globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 12:56 | Nahoru | #481

oioi01 píše: super absence tlumiče řízení???
jako že tě baví furt prát posrané trenky?


Víceméně máš recht
Je to prostě bomba pocit když jí pod plynem sereš zatáčkou a celý to pod tebou pumpuje a ty si to házíš ze strany na stranu.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:01 | Nahoru | #482

Jindřej píše: Víceméně máš recht
Je to prostě bomba pocit když jí pod plynem sereš zatáčkou a celý to pod tebou pumpuje a ty si to házíš ze strany na stranu.



jde vidět že jsme tu všichni pacienti zapálení pro stejnou věc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:06 | Nahoru | #483

Jindřej píše: Víceméně máš recht
Je to prostě bomba pocit když jí pod plynem sereš zatáčkou a celý to pod tebou pumpuje a ty si to házíš ze strany na stranu.



no já mám na tuonu taky ted sundaný origo tlumič, páč je asi K.O., ale zase jezdím jen do půlky otáčkoměru, páč mi klouže spojka, takže se mi kolo tak neodlehčuje...

ale přes zimu už plánuju že budu shánět nějaký stavitelný, tak že bych se na to vykvákl a jezdil bez něj?

nedovedu si to představit až tomu budu moct nakládat plný výkon, bez tlumiče..

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:09 | Nahoru | #484
oioi01> já ho nikdy na ničem krom rsv neměl. Podle mě si zvykneš. Mě to s ním přijde takové tupé ale na amannovi nemám koule na to ho sundat. Na Benelli jsem sice diky jeho absenci měl pár horkých chvilek ale na corsaru kupodivu ok, a to bych řekl že jezdím jak zmrd, jak rád říká kamarád

Naposledy editováno 27.08.2014 13:09:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:10 | Nahoru | #485

Jindřej píše: Brzdy šli srát, takže jsem je sundal a teď řeším jestli koupit jen ty fullfloating kotouče nebo celý kola z rsv4 včetně kotoučů.



No pokud si to chces nechat, tak bych tam dal ty kovany kola z RSV4. Jsou jeste lehci nez OZ

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:12 | Nahoru | #486
No ja mam s tlumicem takove zkusenosti. Ze kdyz je tam, tak je ta mltorka takova jako by tupa, ale bez nej se mi jezdi taky lip... asi jsem pacient

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:12 | Nahoru | #487

dakarista píše: No ja mam s tlumicem takove zkusenosti. Ze kdyz je tam, tak je ta mltorka takova jako by tupa, ale bez nej se mi jezdi taky lip... asi jsem pacient


yes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:14 | Nahoru | #488

dakarista píše: No pokud si to chces nechat, tak bych tam dal ty kovany kola z RSV4. Jsou jeste lehci nez OZ



no jestli se do toho vysypu za dalších 20 za kola/brzdy, tak si to určitě nechám.
Navíc bych pak měl volný ty ozta z rsv...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:17 | Nahoru | #489

Jindřej píše: no jestli se do toho vysypu za dalších 20 za kola/brzdy, tak si to určitě nechám.
Navíc bych pak měl volný ty ozta z rsv...



To ma i Milek... ja ted resim ten motor. Ten ve Future neni uplne ready, takze musim pres zimu udelat jeden top. A mozna to bude asi ujety, ale bude to nejrychlejsi Futura

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:35 | Nahoru | #490
Já jel s tlumičem jen na známého R1 00 a fárošovi 954 a měl jsem z toho takový divný pocit. Někteří říkají, že na raptorovi nejde jezdit bez tlumiče, já ho tam nemám a zatím žiju a docela mě to tak baví. Ale zas je pravda, že ten předek poskakuje jak koza, ve dvou je to samozřejmě ještě daleko horší. Bez něho se, podle mě, umocňuje funfactor a funguje lehce jak umravňovač

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:36 | Nahoru | #491

dakarista píše: To ma i Milek... ja ted resim ten motor. Ten ve Future neni uplne ready, takze musim pres zimu udelat jeden top. A mozna to bude asi ujety, ale bude to nejrychlejsi Futura


tvl to je škoda potenciálu, narvi ho do tuňáka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:37 | Nahoru | #492

Rogerer píše: Bez něho se, podle mě, umocňuje funfactor a funguje lehce jak umravňovač


pod to se pedepisuju

Asi bysme měli přestat pepovi a dewwilovi zasírat vlákno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 13:40 | Nahoru | #493

Jindřej píše: tvl to je škoda potenciálu, narvi ho do tuňáka



No ja to nechci pojmout tak brutalne. Vetsi pisty, hlavy s vetsima ventilama. Nechat 51mm skrtici klapky, nechat tezsi setrvak... no a pak premyslim, ze necham seriove vacky nebo dam ty ostre z posledniho modelu a nacasuji je na ty Futuracky.

No je to pokus, do Tunaka nechci hrabat, kdyz slape jak hodinky. A hlavne na Future je uz v zakladu laditelna jednotka, takze nejaka uspora penez

A ano, jsem pacient

Naposledy editováno 27.08.2014 13:42:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 14:01 | Nahoru | #494

Jindřej píše: Brzdy šli srát, takže jsem je sundal a teď řeším jestli koupit jen ty fullfloating kotouče nebo celý kola z rsv4 včetně kotoučů.



Jdi do kol z RSV4 + ty FF kotouče, origo z RSV4 jsou jebky na 6nejtech, to už budu mít na skůtru víc nejtů a FF kotouč
Ale OZetka bych si ponechal a jen osadil jen FF kotouči

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 14:02 | Nahoru | #495
dewwil> proč jebky, nový hondy je maj taky, zrovna tak ducati. Podle mě to dělaj kvůli snížení hmotnosti - navíc rotující. Ty máš nějaký info že se kazej?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 14:04 | Nahoru | #496

Jindřej píše: pod to se pedepisuju

Asi bysme měli přestat pepovi a dewwilovi zasírat vlákno



Je mi to jedno, teď už bude proti Pepovýmu Teleti RSV druhá (až tedy na Emanna)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 14:12 | Nahoru | #497

Stev píše: dewwil> proč jebky, nový hondy je maj taky, zrovna tak ducati. Podle mě to dělaj kvůli snížení hmotnosti - navíc rotující. Ty máš nějaký info že se kazej?



Jestli se kazej nebo ne to nevím, ale víc nejtů víc síly co to udrží, jasný že váhově jsou jinde, ale ne každý odlehčování kvůli výrobním nákladům je dobrý. A OZ jsou lehký proto, aby se tam mohly nasadit FF kotouče Jsem stará škola, radši brzdy předimenzovaný co zastavěj vlak než něco čemu nevěřím (i když vím, že to něco vydrží). A hlavně když už investovat tak šestinejtový Beringery, ty bych mohl i já, ale cokoliv pod 8 nejtů jinýho ve mě nebudí důvěru. Jj takový FF kotouč PVM, Spieglery, Beringery, Bremba atd... A to cinkání na kostkách a nerovnostech při menších rychlostech

Naposledy editováno 27.08.2014 14:12:42

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 14:16 | Nahoru | #498
Kotouče z rsv4 maj málo nejtů a tudíž jsou lehký. Fungujou ale normálně. FF kotouče maj logicky víc ale jsou dost těžký.
Koupit kola z rsv4 a k tomu FF kotouče asi nepůjde, bo ty peníze neseru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 14:21 | Nahoru | #499
Jindřej> njn, já bych si ty OZ kolesa nechal a radši brzdil FF ( a nový bejt nemusej ) Já mám totiž pocit, že za tu cenu kotoučů s 6ti nejtama oproti 9ti a více nejtům mě prodejci šiděj

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 14:24 | Nahoru | #500
dewwil> když se na ty kotouče, ať už bremba nebo od hondy, podíváš, tak zjistíš že ty nýty jsou jednak větší, a taky že je chytřejší navržení unašečů. Když jsme přemýšlel o návrhu těch svých, tak mě to hlodalo udělat to tak. Nakonec jsem to z bezpečnostních důvodů (nejsou až takový zkušenosti) udělal víceméně standardně.

Ale rozhodně bych se jich nebál, naopak bych to bral jako plus. Vždyť ty nejty nemusej držet o moc víc (nebo míň) než šrouby, a ty jsou malinký a je jich taky max 6. Šetření nákladů je jedna věc, ale tady nevěřím že to není dostatečně nadimenzovaný.

e: a to jak jsou lehký už od pohledu, to je tuning ...

Naposledy editováno 27.08.2014 14:25:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 14:28 | Nahoru | #501

dewwil píše: Jindřej> njn, já bych si ty OZ kolesa nechal a radši brzdil FF ( a nový bejt nemusej ) Já mám totiž pocit, že za tu cenu kotoučů s 6ti nejtama oproti 9ti a více nejtům mě prodejci šiděj


No jo, ale s těma kolama budu mít tuning parts jak na emanna, tak i na corsaro
Tak mi vokaž někde jetý FF kotouče. Všude je prd.

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 14:42 | Nahoru | #502
Tohle je Porno:





a tohle je špatnej erotickej film:




(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 14:50 | Nahoru | #503
Jindřej> tady a tady

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 15:05 | Nahoru | #504
No jo, jenže jeden tenhle tvůj porno kotouč váží co 4 kotouče z rsv4

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 15:18 | Nahoru | #505
nProč koukat po vykopávkách, když nový kotouče fungujou dobře a jsou lehčí To že nejsou full float je celkem jedno dokud nejezděj v závodech.

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 15:46 | Nahoru | #506
Když tunit brzdy, tak pořádně, žádná série... cíl tuningu je odlišit se a ne že půjdu s davem....

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 15:48 | Nahoru | #507

Jindřej píše: No jo, jenže jeden tenhle tvůj porno kotouč váží co 4 kotouče z rsv4



To možná jo, ale ta rez má nádech pořádnýho hardcore punku A od toho máš OZ, aby ten nárust váhy nebyl tak markantní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 15:50 | Nahoru | #508

Stev píše: nProč koukat po vykopávkách, když nový kotouče fungujou dobře a jsou lehčí To že nejsou full float je celkem jedno dokud nejezděj v závodech.



to fungujou, ani by nemusely být FF (musely), ale zkus zabrzdit na litinových brzdách nebo z čeho to vyráběj, nerez tak dobře nebrzdí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 15:57 | Nahoru | #509
Jindřej> No dobře, honíte váhu tak teda tyto bych snesl, no



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

27.8.2014 v 16:02 | Nahoru | #510

dewwil píše: Když tunit brzdy, tak pořádně, žádná série... cíl tuningu je odlišit se a ne že půjdu s davem....



Tak to si dovolím nesouhlasit. Tuním aby to líp jelo, sedělo, brzdilo, bylo lehčí. Jasně, že to bude mít mraky ps k hovnu, že to nevyužiju nebo že je to jen čistá machrovinka k tomu taky patří.

Ale chceš si odlišit, stačí ti tohle






Naposledy editováno 27.08.2014 16:02:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist