Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Komorerth píše: vilemx> fakt si myslis, ze pri stabilnej 150km/h ma dost inych motoriek spotrebu okolo 5,5litra? no tak to by som teda netvrdil tak odvazne
jo za tolik pri tomhle courani jezdila i karburatorova R1 - jen to moc majitelu netusi, on malokdo jezdi na motorce rychlostma jako jezdi autobus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
vilemx píše: No konečně první odvážlivec. Takže při vyšších rychlostech to má spotřebu jako dost jiných motorek, které mají navíc i jinou přidanou hodnotu než jen nízkou spotřebu při kochací jízdě
To ano, spotřeba při takovém tempu je vyšší, ale jen při dlouhé jízdě po dálnici.(140+) Pokud jedu okresky a někdy pár kilometrů po dálnici tak se dostanu na 3.5.l
Možná mají jiné moto jak říkáš přidanou hodnotu, ale to je individuální.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Trvidy píše: To ano, spotřeba při takovém tempu je vyšší, ale jen při dlouhé jízdě po dálnici.(140+) Pokud jedu okresky a někdy pár kilometrů po dálnici tak se dostanu na 3.5.l
Možná mají jiné moto jak říkáš přidanou hodnotu, ale to je individuální.
No a právě o tom je tady už 19 stránek a vedle pár dalších vláken. Každý máme tu přidanou hodnotu jinde. Ale málokdo se pere za tu svou právě tak zarputile, jako majitelé H-D, BMW (zejména GS) a NC-čkáři
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
vilemx píše: No konečně první odvážlivec. Takže při vyšších rychlostech to má spotřebu jako dost jiných motorek, které mají navíc i jinou přidanou hodnotu než jen nízkou spotřebu při kochací jízdě
Ono sa opäť nezrovnáva celkom zrovnateľné, 150 km/h je už pomerne blízko maximálky NC, aké sú spotreby tých iných motoriek v rýchlostiach blízko ich maximáliek? Alebo ináč: koľko by žral pri 150 km/h trebárs nejaký chopper alebo iná moto určená k jazde nižšími rýchlosťami?Tým chcem povedať, že NC nie je primárne stavané na dlhotrvajúcu jazdu naddiaľničnými rýchlosťami, kto chce pri diaľničných presunoch držať 150tku a zároveň nebyť ofúkaný, pre toho sú tu iné stroje.
Anti píše: gugo> A nejlíp by udělali,kdyby jeli oba na tom BMW.Top by byly rázem náklady na polovině.A nebo mašinu nevytahovat vůbec,to se pak ušetří majlant....
No ale pozor! Kdyby si na motovýletě nekupovali nic ke svačině, ale ještě doma vyplnili zavazadlo-nádržový prostor vlastnoručně vypěstovaným celerem, zalévaným dešťovkou zdarma a hnojeným zásadně pouze vlastnoručně vyprodukovaným biohnojivem (resp. biohovnivem) a ten posléze konzumovali místo drahých čínských polévek a ještě dražších tatranek, ušetřili by ještě víc a mohli by podnikat ještě delší levné a zdravé bio-moto výlety. Pouze však za předpokladu, že zahrádku s celerem nemají u silnice, protože olovo vstřebané celerem při jeho růstu by neúměrně zvedalo měrnou hustotu celeru a tím také zvyšovalo průměrnou spotřebu o 0,00048 l/100 km. Což je pro rozumné a nesportující uživatele NC zcela nepřijatelné, jasný? !!!!
Pro NC-šlechtu s NC700 (zde je 700 naopak lepší model než 750, protože méně co, Halík? Protože méně žere!) mohu doporučit kedlubny, ty jsou víc nóbl než obyčejný celer pro póvl na rozežraných NC750.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
vilemx píše: No a právě o tom je tady už 19 stránek a vedle pár dalších vláken. Každý máme tu přidanou hodnotu jinde. Ale málokdo se pere za tu svou právě tak zarputile, jako majitelé H-D, BMW (zejména GS) a NC-čkáři
Já se naštěstí za nic takového prát nemusím, je mi to jedno. Ať si každý koupí co se mu líbí a druhému to může být jedno.
Někdo řeší motorku, druhý zase co má kdo za auto atd. Je to přece jedno na čem kdo jezdí, hlavně že je spokojený.
vilemx píše: THeBaNDiT> No konečně je tu na stole příčina té zázračně nízké spotřeby napsaná majitele NC-čka. Nejen že je tahle motorka optimalizovaná na nízkou spotřebu v nižších rychlostech, a to na úkor jiných vlastností, navíc ale její majitelé (dle reakcí na webu) vyznávají poklidný jízdní styl. Nic proti tomu, každý má jiné proirity.
Ono pri rovnakom turistickom tempe v rámci predpisov je v skupine motoriek NC to šetrnejšie. Samozrejme keď za to rýchlejšie motorky začnú ťahať, rozdiel (edit: v spotrebe) sa bude zmazávať, až mu rýchlostne utečú... Ale ináč rozhodne súhlasím, že „její majitelé vyznávají poklidný jízdní styl. Nic proti tomu, každý má jiné priority.”Naposledy editováno 27.06.2016 17:31:46
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
jizdu po dalnici do 120kmh, bych osobne ale oznacil jinak nez poklidny styl
assassin píše: jizdu po dalnici do 120kmh, bych osobne ale oznacil jinak nez poklidny styl
Třeba dopravní omezení na opravovaném úseku D1?
Komorerth píše: Re gumy - ak tam obujes E07 tak to 20 000km vydrzi, muhehehe. Sranda nabok - pneumatiky su u mna v kategorii spotrebak tak ako benzin
Gumy jsou spotřebák, ale olej s filtry se počítá? To je zajímavý přístup
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
vilemx píše: Jedna sarkastická pro NC-čkáře: nechcete se projet, tady hledá parťáky: http://www.motorkari.cz/tema/?t=187677
Hmm, Téma: Kolega na svižnější jízdu, to známe...
Stihači jdou do boje aneb svižná jízda na tišnovsku od jedné pumpy k druhé - aby tam nízko letící skupina hen heen heeéén stihačů byla co nejdřív a stihla si udělat 15 minut foršus na nezbytné doplnění benzinu, kofeinu a nikotinu.
A aby nás ostatní (klidnou sílu na NCčkách) tím svým věčným tankováním moc nezdržovali...
Veverčák píše: a ted nam prozrad, kolik vydelas, jestli mas teple obedy a jestli si koupil nove auto, jezdis do servisu tak jsi manualne nezrucny apod ... .. ..
to jsou projevy sarkasmu?
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Svoje motorky mám (a vždycky jsem měl) nyní už skoro výhradně na kochací pohodový ježdění převážně po klidných zapadlých okreskách. Tím, že jezdím na motorce, se za sportovce nepovažuju, ani svoje ježdění jsem nikdy nepovažoval za sport v pravém slova smyslu. Spíš za relaxaci po práci a za hezkého koníčka. A taky za vhodný a příjemný prostředek pro spojení dnešního civilizací dotčeného člověka s pěknou česko-moravskou krajinou.
Líp bych to neřekl,podle toho jsem si moji nynější NC 700X vybíral.Mám ji cca půl druhého měsíce.Najeto asi 2000,charakter a posez na ní velká spokojenost,jo a co se týká spotřeby,zatím jsem se nedostal přez 3 litry většinou 2,7-2,9 neuvěřitelné že?No a to nejlepší nakonec ,její vzhled je krásná.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
assassin píše: v papirech mam 1760kg taky... jsem zil v tom ze to starsi je lehci, ale to uz jsme resili...
me vymenili brzdice a tuk tuk, maka jak ma.... bohuzel nemam srovnani tvoje vs moje svizna jizda, je fakt, ze si pod tim lidi predstavuji dost rozdilnej styl, to uz jsem zazil...
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 27.06.2016 20:34:46
A lamndu na válec bohužel nemám žádnou, lamndy ke konstruktérům Suzuki zatím ještě nedorazily, patrně to bude nějaká horká novinka. Je mi to moc líto
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Komorerth píše: gugo> mna za 10 000km stal servis u XJ600 asi 1500 kc vratane vymeny oleja (2x) a filtrov. Nic viac to nechcelo. Manzelku za poslednych 5000km to stalo vratane znizenia a celkovej kontroly asi 2200kc, takze ziadne velke naklady sa nekonaju
ten olej musim menit aj ked budem mat spotrebu o 25% nizsiu alebo vyssiu. Ale ak najazdim za sezonu napriklad 6000 km, tak za rovnake prachy co prelejem hrzdlom mozem o rok na to nalietat 7500 km. A to je uz zaujimavy rozdiel alebo nie? Proste tym istym cestovatelskym stylom bud najazdim 6000 km alebo 7500km.. Alebo len 6000 km ale ostanu mi peniaze napriklad na novu sadu pneu
cece by me zajimalo co delas kdyz se ti v sezone sejde vymena voleje ve vidlich, vymena desticek a retezovka to pak pocitam na to kasles a nejezdis, pri tehle poctech . Protoze to bude cenove tak tolik co benal na celou sezonu, mozna vic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: A máte v autě motor od bmw motorářů s proměnlivým časováním obou vaček a zdvihem sacích ventilů?
co to zase meleš? ... Já už se v tom jestli je to sarkasmus nebo ironie nevyznám. ...
Naposledy editováno 27.06.2016 22:08:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |