Zase zadam o rady/nazory/nechtene komenty lidi, kteri uz jednou ci dvakrat radili...
Situace:
Asi budu (nutne) potrebovat neco na vozeni se do prace rekneme do 10km ve vetsim meste (no... vetsim... jako Brno no... ) ale s dost rozbitejma cestama. Premyslim, ze by se mi na to nejvic libil C650, ale hati to tam ten stav cest...
Takze, ukolem je dokopat me k nejakemu zajimavejsimu stroji kategorie (c)enduro. Pricemz rozhodne na tom nehodlam jezdit zadne dalky, vybava staci ABS a ruce v teple (starter uz beru jako samozrejmost )
Varianty jsou obecne dve... nejakou hujdici kolem pade (XT, DR, TT?) pripadne kolem rekneme kila za treba G650 ( ) a podobne stroje.
Rozhodne ale nechci motorku s intervalem v mth.
Tak se ukazte!
Naposledy editováno 08.07.2018 11:49:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
joone píše: O to větší zábava ... mě na Arielu vadí dvě věci, první, menší je vzhled sedaček a středového tunelu, nějak se mi k tomu autu nehodí nebo mi to příjde designově odfláklé, já nevím. Druhou je cena. Za ojetý 1 000 000,-, spíš víc? Trochu moc na můj vkus, být to tak za 300-400, asi bych se neudržel, ta zábavnost musí být neskutečná.
Pro me osobne - opet auto z kategorie ktere beznej smrtelnik nevyuzije. Prilis efektivni - na bezne silnici se svezes hur nez s cimkoliv jinym - a na okruh to je jako s motorkou - jen musis mit vetsi vozejk a stoji x krat vic....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
selkie píše: assassin> já mám zase problém, že auto, který chci, se nedělá
Nebud tajemnej a sdel sve pozadavky :)
hlada03 píše: MedWed> Pokud bys chtěl, můžu tě s Hondou seznámit, jsem kousek od Olomouce, jen ta Integra je trošku nekompromisní a momentálně na ní robím, ale v březnu chci vyjet! A není Honda jako Honda (teď mám na mysli Civic právě proti S2000)
vim, kde jsou Mrsklesy... ten smrad nejde jen tak zapomenout...
Tak uvidime v breznu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
assassin píše: Pro me osobne - opet auto z kategorie ktere beznej smrtelnik nevyuzije. Prilis efektivni - na bezne silnici se svezes hur nez s cimkoliv jinym - a na okruh to je jako s motorkou - jen musis mit vetsi vozejk a stoji x krat vic....
Pokud Ariel vytáhneš z garáže s tím, že se jedeš projet někam do zatáček, prasíš /v rámci nějaké bezpečnosti/, jízdu si užiješ. Pokud s ním pojedeš na výlet nebo pózovat do města, bude to podobné utrpení jako jet se sportovní motorkou v rámci rychlostních limitů. Totálně jednostranně zaměřené auto, ale tu jednu věc umí špičkově.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
selkie píše: kterej tam ale nemáš
Navíc plus kolik? Minimálně metrák
Pokud nejedeš rovně po suchém asfaltu, máš i u běžné 4x4 výkonu nadbytek
metrák na druhý straně než je motor. To není špatně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
Pher píše: Pokud nejedeš rovně po suchém asfaltu, máš i u běžné 4x4 výkonu nadbytek
metrák na druhý straně než je motor. To není špatně
me ale dela u 2WD problem rozhrabat i 200koni... musim se vylozene hodne snazit... a tyka se to treba jen opravdu ostrych zatacek, max na dvojku....a uz ani to ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
joone píše: Pokud Ariel vytáhneš z garáže s tím, že se jedeš projet někam do zatáček, prasíš /v rámci nějaké bezpečnosti/, jízdu si užiješ. Pokud s ním pojedeš na výlet nebo pózovat do města, bude to podobné utrpení jako jet se sportovní motorkou v rámci rychlostních limitů. Totálně jednostranně zaměřené auto, ale tu jednu věc umí špičkově.
s arielem jsem nejel, s mnohem mene specialnima autama a projeti "v zatackach" byla nuda, to auto jsem nedokazal dostat na limit, v kazde zatacce jsem citil jak jedu "spatne".... nebavilo me to.... (911 treba)
Naposledy editováno 22.02.2016 20:50:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
Pher píše: assassin> njn, to je otázka, co si představuješ pod pojmem zábava
no vcera jsem ziskaval naskok na leon cupra v 318d ..... to me celkem bavilo. v te cupre by me nebavilo kdyby mi ujizdelo 318d ..... zda se, ze pojem zabava nepujde objektivne definovat :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
Pher píše: assassin> úplně to nevypovídá o schopnostech řidičů. A kua rozdíl umí udělat blbý gumy
jo to nevypovida. pochybuju ze mel na nove cupre horsi gumy nez jsou na te 318.... (ani jsem nejel nadoraz, nejsem na to auto zvykly)
predminule leto jsem tlacil v dieselovem volvu typka v Italii :) ten se asi taky moc nebavil... bylo videt, ze se snazi....
je dost mozny, ze kdybysme si presedli, bylo by to opacne .... proto si nejsem tak uplne jist tou zabavou v autech ala atom....
Naposledy editováno 22.02.2016 21:15:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
assassin píše: s arielem jsem nejel, s mnohem mene specialnima autama a projeti "v zatackach" byla nuda, to auto jsem nedokazal dostat na limit, v kazde zatacce jsem citil jak jedu "spatne".... nebavilo me to.... (911 treba)
Kdyby ti ty auta říkaly pane a chtěl jsi, je celkem pravděpodobné, že časem by jsi se k limitu dostal i 911. A u lehkého auta by měla být zábava snáze dosažitelná, než u těžkého, tak jako je pro většinu jezdců šestistovka na okruhu zábavnější než litr. Zábava nemusí být u auta jen na jeho limitu, můžeš jet hluboko pod limit auta a královsky se bavit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
assassin píše: Nebud tajemnej a sdel sve pozadavky :)
R6, dva karburátory, atmosféra, zadohrab, manuál, špéra, 800 kilo max...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
Třeba jsi talent a Enge ti zabírá místo
A na gumy bacha. Fabriky to taky obouvaj na lecos
Joone: moje řeč
SLK je podle mě úplně stejnej buznakhár,jako TT a je to stejně malý a je to krám.Speedster je stejnej prcek,jako MX5
joone píše: Kdyby ti ty auta říkaly pane a chtěl jsi, je celkem pravděpodobné, že časem by jsi se k limitu dostal i 911. A u lehkého auta by měla být zábava snáze dosažitelná, než u těžkého, tak jako je pro většinu jezdců šestistovka na okruhu zábavnější než litr. Zábava nemusí být u auta jen na jeho limitu, můžeš jet hluboko pod limit auta a královsky se bavit.
Jo to jo, ale na okruhu.....uzivat si s Atomem na okreskach nevim nevim, pokud mas koule jak nafukovaci balony tak mozna jo
Ja mel na vikend elise (nejakou cup verzi cca 220-230 koni) a jasne nejlip jsem se svezl na okruhu, na normalni okresce se svezu lip s tezkym sedanem.
Taky jsem tady nikdy za ty roky Atoma nevidel na silnici - na okruhu uz celkem dostkrat.
samo to teda muze bejt tim, ze jsem prumernej ridic
Naposledy editováno 22.02.2016 22:16:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
MedWed píše: Daart> proc ne Z4 3.0?
tu jsem zavrhnul z titulu z nekolika titulu - prvni byl rozpocet, druhy byl fakt ze sehnat konkretne tuhle motorizaci ve slusnem stavu je scifi - vetsinou rozstreleny nebo vylitany. ta dvaapula nepojede o nic hur, budes tam mit i lepsi spotrebu (zalezi samozrejme na tom kolik chces najet, u me by to byl uz citelny rozdil) a necha se sehnat v lepsim stavu. samozrejme to je dle aktualni nabidky...nejak nepotrebuju mit vzdy vrcholnou motorizaci kdyz o level nizsi je v podstate srovnatelna1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
zmulin píše: Nissan 350z už asi někdo zmínil..
tezka kasicka1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
Daart píše: tu jsem zavrhnul z titulu z nekolika titulu - prvni byl rozpocet, druhy byl fakt ze sehnat konkretne tuhle motorizaci ve slusnem stavu je scifi - vetsinou rozstreleny nebo vylitany. ta dvaapula nepojede o nic hur, budes tam mit i lepsi spotrebu (zalezi samozrejme na tom kolik chces najet, u me by to byl uz citelny rozdil) a necha se sehnat v lepsim stavu. samozrejme to je dle aktualni nabidky...nejak nepotrebuju mit vzdy vrcholnou motorizaci kdyz o level nizsi je v podstate srovnatelna
Nebude na tom minimálně kvůli šestce se spotřebou líp?
Pher píše: assassin> Těžko soudit. Jsou i tací, co těžko zvládaj vozík v nákupáku
Třeba jsi talent a Enge ti zabírá místo
A na gumy bacha. Fabriky to taky obouvaj na lecos
Joone: moje řeč
Vim, ze nejsem zvlastni talent. Na okresce to asi o talentu tolik neni - ochota riskovat a mozna zkusenosti ...
joone píše: Kdyby ti ty auta říkaly pane a chtěl jsi, je celkem pravděpodobné, že časem by jsi se k limitu dostal i 911. A u lehkého auta by měla být zábava snáze dosažitelná, než u těžkého, tak jako je pro většinu jezdců šestistovka na okruhu zábavnější než litr. Zábava nemusí být u auta jen na jeho limitu, můžeš jet hluboko pod limit auta a královsky se bavit.
Mozna ze jo, ale s 328 jsem se ucil jezdit rok, mozna dva a nemuzu rict, ze ji dokazu opravdu zkrotit... 911 by asi na me uz byl prilis velky orisek a atom urcite. Navic sportovnimu podvozku okresky nedelaji dobre...
A s tim druhym tvrzenim souhlasim - proto je v hledacku tezke GT s V8 a ne sportak :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
Daart píše: tezka kasicka
Důvod?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
selkie píše: R6, dva karburátory, atmosféra, zadohrab, manuál, špéra, 800 kilo max...
V historii by se asi neco naslo... Jinak by se to muselo postavit, ale nerealny to uplne neni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
zmulin píše: Důvod?
motor se dost sere