Naposledy editováno 15.11.2013 13:46:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: gdyž budeš neustále opakovat nesmysly, nedif se tomu
No ale na druhou stranu by ti při tvý nesporný inteligenci mělo dojít,že jsem zcela netvárnej materiál a že tvoje dobře míněný rady určitě nepadaj na úrodnou půdu.Docela by mě zajímalo,jestli jsi tím vším dokázal ovlivnit byť jen jednoho jedinýho človíčka.
Mimochodem za svými nesmysly si pořád pevně stojím,pořád platí nabídka praktické podpory mojí teorie,třeba o profilu gum a ovladatelnosti moderních šasí.
Víš ono někdy přiznání si vlastního mylného počínání dokáže z velkýho člověka udělat ještě většího.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: To je ovšem za předpokladu,že zmiňovaný typ pozéra jezdí jako kretén a je nebezpečnej svýmu okolí.To je samozřejmě špatně.Pořád vypadává to,že spousta lidí to nedělá z pozérství,ale proto že je to baví,mají na to a nehodlaj se zabít,přestože sedlaj litr místo postupnýho zkoušení....Pořád si myslím,že k vypěstování potřebných návyků je litr stejně dobrej jako šestka,nebo nižší kubatury.Co na tom,že ze začátku jen těžko někdo využije výkonovej potenciál stroje.A jak už jsem psal,natlouct si kokos jde stejně dobře napříč výkonovým spektrem a bolí to úplně stejně.
jako obecně by asi mohlo bejt, ale stejně si myslím, že riziko tohoto postupu je citelně vyšší než ta opatrnější varinta. hlavně ta fáze kdy nováček dostane falešný pocit, že už na to přišel (jak tu kdosi zmiňoval)
1 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě
s lidma jako verybusy je to fakt těžký, páč s nima se dáte do technický debaty a velmi záhy vyplyne, že wo tom takřka nic neví tak si dáte tu práci a vysvěltíte to celý wod nuly a konec pak je ten, že napíše
.Sedni si na GS,pak na SV,pak na R6 a teprve pak mi napiš,proč je R6 více ovladatelná.Já to nevím,nejsem technik,ale je to prostý fakt.
já už wopravdu nevím, jak se s těmadle lidma bavit asi nijak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Fofrer píše: verybusy> ja se muzu prihlasit, jako ze jsem to pred lety cetl a ovlivnit sem se nechal
Ježiš to mi snad ani nepiš,k čemu tě to jako posunulo???? Zlatej zadek z rána...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Ejs píše: jako obecně by asi mohlo bejt, ale stejně si myslím, že riziko tohoto postupu je citelně vyšší než ta opatrnější varinta. hlavně ta fáze kdy nováček dostane falešný pocit, že už na to přišel (jak tu kdosi zmiňoval)
Jasně,jenom ten falešnej pocit přijde opět napříč kubaturama,to je zase jen o hlavě.
Ejs píše: jako obecně by asi mohlo bejt, ale stejně si myslím, že riziko tohoto postupu je citelně vyšší než ta opatrnější varinta. hlavně ta fáze kdy nováček dostane falešný pocit, že už na to přišel (jak tu kdosi zmiňoval)
taky to tak vidim.. nebo kdyz novacek veme za plyn nebo brzdu tak to ma dost jiny nasledky u kazdy masiny Sem se po pri prvnim brzdeni na FZS (R1 brzdy) malem posral.. zvyklej na crosku... ale hlavu ma kazdej svoji.. ale jen jednu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: Jasně,jenom ten falešnej pocit přijde opět napříč kubaturama,to je zase jen o hlavě.
potíž je, že to není jen dotyčného prdel co tím rozhodnutím riskuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: hele lidi, mi už se fakt nechce vracet k technickejm věcem, kerý sme tu už Xkrát pitvali, páč je to furt dokola mám se hodit znova odkazy????
s lidma jako verybusy je to fakt těžký, páč s nima se dáte do technický debaty a velmi záhy vyplyne, že wo tom takřka nic neví tak si dáte tu práci a vysvěltíte to celý wod nuly a konec pak je ten, že napíše
.Sedni si na GS,pak na SV,pak na R6 a teprve pak mi napiš,proč je R6 více ovladatelná.Já to nevím,nejsem technik,ale je to prostý fakt.
já už wopravdu nevím, jak se s těmadle lidma bavit asi nijak
Ano,nejsem technik,otevřeně si to přiznám a nikdy jsem netvrdil,že bych jím byl.Já prostě jen jezdím.Ale elementární znalosti fyziky mi pořád napovídají,že ovladatelnost z hlediska gumy závisí na styčné ploše s vozovkou,ne na psané šíři gumy.Tudíž sportovní gumy mají opravdu menší styčnou plochu při větší šíři a tudíž lepší obladatelnout,jak papírově užší cestovní profily.Je na tom něco nepochopitelného,nebo nejasného???
Vyzkoušeno v praxi....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: Ježiš to mi snad ani nepiš,k čemu tě to jako posunulo???? Zlatej zadek z rána...
cece zacal jsem jinak, respektive sem se rozmyslel jinak a na zaklade vicero nazoru
njn tohle ale zase takova prdel neniiiii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Ejs píše: potíž je, že to není jen dotyčného prdel co tím rozhodnutím riskuje
Jasně,že to není prdel,na vola natrefíš všude.Když ti na Dubé rozklepaný kolínkáři vjížděj do protisměru,tak je celkem šumák na čem...
Fofrer píše: cece zacal jsem jinak, respektive sem se rozmyslel jinak a na zaklade vicero nazoru
njn tohle ale zase takova prdel neniiiii
Tak gratuluju,máš svoji hlavu a já ti to určitě nebudu vymlouvat,v tom je to kouzlo tolerance.
verybusy píše: Jasně,že to není prdel,na vola natrefíš všude.Když ti na Dubé rozklepaný kolínkáři vjížděj do protisměru,tak je celkem šumák na čem...
jako jo, ale už proti tobě někdy vylítl kolínkář s babetou? (úmyslně absurdní extrém)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: Ano,nejsem technik,otevřeně si to přiznám a nikdy jsem netvrdil,že bych jím byl.Já prostě jen jezdím.Ale elementární znalosti fyziky mi pořád napovídají,že ovladatelnost z hlediska gumy závisí na styčné ploše s vozovkou,ne na psané šíři gumy.Tudíž sportovní gumy mají opravdu menší styčnou plochu při větší šíři a tudíž lepší obladatelnout,jak papírově užší cestovní profily.Je na tom něco nepochopitelného,nebo nejasného???
Vyzkoušeno v praxi....
k tomuhle není co dodat viz strana jedna nic o tom nevím, nechápu asi nejednoduší věci ze středoškolské fyziky, ale jsem úžasnej a povolanej k tomu, abych začítečníkům a začátečnícím dopručoval R6 jako první motku - chjóóó mě už to neba, asi sem budu už jen kopírovat
Naposledy editováno 01.03.2012 12:55:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: k tomuhle není co dodat viz strana jedna nic o tom nevím, nechápu asi nejednoduší věci ze středoškolské fyziky, ale jsem úžasnej a povolanej k tomu, abych začítečníkům a začátečnícím dopručoval R6 jako první motku - chjóóó mě už to neba, asi sem budu už jen kopírovat
Teda už jsem si zvykl, že mi tady nikdo neodpovídá, ale zkusím to ještě jednou. R6 je pro začátečníka špatná volba?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: k tomuhle není co dodat viz strana jedna nic o tom nevím, nechápu asi nejednoduší věci ze středoškolské fyziky, ale jsem úžasnej a povolanej k tomu, abych začítečníkům a začátečnícím dopručoval R6 jako první motku - chjóóó mě už to neba, asi sem budu už jen kopírovat
Jsi moc zahleděnej sám do sebe.Vnímej co ti lidi říkaj.Jen jsem tvrdil,že R1 líp brzdí,líp zatáčí,nekroutí se,drží stopu,líp se ovládá a dole je hodná jako beránek.Pokud pominu ergonomii,tak ano,je to lepší volba na začátek než starý SV,nebo GS.Jako první motorka pro toho kdo na to má je úplně v pohodě.Tak zněla tehdejší debata,jestli lepší moderní SS,nebo starší "hodná" motorka.Máš krátkou paměť a neuvěřitelnou schopnost vytrhávat z kontextu ve svůj prospěch. A s těma gumama jsi mi neodpověděl,na to moc argumentů není,že???Opravdu je tak špatná teorie,že menší styčná plocha=lepší ovladatelnost???V praxi to tak funguje.
Mimochodem,na to aby z člověka byl lepší jezdec je potřeba mít znalosti ze středoškolské fyziky???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Horten píše: Teda už jsem si zvykl, že mi tady nikdo neodpovídá, ale zkusím to ještě jednou. R6 je pro začátečníka špatná volba?
No jasně,je rychlá,těžká,neovladatelná a zběsilá!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
R6 je pro začátečníka špatná volba?
Problém je v tom, že lepší volba je rozhodně R1, nač utrácet za " přestupní stanice " , když je to stejně v hlavě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
bigbou píše: verybusy>Taky jsem se tu jednou pouštěl do podobné debaty.Hele ser na to. Tohle nemá řešení.Pak přijde nějakou vokurka a bude se tě ptát kolik motorek si už rozebral,že tomu tak rozumíš,nebo tak něco.
Když mě to s ním baví,je fakt dobrej!!!!
cheops píše: verybusy> Jedine nebezpeci tam je, ze nez reknes. CHEGEVARA je tam 130
Myslíš,že takový SV bude dole zaostávat???A silně pochybuju,že začátečník to bude ždímat mezi 10 a 15 tisícema otáček.Pokud jo,tak je debil a zabije se i na tý SV,GS,nebo na jinejch začátečnicky vhodnejch strojích.Nebezpečím je ten okamžik,kdy si člověk myslí že už to tam má a realita je jiná.Ale to fakt není o výkonu motorky.
Michal1011 píše: Horten>
Problém je v tom, že lepší volba je rozhodně R1, nač utrácet za " přestupní stanice " , když je to stejně v hlavě
I tohle samozřejmě hraje roli,to už jsem kdysi taky vysvětloval,dneska bych se šestkou nezdržoval,tratil jsem na ní....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
bigbou píše: verybusy>Dobře řek sis o to.....A kolik si rozebral a opravil motorek,že tak machruješ????Kolik fyzikálních pokusů jsi udělal?A vůbec jaký máš vzdělání?A kolik si toho najezdil?Na čem?Kolik máte doma hajzlů a proč?atd...Hele stejně by to jednou přišlo tak na co čekat
Tak jo,odhalím se až na samou dřeň.Nerozebral jsem a neopravil ani jednu motorku,z fyzikálních pokusů se uchyluji pouze k testování Archimédova zákona ve vaně,nemám VŠ a hajzl máme momentálně jen jeden!!!Když se tak na to koukám,jsem looser.
Kolik jsem toho najezdil a na čem je nepodstatný,o tom to motorkaření vlastně vůbec není!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: Tak jo,odhalím se až na samou dřeň.Nerozebral jsem a neopravil ani jednu motorku,z fyzikálních pokusů se uchyluji pouze k testování Archimédova zákona ve vaně,nemám VŠ a hajzl máme momentálně jen jeden!!!Když se tak na to koukám,jsem looser.
Kolik jsem toho najezdil a na čem je nepodstatný,o tom to motorkaření vlastně vůbec není!!!
Tak já jich rozebral už asi pět. Ale vždycky jsem přitom jel přes kilo. S fyzikou jsem na tom stejně, hajzly mám teda dva, ale srát chodím jenom na jeden. Takže dobrovolně přiznávám, že jsem narcis, mrdal a naprostá nula.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Horten píše: Tak já jich rozebral už asi pět. Ale vždycky jsem přitom jel přes kilo. S fyzikou jsem na tom stejně, hajzly mám teda dva, ale srát chodím jenom na jeden. Takže dobrovolně přiznávám, že jsem narcis, mrdal a naprostá nula.
Tak zase je zjevný,že jsi se naučil dobře padat,na všem se musí najít nějaká deviza!!!! Jinak jsem na tom s tím mrdáním a narcismem stejně,vítej v klubu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: Tak zase je zjevný,že jsi se naučil dobře padat,na všem se musí najít nějaká deviza!!!! Jinak jsem na tom s tím mrdáním a narcismem stejně,vítej v klubu.
Jo a moje první motorka byl překoňovanej, neovladatelnej hyperbike Honda Hornet. No prostě jedna velká póza.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Horten píše: Jo a moje první motorka byl překoňovanej, neovladatelnej hyperbike Honda Hornet. No prostě jedna velká póza.
Teď jsem se docela pobavil,koukal jsem,že sám velký Che rozflákal přemotorovaný šestikilo,jestli on na to nevlez příliš brzo!!!! Pro Che-to je samo vtip,to nikomu nepřeju,zas takovej idiot nejsem...
Já měl první Hondu Dominátora a radši bych tu R6.