Další věc která mě zajímá je dostupnost servisu (pokud možno Ostravsko),jeho kvalita atd...
Nakonec bych poprosil ty kteří nemají k tématu co říct,ať se zdrží komentářů a OT tlachů. Dík.
Ve finále je stejně největší handycap při jakýkoli jízdě "umění" řidiče a s tím i související váha stroje. Pokud jedu na dovolenou s kuframa a válcem, překonávám na pár kilometrech 1000 m převýšení, pak je i "šotolinka" slušněj off road. Pokud na to samé místo pojedu s EXC, budu se samozřejmě vrtat v nose a předstírat, že jsem možná větší nudu nezažil.
Mimochodem, kdo jste se byť jen prohnal Rakouskem nebo Německem, museli jste vidět, že GS, GSA, ale i LC8 si dnes kupujou stejně pupci s odklápěcíma helmama. Ty na tu šotolinku radši ani nevjedou
Taky bych ještě dodal, že Alpy nejsou skutečně jen v Rakousku
Naposledy editováno 22.07.2008 12:38:10
v skratke passo Dordona (to je severne taliansko), ostatne - col de finestre, jafferau pass, strada assietta, sommelier, tunel parpaillon, col de sampayre, col di tende, vyjazdy z demonte a pod. V cestopise to bude aj s trackmi, takze to nebude pre nikoho problem najzst.
Sem tam clovek vbehne aj do zakazu, no v taliansku nam poradili ze ked bude hladka tak neplatit a potom pokutu zahodit. Vo fr tiez nieje problem, kym clovek nevbehne do Narodneho parku - problem je, ze nie vzdy je to oznacene, takze treba pozorne sledovat mapu. Vraj to aj kontroluju. My sme do narodnych parkov radsej neliezli, neviem aku maju legislativu vo FR ale na Slovensku je za to aj basa...
NAVYŠŠÍ STUPEŇ OCHRANY
Naposledy editováno 23.07.2008 14:12:44