1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Karlie>TeKilla>Ježiš co to tady řešíte? Je podepsaný Zakázkový list? Měl možnost se zákazník seznámit podle zákona s Obchodními / servisními podmínkami? ČOI a nazdar. Vy tady z toho děláte kovbojku na dvacet stránek...
A hele ho, kata
No co co? To by mě vždycky jeblo, jak se jedna strana zaváže služu dodat a druhá odebrat a pak se někdo vykrucuje... To bych vždycky mlátil hodně tupou násadou, nebo spíš možná rákoskou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Bond_age>
On z tebe idiota nedělá, maximálně by z tebe mohl dělat blbku.
No kdyby jsi dělala v obchodu a živilo tě to, tak by jsi možná pochopila co ti tu Autor píše a o co se tu snažil Aleš. Jde o to, že sem tam chceš vyjít zákazníkovi vstříc a nabídneš mu levnou variantu, která však může mít nějaký problém (už z toho důvodu je ta varianta levná). No a tady se potvrdilo pravidlo - za dobrotu na žebrotu, kdy Aleš nabídl týpkovi možnost opravu kola s tím, že mu dodavatel to kolo opraví za cca 50%, ale dodavatel na to hodil bobek a Aleš to tu odsráááál
Svého času jsem byl ředitel jednoho velkoobchodu, kdy součástí byl i autoservis. Jezdil tam azbukou mluvící zákazník, který měl v té době SKL Cabrio v úpravě Lorinsen. Na tom autě měl kované leštěné disky a když jel do Chorvatska, tak tam najel na nějaký kámen a disk prasknul.
Protože jezdil na servis k nám, chtěl po nás opravu disku. Disk se demontoval a odvezl se do AluServisu, který disk opravil. Protože se jednalo o kovaký dural, tak svár prasknul a zákazník opravu reklamoval. A jel k nám. Ten disk se nechal v záruce opravit 3x a dopadlo to tak, že AluServis vrátil peníze a náš servis také, protože kované disky jsou nesvařitelné a pokud je svaříš, disk ve sváru znovu praskne.
Zákazník to pochopil a šel si koupit límec na kolo, který byl šroubovaný. Oprava místo 2 000Kč ho vyšla na 16 000 Kč a ve své podstatě byl nakonec spokojen. Chtěl ušetřit a nevyšlo to. Ale neřekl ani popel
Co ti dává takové záruky, že jsem v "obchodě" nikdy nedělala
To že je bit za to, že se snažil vyjít stříc je věc jedna Slibovat něco je prostě risk, on ho na sebe vzal dobrovolně a byl za to bit To se prostě stává Nikdo tu nikdy neřekl, že svou práci dělá špatně (dobře, tu blonďatou brécu ale fakt nepočítám, to bylo nad rámec mého chápání) Ale když už na sebe ten risk bere, musí s těmi následky v případě neúspěchu počítat Já se zákazníkovi, že byl nasraný prostě nedivim...
To co popisuješ je zcela jiný případ (ač jsem pointu pochopila) Ale do debaty proč se už skutečně pouštět nechci V určité chvíli v komunikaci může nastat moment, kdy přijdeš na to, že argumenty dvou stran jsou rozdílné postojem a výchovou dvou (či více) lidí a že přes určitou hranici nevede cesta My se na tuto hranici dostali a jak jsem psala už dvakrát... každý na to jednoduše koukáme jinak a já se odmítám opakovat, protože vim, že v tenhle moment to už ani nemá smysl
Naposledy editováno 11.07.2009 13:42:12
Naposledy editováno 11.07.2009 13:48:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
prackarr>Karlie,že se lidi neshodnou je jasné,jinak by nemusely být debaty. Jde ale o to,že lidé jsou vychcaní a o to tu jde především. Bond narazil na nevychcaného a klaplo to. Aleš na vychcaného a neklaplo to. To je vše.
Já ve své praxi narazil taky na pár těch i těch. Jde o to,že někdo hledá způsoby a někdo důvody,a ti druzí se nikdy nedomluví....
Téhle debatě jsem se FAKT chtěla vyhnout...ale Bond taktéž mohl říct "My vám to nesvaříme, protože to prostě z tohodle materiálu nejde a nebude to OK" (popř. servis) Místo toho do toho třikrát jdou, aby pak stejně vrátili peníze a majitel stejně musel jít jinam
Stejně jako Alex mohl rovnou říct Za tuhle cenu to bude risk a já nevím, jestli to zvládnu Třeba mu to řekl, ale třeba to taky bylo "za týden to bude, žádnej problém" - což mi zní pravděpodobněji vzhledem k tomu, že psal zcela jasně, že na dodavatele byl vždy spoleh a vyhořel mu takhle prvně Ale to je fuk...zas se dostaneme k tomu, že si to měl po týdnu vyzvednout atd... to nemá smysl
1 reakcí na tento příspěvek Autosklo PM
Já si myslím,že cennější je to aspon zkusit,ale bohužel kvůli jistým lidem se to otočí proti nim.
Mě se před léty stalo to samé....
TeKilla>
No co co? To by mě vždycky jeblo, jak se jedna strana zaváže službu dodat a druhá odebrat a pak se někdo vykrucuje... To bych vždycky mlátil hodně tupou násadou, nebo spíš možná rákoskou
Přesně v tom to je
Slíbim - nedodám - jsem logicky bit
Slíbim - dodám - zákazník je spokojen
Neumim - neslibuju - zákazník jde jinam
Slíbim - umim - dodavatel neumí - jsem blb, že jsem sliboval a jsem bit za svého dodavatele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Karlie>Bond_age>
On z tebe idiota nedělá, maximálně by z tebe mohl dělat blbku.
No kdyby jsi dělala v obchodu a živilo tě to, tak by jsi možná pochopila co ti tu Autor píše a o co se tu snažil Aleš. Jde o to, že sem tam chceš vyjít zákazníkovi vstříc a nabídneš mu levnou variantu, která však může mít nějaký problém (už z toho důvodu je ta varianta levná). No a tady se potvrdilo pravidlo - za dobrotu na žebrotu, kdy Aleš nabídl týpkovi možnost opravu kola s tím, že mu dodavatel to kolo opraví za cca 50%, ale dodavatel na to hodil bobek a Aleš to tu odsráááál
Svého času jsem byl ředitel jednoho velkoobchodu, kdy součástí byl i autoservis. Jezdil tam azbukou mluvící zákazník, který měl v té době SKL Cabrio v úpravě Lorinsen. Na tom autě měl kované leštěné disky a když jel do Chorvatska, tak tam najel na nějaký kámen a disk prasknul.
Protože jezdil na servis k nám, chtěl po nás opravu disku. Disk se demontoval a odvezl se do AluServisu, který disk opravil. Protože se jednalo o kovaký dural, tak svár prasknul a zákazník opravu reklamoval. A jel k nám. Ten disk se nechal v záruce opravit 3x a dopadlo to tak, že AluServis vrátil peníze a náš servis také, protože kované disky jsou nesvařitelné a pokud je svaříš, disk ve sváru znovu praskne.
Zákazník to pochopil a šel si koupit límec na kolo, který byl šroubovaný. Oprava místo 2 000Kč ho vyšla na 16 000 Kč a ve své podstatě byl nakonec spokojen. Chtěl ušetřit a nevyšlo to. Ale neřekl ani popel
Co ti dává takové záruky, že jsem v "obchodě" nikdy nedělala
To že je bit za to, že se snažil vyjít stříc je věc jedna Slibovat něco je prostě risk, on ho na sebe vzal dobrovolně a byl za to bit To se prostě stává Nikdo tu nikdy neřekl, že svou práci dělá špatně (dobře, tu blonďatou brécu ale fakt nepočítám, to bylo nad rámec mého chápání) Ale když už na sebe ten risk bere, musí s těmi následky v případě neúspěchu počítat Já se zákazníkovi, že byl nasraný prostě nedivim...
