Téma: Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
 
16.1.2014 v 10:20
Novy dil teto vtipne anabaze zacina...

Zase zadam o rady/nazory/nechtene komenty lidi, kteri uz jednou ci dvakrat radili...

Situace:
Asi budu (nutne) potrebovat neco na vozeni se do prace rekneme do 10km ve vetsim meste (no... vetsim... jako Brno no... ) ale s dost rozbitejma cestama. Premyslim, ze by se mi na to nejvic libil C650, ale hati to tam ten stav cest...

Takze, ukolem je dokopat me k nejakemu zajimavejsimu stroji kategorie (c)enduro. Pricemz rozhodne na tom nehodlam jezdit zadne dalky, vybava staci ABS a ruce v teple (starter uz beru jako samozrejmost )

Varianty jsou obecne dve... nejakou hujdici kolem pade (XT, DR, TT?) pripadne kolem rekneme kila za treba G650 ( ) a podobne stroje.
Rozhodne ale nechci motorku s intervalem v mth.

Tak se ukazte!


Naposledy editováno 08.07.2018 11:49:23
Anketa: Koupi vubec neco?
jo, verim mu, to da!
24%
5
ani houno, je to starej social!
76%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 20:06 | Nahoru | #5251

joone píše: O to větší zábava ... mě na Arielu vadí dvě věci, první, menší je vzhled sedaček a středového tunelu, nějak se mi k tomu autu nehodí nebo mi to příjde designově odfláklé, já nevím. Druhou je cena. Za ojetý 1 000 000,-, spíš víc? Trochu moc na můj vkus, být to tak za 300-400, asi bych se neudržel, ta zábavnost musí být neskutečná.



Pro me osobne - opet auto z kategorie ktere beznej smrtelnik nevyuzije. Prilis efektivni - na bezne silnici se svezes hur nez s cimkoliv jinym - a na okruh to je jako s motorkou - jen musis mit vetsi vozejk a stoji x krat vic....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 20:07 | Nahoru | #5252

selkie píše: assassin> já mám zase problém, že auto, který chci, se nedělá



Nebud tajemnej a sdel sve pozadavky :)

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 20:10 | Nahoru | #5253

hlada03 píše: MedWed> Pokud bys chtěl, můžu tě s Hondou seznámit, jsem kousek od Olomouce, jen ta Integra je trošku nekompromisní a momentálně na ní robím, ale v březnu chci vyjet! A není Honda jako Honda (teď mám na mysli Civic právě proti S2000)



vim, kde jsou Mrsklesy... ten smrad nejde jen tak zapomenout...
Tak uvidime v breznu!

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 20:11 | Nahoru | #5254

assassin píše: Pokud je vse pod 400ps mrdka tak jo :) u me je bohuzel problem, ze ty auta co jsou nad a mohly by mit problem s prenosem vykonu na silnici, neuridim :)



Ja mam problem uridit cokoli nad 100koni!

Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 20:11 | Nahoru | #5255
Ještě mě napadl Opel Speedster, ale bude se blbě shánět a je možná až moc "hard".



Naposledy editováno 22.02.2016 20:12:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 20:13 | Nahoru | #5256

assassin píše: Pro me osobne - opet auto z kategorie ktere beznej smrtelnik nevyuzije. Prilis efektivni - na bezne silnici se svezes hur nez s cimkoliv jinym - a na okruh to je jako s motorkou - jen musis mit vetsi vozejk a stoji x krat vic....


Pokud Ariel vytáhneš z garáže s tím, že se jedeš projet někam do zatáček, prasíš /v rámci nějaké bezpečnosti/, jízdu si užiješ. Pokud s ním pojedeš na výlet nebo pózovat do města, bude to podobné utrpení jako jet se sportovní motorkou v rámci rychlostních limitů. Totálně jednostranně zaměřené auto, ale tu jednu věc umí špičkově.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 20:28 | Nahoru | #5257

selkie píše: kterej tam ale nemáš

Navíc plus kolik? Minimálně metrák



Pokud nejedeš rovně po suchém asfaltu, máš i u běžné 4x4 výkonu nadbytek

metrák na druhý straně než je motor. To není špatně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 20:48 | Nahoru | #5258

Pher píše: Pokud nejedeš rovně po suchém asfaltu, máš i u běžné 4x4 výkonu nadbytek

metrák na druhý straně než je motor. To není špatně



me ale dela u 2WD problem rozhrabat i 200koni... musim se vylozene hodne snazit... a tyka se to treba jen opravdu ostrych zatacek, max na dvojku....a uz ani to ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 20:49 | Nahoru | #5259

joone píše: Pokud Ariel vytáhneš z garáže s tím, že se jedeš projet někam do zatáček, prasíš /v rámci nějaké bezpečnosti/, jízdu si užiješ. Pokud s ním pojedeš na výlet nebo pózovat do města, bude to podobné utrpení jako jet se sportovní motorkou v rámci rychlostních limitů. Totálně jednostranně zaměřené auto, ale tu jednu věc umí špičkově.



s arielem jsem nejel, s mnohem mene specialnima autama a projeti "v zatackach" byla nuda, to auto jsem nedokazal dostat na limit, v kazde zatacce jsem citil jak jedu "spatne".... nebavilo me to.... (911 treba)

Naposledy editováno 22.02.2016 20:50:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 20:59 | Nahoru | #5260
assassin> njn, to je otázka, co si představuješ pod pojmem zábava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 21:07 | Nahoru | #5261

Pher píše: assassin> njn, to je otázka, co si představuješ pod pojmem zábava



no vcera jsem ziskaval naskok na leon cupra v 318d ..... to me celkem bavilo. v te cupre by me nebavilo kdyby mi ujizdelo 318d ..... zda se, ze pojem zabava nepujde objektivne definovat :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 21:09 | Nahoru | #5262
assassin> úplně to nevypovídá o schopnostech řidičů. A kua rozdíl umí udělat blbý gumy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 21:14 | Nahoru | #5263

Pher píše: assassin> úplně to nevypovídá o schopnostech řidičů. A kua rozdíl umí udělat blbý gumy



jo to nevypovida. pochybuju ze mel na nove cupre horsi gumy nez jsou na te 318.... (ani jsem nejel nadoraz, nejsem na to auto zvykly)

predminule leto jsem tlacil v dieselovem volvu typka v Italii :) ten se asi taky moc nebavil... bylo videt, ze se snazi....
je dost mozny, ze kdybysme si presedli, bylo by to opacne .... proto si nejsem tak uplne jist tou zabavou v autech ala atom....

Naposledy editováno 22.02.2016 21:15:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 21:22 | Nahoru | #5264

assassin píše: s arielem jsem nejel, s mnohem mene specialnima autama a projeti "v zatackach" byla nuda, to auto jsem nedokazal dostat na limit, v kazde zatacce jsem citil jak jedu "spatne".... nebavilo me to.... (911 treba)


Kdyby ti ty auta říkaly pane a chtěl jsi, je celkem pravděpodobné, že časem by jsi se k limitu dostal i 911. A u lehkého auta by měla být zábava snáze dosažitelná, než u těžkého, tak jako je pro většinu jezdců šestistovka na okruhu zábavnější než litr. Zábava nemusí být u auta jen na jeho limitu, můžeš jet hluboko pod limit auta a královsky se bavit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 21:27 | Nahoru | #5265

assassin píše: Nebud tajemnej a sdel sve pozadavky :)

R6, dva karburátory, atmosféra, zadohrab, manuál, špéra, 800 kilo max...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 21:28 | Nahoru | #5266
assassin> Těžko soudit. Jsou i tací, co těžko zvládaj vozík v nákupáku
Třeba jsi talent a Enge ti zabírá místo

A na gumy bacha. Fabriky to taky obouvaj na lecos

Joone: moje řeč

Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 21:53 | Nahoru | #5267
Pro tu Alfu je asi jedinej rozumnej motor 1.8Tbi a zajímavější svezení by určitě bylo s její předchůdkyní,jenom ne každej dá ten design..
SLK je podle mě úplně stejnej buznakhár,jako TT a je to stejně malý a je to krám.Speedster je stejnej prcek,jako MX5

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 21:57 | Nahoru | #5268

joone píše: Kdyby ti ty auta říkaly pane a chtěl jsi, je celkem pravděpodobné, že časem by jsi se k limitu dostal i 911. A u lehkého auta by měla být zábava snáze dosažitelná, než u těžkého, tak jako je pro většinu jezdců šestistovka na okruhu zábavnější než litr. Zábava nemusí být u auta jen na jeho limitu, můžeš jet hluboko pod limit auta a královsky se bavit.



Jo to jo, ale na okruhu.....uzivat si s Atomem na okreskach nevim nevim, pokud mas koule jak nafukovaci balony tak mozna jo

Ja mel na vikend elise (nejakou cup verzi cca 220-230 koni) a jasne nejlip jsem se svezl na okruhu, na normalni okresce se svezu lip s tezkym sedanem.

Taky jsem tady nikdy za ty roky Atoma nevidel na silnici - na okruhu uz celkem dostkrat.

samo to teda muze bejt tim, ze jsem prumernej ridic

Naposledy editováno 22.02.2016 22:16:10

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:02 | Nahoru | #5269

hlada03 píše: Honda S2000


selkie píše: hlada03> tu Hujdu sem mu radil taky, přijde mi to jsi nejlepší volba



spatna volba - nevejde se do toho. to je auto maximalne na Tebe, my jsme na to moc vysoky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:06 | Nahoru | #5270

MedWed píše: Daart> proc ne Z4 3.0?

tu jsem zavrhnul z titulu z nekolika titulu - prvni byl rozpocet, druhy byl fakt ze sehnat konkretne tuhle motorizaci ve slusnem stavu je scifi - vetsinou rozstreleny nebo vylitany. ta dvaapula nepojede o nic hur, budes tam mit i lepsi spotrebu (zalezi samozrejme na tom kolik chces najet, u me by to byl uz citelny rozdil) a necha se sehnat v lepsim stavu. samozrejme to je dle aktualni nabidky...nejak nepotrebuju mit vzdy vrcholnou motorizaci kdyz o level nizsi je v podstate srovnatelna

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:09 | Nahoru | #5271
Nissan 350z už asi někdo zmínil..

1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:09 | Nahoru | #5272
Já mám koule malý a nebudu se přít, okruh je okruh, tomu se silnice rozhodně nevyrovná. Nikdy a nikde jsem se nesvezl tak dobře jako na okruhu. Jako je zábavný na silnici spousta věcí, ale okruh je jiný level. A klidně budu kapitulovat a uznám, že Atom na ježdění po normální silnici je jen pro naprosté podivíny.

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:22 | Nahoru | #5273
joone> no vona je ta mala vaha v kombinaci s tvrdym porvozkem na ty okresce spis na obtiz, celkem neprijemne to drnca a pak se mi hur soustredilo na jizdu.....mozna ze atom to ma poreseny lip, ale to od klavesnice asi nezjistime

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:27 | Nahoru | #5274

zmulin píše: Nissan 350z už asi někdo zmínil..

tezka kasicka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:43 | Nahoru | #5275

Daart píše: tu jsem zavrhnul z titulu z nekolika titulu - prvni byl rozpocet, druhy byl fakt ze sehnat konkretne tuhle motorizaci ve slusnem stavu je scifi - vetsinou rozstreleny nebo vylitany. ta dvaapula nepojede o nic hur, budes tam mit i lepsi spotrebu (zalezi samozrejme na tom kolik chces najet, u me by to byl uz citelny rozdil) a necha se sehnat v lepsim stavu. samozrejme to je dle aktualni nabidky...nejak nepotrebuju mit vzdy vrcholnou motorizaci kdyz o level nizsi je v podstate srovnatelna



Nebude na tom minimálně kvůli šestce se spotřebou líp?

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:43 | Nahoru | #5276

Pher píše: assassin> Těžko soudit. Jsou i tací, co těžko zvládaj vozík v nákupáku
Třeba jsi talent a Enge ti zabírá místo

A na gumy bacha. Fabriky to taky obouvaj na lecos

Joone: moje řeč



Vim, ze nejsem zvlastni talent. Na okresce to asi o talentu tolik neni - ochota riskovat a mozna zkusenosti ...

(reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:45 | Nahoru | #5277

joone píše: Kdyby ti ty auta říkaly pane a chtěl jsi, je celkem pravděpodobné, že časem by jsi se k limitu dostal i 911. A u lehkého auta by měla být zábava snáze dosažitelná, než u těžkého, tak jako je pro většinu jezdců šestistovka na okruhu zábavnější než litr. Zábava nemusí být u auta jen na jeho limitu, můžeš jet hluboko pod limit auta a královsky se bavit.



Mozna ze jo, ale s 328 jsem se ucil jezdit rok, mozna dva a nemuzu rict, ze ji dokazu opravdu zkrotit... 911 by asi na me uz byl prilis velky orisek a atom urcite. Navic sportovnimu podvozku okresky nedelaji dobre...

A s tim druhym tvrzenim souhlasim - proto je v hledacku tezke GT s V8 a ne sportak :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:47 | Nahoru | #5278

Daart píše: tezka kasicka


Důvod?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:48 | Nahoru | #5279

selkie píše: R6, dva karburátory, atmosféra, zadohrab, manuál, špéra, 800 kilo max...



V historii by se asi neco naslo... Jinak by se to muselo postavit, ale nerealny to uplne neni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)

22.2.2016 v 22:58 | Nahoru | #5280

zmulin píše: Důvod?

motor se dost sere
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist