paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

11.4.2010 v 19:25 | Nahoru | #4921
Jirka.77> tak můžeš být v klidu, svíčka je v pořádku. Vyměnila jsem ji za obyč. NGK a dusí se to furt . Takže mám sundaný karbec a budu doufat, že to odbahnění a poštelování spraví

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

11.4.2010 v 19:29 | Nahoru | #4922
Klasika: Než budeš vytahovat ten karbec, zkus ještě jen sundat nádrž a podívat se na tu membránu toho podtlaku-šoupěte.Jak už jsem ti psal,...to jak jsi popisovala,..mi dělala ta membrána.Ikdyž u KTM to bude asi složitější ne?....mě stačí jen sedlo a nádrž dolů a můžu v pohodě to víčko té membrány vyšroubovat a podívat se.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

11.4.2010 v 19:35 | Nahoru | #4923
Matess727x> jak píšu, karbec už je komplet venku a v úterý bude další testování, jestli už se to dušení odstranilo

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

11.4.2010 v 19:46 | Nahoru | #4924

Klasika>Matess727x> jak píšu, karbec už je komplet venku a v úterý bude další testování, jestli už se to dušení odstranilo


...aha, tak to jsem přehlédl. Já jsem se k té membráně tenkrát dopracoval také až po nějakém tom trápení a zkoumání, čím by to mohlo být.No ale zaplať pánbů jsem na to pak přišel.Tak ať se ti zadaří to vyřešit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.4.2010 v 15:40 | Nahoru | #4925
Klasika> tak to jsem rád. S tím karbecem je manipulace naprd co? Nakonec jsem byl na krysách autem, takže jsem tu moji nezkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.4.2010 v 15:45 | Nahoru | #4926
Jirka.77> ani mi nemluv Nakonec pomohla pouze osvědčená metoda: co nejde silou, jde ještě větší silou Ale vypadá to, že to naše lomcování všechno přežilo. Teď ještě bude porod dostat ho zpět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.4.2010 v 16:48 | Nahoru | #4927
Klasika> zní to sice divně, ale zpátky to byla pohoda. Hlavně jsem se bál jak tam nasadím zpátky tu gumu k airboxu a najednou to bylo na místě . Proto jsem se do toho pustil ještě jednou.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.4.2010 v 20:33 | Nahoru | #4928
Jirka.77> Pro nás začátečníky to úplná pohoda nebyla, ale karbec je namontován, vzduchový filtr vyprán, iridiová svíčka opět zasazena a zítra se ukáže jestli celá tahle anabáze měla nějaký smysl. Snad ano, protože bahýnka byla uvnitř na jednu malou bábovičku

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

14.4.2010 v 15:00 | Nahoru | #4929
Ahojte, potřeboval bych novou brzdovou páčku, ale takovou aby spínala brzdové světlo. Origo stojí 870,- , nevíte o nějaké náhradě, případně rovnou šopík kde si jí objednat? Díky moc, přátelé

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.4.2010 v 18:34 | Nahoru | #4930
dawka> mám náhradní, koupeno v MEFO Jinín, je to náhrada, ale jestli spíná světlo to nevím, ale kouknu a napíšu.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

14.4.2010 v 19:12 | Nahoru | #4931
Tak páčka je od Motion Pro, cenu si moc nepamatuju, ale myslím, že to bylo kolem 300,-Kč. Na nálepce uveden LC4 Adv 04-07, stejnou firmu mám vyzkoušenou i na spojkovou páčku, u spojky snad jediná v náhradě, kde jde startovat s e zařazenou rychlostí.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.4.2010 v 20:08 | Nahoru | #4932
OrangeKTM> díky, mám ale rok 2001, tak nevím jestli tam není v brzdové pumpě nějaký rozdíl, zítra na SAND RALLYE jiné ročníky advíků jestli tam josu rozdíly a jinak si ji hned objednám

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

21.4.2010 v 12:02 | Nahoru | #4933
koho zde potkám?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

22.4.2010 v 13:33 | Nahoru | #4934
Ahoj sháním držáky kufru na Advika, nevíte o nějaké firmičce která by mě je vyrobyla bez přistavění motorky, nebo z vás nějakej šikula? Díky za odpovědi. Advika mám krátce ale sem velice spokojenej až na to že je potřeba pořád něco utahovat a štelovat za to svezení to ale stojí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.4.2010 v 14:25 | Nahoru | #4935
yettiyetti> http://www.bighusky.cz/index.html Možná je nemá na lc4 v nabídce,ale má na všechny moto. Stojí 3750,-Kč. Jsou podstatně levnější než TT.
Ahoj

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.4.2010 v 14:31 | Nahoru | #4936
Daw007> jo díky v nabídce sem je neviděl, ale napsal jsem jim tak uvidím.

KTM LC4 640 Adventure

23.4.2010 v 15:20 | Nahoru | #4937
Advíci na SandRallye









Naposledy editováno 23.04.2010 15:21:13

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

23.4.2010 v 16:32 | Nahoru | #4938
Rumas> Tak, třeba mě.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

26.4.2010 v 11:26 | Nahoru | #4939
pár fotek z KTM Festivalu zde
A chtěl jsem se zeptat - po asi třech hodinách ježdění se mi motor po přidání plynu jakoby zadusil, několikrát i chcípnul. Nebylo to nic pravidelnýho. Myslel jsem, že mám třeba zanešenej vzducháč, koukal jsem na něj, ale zas tolik není, aby to tohle dělalo. Přehřátý to taky nebylo. Napadlo mě, že by mohlo pomoci ještě vyčistění karbece a tady je kámen úrazu - nikdy jsem to nedělal a nevím jak na to...poradíte mi? Musím sundat asi i nadrž abych se k němu dostal,co? díky za stručný návod

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

26.4.2010 v 13:57 | Nahoru | #4940
Rumas> musíš všechno odstrojit a pak hodně štěstí s tím vyndáním karbce. Musíš ho vytočit jako klíště .

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

26.4.2010 v 14:11 | Nahoru | #4941
Rumas> Než se dáš do rozebírání karburátoru, zjisti si zda-li to nedělá zavzdušnění nádrže.
V mém případě tomu tak bylo, právě na trati v Bělé. Řešením je mít ještě jedno víčko s hadičkou, místo těch nepovedených gumiček. S použitím na motocross trati se nejspíše nepočítalo.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

2.5.2010 v 12:58 | Nahoru | #4942
Ahoj mám Advika z r. 2001, potřeboval bych poradit jak na tripmasteru nastavit správné nastavení ujetých kilometru, započítavá mě o hodně víc než to co najedu, někde sem četl že musím přenastavit na 21 kolo ale nevím jak? díky za radu. Jo a stává se vám když nestihnete přepnout na rezervu než dojde benzín, tak už to pak nejde na rezervu nastartovat? já tam musím vždycky dolít palivo. Všiml jsem si že to má psaný i Tomík v profilu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.5.2010 v 13:20 | Nahoru | #4943
yettiyetti> Ahoj. Jo tenhle problem sem taky několikráte řešil "Musiš nacvičit rychlý hmat za jízdy na palivovej kohout a máš to vyřešený "
Ale vážně, ono fakt stačí dolít nějakou hladinu paliva do nádrže a ono se to pak přes pumpu protlačí.
Nevim přesně jak je to řešený, je to myslím podtlakový čerpadlo. Asi jako u starý pumpy na vodu...musel jsi vždycky z vrchu zalít sací potrubí, aby si dokázala cucnout vodu.
Nebo musíš tak 10min točit a točit (pokud to přežije baterka a ono se to chytí....možná)
Dobrý je zkontrolovat jestli máš puštěnej na nádrži i pravej palivovej kohout tj. rezerva na pravý straně, naklonit motorku co nejvíc na levou stranu, aby palivo přeteklo nad hlavní palivovej kohout a zkusit to....mě to párkrát pomohlo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.5.2010 v 14:44 | Nahoru | #4944
tomik.trb> Vono to vždycky příjde z ničeho nic než se spamatuju tak konec, ted už si dávám pozor protože sem asi 5kiláku tlačil na benzínku, naklánění nepomohlo a i po natankování to byl porod nastartovat. Docela mě to dostalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.5.2010 v 17:06 | Nahoru | #4945
yettiyetti> .... a to je důvod, proč mám přepnuto na stav "res" furt. Protože Advíkovi když dojde palivo, tak po dvou škytnutích chcípne okamžitě a vůbec ho nezajímá, že třeba zrovna předjíždíš kamion To, že už jsem na rezevě, mi dostatečně hlásí kontrolka a odpočet kilometrů. Nehledě na to, že nastartovat po přepnutí na rezervu je opravdu záležitost "kdo z koho"

Naposledy editováno 02.05.2010 18:37:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.5.2010 v 18:12 | Nahoru | #4946
Klasika> No jo to jsou ty novejší ročníky Mi před a z přelomu století ještě žádnou kontrolku nemáme!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.5.2010 v 18:17 | Nahoru | #4947
yettiyetti> Jak jinač vypadá ta tvoje mašinka. Nedávno ještě byla na netu k prodeji. Na fotkách vypadala dost dobře. Někdo si dal práci s novým lakem, padákama,...celkově vzhledově dost slušný. Spokojenost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.5.2010 v 18:26 | Nahoru | #4948
tomik.trb> ahaaaaa To jsem nevěďála
A co Ty, žádný kupec? Takže jezdíš?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.5.2010 v 18:30 | Nahoru | #4949
tomik.trb> no mám smíšený pocity jako sportovní nástroj nemá chyb tam není co vytýkat, ale co mě dost štve že každej týden vše šteluju, utahuju atd. hlavně karbec dost zlobí ten mám rozdělanej pořád, včera mě vyhořela kontrolka od neutrálu a byl jsem zrovna v Brně. Tohle všechno mě přestane trápit když kdykoliv a kdekoliv sjedu ze silnice . Jinak nevíš jak je to stím tripmastrem? Stěma kilometrama.
Rozhodně už ju nemužu nikdy prodat protože bych nenašel náhradu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.5.2010 v 18:53 | Nahoru | #4950

Klasika>tomik.trb> ahaaaaa To jsem nevěďála
A co Ty, žádný kupec? Takže jezdíš?


Stroj je pořád na prodej. Teď sem ju přesunul do motobazaru AM zone tady kousek od nás. Letos na jaře sem se svez snad jen jednou. Byl sem s kolenem na artroskopii, tak sem přes měsíc nemohl. Teď mě to nějak pustilo . Pujdu do něčeho lehčího Jen mě štve že se nebudu moct učastnit MotorajRally a podobnejch akcí
Každopádně když sem s KTMkou jel do toho bazaru, tak sem si to málem rozmyslel. Jo je to prostě svezeníčko no
yettiyetti> S tím štelováním karbecu teda nevím. Já na něj celej rok nešáhnu a jede to porad stejně. Hlavně čistim pravidelně air filtr. Šroubky musiš zalepit locktitem nebo dát pojistný matky a ono to pak drží
Tripmástr pokud máš stejnej jako je na 2000covce (myslim že by měl bejt - je to ještě takovej ten touratecháckej IMO s 3 červenejma čudlikama), tak podržíš E/R, skočíš do serv. menu kde se nastavujou hodiny, datum,.... a jedno s těch nastavení je korekce najetých/změřených km. Přesně už si nepamatuju jak se to nastavuje ale dá se to tím zkorigovat aby to ukazovalo cca dobre.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist