pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
oioi01 píše: super absence tlumiče řízení???
jako že tě baví furt prát posrané trenky?
Víceméně máš recht
Je to prostě bomba pocit když jí pod plynem sereš zatáčkou a celý to pod tebou pumpuje a ty si to házíš ze strany na stranu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: Víceméně máš recht
Je to prostě bomba pocit když jí pod plynem sereš zatáčkou a celý to pod tebou pumpuje a ty si to házíš ze strany na stranu.
no já mám na tuonu taky ted sundaný origo tlumič, páč je asi K.O., ale zase jezdím jen do půlky otáčkoměru, páč mi klouže spojka, takže se mi kolo tak neodlehčuje...
ale přes zimu už plánuju že budu shánět nějaký stavitelný, tak že bych se na to vykvákl a jezdil bez něj?
nedovedu si to představit až tomu budu moct nakládat plný výkon, bez tlumiče..
Naposledy editováno 27.08.2014 13:09:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: Brzdy šli srát, takže jsem je sundal a teď řeším jestli koupit jen ty fullfloating kotouče nebo celý kola z rsv4 včetně kotoučů.
No pokud si to chces nechat, tak bych tam dal ty kovany kola z RSV4. Jsou jeste lehci nez OZ
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: No pokud si to chces nechat, tak bych tam dal ty kovany kola z RSV4. Jsou jeste lehci nez OZ
no jestli se do toho vysypu za dalších 20 za kola/brzdy, tak si to určitě nechám.
Navíc bych pak měl volný ty ozta z rsv...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: no jestli se do toho vysypu za dalších 20 za kola/brzdy, tak si to určitě nechám.
Navíc bych pak měl volný ty ozta z rsv...
To ma i Milek... ja ted resim ten motor. Ten ve Future neni uplne ready, takze musim pres zimu udelat jeden top. A mozna to bude asi ujety, ale bude to nejrychlejsi Futura
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: To ma i Milek... ja ted resim ten motor. Ten ve Future neni uplne ready, takze musim pres zimu udelat jeden top. A mozna to bude asi ujety, ale bude to nejrychlejsi Futura
tvl to je škoda potenciálu, narvi ho do tuňáka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Rogerer píše: Bez něho se, podle mě, umocňuje funfactor a funguje lehce jak umravňovač
pod to se pedepisuju
Asi bysme měli přestat pepovi a dewwilovi zasírat vlákno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: tvl to je škoda potenciálu, narvi ho do tuňáka
No ja to nechci pojmout tak brutalne. Vetsi pisty, hlavy s vetsima ventilama. Nechat 51mm skrtici klapky, nechat tezsi setrvak... no a pak premyslim, ze necham seriove vacky nebo dam ty ostre z posledniho modelu a nacasuji je na ty Futuracky.
No je to pokus, do Tunaka nechci hrabat, kdyz slape jak hodinky. A hlavne na Future je uz v zakladu laditelna jednotka, takze nejaka uspora penez
A ano, jsem pacient
Naposledy editováno 27.08.2014 13:42:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: Brzdy šli srát, takže jsem je sundal a teď řeším jestli koupit jen ty fullfloating kotouče nebo celý kola z rsv4 včetně kotoučů.
Jdi do kol z RSV4 + ty FF kotouče, origo z RSV4 jsou jebky na 6nejtech, to už budu mít na skůtru víc nejtů a FF kotouč
Ale OZetka bych si ponechal a jen osadil jen FF kotouči
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dewwil> proč jebky, nový hondy je maj taky, zrovna tak ducati. Podle mě to dělaj kvůli snížení hmotnosti - navíc rotující. Ty máš nějaký info že se kazej?
Jestli se kazej nebo ne to nevím, ale víc nejtů víc síly co to udrží, jasný že váhově jsou jinde, ale ne každý odlehčování kvůli výrobním nákladům je dobrý. A OZ jsou lehký proto, aby se tam mohly nasadit FF kotouče Jsem stará škola, radši brzdy předimenzovaný co zastavěj vlak než něco čemu nevěřím (i když vím, že to něco vydrží). A hlavně když už investovat tak šestinejtový Beringery, ty bych mohl i já, ale cokoliv pod 8 nejtů jinýho ve mě nebudí důvěru. Jj takový FF kotouč PVM, Spieglery, Beringery, Bremba atd... A to cinkání na kostkách a nerovnostech při menších rychlostech
Naposledy editováno 27.08.2014 14:12:42
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Koupit kola z rsv4 a k tomu FF kotouče asi nepůjde, bo ty peníze neseru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ale rozhodně bych se jich nebál, naopak bych to bral jako plus. Vždyť ty nejty nemusej držet o moc víc (nebo míň) než šrouby, a ty jsou malinký a je jich taky max 6. Šetření nákladů je jedna věc, ale tady nevěřím že to není dostatečně nadimenzovaný.
e: a to jak jsou lehký už od pohledu, to je tuning ...
Naposledy editováno 27.08.2014 14:25:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jindřej> njn, já bych si ty OZ kolesa nechal a radši brzdil FF ( a nový bejt nemusej ) Já mám totiž pocit, že za tu cenu kotoučů s 6ti nejtama oproti 9ti a více nejtům mě prodejci šiděj
No jo, ale s těma kolama budu mít tuning parts jak na emanna, tak i na corsaro
Tak mi vokaž někde jetý FF kotouče. Všude je prd.
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: nProč koukat po vykopávkách, když nový kotouče fungujou dobře a jsou lehčí To že nejsou full float je celkem jedno dokud nejezděj v závodech.
to fungujou, ani by nemusely být FF (musely), ale zkus zabrzdit na litinových brzdách nebo z čeho to vyráběj, nerez tak dobře nebrzdí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Když tunit brzdy, tak pořádně, žádná série... cíl tuningu je odlišit se a ne že půjdu s davem....
Tak to si dovolím nesouhlasit. Tuním aby to líp jelo, sedělo, brzdilo, bylo lehčí. Jasně, že to bude mít mraky ps k hovnu, že to nevyužiju nebo že je to jen čistá machrovinka k tomu taky patří.
Ale chceš si odlišit, stačí ti tohle
Naposledy editováno 27.08.2014 16:02:34