoz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.06.2019 17:04:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.06.2019 17:04:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.06.2019 17:08:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: jasan já jsem nezpochybnil určité kvality toho stroje ,ale vzhled a to, že přímo z pultu je to kladivo na závody. Musíš do toho nasypat a pak ano. třeba míň než do ostatních ,ale musíš
Do 90% okruhovejch motorem se sypou laminaty, druha sada kol, ladak, mozna brzdova pumpa, filtr a odladeni na brzde. A je to vicemene podobna motorka jako kdyz tam das jen laminaty.