kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ad x3 - delaji to nejspis vsechny moderni auta s esp, ono aby to dokázalo brzdenim kol s tim autem zatacet, musi ty kola brzdit a to u klasiky s rozdelovacem zadníma prázdný skoro nebrzdilo - tzn by esp muselo zatacet jen rozdelovanim brzdného účinku na předků a to je nic moc. Me to zere zadni desky taky jak o zivot. Spatne ele rucka je sezere asi za 5tis km, to uz znam - troje desky + jedny kotouče nez jsem dal jiny brzdice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V zatáčce nemáš váhu navalenou brzdenim na předek přeci.Spis je to sežere tim pribrzdovanim.Ja mam teda uz nejakou dobu na všech autech ESP a nikdy to nesezralo driv zadek.Ta el rucka sem myslel ze pozdeji povoluje,což se mi u Golfu taky zda,ze by mohlo povolit driv.Ze by to otviralo blbe me ani vlastně nenapadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ted mi to nedalo a sada Rosso 3 a Angel GT stojí +- stejně,tak je to fakt jen o osobních preferencích
Libore jako asi to úplně nevadí,ale fakt si nemyslim,ze je dobrý míchat sportovní a sporttouringovy gumy.Ani ne z hlediska prilnavosti,ale tysportovnější se obecně dýl zahrivaj a většinou i hůř fungujou na mokru.To jen takova dumka
Nesouhlasím, u moderní sport. gumy se naopak každej výrobce zaklíná vysokou rychlostí ohřátí. Touringovy gumy fungujou od nizsich teplot gumy, to má pak souvislost s jízdou ve vlhku a chladnu. O dešti žádná, tam je jasna výhoda vzorku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Vyšší by asi citelně pomohlo.
V zatáčce nemáš váhu navalenou brzdenim na předek přeci.Spis je to sežere tim pribrzdovanim.Ja mam teda uz nejakou dobu na všech autech ESP a nikdy to nesezralo driv zadek.Ta el rucka sem myslel ze pozdeji povoluje,což se mi u Golfu taky zda,ze by mohlo povolit driv.Ze by to otviralo blbe me ani vlastně nenapadlo
Počkej, na brzdach nemas vahu na předku?
Tech esp systemu se pod stejnou zkratkou schovává vic, esp v kompaktním aute je jine nez v SUV za mega... luxusní bawa sahaj pri jemným brzdění nejdriv na zadni brzdu aby se auto nenaklonilo dopredu, Vckovy mercedesy brzdenim kol na jedne strane kompenzují boční vítr. Jako jo jsou to “blbosti” ale mechanicky by tohle slo resit dost obtížne
Byl jsem projet stejnou trasu jako vcera s TL - kus po dalnici, necekal jsem ze a6 30tdi jede pres 250 (ducati tacho) a jeste cestou zpet začala klouzat spojka takze najit chybu v ele, nova spojka a sbohem
Netušíte jestli je immo sparovany s jednotkou? Na eBay je jich mrak, ale to asi jen tak vyměnit nemuzu coz?
Naposledy editováno 09.06.2019 20:31:22
zmulin píše: tomasd.> tak jasne,ze se neco za ty roky změnilo.Ja mel naposled Sportmaxy po Roadmaxech a těm to teda trvalo i když bylo hezky.
Jj, rozdíl oproti gumam vylezlym před 10 lety tady dneska prostě je. Proto dneska koupit sport-touring není žádnej průser i na svižnou jízdu. A naopak sportky mívají větší výdrž i lepší mokrý vlastnosti, než před 10 lety. X-tý evoluce jednoho modelu jsou o parník jinde, než "jedničky"...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Počkej, na brzdach nemas vahu na předku?
Tech esp systemu se pod stejnou zkratkou schovává vic, esp v kompaktním aute je jine nez v SUV za mega... luxusní bawa sahaj pri jemným brzdění nejdriv na zadni brzdu aby se auto nenaklonilo dopredu, Vckovy mercedesy brzdenim kol na jedne strane kompenzují boční vítr. Jako jo jsou to “blbosti” ale mechanicky by tohle slo resit dost obtížne
Já myslel treba rychlou jízdu po dálnici,statovkach.Tam snad v zatáčce nebrzdis a ESP na suchu stejne maká.To jemný brzdění a boční vítr sem nevedel.Kazdopadne mechanicky to resej hydraulicky podvozky.To mel Sahula u Lincolna uz někdy před 20ti lety například.Se to nenaklanelo ani v zatáčkách
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Drahy auta maj neco jineho, nenaklani se atd... ale lincoln taky neni kategorie běžných aut, na ktere byl nejspis mireno to nahrazování mechaniky elektronikou
Naposledy editováno 09.06.2019 21:15:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> to bych radsi udelal ty remeny spolu se serizenim ventilu nez shanet jinou jednotku a resit imobilizer. Pockas do uplnku a menu bude rolovat :)
No hlásí to error, to je prvni co pri prodeji clovek uvidi ... servis udelam taky + spojka no :( a pak jde
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: z.a.j.o.c.h> tak jasně, stát se to může asi. Takova nechtěná aktivace za jízdy bude pravděpodobně problém...Ale zdá se mi, že to těch závodech snad už otestovali dost dobře. Teď jen lidovější cenu a du do toho.
Já to spíš myslel z hlediska dlouhodobého provozu, pět, deset let. Že to funguje nový o tom žádná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> kdyz nad tim premyslim tak ta spatna spojka a divny chovani ecu jsou lehce podezrely. Kolik ze to ma mit najeto?
7k , ta jednotka to nedělala a spojku asi za tu dobu znicis. Mel tam nakou jinou - kdovi co tam je ted. Nemyslim si, ze to ma nejak vyrazne vic
Stev píše: To by mohlo bejt predek 2.6-2.7 a zadek 3.2, bylo asi o 15 stupnu min
E: Jinak receno jsem je foukal na 2.4 a 2.6-2.7 pred jizdou, tenhle tlak mi celkem sedel ...
zmulin píše: Tifone> Tak ale super vejlet ne? S vestou si pobavil a to relatko je strašná picovina.Jakto,ze se takhle uvolnilo?
Jo a k čemu se poutas tou vestou?Doufam,ze ne k riditkum?
Ne k riditkum ne. To by bylo v pripade padu prez ne pozde. U motoru k ramu.
E: vylet bomba a to všechno okolo k tomu asi patří.
S tim relatkem nevim. Asi jak se to rozebiralo pro velkej servis nebo vymenu cidla v nadrzi...... kdo ví. Ale je jich tak vic a jen tohle jedno bylo povysunute.
Naposledy editováno 10.06.2019 08:43:22
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty máš vyjímku
E: a ten "problém" je doufám moje relé a ne ten můj postoj k GS
Naposledy editováno 10.06.2019 09:04:28
- sport sada - předek vydrží cca.o 30-50% zadku a mě přišlo debilní buď vyhazovat 40% gumy, nebo dávat druhej zadek na 45% předku
- zprvu jsem se taky bál jestli mi ta BRUTÁLNÍ síla testastretty neklouzne - ne, neklouzne. Za prvé nejsem z těch co topěj hodně ještě v náklonu - běžně jsem třeba Attima brzdil ve výjezdech. Za druhé, pokud ten zadek záměrně netrápíš plynem, je problém jeho přilnavosti hlavně v motoru (oproti předku) a mě tedy Angel neklouzl ani když jsem ho na Korsice trápil. Takže za mě ok.
- jak píše Žmulin, pro naše silnice je minimálně na jaře a podzim druhý kolo se sport touring gumou podle mě vyhoda.
- přední směs je vždy měkčí a koncipována s ohřevem na fakt, že motorová energie tam není.
Ohledně toho, co je a není dobrá cena. Ja kupuju zadek běžné pod/kolem 3ky a předek za 2-2,3...sada za 5,5 je myslím ok... 6,6je tedy cca. o 20% víc a novinky za 7 a více... no, ať si je někdo užije, hlavně ten pocit že je to úplně nejvíc. ... za tři roky to budou starý mrdky na kterých se nedá jezdit