To co popisuješ je zcela jiný případ (ač jsem pointu pochopila) Ale do debaty proč se už skutečně pouštět nechci V určité chvíli v komunikaci může nastat moment, kdy přijdeš na to, že argumenty dvou stran jsou rozdílné postojem a výchovou dvou (či více) lidí a že přes určitou hranici nevede cesta My se na tuto hranici dostali a jak jsem psala už dvakrát... každý na to jednoduše koukáme jinak a já se odmítám opakovat, protože vim, že v tenhle moment to už ani nemá smysl
Ber to tak, že se zde řeší něco, u čeho nikdo z nás nebyl. Tak že je to dle zákona tvrzení proti tvrzení a bez svědecké výpovědi třetí strany, která u jejich jednání byla (tedy pokud u toho jejich jednání nějaká třetí osoba byla) se zde můžeme jen dohadovat, zda-li je poškozený zadavatel zakázky (a je zase otázka, zda-li zakázku s opravcem sepsal, a nebo zda-li došlo pouze k ústní dohodě), a nebo zda-li je poškozený P&M Autosklo jako vykonavatel zakázky, který by případně zadavatele mohl zažalovat za pomluvu. Prostě se zde celou dobu dohadují lidé o hovně. Nikdo totiž přesně neví, na čem se kdo přesně dohodl. Sama jsi se odkazovala na slovíčkaření a je pravda, že Aleš mohl říci, že se pokusí přepletení disku zařídit a třeba to nevyšlo a nebo mohl říci, že to zařídí a ono to nevyšlo.
No a jde o jedno slovíčko, které dokáže zvrátit celé toto fórum
Jdu fotit bábovku, toš sa tu zatím mějte Broučci a Berušky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
prackarr>A jaký je rozdíl v tom,jestli ho s tím vyhodí rovnou,nebo to zkusí i za cenu,že to neklapne??!!
Já si myslím,že cennější je to aspon zkusit,ale bohužel kvůli jistým lidem se to otočí proti nim.
Mě se před léty stalo to samé....
Pokud zákazníkovi neřekne, že to zkouší za cenu, že to možná neklapne, tak je rozdíl ve férovém jednání A dle všeho zákazníkovi řekl, že to za tu cenu do týdne bez problému umí (jen se mu pak vysral dodavatel) Což (opět se opakuji) zákazníka skutečně nemusí zajímat, když s možností "je možný, že to nevyjde" nebyl hned při objednávce obeznámen
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Karlie>prackarr>Karlie,že se lidi neshodnou je jasné,jinak by nemusely být debaty. Jde ale o to,že lidé jsou vychcaní a o to tu jde především. Bond narazil na nevychcaného a klaplo to. Aleš na vychcaného a neklaplo to. To je vše.
Já ve své praxi narazil taky na pár těch i těch. Jde o to,že někdo hledá způsoby a někdo důvody,a ti druzí se nikdy nedomluví....
Téhle debatě jsem se FAKT chtěla vyhnout...ale Bond taktéž mohl říct "My vám to nesvaříme, protože to prostě z tohodle materiálu nejde a nebude to OK" (popř. servis) Místo toho do toho třikrát jdou, aby pak stejně vrátili peníze a majitel stejně musel jít jinam
Stejně jako Alex mohl rovnou říct Za tuhle cenu to bude risk a já nevím, jestli to zvládnu Třeba mu to řekl, ale třeba to taky bylo "za týden to bude, žádnej problém" - což mi zní pravděpodobněji vzhledem k tomu, že psal zcela jasně, že na dodavatele byl vždy spoleh a vyhořel mu takhle prvně Ale to je fuk...zas se dostaneme k tomu, že si to měl po týdnu vyzvednout atd... to nemá smysl
A je to tu zase Zase hodnotíš něco, u čeho jsi nebyla. Já jsem volal tenkrát do AluServisu a ptal se jich, jestli jsou schopni disk opravit. Servis se kasal tím, že dělají vše se zárukou. No a pak se zjistilo, že kovaný disl Lorinsen prostě nesvaří, nebo svaří, ale po týdnu ježdění po českých silnicích svár prasnke.
Vyšel jsem zákazníkovi vstříc a aniž bych za to mohl se to nepovedlo tak jak mělo. A nikde jsem nepsal, že zákazník si jel disk posléze opravit jinam. Když po třetím kole disk neměl vlastnosti co má mít, dohodl jsem se zákazníkem dodání nového límce kola a zajistil mu řádnou opravu. Tu jsem nabídl zákazníkovi i v prvním kole, ale on chtěl ušetřit. Byla to tedy obdobná situace, kdy si zákazník mohl vybrat - risk a možná zisk a nebo kvalita+jistota, ale za cenu jiné ceny
Bond_age>
Ber to tak, že se zde řeší něco, u čeho nikdo z nás nebyl. Tak že je to dle zákona tvrzení proti tvrzení a bez svědecké výpovědi třetí strany, která u jejich jednání byla (tedy pokud u toho jejich jednání nějaká třetí osoba byla) se zde můžeme jen dohadovat, zda-li je poškozený zadavatel zakázky (a je zase otázka, zda-li zakázku s opravcem sepsal, a nebo zda-li došlo pouze k ústní dohodě), a nebo zda-li je poškozený P&M Autosklo jako vykonavatel zakázky, který by případně zadavatele mohl zažalovat za pomluvu. Prostě se zde celou dobu dohadují lidé o hovně. Nikdo totiž přesně neví, na čem se kdo přesně dohodl. Sama jsi se odkazovala na slovíčkaření a je pravda, že Aleš mohl říci, že se pokusí přepletení disku zařídit a třeba to nevyšlo a nebo mohl říci, že to zařídí a ono to nevyšlo.
No a jde o jedno slovíčko, které dokáže zvrátit celé toto fórum
Jdu fotit bábovku, toš sa tu zatím mějte Broučci a Berušky
Ano a pak příjde prackarr Napíše si teorii druhé strany a mně trvdí, že já o tom nic nevim, aniž by si při tom plácání adekvátně neuvědomoval, že dělá NAPROSTO totéž (viz má poznámka o seně a o hnoji) A ještě si k tomu doplní, že ze sebe dělám sama idiota Protože píšu stejně "kdyby a pokud" jako on, jen z druhé strany? Ale no tak!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Karlie>Pokud zákazníkovi neřekne, že to zkouší za cenu, že to možná neklapne, tak je rozdíl ve férovém jednání A dle všeho zákazníkovi řekl, že to za tu cenu do týdne bez problému umí (jen se mu pak vysral dodavatel) Což (opět se opakuji) zákazníka skutečně nemusí zajímat, když s možností "je možný, že to nevyjde" nebyl hned při objednávce obeznámen
Že to nevyjde je ošetřeno zásahem vyšší moci, která je celkem rozumně vydefinovaná - každý jiný důvod smrdí podvodem, takže něco takového se ani ve smluvním vztahu definovat bez rizika napadení smlouvy (v našem případě podpisem Zakázkového listu) nedá.
Naposledy editováno 11.07.2009 14:03:28
Bond_age>
A je to tu zase Zase hodnotíš něco, u čeho jsi nebyla. Já jsem volal tenkrát do AluServisu a ptal se jich, jestli jsou schopni disk opravit. Servis se kasal tím, že dělají vše se zárukou. No a pak se zjistilo, že kovaný disl Lorinsen prostě nesvaří, nebo svaří, ale po týdnu ježdění po českých silnicích svár prasnke.
Vyšel jsem zákazníkovi vstříc a aniž bych za to mohl se to nepovedlo tak jak mělo. A nikde jsem nepsal, že zákazník si jel disk posléze opravit jinam. Když po třetím kole disk neměl vlastnosti co má mít, dohodl jsem se zákazníkem dodání nového límce kola a zajistil mu řádnou opravu. Tu jsem nabídl zákazníkovi i v prvním kole, ale on chtěl ušetřit. Byla to tedy obdobná situace, kdy si zákazník mohl vybrat - risk a možná zisk a nebo kvalita+jistota, ale za cenu jiné ceny
Chtěl ušetřit, protože nevěděl, že to nepůjde (a to nikomu a nikde kvuli kovu)
Autor vlákna chtěl ušetřit, protože to za tu cenu šlo (jen s tim měl dodavatelm momentální problém) Možná by to Alex i doavatel zvládli teď pro někoho jiného za daný týden
Ten kov někdo jiný asi těžko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
TeKilla>Karlie>Pokud zákazníkovi neřekne, že to zkouší za cenu, že to možná neklapne, tak je rozdíl ve férovém jednání A dle všeho zákazníkovi řekl, že to za tu cenu do týdne bez problému umí (jen se mu pak vysral dodavatel) Což (opět se opakuji) zákazníka skutečně nemusí zajímat, když s možností "je možný, že to nevyjde" nebyl hned při objednávce obeznámen
Že to nevyjde je ošetřeno zásahem vyšší moci, která je celkem rozumně vydefinovaná - každý jiný důvod smrdí podvodem, takže něco takového se ani ve smluvním vztahu definovat bez rizika napadení smlouvy (v našem případě podpisem Zakázkového listu) nedá.
Snažím se být hodná a dávat prodejci alespoň nějaké šance v otázce slušného chování (nikoliv práva), kate
Naposledy editováno 11.07.2009 14:07:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Karlie>Snažím se být hodná a dávat prodejci alespoň nějaké šance v otázce slušného chování (nikoliv práva), kate
Serou mě vyčuránci (rozuměj neseriózní rychlohrabky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Bond_age>Karlie>prackarr>Karlie,že se lidi neshodnou je jasné,jinak by nemusely být debaty. Jde ale o to,že lidé jsou vychcaní a o to tu jde především. Bond narazil na nevychcaného a klaplo to. Aleš na vychcaného a neklaplo to. To je vše.
Já ve své praxi narazil taky na pár těch i těch. Jde o to,že někdo hledá způsoby a někdo důvody,a ti druzí se nikdy nedomluví....
Téhle debatě jsem se FAKT chtěla vyhnout...ale Bond taktéž mohl říct "My vám to nesvaříme, protože to prostě z tohodle materiálu nejde a nebude to OK" (popř. servis) Místo toho do toho třikrát jdou, aby pak stejně vrátili peníze a majitel stejně musel jít jinam
Stejně jako Alex mohl rovnou říct Za tuhle cenu to bude risk a já nevím, jestli to zvládnu Třeba mu to řekl, ale třeba to taky bylo "za týden to bude, žádnej problém" - což mi zní pravděpodobněji vzhledem k tomu, že psal zcela jasně, že na dodavatele byl vždy spoleh a vyhořel mu takhle prvně Ale to je fuk...zas se dostaneme k tomu, že si to měl po týdnu vyzvednout atd... to nemá smysl
A je to tu zase Zase hodnotíš něco, u čeho jsi nebyla. Já jsem volal tenkrát do AluServisu a ptal se jich, jestli jsou schopni disk opravit. Servis se kasal tím, že dělají vše se zárukou. No a pak se zjistilo, že kovaný disl Lorinsen prostě nesvaří, nebo svaří, ale po týdnu ježdění po českých silnicích svár prasnke.
Vyšel jsem zákazníkovi vstříc a aniž bych za to mohl se to nepovedlo tak jak mělo. A nikde jsem nepsal, že zákazník si jel disk posléze opravit jinam. Když po třetím kole disk neměl vlastnosti co má mít, dohodl jsem se zákazníkem dodání nového límce kola a zajistil mu řádnou opravu. Tu jsem nabídl zákazníkovi i v prvním kole, ale on chtěl ušetřit. Byla to tedy obdobná situace, kdy si zákazník mohl vybrat - risk a možná zisk a nebo kvalita+jistota, ale za cenu jiné ceny
Tak že taky patlal...