paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

30.3.2012 v 21:12 | Nahoru | #481

matrixbiker píše: S tím žraním motulu je to pravda. Dneska jsem ho měnil a litr v prdeli. Ještě že se to nezadřelo. Od teď neseru kontrolu....



Ááá, koukám stejná zkušenost.. Ještě, že to dobře dopadlo..

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

30.3.2012 v 22:03 | Nahoru | #482

Luk8sh píše: já to hlídám a před výměnou 2 litry necelý a leju taky motul tak nevím hele ale je pravda že sem trochu dolejval ale ne moc



Já ji dávám dost pokouřit, tak je možný že to je tím ovlivněný, ale litr pryč je hrozně moc. Dal jsem ho tam znova, tak uvidíme.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

30.3.2012 v 22:15 | Nahoru | #483
tak já ji taky dusim teplota tak kolem 100 někdy i 120 pomalu v létě

Naposledy editováno 30.03.2012 22:16:08

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

3.4.2012 v 20:06 | Nahoru | #484
poradte prosim mam fx650,a mam šílenou spotřebu,7/100 už jsem skoukl snad všechno fakt už nevim

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.4.2012 v 15:02 | Nahoru | #485

Nojby píše: poradte prosim mam fx650,a mam šílenou spotřebu,7/100 už jsem skoukl snad všechno fakt už nevim


na svíčku si koukal ? jakou má barvu.. můžeš to mít moc bohatý třeba, tím se spotřeba zvýší.. nebo zasranej filtr ... nepíšeš zda tam máš laďáky,kn filtr apod. ?

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.4.2012 v 15:54 | Nahoru | #486
Mě to tu sedmičku taky pápne, ale to je že s ní jezdím na prasáka a to ji mám bez úprav.

Naposledy editováno 04.04.2012 15:54:48

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.4.2012 v 19:37 | Nahoru | #487
úpravy tam nemám žádný,a svíčka má barvu správnou,přemýšlel jsem posunout jehlu,ale ta má jen 1 polohu

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.4.2012 v 20:02 | Nahoru | #488
tak bych to víc neřešil prostě ti to žere ... ještě mě tak napadlo co ventily kdy byli naposled dělaný ?

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.4.2012 v 20:09 | Nahoru | #489
vemtili jsem děle před půl rokem,a řešit to musim není normální aby to řralo7litrů když to má baštit tak4.5l

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.4.2012 v 20:38 | Nahoru | #490
za 4,5 sem nejezdil nikdy většinou tak 6 a vejš..
podle mě když už by to nečím bylo tak něco v karbanátku...těžko říct fušoval bych to na nesprávně seřízenou hladinu... do laufu to nestřílí, jede to normálně ? ..
suzuki-dr-big-750.howto.cz/mikuniBST33.php zkus si přečíst tohle třeba ti to pomůže, je tady dost o nastavení karburátorů

Naposledy editováno 04.04.2012 20:49:03

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.4.2012 v 21:00 | Nahoru | #491
do vejfuku to nestrili,jede pekne,opravdu nevim ale zkusim ten odkaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.4.2012 v 21:20 | Nahoru | #492

Luk8sh píše: za 4,5 sem nejezdil nikdy většinou tak 6 a vejš..



ja jezdil za 4,5 kdyz sem to koupil priskrceny, ted smima upravama 5,23 sem zvedam kolik to bude az dodelam druhy vyfuky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.4.2012 v 21:23 | Nahoru | #493

akmb píše: ja jezdil za 4,5 kdyz sem to koupil priskrceny, ted smima upravama 5,23 sem zvedam kolik to bude az dodelam druhy vyfuky.


že by 6 ?

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

5.4.2012 v 16:32 | Nahoru | #494

Luk8sh píše: že by 6 ?



Nestras!! pocitam tak 5,3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

6.4.2012 v 07:29 | Nahoru | #495

matrixbiker píše: Mě to tu sedmičku taky pápne, ale to je že s ní jezdím na prasáka a to ji mám bez úprav.


...tam je to fakt o tom, jak za to člověk tahá. Když jedu bubláka kolem 90-110, tak se do těch 4.5-5 vejdu.Když tomu dávám furt plnej,...rozjezdy, brzdy, rozjezdy, brzdy,...po rovinkách 150-160, tak to těch 7,4 klidně pápne. Motorku mám jako dopravní prostředek, když je hezky a já nepotřebuju jet autem, ale jinak hlavně pro zábavu, takže spotřebu neřeším, když si to chci užít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

6.4.2012 v 10:45 | Nahoru | #496
Matess727x> Mě je jedno za kolik jedu, hlavně když mě to baví.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

6.4.2012 v 15:02 | Nahoru | #497

matrixbiker píše: Matess727x> Mě je jedno za kolik jedu, hlavně když mě to baví.


1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

6.4.2012 v 20:22 | Nahoru | #498
Matess poznavas ty vyfuky?? uz seto rysuje. pristi vikend bude uz snad hotovo.

Taky vozite reflexni vestu na fmx tam kde ja?? Pac ja nenasel jinaci misto kam byse dala nacpat.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

7.4.2012 v 02:04 | Nahoru | #499

akmb píše: Matess poznavas ty vyfuky?? uz seto rysuje. pristi vikend bude uz snad hotovo.

Taky vozite reflexni vestu na fmx tam kde ja?? Pac ja nenasel jinaci misto kam byse dala nacpat.


ty si borec já ji nevozim říkám že jí nemám kam dát

Naposledy editováno 07.04.2012 02:04:26

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

7.4.2012 v 12:46 | Nahoru | #500
Já nevozím ani lékarničku. Není na ni prostě místo.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

7.4.2012 v 14:22 | Nahoru | #501

matrixbiker píše: Já nevozím ani lékarničku. Není na ni prostě místo.


jn kámoš má slr což je podobná motorka, stejnej motor a když přijel na technickou tak na otázku zda má lekárnu... odpověděl s úsměvem nemám jí kam dát tejpek na to nic a stejnak mu ten canc dali pro ně hlavně že platíš

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

8.4.2012 v 19:57 | Nahoru | #502
vestu nemusíš mít, stačí mít takovej reflexní proužek na ruku, to dáš všude :)

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

8.4.2012 v 20:59 | Nahoru | #503

wormi píše: vestu nemusíš mít, stačí mít takovej reflexní proužek na ruku, to dáš všude :)


já myslím že vesta už ani povinná neni

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.4.2012 v 09:28 | Nahoru | #504
Pokud uz neni povina tak to je super. Ale je to 100%ní?

Ten reflexni prouzek naruku semi nejak nepozdava jeste jsem onem neslysel.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.4.2012 v 09:34 | Nahoru | #505
povinná výbava
tak zpět vozit jí musíš ale nemusíš jí mít na sobě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.4.2012 v 13:16 | Nahoru | #506
Luk8sh> však jo, musíš mít oblečení z reflexního materiálu, ale nikde není napsáno v jakým množství, a nebo stačí když má bunda reflexní prvky

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

9.4.2012 v 13:27 | Nahoru | #507
Povinná výbava motorových vozidel zaznamenala dalekosáhlé změny v roce 2009, kdy vznikla novelizovaná vyhláška Ministerstva dopravy č. 283/2009 Sb. Ta byla ještě několikrát upravena, poslední změny přitom vstoupily v platnost k 15.9.2011.

S posledními změnami vyhlášky platnými k 15.9.2011 se mj. zrušila povinnost vozit na motocyklu také reflexní vestu, přičemž tato povinnost byla platná teprve od 1.1.2011.

Náhradní žárovky, pro které na motocyklech není dost místa a jejichž výměna je značně složitá, byly z povinné výbavy odstraněny již se vznikem nové vyhlášky v roce 2009

2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.4.2012 v 11:49 | Nahoru | #508
Tak dilo je dokonano

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.4.2012 v 11:51 | Nahoru | #509
pánové, předběžně: neměl by někdo zájem o moje FMX?
rok 2007, najeto 4500 (z toho asi 800 ode mě....). origo výfuky, nový obě gumy (Mutanty), teploměr oleje ve víčku, nosič SW motech.
mám to od roku 2010 a napřed jsme dostavovali barák a pak jsem stejně víc lítal na Kentusovi offroad.

cena 75 000,-.
P.S. chci dát pryč i Kentuse a pořídit si jen jednu motorku (nový enduro 250 od Hondy - sice bych mohl dát FMX na protiúčet, ale Honda si z toho něco ukousne, tak to zkouším ještě takhle)
P.S.S. ten dekl z Domina se dá lehce sundat a původní samozřejmě mám

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

13.4.2012 v 12:01 | Nahoru | #510
callowsick: Za 75 to asi těžko prodáš. Tak za 65 možná,...ale i tak jich je na inzerci dost za lepší cenu ve stejném stavu. Zrovna zítra jedeme s kamarádem pro jedno za 59 ticek,...s najetýma 10 tis.km rok 07.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist