kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Me se hlavne libi, jak kritizujes technicky neco, co vyhralo x GP zavodu. Bych rekl, ze kdyz to dokazou navrhnout tak aby to obstalo v motoGP mezi dardou motorek s oboustrannou kyvkou, tak je to technicky asi vychytany a dal uz je to pak jen o vkusu, ne? Navic ty italsky letmace narozdil od BMW nepraskaji o nic vic, nez klasicky kyvky - alespon o tom nevim.
tak zase je to jen muj osobni pohled na design.. to ze neco vyhraje zavody pro me neni argument pro to, ze tam neni nejaka konstrukcni "zbytecnost"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: To záleží proč to děláš. Jestli jde o wow efekt na benzínce, tak jo, jestli jde o pocit vlastního uspokojení že sis předělal motorku tak jak jsi chtěl, tak to za to stojí.
Finančně to nedává smysl nikdy a u ničeho, takže si přiznejme že to nedává smysl jenom těm co chtěj machrovat před ostatníma
Jo, jsem pozér Vnitřní uspokojení je fajn, ale jak si toho nevšimnou ostatní třeba už podle toho jak rychle jim mizej moje zadní světla, tak je to jen půlka radosti
jinak jestli je to na aprilii, tak bych tu nejaky rozety navic asi taky mel... podivam se. Ale jelikoz gramarim, tak to bude vsechno dural
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kolik km vydrzi takovy shit???
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: FiZzeR> rozeta? Myslim ze PBR nebo co to je??
Kolik km vydrzi takovy shit???
kolečko beran jsem vyhazoval zničený asi po 500 km, oloupaná rozeta s řetězem (DID) pak dala ještě 16-18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: To nevim je tam jen jakesi G. Tak mam tam radsi nechat stare, vypada jeste cajk.... kupoval jsem prvne retezovku... priste si radsi priplatim....
Já chcu bez čepičky, já si připlatím Nešpekuluj a vpal to tam, kolik toho najezdíš... Tak to holt nebudeš měnit za tři roky ale už za dva
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: tak zase je to jen muj osobni pohled na design.. to ze neco vyhraje zavody pro me neni argument pro to, ze tam neni nejaka konstrukcni "zbytecnost"
twl, tys Hitlerovi chyběl...jen co je rpavda… Göbels byl proti tobě fakt břídil
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Tak jsem zase nasrany....
Sundal jsem starou retezovku a porovnaval s novou...
Uz chapu proc ji maji na motoretezy.cz tak levnou...
Stara ma kazdy zub stejny, navic jeste obrobene na soustruhu, nova je jen vypalek a nektere zuby me prijdou jeste mensi a ostrejsi nez na stare, ktera ma mozna pres 30tis km....
Navic jak ted resim kazdy gram, tak novy pastorek je tezssi.... kdyby to nebylo kalene, tak to uz v praci odvrtavam... tam snad necham ten stary...
Dakaristo, co ta rozeta co si mi nabizel? Dival jsem se na foto a ma 43zubu... to bych mel pekne do sily s 15 ti vepredu....
Doporučuji dát jeden počet zubů sudej a druhej lichej, aby se ti celá sada rovnoměrně vytahovala.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Ruční práce je dnes nejvíc ceněná...
Jo no Ale až půjde na hajzl a bude chtít oklepat blbca tak si ho urve
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sem se upsal... serie je: 17-42, ted jsem objednal a i predtim jsem mel: 16-42. Tak ze by se mi to vytahavalo kvuli tomu? Jen ja na ni dal pres 20tis, ale uz pri koupi byla trochu nerovnomerne vytahana...
oioi01 píše: carlos38> sem nevedel..... jak to vlastne ovlivni? Sem myslel, ze je to fuk....
Sem se upsal... serie je: 17-42, ted jsem objednal a i predtim jsem mel: 16-42. Tak ze by se mi to vytahavalo kvuli tomu? Jen ja na ni dal pres 20tis, ale uz pri koupi byla trochu nerovnomerne vytahana...
Podle počtu zubů na jednotlivých kolech a podle počtu článků... Na ZX10R někdo dal tak debilní kombinaci, že řetěz nabíhal furt na ten samej zub, takže když jsem řetězovku vyhazoval, byly zuby vykousaný vždycky v páru
gearingcommander, gůglenzí
Naposledy editováno 12.06.2019 15:03:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: carlos38> sem nevedel..... jak to vlastne ovlivni? Sem myslel, ze je to fuk....
Sem se upsal... serie je: 17-42, ted jsem objednal a i predtim jsem mel: 16-42. Tak ze by se mi to vytahavalo kvuli tomu? Jen ja na ni dal pres 20tis, ale uz pri koupi byla trochu nerovnomerne vytahana...
No, když budeš mít na obou kolech sudej počet zubů, nebo na obou lichej, čep řetězu se ti bude pořád potkávat v jednej a tej samej mezeře kola. Když budeš mít na jednom kole lichej a na druhým sudej, bude každej čep posupně putovat v každej mezeře a celá sada se ojede rovnoměrně. Ono to asi taky nebude úplně pravidlem, ale věřím, že na životnosti to může jen přidat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
carlos38 píše: No, když budeš mít na obou kolech sudej počet zubů, nebo na obou lichej, čep řetězu se ti bude pořád potkávat v jednej a tej samej mezeře kola. Když budeš mít na jednom kole lichej a na druhým sudej, bude každej čep posupně putovat v každej mezeře a celá sada se ojede rovnoměrně. Ono to asi taky nebude úplně pravidlem, ale věřím, že na životnosti to může jen přidat.
... bude putovat ale jenom v mezeře toho lichého kola, sudýmu je to jedno co je na druhý straně Tak jako tak záleží i na poměru počtu zubů vs počet článků, vhodně zvolené kombinaci nevadí ani sudý počet zubů - obvykle se ale doporučuje mít vepředu lichý počet, no.