Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
Luk8sh píše: já to hlídám a před výměnou 2 litry necelý a leju taky motul tak nevím hele ale je pravda že sem trochu dolejval ale ne moc
Já ji dávám dost pokouřit, tak je možný že to je tím ovlivněný, ale litr pryč je hrozně moc. Dal jsem ho tam znova, tak uvidíme.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Nojby píše: poradte prosim mam fx650,a mam šílenou spotřebu,7/100 už jsem skoukl snad všechno fakt už nevim
na svíčku si koukal ? jakou má barvu.. můžeš to mít moc bohatý třeba, tím se spotřeba zvýší.. nebo zasranej filtr ... nepíšeš zda tam máš laďáky,kn filtr apod. ?
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Naposledy editováno 04.04.2012 15:54:48
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
podle mě když už by to nečím bylo tak něco v karbanátku...těžko říct fušoval bych to na nesprávně seřízenou hladinu... do laufu to nestřílí, jede to normálně ? ..
suzuki-dr-big-750.howto.cz/mikuniBST33.php zkus si přečíst tohle třeba ti to pomůže, je tady dost o nastavení karburátorů
Naposledy editováno 04.04.2012 20:49:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Luk8sh píše: za 4,5 sem nejezdil nikdy většinou tak 6 a vejš..
ja jezdil za 4,5 kdyz sem to koupil priskrceny, ted smima upravama 5,23 sem zvedam kolik to bude az dodelam druhy vyfuky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
akmb píše: ja jezdil za 4,5 kdyz sem to koupil priskrceny, ted smima upravama 5,23 sem zvedam kolik to bude az dodelam druhy vyfuky.
že by 6 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
matrixbiker píše: Mě to tu sedmičku taky pápne, ale to je že s ní jezdím na prasáka a to ji mám bez úprav.
...tam je to fakt o tom, jak za to člověk tahá. Když jedu bubláka kolem 90-110, tak se do těch 4.5-5 vejdu.Když tomu dávám furt plnej,...rozjezdy, brzdy, rozjezdy, brzdy,...po rovinkách 150-160, tak to těch 7,4 klidně pápne. Motorku mám jako dopravní prostředek, když je hezky a já nepotřebuju jet autem, ale jinak hlavně pro zábavu, takže spotřebu neřeším, když si to chci užít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
matrixbiker píše: Já nevozím ani lékarničku. Není na ni prostě místo.
jn kámoš má slr což je podobná motorka, stejnej motor a když přijel na technickou tak na otázku zda má lekárnu... odpověděl s úsměvem nemám jí kam dát tejpek na to nic a stejnak mu ten canc dali pro ně hlavně že platíš
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
tak zpět vozit jí musíš ale nemusíš jí mít na sobě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
S posledními změnami vyhlášky platnými k 15.9.2011 se mj. zrušila povinnost vozit na motocyklu také reflexní vestu, přičemž tato povinnost byla platná teprve od 1.1.2011.
Náhradní žárovky, pro které na motocyklech není dost místa a jejichž výměna je značně složitá, byly z povinné výbavy odstraněny již se vznikem nové vyhlášky v roce 2009
2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
rok 2007, najeto 4500 (z toho asi 800 ode mě....). origo výfuky, nový obě gumy (Mutanty), teploměr oleje ve víčku, nosič SW motech.
mám to od roku 2010 a napřed jsme dostavovali barák a pak jsem stejně víc lítal na Kentusovi offroad.
cena 75 000,-.
P.S. chci dát pryč i Kentuse a pořídit si jen jednu motorku (nový enduro 250 od Hondy - sice bych mohl dát FMX na protiúčet, ale Honda si z toho něco ukousne, tak to zkouším ještě takhle)
P.S.S. ten dekl z Domina se dá lehce sundat a původní samozřejmě mám
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |
Blastry Honda FMX 650 | Mufitko | 1 | 14.9.2021 v 15:35 ja1 |