kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Včera večer jsem dorazil po najetých 824km (za den Strakoňu )domů. Jeto převážně po dálnici. Z časových důvodů.
Za celou dobu výletu dvě vlastně tři prekérky. Jednu jsem si způsobil sám už při cestě tam. Pří otáčení se po asi 100m zakufrování(zasraná navigace ) jsem šlápnul doprázdna(kanál) a ač jsem se motorku snažil udžet tak jsem to nedal.A lehce ale opravdu lehce ji položil na pravý bok. Spadnutí "ze stojánku" by oproti tomu byla rána. Motorce naprosti nic -mini oděrek na blástru,zrcátku a závažíčku a kufru. Co ale byla pecka tak jsem si při to vytrhnul pojistku na airbagu . Rána žádná ,akorát jsem se nemohl nadechnout - kurva svírá to dobře
zvednutí motorky,výměna bombičky a vydejchání se - zdržení cca 15minut.
Druhá dost nepříjemná událost- den po příjezdu návštěva pláže Utah vše ok prohlídka atd. atd. přijdu k motorce a ta nereagovala. V ten moment jsem proklínal bezklíčkové startování.Prostě nešla zapnout.Mrdání se s pojistkama a vypínačem a najednou naskočila a normálně jela. Zastávka u nějakého pamatníku a znova to samé.V zoufalství jsem volal mechanikovi a prý jestli nemám slabou baterku v klíčku ,tak jsem ho dal až na budíky a nic pak zase naskočila a chcípla asi po 300m při jízdě.V duchu už jsem volal asistenci,kterou jsem si pro jistotu zaplatil a už se viděl jak frčím domů autem s motorkou na vozejku.Zase se to nějak vzpamatovalo(popravdě kámoš pan mechanik od VW co jel se mnou(nebo já s ním?) a Láďa Hillman zdatně pomáhali se v tom "vrtat". NO dobře mě nebylo,ale bez problému jsme dojeli do Saint-Mere-Eglise. Nasranej jsem to jen tak v místě proběh a čekal jestli tu sviňu nastartuju. Samo sebou že ani ťuk. A jak tak čumím do pojistek, tak jsem tam tak nějak zašátral prsem a ťuknum do takový malý černý kostičky a ejhle hned to naskočilo.Takže sundání malého plastíku otázka 2-3 minut a zastrčení povypadlého relátka a ? Od té chvíle OK Kurva taková píčovina si nedovedu představit kdyby to zdechlo někde při předjíždění nebo na dálnici
No a třetí prekérka to už je závada. Jak si tak jedu a přemýšlím kdy ta svině zase chcípne ( stalo se ve stejný den jak to relé)najednou nemůžu "najít" řadičku. Praskla pružina co vrací páku do středové polohy zespoda. Dalo se s tím jet - konzultováno s mechanikem - Rakem Krejbichem. Prý se nemůže nic stát jen jsem si musel zvyknout na to ,že při podřazování si musím tu řadičku srovnat do polohy. No dalo se s tím jet. Popravdě po asi 5ti stech kilometrech už jsem to ani nevnímal.Tak nějak jsem si ten pohyb nohy zautomatizoval.
Toť asi vše .
Jinak výlet fantastickej ,celkem najeto skoro 4000km asi bez 20+/- .Díky včerejší jízdě po dálnici ploška spíš plocha na zadní gumě. Za celou dobu spotřeba 5,4l podle tankování nikoli co ukazuje displej-ten tvrdí 5,3l .
Teď už jen budu čekat co přijde z Francie,Belgie,Luxemburska nebo Německa za pozdravy . Pochybuju že to bude bez ztráty kytičky.Neb jsme fakt tahali.
Co se týká obutí - tak za mě jedině Pirelli Angel GT super hyper mega giga cestovní guma, která mě a zejména kámošovi pomohla ustát několik krizovek na vodě.Tak pro příště jasná volba.
E: písmenka/překlepy - gramatiku zkoukne Frekáč
Naposledy editováno 09.06.2019 14:22:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: t_freedom> nemyslím, že doktoři jsou vataneni jak říkáš, to jen tak na okraj. Jsem na to trochu alergický.....
Neznam chudyho doktora a to jich znam dost
Ale pral bych jim klidne jeste vic za cinnost a cim vsim musej projit.Soused si pred mesicem,ve 37?,udelal rekvalifikaci (tak rikame atestaci) a teprv ted muze kuchat sam na svoje triko.Zname se asi deset let a furt jezdi na staze,sbirat body mimo sluzby a je fakt,ze to neni tak dlouho,kdy ve spitale nemel ani 40,coz bylo smutny..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 09.06.2019 14:40:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 09.06.2019 14:45:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 09.06.2019 15:20:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: DoktorARO> chápu že doktoři jsou vatáneni, ale 6600 je poměrně baťoh.
Já mám pocit že to PR ať v olejích nebo gumách začíná z lidí dělat trošku blázny. Mě chvíli trvalo, než jsem skočil ze super lepivek na sport touring a minimálně u Monstera mě to absolutně vyhovuje. Vepředu něco sport vzadu sport touring, pokud možno jeden výrobce (ale ani mixování jsem se někdy nebránil) Monster je extra agilní a tupější guma není někdy ani náškodu.
To jako 6600,- Kč za sadu gum je moc? Nemělo by se tady to téma jmenovat jinak?
- na oba vetraky vede pevne "+" i po odpojeni baterky, zmereno - OK
od kazdeho vetraku vede vodic primo do jednotky ktera spina "-" zmereno, oba vodice vedou od konektoru vetraku az do konektoru k ECU
oba vetraky toci po pripojeni 12V, oba maji stejny odpor, vyzkousena zamena.
kdyz odpojim levej vetrak objevi se stejna chyba pro levej 17.2 (pro pravej 18.2)
at delam co delam, chyby praveho vetraku se nezbavim. nejak me nenapada kde jinde by mohl byt error nez v jednotce :( nekdo nejakej napad?
jakej rozdil je seriova vs ducati performance? jen kterou mam shanet...
jo a ta moje jednotka je naka "divna" - na palubnim pc ma jit rolovat mezi teplotou okoli, spotrebou a palubnim napetim - po nastartovani to jde, pak po par metrech uz ukazuje jen spotrebu. po cca 10km uz zase jde prepinat. Tohle me fakt sere
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To s tim airbagem je ten důvod, proc se mi tenhle jednoduchej system aktivace nelíbí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kocandak píše: To tam k těm větrákům nikde není relátko jo ?
Ne, jsou to motorky jak z čínský hračky :( jeden to ani nedokaze na miste uchladit. Spina je primo jednotka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Tifone> pekna story tak mas italskou motorku, ale dojels takze zadnej problem
To s tim airbagem je ten důvod, proc se mi tenhle jednoduchej system aktivace nelíbí...
Otázka jak dlouho bude trvat, než v tom chytrým přeskočí obvody a udělá to nějakou neplechu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: z.a.j.o.c.h> tak jasně, stát se to může asi. Takova nechtěná aktivace za jízdy bude pravděpodobně problém...Ale zdá se mi, že to těch závodech snad už otestovali dost dobře. Teď jen lidovější cenu a du do toho.
A nebo začni šetřit na gumách ať zbude na airbag
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kocandak píše: assassin> Prodej to a máš klid...
Uz o tom docela vazne uvazuju, jenze to se bude těžko prodávat s kontrolkou :(
ted jsem to jel projet k nasim, jsem jezdil doted tuzku, bal jsem se tech remenu - ted jsem rekl že uz je mi to fuk at to tam klidne napada - no a krome toho ze to moc nejede - cekal jsem ze se jeste neco deje nad 8tis - tak to nad 8docela vibruje (hlavne do stupacek) a absolutne to nechrání pred větrem, total zalehlej a uz ve 160ti to masiruje ramena i hruď, 240 uz se skoro neda vydrzet, jako je mi to lito, protoze jsem tu motorku vzdycky chtel a ten design je super, ale abych si to nechával jen kvuli designu, kdyz jinak se na tom kvuli “nefunkčnosti” neda jezdit ....
Kdybyste to nekdo chtel tak dejte vedet...
Naposledy editováno 09.06.2019 19:20:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: To jako 6600,- Kč za sadu gum je moc? Nemělo by se tady to téma jmenovat jinak?
No když ty sady dáš dvě tři za sezónu, tak docela jo hele... Tam už je trochu rozdíl obout to za čtyřku nebo za 6.6 (i když teda nevim kde tuhle cenu viděl, rosso 3 stojí většinou kolem osmičky co jsem tak koukal).
Zvlášť když si člověk není 100% jistej, že je využije.
Ono ve výsledku drží asi všechno, bude to v hlavě.
Ne že by to neklouzalo, ale je to asi jako hadi - musíš věřit a ono se to zase chytne
assassin píše: Nejakej příklad?
Tim nerozporuju, ze pri vývoji je cena dulezitej parametr - v každým oboru, nevim o oboru kde se rekne “je fuk kolik to bude stat”
Například X3,kde se při sviznym zacházení musej měnit driv zadní desky,nez přední.Proc asi?Ty řeči,ze je to špatně naladěnou el. ruckou sou nesmysl.
Na Giuliette odvádí dobrou práci taky jednodušší a levnější McPherson s el. “špérou” ,než co bylo treba na 156
Obecně mam pocit,ze bysme se u mnohých aut divili,kdyby se komplet vypla elektronika..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Takže jo...je to motorka na koukání a šmitec, o to víc v dnešní době kdy V2 jako takovej je mrtvej motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: FiZzeR> takhle jsem to dostal i s 4k kamerou u borce co mi prezouva... Hele jezděte na čem chcete, taky si myslím, že když jedeš tak, aby si přežil, tak je to celkem fuk. Původně otázka zněla jaké gumy a ne že to tu bude o penězích.....
Tak to jsme se nepochopili, ono to bylo od začátku především o penězích. Kdyby to nebylo o nich, naroubuju tam libovolný homoslicky 10t+ a měl bych v píči že je za chvíli sundám naprosto nevyužitý, mrtvý na prostředek. Já se snažím najít nějakej rozumnej kompromis cena výkon s ohledem na moje nevalné schopnosti a věčně vysypanou kapsu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jo a k čemu se poutas tou vestou?Doufam,ze ne k riditkum?
Naposledy editováno 09.06.2019 19:53:56
Kdyz koupis neco o litr levnejc, bude to tak zasadni rozdil?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Libore jako asi to úplně nevadí,ale fakt si nemyslim,ze je dobrý míchat sportovní a sporttouringovy gumy.Ani ne z hlediska prilnavosti,ale ty sportovnější se obecně dýl zahrivaj a většinou i hůř fungujou na mokru.To jen takova dumka