paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 20:17 | Nahoru | #44311

assassin píše: ja musim, sedim v praci s chripkou :( to bych si to jinak musel jit hodit


Co tam lezeš s chřipkou? Úsudek omezen smrtelnou nemocí chlapů a Pak se mi nevejde telefon na bezkontaktni nabíjení. Šlendriján

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 20:20 | Nahoru | #44312

t_freedom píše: assassin>... Leda hovno, na Kryplu mě mazal na dromu tak min o 4s na kolo... A krypl neměl takovej spodek a výkonově to bylo nastejno... no...

Tady to koněma není


Když jsem ja hustokrutostrelec dojizdel tak uz dopijeli espresso

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 20:22 | Nahoru | #44313

Tifone píše: Co tam lezeš s chřipkou? Úsudek omezen smrtelnou nemocí chlapů a Pak se mi nevejde telefon na bezkontaktni nabíjení. Šlendriján



ja mam kancelar doma hele tohle je mexicky auto, to si snad nikdy nekoupis. to bych ti fakt nepral...

freedom: hodiny uz jsem napsal, ted potrebuju nejak dohnat tu praci... ale to je prave to co mi nejde... navic, najdi reseni, kdyz neexistuje. Konstrukce jednoho interieru rozstrkana po castech po celem svete a ono to prekvapive do sebe nepasuje. Kdo tohle vymyslel, by mel dostat metal

ze kone nesmazou rozdil mezi pilotama uz jsem taky zjistil

Naposledy editováno 18.12.2018 20:23:29

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 20:30 | Nahoru | #44314

Tifone píše: Když jsem ja hustokrutostrelec dojizdel tak uz dopijeli espresso



to si musim pristi rok taky zkusit. jsem zvedav kolik mi attim nadeli - PetrS mi da minimalne kolo kazdou destiminutovku v sosne/myte :D

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 20:39 | Nahoru | #44315

dejf. píše: Hele byly to dvojky. A navic srsen rikal, ze mas mit 2,5, 2,9 dokud nejezdis brno pod 2.15! :D


Jako z Prahy?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 20:53 | Nahoru | #44316

t_freedom píše: Petta> což je v důsledku pravda...

Na druhou stranu, myslím že zrovna Attima ten podvozek nelimituje natolik abych byl třeba já rychlejší


Tak vykon neprechcijes. Na vyjezdech a na rovinkach, byt kratsich, se tvuj Monster SD rovnat nemuze.
A jiste je, ze o tolik ten podvozek taky horsi nebude. Ale nenastavitelny predpeti je nahovno, to limituje dost..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 21:34 | Nahoru | #44317
S tím foukáním to je jářku věda.... Celej život jezdím kolem 2b na předku a 2,2-2,4b na zadním... Na Duckně max tak 2,2...na drom spíš 1,9-2...a světě div se, žiju.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 22:07 | Nahoru | #44318
Já furt nemohl dohonit předek na TLS bez tlumiče řízení, ať jsem ty vidle nalil jakýmkoliv olejem, šteloval snad všechny různé kombinace tak furt na jednom stejném úseku na výjezdu pod plynem se rozkmitaly řidítka, pak jsem dal vidle z R1 a dal stejnou trasu a nic, tak jsem si je zrepasoval i se všema futrama a doladil na můj pocit, že tak to má bejt a kmitání řidítek neznám a na tlumič řízení prdím... Nejspíš je to jinou geo podvozku, vidle jsou o něco kratší, o dost modernější a kolo z R1 taky o něco lehčí a kotouče mám taky menší a lehčí, prostě to teď funguje.

Naposledy editováno 18.12.2018 22:07:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 22:40 | Nahoru | #44319

dewwil píše: Já furt nemohl dohonit předek na TLS bez tlumiče řízení, ať jsem ty vidle nalil jakýmkoliv olejem, šteloval snad všechny různé kombinace tak furt na jednom stejném úseku na výjezdu pod plynem se rozkmitaly řidítka, pak jsem dal vidle z R1 a dal stejnou trasu a nic, tak jsem si je zrepasoval i se všema futrama a doladil na můj pocit, že tak to má bejt a kmitání řidítek neznám a na tlumič řízení prdím... Nejspíš je to jinou geo podvozku, vidle jsou o něco kratší, o dost modernější a kolo z R1 taky o něco lehčí a kotouče mám taky menší a lehčí, prostě to teď funguje.



Me to ted taky nedela problemy, ale rekl bych ze je to tim, ze jezdim pomaleji nez driv :D

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 23:01 | Nahoru | #44320

t_freedom píše: S tím foukáním to je jářku věda.... Celej život jezdím kolem 2b na předku a 2,2-2,4b na zadním... Na Duckně max tak 2,2...na drom spíš 1,9-2...a světě div se, žiju.



Já foukám všechny dvě pneu na moto na 2.4bar celoročně a přežívám...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 01:10 | Nahoru | #44321
Attim> Stejně bych asi začal jen centrálem,páč největší problém je “jen” pumpovacka na vyjezdech a na to nemá předek takovej vliv.Tam jde jen o to,ze ta motorka je stavěná přecijen trochu univerzalnejc a 85% majitelů chce mít pocit z výkonu a přitom se např v mostě pod 2min nedostane ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 05:33 | Nahoru | #44322

assassin píše: Me to ted taky nedela problemy, ale rekl bych ze je to tim, ze jezdim pomaleji nez driv :D

To mě zas příjde, že jezdím rychlejš než dřív, nevím... Dle mě z 50% pomohlo to lehčí přední kolo a zbytek je geo a lepší tlumiče a jiná pozice posezu díky jiným řidítkám....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 08:32 | Nahoru | #44323

dejf. píše: chapu, a taky to netvrdim a pisu ze to myslim v nadsazce, stejne jako tys psal ze: " je to vlastně svlečený RSV a nikoli naked od začátku" coz beru taky jako "v uvozovkách"



Svěcený RSV platilo jen u všech V2. U V4 je to už jinak jak psal Atimm

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 10:08 | Nahoru | #44324
A tak furt je asi Tuono a S1000R nejblíž ke zmrzlinám.Jenom míň kapot,v tupějším úhlu navařenej krk,trochu pozměněná kyvka a jinak naladěnej motor.Pořád to nejsou prvoplánově stavěný naháče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 11:20 | Nahoru | #44325
zmulin> Tuono se i pohybuje v podobných rychlostech jako RSV4 (aniž by člověk chtěl)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 11:49 | Nahoru | #44326

JollyJoker píše: zmulin> Tuono se i pohybuje v podobných rychlostech jako RSV4 (aniž by člověk chtěl)



Ono to u toho SD bude dost podobny

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 12:22 | Nahoru | #44327
tak ku.va kdy se tady konecne bude aktualizovat nazev na MILOVNICI RAKOUSKYCH KRASEK..uz to vidim..KTM HYPER MOTARD 990 jinak si panove uzivejte svatku co prijdou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 13:10 | Nahoru | #44328

GeorgePanek píše: tak ku.va kdy se tady konecne bude aktualizovat nazev na MILOVNICI RAKOUSKYCH KRASEK..uz to vidim..KTM HYPER MOTARD 990 jinak si panove uzivejte svatku co prijdou



Co hulíš? To musí být hrozně kvalitní matroš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 13:22 | Nahoru | #44329
GeorgePanek> konečně bys tam měl spolehlivej motor

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 14:00 | Nahoru | #44330

assassin píše: Ono to u toho SD bude dost podobny



Rychlosti jo,ale ten je od zacatku stavenej jako naháč,stejne jako treba M1200.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 15:55 | Nahoru | #44331

Tifone píše: Co hulíš? To musí být hrozně kvalitní matroš

jedu na plzni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 15:55 | Nahoru | #44332

strakon píše: GeorgePanek> konečně bys tam měl spolehlivej motor

ten tam ted mam...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 15:59 | Nahoru | #44333
na co vsechno jsou dobre dily z Duchcaaaati..kdyby nekdo potreboval riditka mam tady jedny origo myslim ze to je hypros,monster 796 a vic stryc atd..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 19:36 | Nahoru | #44334

GeorgePanek píše: ten tam ted mam...


Ty jsi tam dal Ducati?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 19:37 | Nahoru | #44335
GeorgePanek> pekne to v ty Indii vyrabej

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 19:58 | Nahoru | #44336

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 20:09 | Nahoru | #44337

strakon píše: Docela pěkná za ty prachy www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-999/ducati-999-1381770.html


Jako z pohádky... 120 tCZK... uloženka 22tkm... Vyšperkovaná lepší vidlí a bůhví čím... Kéž by to byla pravda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 20:14 | Nahoru | #44338
t_freedom> kdo ví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 20:18 | Nahoru | #44339
strakon> nemít Laverdu, jel bych se na ní podívat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.12.2018 v 20:26 | Nahoru | #44340
t_freedom> Ak to nemáš ďaleko a máš čas, pozri ju😇
Ja by som mal možno záujem...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist