Téma: Motoráj Snowrallye pro mastodonty

1.10.2009 v 18:41
Kdo nebyl na Motoráj Rallye 2009 před týdnem v Ostružně, ten možná neví, co se chystá . Taaaaakže pozoooooooor:

Motoráj vyhlašuje další rallye!

Tentokrát víme na sto procent, že se nebude prášit Snow rallye se totiž pojede V ÚNORU Informace s bližším termínem akce, s místem konání a vůbec všemi potřebnými zbytečnostmi se dozvíte v nejbližších týdnech, příhlášku jest možno podat na webu motoráje, čili www.motoraj-rallye.cz

Takže: kdo se hlásí dobrovolně?

Naposledy editováno 20.12.2010 14:59:46

7.2.2011 v 11:53 | Nahoru | #541
Po ujetých cca 9 km (20 pádů)jsem byl móóóc vyčerpanej a rozhodnutej o tom, že to nedojedu. Absence techniky a totální navigační problémy hned od startu mě vyčerpaly jak fyzicky, tak psychicky. A když jsem potom nedal na 32 km výjezd, který vedl kousek od sjezdovky, kde ještš pár zoufalců na zbytcích sněhu lyžovalo, a skoro celej ho tlačil nahoru, byly to už poslední kapky a organizátoři musely hodně škytat . Nakonec jsem dojel na krásným posledním místě v čase 7.55 a děkuji organizátorům za skvělou akci, která se povedla nejen po sportovní stránce .
Na trati si musel užít každej - od lehkých po 4kolky .
Díky "Brňákovi" Petrovi (číslo 25) , bez jeho podpory, pomoci a benzínu bych to nedal.

7.2.2011 v 12:02 | Nahoru | #542
NitroTT: Paráda,...tak hlavně žes to dal.Už jsem ráno mluvil s MikiberGem a když on řekne, že to bylo těžký, tak to si myslím složil off-road maturitu ne?

7.2.2011 v 13:02 | Nahoru | #543
Matess727x> Napsal jsem to teď na KLX vlákno, nebyla to pro mě ani tak škola endura, jako tvrdá lekce. MikiberG mi to potom řekl přesně, motorka za ty trable nemohla. Začlo mi trochu jít a užíval jsem si to tak od 70 km - byl jsem tak vyšťavenej, že jsem se přestal s Kawou "prát" a už jsem ji to nekazil .
Kluci byli vesměs perfektní a dostal jsem pár cennejch rad. Smekám před každým, kdo to na dvou kolech dojel, hlavně před těma na mostodontech . A to, že ty nejlepší na ostrejch zajeli jen o pár minut horší čas než 4kolkáři, mluví samo za sebe .
Obávám se, že o maturitě nemůže být řeč a než ji složím, budou to ještě desítky, ne-li stovky hodin v sedle. Když jsem odjížděl, měl jsem představu, že pojedu "hlavou". Nakonec to bylo spíš o hrubý fyzický síle a nemít ji, opravdu bych skončil pod výjezdem na 32 km. S odstupem dvou dnů na to koukám, jako na úžasnou akci a těším se na další .

7.2.2011 v 13:10 | Nahoru | #544
NitroTT: Šak o tom to právě je,...aby sis pak mohl říct,...že "kurva nejsem žádná sračka", abych se do takových věcí nepustil. .....to víš, po tý třicítce už ten pocit hřeje.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoráj Snowrallye pro mastodonty

7.2.2011 v 13:18 | Nahoru | #545
Matess727x> Letos to bude 37 křížek a hřeje to víc než rozpálenej krb .
Doufám, že to nečte Storeman, to bylo řečí o mlaďasích .

7.2.2011 v 14:59 | Nahoru | #546

NitroTT píše: Doufám, že to nečte Storeman, to bylo řečí o mlaďasích .

....

7.2.2011 v 15:04 | Nahoru | #547

...já jsem chtěl taky jet, ale potřebuju se nejdříve s Kačenou trochu skamarádit. Co se týče jízdy a zvyku to ani tak ne,...ale potřebuju namotat nějaký ty motohodiny a trochu důvěry v tu motorku co se týče spolehlivosti, než se pustím do nějaký vážnější akce. Ale včera odpoledne jsem jí dal tady řádně a jede skvěle,...tak jsem čím dál klidnější. To víš, přecijenom je to motorka kdesi z Itálie, tak jsem čekal, jestli to nějakej talián nedočubil, nesmontil a neprodal.

7.2.2011 v 15:33 | Nahoru | #548

NitroTT píše: Matess727x> Letos to bude 37 křížek a hřeje to víc než rozpálenej krb .
Doufám, že to nečte Storeman, to bylo řečí o mlaďasích .

Mlaďasové....ale závidím, závidím - původně jsem chtěl omlátit kostru taky, ale kolidovalo to s rodinným termínem na Slovensko. A já jsem zvyklý doma poslouchat

Naposledy editováno 07.02.2011 15:34:07

7.2.2011 v 15:43 | Nahoru | #549
Tank> poslouchat se musí

7.2.2011 v 19:56 | Nahoru | #550
MikiberG-No ale ne zase moc,to bych se nikam nedostal.NitroTT-tys to dotáhnul skoro v zubech
ale seš dobrej že jsi to dal.
Matess727-Já to jel taky na Husarovi a mám ne něm 15mtk a dokonce tam byl Instruktor s úplně novou KTM-300.Prej si šel koupit baterku do Advíka a vrátil se s 3kilem.Večer se pěkně posedělo,nějaké pivko a kořalenka.Bylo to moooc fajn po té přestávce

7.2.2011 v 20:00 | Nahoru | #551
dost se těším na fotky........jak v prvním výjezdu šel Krtek přes řidítka.Viděl jsem to v reálu ale na fotkách to bude luxusní tlama.

7.2.2011 v 20:19 | Nahoru | #552
vencaxt: No těch 15 motohodin to už by mi na nějakou akci pro pocit spolehlivosti stroje stačilo. Však ještě akce budou. Ale užili jste si asi parádně,...co říkal Miki když jsem s ním mluvil ráno.

7.2.2011 v 20:40 | Nahoru | #553
No mě se to moc líbilo.Když jsem dojel Krtka tak jsem mu dělal "nosiče vody".

7.2.2011 v 20:59 | Nahoru | #554

vencaxt píše: No mě se to moc líbilo.Když jsem dojel Krtka tak jsem mu dělal "nosiče vody".

Jenom pro úplnost motorku jsem ZVEDAL SÁM

7.2.2011 v 21:12 | Nahoru | #555

Krťa píše: Jenom pro úplnost motorku jsem ZVEDAL SÁM

7.2.2011 v 21:43 | Nahoru | #556

Hugila píše: tak to je normální ne, že si motorku každý zvedá sám ...spíš by mě zajímalo ,jestli si na ni sám vylezl, nebo ti venca musel udělat stoličku

a mě by zase zajímalo proč nepřijel nikdo z www.posera-kecal.banda.cz

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoráj Snowrallye pro mastodonty

7.2.2011 v 21:50 | Nahoru | #557

Krťa píše: a mě by zase zajímalo proč nepřijel nikdo z www.posera-kecal.banda.cz

mimochodem sem dneska nahrubo nacpal WP na Afriku, tak už se radši rozmýšlej, kde chceš být poježděn, jestli na Sandrally nebo na Drapákoch...vychází to na stejný termín

7.2.2011 v 22:00 | Nahoru | #558
Hugila> dobře ty

7.2.2011 v 22:01 | Nahoru | #559

Hugila píše: jsme tě nechtěli znervózňovat na tvých prvních závodech na nové motce:).. i tak si toho měl plné brýle

až je tam nacpeš na čisto, tak dej vědět

7.2.2011 v 22:07 | Nahoru | #560

Hugila píše: ...tak už se radši rozmýšlej, kde chceš být poježděn, jestli na Sandrally nebo na Drapákoch...vychází to na stejný termín

...tak jestli bych se mohl přimluvit, tak na Drapákách,...tam budu taky, tak bych to kdyžtak natočil.

8.2.2011 v 11:43 | Nahoru | #561
Hugila> zdar, hele s tim wp na xrv.Nemas nahodou xrv zvedlou o nejakych tech 5 cm vpredu i vzadu? Vsecky vidle co jsem nasel tak aby na xrv sli nabastlit, byli kratky... Jak to resis?
Diky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoráj Snowrallye pro mastodonty

8.2.2011 v 11:54 | Nahoru | #562
Honzaxrv> zvedlou ji nemám. tyhle wp, co tam dávám, mají vzdálenost od osy kola k hornímu konci trubky o centimetr delší než originál. Jenže mají zdvih 300 mm, takže ho budu muset lehce zmenšit, aby při maximálním stlačení nelehala na břicho:)

8.2.2011 v 12:30 | Nahoru | #563
Hugila> Aha, ok diky. Tak to budu jeste muset nejak vymyslet jinak...Snizovat zpet se mi nechce... .)

8.2.2011 v 13:41 | Nahoru | #564
Hugila> nic nesnižuj.... situaci kdy jdeš oběma najednou a na doraz zažiješ málokdy. Naopak situaci kdy jdeš na předek a budeš rád za každej cm zdvihu - k motoru se ani nedostaneš. Jde to nacvakat dost dobře aby ses nedostal k dorazu a navíc ten zdvih je super na klády atd... Mě to na Dakarovi vyšlo dobře jen je potřba pořešit tvrdost pér.

Naposledy editováno 08.02.2011 13:47:17

8.2.2011 v 13:59 | Nahoru | #565
MikiberG> no chci tam dát tvrdost 5,8N/mm a říkám si, jestli nebude potřeba na tu tvrdost i trošku poladit vnitřek, přece jenom je to dělané na největší tvrdost pružiny 4,8.

Ještě se tě zeptám, je nějaký zásadní rozdíl mezi endurovou a motokrosovou vidlicí?
Mám doma jednu z husaberge FE, jak ti hlásil Krtek , a ještě sem si přikoupil z KTM SX...tož ze které použít střeva?

8.2.2011 v 15:31 | Nahoru | #566
Máš PM aby sme tu nezasírali vlákno....