kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
FiZzeR píše: To jo, ale když někde nasolili, tak jsi domů dojel s odřenejma podrážkama
no tpč, 06 plech to bylo něcíčko… to ubývalo kadžou zimu jako obložení na brzdách …
viz to Porsche...jojo, ale museli z nutnosti dřív než všichni okolo, najmout armádu programátorů aby ty novější auta udrželi na silnici
Assassin> ono svý udělaly na B3 kombi i "universály" (pamatujete na "celoroční gumy) vzadu... a zimáky na předku ...tak přetáčivý auto nebylo ani BMW se samosvorem pod plynem
Naposledy editováno 10.01.2019 12:16:16
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše:
Si tak jedeš z oběda......
E: předohrabem
... z kopce...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Subaru nepoužívá ve všech modelech stejnej systém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Omega 3.0 V6 16V.V podstatě stavitelnej podvozek a mělo to ještě teda TC.Jakože si stál na plynu,lomcoval volantem,zadek vlál mezi krajnicemi,ale rovnalo se to furt.Sme jí měli v kapele...
Subaru nepoužívá ve všech modelech stejnej systém
omega je nedocenej stroj, sen nemeckeho duchoce.. na budikach to ma tak velky cisla, ze je vidim i ja :D
ono je to tak trochu jedno, jaky 4x4 ... ve finale je to beztak hodne o ridici..
jinak teda na "socialnich sitich" sleduju jednoho magora, co jezdi se vsim porad bokem a ted na silvestra byli s kamosema na horach, on lambo bez strechy a lita po sjezdovce nahoru dolu jak nic... G63 AMG neustale zapadly...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: FiZzeR> a předtím do kopce a hladovej a po nevyfrézovaným
Proč máš na přístrojovce mezizubní šťárátko?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Tifone> jak sedneš na břicho je každákolka v piči
Assassin> to musí bejt jasněže rozdíl … mě příjde, že když to vypnu...chová se to všechno ok ...bez zásahů. Podle mě je rozdíl, že pevnou 4kolou to plynem utrhneš v zatáčce najednou a pak je to korigovatelný a čitelný...takle mi příjde ( a jsem fakt lajk a jelito) že cítíš jak předek začíná odcházet a než utrhneš zadek chvilku to trvá, vzápětí zadek krouťák utrhne a začne se to kupodivu rovnat ...ale to už si třeba 0,5m vedle (což je na silnici moc) … tolik místa nemám...
A hlavně, s těma 3dnama sněhu v posledních 3 zimách jsem neměl šanci to nacvičit... a napoprvé to nachci dělat na úzký silnici - škarpa a nálepka " debil"
si od jednoho kámoše půjčim Dirt rallye, od druhýho PSVR a dám ti vědět, jak se trhá a koriguje čtyřkolka ve smyku už dlouho mě láká to vyzkoušet tak se k tomu snad v brzké době konečně dokopu, kor když je takhle
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše:
Z toho tel. je ten zvuk úplně na hovno , to nic nepoznáš...
Hezký to máš čéče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Hezký to máš čéče
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skoro tak stejnů, jako když jsi měl 848!
No a ten lauf je fakt sexy. To sa mi lůbí. I když 3hrnek o obsahu 800 moc nemusim, to zastírat nebudu, ale v kombinaci s tebů je to cajk!