Téma: TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?
edit: dříve se to jmenovalo "kdy prodat a koupit motorku? a jaké enduro vybrat?", postupně se to tu ale vykrystalizovalo v diskusi jestli TA650 nebo 1100GS, popř. jiné enduro (Strom? jiné?)
Otázka zní, jaké cestovní enduro by jste mi doporučili v ceně 60-90 tisíc Kč. Díky všem za rady

-----
ahoj, už delší dobu uvažuji o výměně motorky, o přechodu na cestovní enduro.
budu mít asi nějaké peníze v létě
co myslíte, že je lepší

a) prodat motorku v létě a koupit následně, třeba na podzim?
b) půjčit si peníze hned, koupit enduro hned a prodat mou na jaře
c) půjčit si peníze na podzim/v zimě, koupit enduro a mou motorku prodat až na jaře 2011?
možná že část pěněz bych si mohl půjčit bezúročně (v rodině)

Jinak prodat chci Hondu NT650V Deauville r.2001, koupil jsem ji v r.2005 za 110 tis. ale podle cen tipuji, že za 50 tis. by byl úspěch
(ale beztak to bude méně, možná o dost.... sice je technicky ve 100% stavu, pravidelně ji dávám do servisu a ještě ani jednou neměla žádnou poruchu, ale pěkně vypadá jen zprava viz foto 1 , zleva ty plasty vypadají jak po bitvě, holt jsem ji v r.2008 v Bulharsku v jedné zatáčce položil... viz foto 2, foto 3 ty zadní větší víka jsou z jíné motorky, koupil jsem je už bourané, originál zelené jsou ok)
a koupit chci nějaké cestovní enduro (jetě nevím, TA, 1100GS,..) a finančně asi za 70-90 tisíc

No a proč to dělám?
Pár výletů v zahraničí mě přesvědčilo, že cestovní enduro je na cestování tou nejlepší volbou, když chybí na cestě asfalt, abych se tam netrápil na jedničku přes spojku a kamarád na enduru byl už dávno někde fuč a taky i proto, že jsem narazil v zahraničí na pár míst, kde bych na enduru pokračoval dál (např. výjezd na nějaký kopec) a i jinak mě to tak nějak táhne mimo asfalt. A láká mě spíš východ, než západ...
Jo a taky chci, aby moje výlety byly ještě dobrodružnější
viz moje stránky: www.koprivnicti-motorkari.xf.cz

Prostě kdyby mě to netáhlo k enduru, tak bych moji milou Deauvillku nikdy neprodal a na truc všem, co říkají že je motorka po 50 tisících po smrti, bych na ni najel třeba i 200 tisíc km

edit: tipuji že tak polovinu km procestuji sám a polovinu s přítelkyní, nebo možná že s ní i většinu.


Naposledy editováno 28.03.2010 22:42:41
Anketa: Tak kdy prodat a koupit?
prodat až budu mít prachy a následně koupit
55%
31
půjčit si, koupit hned a prodat na jaře
34%
19
půjčit si pak, koupit po sezoně a prodat 2011
2%
1
je to úplně jedno
9%
5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

31.3.2010 v 20:05 | Nahoru | #511

Waltr>petr_t>Peťo to je fajn pro tebe, Roman rozhodně není samodomo- viz jeho otázky na oleje atd. A taky hlevně napiš jak ty ventily vypadaly- nevěřím že je na Suzuki třeba dělat před 40t km. A podle mě jsou prostě podložky co do funkce lepší, to štelování je podle mého názoru hlavní důvod ,,potřeby štelovat BMW" Prostě nejaké opotřebování vahadel, nebo sedání do sedla je historie. To byla Kouskova- jak to vypadalo?
Romane zkus taky poptat na ceny jinde- nevím co ti mechanik dělá, ale možná snížíš provozní náklady na polovinu aniž by jsi to tušil.



kouskova ,4 se museli zbrousit.Teď jsme dělali gufera na ventilech

2 reakcí na tento příspěvek TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 02:33 | Nahoru | #512
Romane, já řešil obdobný problém, celou zimu jsem chtěl koupit 1150gs a sháněl jej, pak mi něco prdlo v pali a koupil jsem DL1000. Na rovinu ti řeknu, že DL650 jsem nechtěl protože přecházím z XJ600 a motorku měním hlavně k vůli výkonu, protože jezdím většinou ve 2. Momentálně mám v garáži i 650 od Taraba, dělám mu nosiče, rozměrově vypadají skoro stejně, takže co se týče pohodlí spolujezdec rozdíl zřejmě nepozná. Ale myslím si že bys měl jít taky raději do litra, pro tvé delší cesty hlavně ve 2 je 650 slabá. Objem ničím nenahradíš
TA mi příjde takový malinký, pro 2 rozhodně není.

Naposledy editováno 01.04.2010 02:34:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 07:01 | Nahoru | #513

BARTUS>Romane, já řešil obdobný problém, celou zimu jsem chtěl koupit 1150gs a sháněl jej, pak mi něco prdlo v pali a koupil jsem DL1000. Na rovinu ti řeknu, že DL650 jsem nechtěl protože přecházím z XJ600 a motorku měním hlavně k vůli výkonu, protože jezdím většinou ve 2. Momentálně mám v garáži i 650 od Taraba, dělám mu nosiče, rozměrově vypadají skoro stejně, takže co se týče pohodlí spolujezdec rozdíl zřejmě nepozná. Ale myslím si že bys měl jít taky raději do litra, pro tvé delší cesty hlavně ve 2 je 650 slabá. Objem ničím nenahradíš
TA mi příjde takový malinký, pro 2 rozhodně není.



o tom ani potom,aby tě neukamenovali majitelé 650 Já původně stroma taky chtěl,pak sem se svezl na 11 a bylo

1 reakcí na tento příspěvek TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 07:50 | Nahoru | #514
predevcirem sem potkal dva na bavorech a nazivo je to snad jeste hezci nez na fotce, fakt kus motorky do terenu

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 07:57 | Nahoru | #515

Lance>predevcirem sem potkal dva http://www.motorkar...c=1&rpl=3804041# na bavorech a nazivo je to snad jeste hezci nez na fotce, fakt kus motorky do terenu



že jo

[img]

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 08:15 | Nahoru | #516

petr_t>na to se hlavně zeptej protože jsem tak nějak od fochu máme BMW,zrovna jsem dodělal ventily na stromu. To je jedno ,jestli chceš brát v úvahu provozní náklady ,tak by ses měl zajímat o to co když ti něco klekne venku.tady se to vždycky nějak splácá.



takže když klekne venku 1100GS tak je větší pravděpodobnost že to opraví a když TA650 nebo DL650, tak se některé věci neopraví?

a co třeba karbec vs. stříkačka?

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 08:42 | Nahoru | #517

petr_t>o tom ani potom,aby tě neukamenovali majitelé 650 Já původně stroma taky chtěl,pak sem se svezl na 11 a bylo

To je ten problém Bartus se nesvez a přišel na mně s tvrzením že bmw má každý Stromy jen lesníci

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 08:51 | Nahoru | #518

Waltr>petr_t>Peťo to je fajn pro tebe, Roman rozhodně není samodomo- viz jeho otázky na oleje atd. A taky hlevně napiš jak ty ventily vypadaly- nevěřím že je na Suzuki třeba dělat před 40t km. A podle mě jsou prostě podložky co do funkce lepší, to štelování je podle mého názoru hlavní důvod ,,potřeby štelovat BMW" Prostě nejaké opotřebování vahadel, nebo sedání do sedla je historie. To byla Kouskova- jak to vypadalo?
Romane zkus taky poptat na ceny jinde- nevím co ti mechanik dělá, ale možná snížíš provozní náklady na polovinu aniž by jsi to tušil.



Kousek měl se Stromem1000 nějaký problém?
Ten servis - zeptám se, kolik by u něj byly rozdíly v servisování jednotlivých motorek (i když např. u té DL650 když bych ji tam vezl jen jednou za 24 tis. a mezitím olej udělal sám, tak je jasné, že cena bude jinde). O jiném servisu jsem zatím neuvažoval, tam jsem spokojen, myslím že pracuej dobře, prostě po jeho servisech mě nikdy nikde motorka nenechala ve štychu a to je to hlavní

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 08:52 | Nahoru | #519

Honza-TA>přesně tak - osobně si myslím, že rozdíl v ceně servisu Stroma a Alpa bude minimální - všechna údržba bude cca stejná - chladicí kapalina, brzdovka, destičky, řetězovka, ventily bude na obou podobná jak materiálem tak prací

rozdíl by mohl být max. v oleji - měnit ho po 6ti nebo 12ti tkm



no podle toho co napsal Fidži, tak v tom rozdíl je...
(myslím tím, že kromě toho oleje podle toho to vychází lépe pro DL650, ventily, spotřeba,...)
ale ještě se na to poptám

Naposledy editováno 01.04.2010 09:06:59

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 08:54 | Nahoru | #520

motoblb>To je ten problém Bartus se nesvez a přišel na mně s tvrzením že bmw má každý Stromy jen lesníci



Jj - to je ten Paretův princip ....

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 09:11 | Nahoru | #521

mardock>romane na transalpu byla radost jezdit, ale na 1100GS je to ještě lepší.Alp šel do světa právě kvůli tomu že ve dvou lidech to byla pro mě otrava a nehledě na to že si pěkně sedne když jí i naložíš.Má docela měkký tlumiče.Servis je ale tuším po 10 tis km.Ale to je detail.
Navíc ve dvou se na tom docela máčká-ale dá se.Na 1100 Gs je místa habaděj a má o dost větší nosnost a ten krouťák je fakt super-moc neřadíš.Kardan je dobrá věc-řve to ale jak trakror .Prostě obě mašiny jsou super a už od začátku jako bys na nich jezdil pořad, ale bawec je ve většině vecí lepší.Jinak nevim jestli to tady někdo psal, ale u bmw jsou intervaly:olej po 10 tis., olej v kardanu a převodove po 20 tis,ventily po 20 tis.Jo a pneumatiky jsem tam dal mitasky-sice o cm užší takže musí být duše ale za předek a zadek dohromady 2200 kč.



no a ty o 1cm užší pláště nevadí?
jinak to beru jako info, že i na 1100 GS je o něco větší výběr gum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 09:12 | Nahoru | #522

petr_t>kouskova ,4 se museli zbrousit.Teď jsme dělali gufera na ventilech



o co šlo?

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 09:16 | Nahoru | #523

BARTUS>Romane, já řešil obdobný problém, celou zimu jsem chtěl koupit 1150gs a sháněl jej, pak mi něco prdlo v pali a koupil jsem DL1000. Na rovinu ti řeknu, že DL650 jsem nechtěl protože přecházím z XJ600 a motorku měním hlavně k vůli výkonu, protože jezdím většinou ve 2. Momentálně mám v garáži i 650 od Taraba, dělám mu nosiče, rozměrově vypadají skoro stejně, takže co se týče pohodlí spolujezdec rozdíl zřejmě nepozná. Ale myslím si že bys měl jít taky raději do litra, pro tvé delší cesty hlavně ve 2 je 650 slabá. Objem ničím nenahradíš
TA mi příjde takový malinký, pro 2 rozhodně není.



jenže jak píšeš, motorku jsi měnil "hlavně kvůli výkonu".
A to není můj případ, kdyby Deauvillka byla aspoň poloviční enduro, jako že by měla vyšší zdvihy a lépe zvládala velké nerovnosti na asfaltu, díry a neasfaltové cesty, tak bych neměnil. A zvýšení výkonu bude pro mě na všech 3 motorkách, Strom650 má vyšší výkn a TA650 má sice stejný, ale při nižší váze je živější.
Jinak kdybych se rozhodl pro Stroma, tak rozíl mezi 650 a 1000 je pro mě jasný, ta možost, že se na DL650 dá jet i pod 4 litry (nebo za 3,5 ?) je pro mě mnohem více lákavá, než nějaký výkon na litru.
Ale i přesto mi pak napiš tu spotřebu, zajímá mě to.

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 09:17 | Nahoru | #524

motoblb>To je ten problém Bartus se nesvez a přišel na mně s tvrzením že bmw má každý Stromy jen lesníci



třeba chce být lesník
(nebo je?)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 11:08 | Nahoru | #525

Roman2bk>o co šlo?

Žere mu to lehce olej, ale já si myslím, že ty gufera měnil zbytečně, neboť je to u litra normální. I 650 žere olej, pokud jí človek dává kopr, tzn. jízda o 6000 vejš, což je třeba dálnice. Ale vycucne tak od výměny do výměny štampdli, v okýnku ubyde tak 2mm.

Jinak si říkám, co ti tam tak prodražuje u TA/Deuvillky ten servis? Není to filtr a ventily? Koukal jsem, že na Alpa stojí druhovýrobovej dvojnásobek co na Stroma. Oleje to má stejně, svíčky se nemění. Když to tak rychle sčotnu, tak mě vychází do 24000km servis Alpa u mého servisáka:

2x540Kč olej + 180Kč filtr
1x1000Kč ventily
2x1200Kč vzduchový filtr
400Kč svíčky
2x165Kč chladící kapalina
+ práce za olej a filry

= 5405Kč

Strom:
4x540Kč olej+ 180Kč filtr
1000Kč ventily
600Kč filtr vzduchu
2x165Kč chladící kapalina
400 svíčky

= 5210Kč

Takže náklady docela srovnatelné.

Naposledy editováno 01.04.2010 16:08:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 11:23 | Nahoru | #526

motoblb> To je ten problém Bartus se nesvez a přišel na mně s tvrzením že bmw má každý


Bartus se nemusel svézt, Bartus "pochopil"... akorát to trochu nevhodně nazval "...pak mi něco prdlo v pali"...

Roman2bk> no a ty o 1cm užší pláště nevadí?
jinak to beru jako info, že i na 1100 GS je o něco větší výběr gum


Já mám na Stromku taky o 1cm užší pláště s duší (originál jsou bezdušové) - Mitas 07-čky = levné, vydrží dlouho, ideální gumy na cestu/necestu. Samo, že nejsou do nějakého bahna, ale na to není primárně stavěná ani jedna z zde zmíněných motorek, takže to určitě nevadí...

1 reakcí na tento příspěvek TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 15:58 | Nahoru | #527
Užší pláště nevadí motorce, vadit by měly technikovi STK při technický a mohl by to být problém při nehodě..Nakolik to kdo řeší v reále ale nevím. Jinak E07 považuji za výbornou cestovní univerzálku.. V rozměru na DL/GS se dělá pneumatika Heidenau K60, jezdí ji kamarád na XTZ, kterou zřejmě vyzkouším taky..
Fidži.V-Strom>myslím, že největší rozdíl bude ve vzduchovém filtru, ten na TA650 stojí ranec a ještě se hůř mění..I podle tvé tabulky je rozdíl markantní jen ve vzducháči..Na TA600 byl luftfiltr asi za 400Kč a krásně přístupnej na boku motorky, nevím proč došlo k tak zásadní změně..
EDIT>ta Heidenauka má podobný vzorek jako E07, ale lepší chování za mokra..proto jsem ji tady zmínil..

Naposledy editováno 01.04.2010 16:00:15

2 reakcí na tento příspěvek TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 16:23 | Nahoru | #528
U Alpa jsou drahé filtry, u Stroma je zas 2x tolik oleje. Ale ve finále je to nakonec stejné.

Já kdybych byl na Romanově místě, tak bych vybíral Strom vs. BMW.

TA vs. DL650
Na servis je to stejné 1:1, Strom má lepší motor 1:2, Strom má o dost lepší podvozek na silnici(kde se člověk stejně pohybuje nejvíce) 1:3, Strom má menší spotřebu, TA levnější gumy, ale rozdíl spotřeby při najetých to srovná 2:4. Strom má o 3l větší nádrž a 6ku 2:5.

Já jsem o Alpovi taky uvažoval, ale prostě mě neoslovil. Za stejné prachy je DL prostě novější motorka, na litrový motor nadimenzovaná. Možná se to někomu nebude líbít. ale toť můj názor.

Naposledy editováno 01.04.2010 16:24:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 16:47 | Nahoru | #529
Fidži.V-Strom>

je to individuýální, já jsem naopak uvažoval o Stromu 650 - logicky mi vycházel ve všem lepší (větší nádrž, 6tka, výkon, spotřeba), ale zase mě nejak nesednul a nevzal za srdce a proto jsme pořídil Alpa, ketrý mi sednul do ruky hned

ovšem nakonec jsem bahnil a blbnul v terénu tak, že jsem rád za Alpa tam by mi bylo Stroma líto v tomhle je Alp lepší

ad gumy e07 je hodně dobrá cestovní univerzálka s velkou výdrží, k60 je dost podobná a dá se sehnat i v rozměru na Stroma - pokud k tomu není nějaký důvod tak bych předepsané rozměry z TP dodržoval to za případný problém nestojí

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 16:56 | Nahoru | #530
Honza-TA> Mě se Tranďák vždycky líbil. Jen na ten motor a podvozek bych si nezvyk.

TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 18:07 | Nahoru | #531
Já jen TAK

2 reakcí na tento příspěvek TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 19:56 | Nahoru | #532
ještě než odpovím (jako obvykle )

tak zatím jen krátké info, dnes jsem tu umístil inzerát

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 20:01 | Nahoru | #533

Fidži.V-Strom>Žere mu to lehce olej, ale já si myslím, že ty gufera měnil zbytečně, neboť je to u litra normální. I 650 žere olej, pokud jí človek dává kopr, tzn. jízda o 6000 vejš, což je třeba dálnice. Ale vycucne tak od výměny do výměny štampdli, v okýnku ubyde tak 2mm.

Jinak si říkám, co ti tam tak prodražuje u TA/Deuvillky ten servis? Není to filtr a ventily? Koukal jsem, že na Alpa stojí druhovýrobovej dvojnásobek co na Stroma. Oleje to má stejně, svíčky se nemění. Když to tak rychle sčotnu, tak mě vychází do 24000km servis Alpa u mého servisáka:

2x540Kč olej + 180Kč filtr
1x1000Kč ventily
2x1200Kč vzduchový filtr
400Kč svíčky
2x165Kč chladící kapalina
+ práce za olej a filry

= 5405Kč

Strom:
4x540Kč olej+ 180Kč filtr
1000Kč ventily
600Kč filtr vzduchu
2x165Kč chladící kapalina
400 svíčky

= 5210Kč

Takže náklady docela srovnatelné.



máš drahého servisáka
od mého mám olej filtr za 90kč, vzducháč 600, svíčky po 90kč, litr castrolu gps 10w40 140kč :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 20:02 | Nahoru | #534

Roman2bk>ještě než odpovím (jako obvykle )

tak zatím jen krátké info, dnes jsem tu umístil inzerát



to nemáš šanci prodat.. zaprvé si tam dej normální km a zadruhé s tím, že napíšeš že to chceš prodat v srpnu.. ? to tě každý tak pošle do prdele

TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 20:05 | Nahoru | #535
jinak dneska jsem si krásně zalítal v terénu ten alp vážně projede, vyjede vše..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 20:13 | Nahoru | #536

naprcccs>máš drahého servisáka
od mého mám olej filtr za 90kč, vzducháč 600, svíčky po 90kč, litr castrolu gps 10w40 140kč :)

A není to jedno? Tam jde o poměr cen. Do Stroma si taky jde koupit svíčky Brisk za 90Kč. Jen tak pro zajímavost, co používáš za značky těch filtrů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 20:16 | Nahoru | #537

Fidži.V-Strom>A není to jedno? Tam jde o poměr cen. Do Stroma si taky jde koupit svíčky Brisk za 90Kč. Jen tak pro zajímavost, co používáš za značky těch filtrů?



jo však jo, to jen tak na okraj ty brdo, ted ti to neřeknu.. už nevím co to bylo, ale je to známý, co mi servisuje fakt dlouho, baví ho to a dělá to pořádně takže nemám strach, že by mi dal něco špatného..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 20:17 | Nahoru | #538

Roman2bk>tak zatím jen krátké info, dnes jsem tu umístil inzerát


Zajímali by mně reakce na Tvůj inzerát co Ti dojdou mailem páč volat Ti asi nebudou, když jsi neuvedl telefon (což celkem nechápu)... Jestli budeš mít nějaké "výživné", tak doufám, že se podělíš...
EDIT: nemám tam mít "zajímaly"? No to je jedno...

Naposledy editováno 01.04.2010 20:19:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 20:18 | Nahoru | #539

naprcccs>jo však jo, to jen tak na okraj ty brdo, ted ti to neřeknu.. už nevím co to bylo, ale je to známý, co mi servisuje fakt dlouho, baví ho to a dělá to pořádně takže nemám strach, že by mi dal něco špatného..

O to strach taky nemám,protože když kouknu do ceníku tak ten olejáč je nejspíš propláchnutý a vzducháč profouknutýta značka filtru by mně taky moc zajímala

1 reakcí na tento příspěvek TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

1.4.2010 v 20:19 | Nahoru | #540
No já jen, že jeden z nejlevnějších filtrů Hiflo má nákupku 110Kč, resp. 700Kč. Tak se pak někdy mrkni. Levnější, dobrý vzducháč by se mi hodil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 105 Včera v 15:26 Animals21
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS michal-15 70 3.6.2024 v 14:18 jetam
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29


TOPlist