pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: jsou tam sprchy jako u Amanna a laditelnej Ignitech, spíš nás budou limitovat sací ventily...
možná by se něco dalo nahnat časováním, ale bez správný velikosti ventilů to bude nejspíš něco za něco. Nicméně stejně potřebujete najít rozumnej kompromis, teda v případě že to nepoběží jak má
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Jindřej> bude, jestli platí že píst dojíždí k 5 mm od konce válce, tak změna na kompresním a spalovacím prostoru byla zhruba 13:1
čau Steve ten rovný okraj pístu se zataví přesně 0,65mm před koncem válce a ta bublina na dně pístu má tuším 2mm na víšku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
čau Jindřeji nestraš nás jak ti to krásné RSV lítá?? už brzdíš nebo kotouče ještě nemáš??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
V tom případě máte zvedlou kompresi z 13,75 na 14,19. Což není úplně málo. +/-, a svojí chybu samozřejmě vyloučit nemůžu ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Pepa1098> tak to jsem počítal s o řád blbým číslem, teď koukám že dewwil taky psal 0,5 mm
V tom případě máte zvedlou kompresi z 13,75 na 14,19. Což není úplně málo. +/-, a svojí chybu samozřejmě vyloučit nemůžu ...
kurva chlapi, už si v tom udělejte pořádek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřeji mě by se od toho ledu hodili ty šavle s těma brembama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: Pepa1098> tak ty právě chci dát ma Corsaro
jsem ho ještě neviděl Honza říkal že je pěkný ty jseš blázen do těch taliánů ale V2 je V2 a ještě k tomu ve 1200 jen doufám že se nesvezeš na 1290 to bys pak měl doma něco co by vedlo k porušení tradice kupovat jen taliány
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: jsem ho ještě neviděl Honza říkal že je pěkný ty jseš blázen do těch taliánů ale V2 je V2 a ještě k tomu ve 1200 jen doufám že se nesvezeš na 1290 to bys pak měl doma něco co by vedlo k porušení tradice kupovat jen taliány
Myslism, ze to RSV asi leti vic jak to Corsaro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Corsaro je super ovladatelná motorka s tahem jak lokomotiva a na silnici je v mých rukách rozhodně rychlejší než rsv. RSV má navrch na dobré seilnici v rychlých zatáčkách. Na corsaru je super absence tlumiče řízení, to motorka ¨je strašne hravaá a divoká. Na rsv bych ho ale nesundal. Motorově jede Corsaro jako standartní rsv/tuono a i to je dost. Amann je ale motorově, zejména co se týče druhý poloviny otáčkomě o dost jinde....
Jindřej píše: KTM se mi nelíbí, navíc je to přetechnizovanej zmetek.
Corsaro je super ovladatelná motorka s tahem jak lokomotiva a na silnici je v mých rukách rozhodně rychlejší než rsv. RSV má navrch na dobré seilnici v rychlých zatáčkách. Na corsaru je super absence tlumiče řízení, to motorka ¨je strašne hravaá a divoká. Na rsv bych ho ale nesundal. Motorově jede Corsaro jako standartní rsv/tuono a i to je dost. Amann je ale motorově, zejména co se týče druhý poloviny otáčkomě o dost jinde....
to jsou zajímavé informace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: KTM se mi nelíbí, navíc je to přetechnizovanej zmetek.
Corsaro je super ovladatelná motorka s tahem jak lokomotiva a na silnici je v mých rukách rozhodně rychlejší než rsv. RSV má navrch na dobré seilnici v rychlých zatáčkách. Na corsaru je super absence tlumiče řízení, to motorka ¨je strašne hravaá a divoká. Na rsv bych ho ale nesundal. Motorově jede Corsaro jako standartní rsv/tuono a i to je dost. Amann je ale motorově, zejména co se týče druhý poloviny otáčkomě o dost jinde....
No a ty radsi sundas brzdy. Docela by me zajimalo srovnani. Ikdyz pak to bude posledni hrebicek do rakve, ze do toho pujdu
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jako že tě baví furt prát posrané trenky?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: No a ty radsi sundas brzdy. Docela by me zajimalo srovnani. Ikdyz pak to bude posledni hrebicek do rakve, ze do toho pujdu
Brzdy šli srát, takže jsem je sundal a teď řeším jestli koupit jen ty fullfloating kotouče nebo celý kola z rsv4 včetně kotoučů.