globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:07 | Nahoru | #42751

Kocandak píše: S designem jako takovým třeba tolik společnýho nemá, s výrobním procesem už bych si tak jistej nebyl, zvlášť v průběhu let. Ale je to jen taková "spekulace", ty starý volva normálně "fakt nereznou".



ford je az gen3. na mym aute zvenku taky nic nenajdes... ze se za forda setrilo se vi, o tom se nemusime hadat ten clanek je ale hroznej shit. ani mi neni moc jasny, proc by svedsky podnebi pro ty auta melo byt nejak zvlast narocny... skoro bych rekl, ze naopak

Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:09 | Nahoru | #42752
Tim ze je to pro duchodce jsem hlavne myslel to ze to auto k nicemu neprovokuje, jen se docela v klidu presune z bodu A do bodu B, ale nesmi byt mezitim podzemni garaz nebo kratke misto k parkovani, veliky rejd te zamestna na hodnou chvili, nez se tam vejdes. Neco jako superbike akorat ze ten alespon jede 🙂 jinak mne ani jedno volvo nezrezlo - nestihlo 😃

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:12 | Nahoru | #42753
Chápu, až třetí generace byla plně pod fordem, ale ford koupil automobilku už v roce 99, a druhá generace se dělala od 2000...takže návrh byl pořád asi plně volví, výroba už nemusela...tak jsem to myslel.
A krásně to tu plevelíme, ikdyž mám italský auto i motorku

Naposledy editováno 15.11.2018 21:15:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:16 | Nahoru | #42754

Kocandak píše: Chápu, až třetí generace byla plně pod fordem, ale ford koupil automobilku už v roce 99, a druhá generace se dělala od 2000...takže návrh byl pořád asi plně volví, výroba už nemusela...tak jsem to myslel.



jo takhle. uz chapu. mam nejaky dlouhy vedeni dneska...

mate nekdo tip na inet album kam nahrat foto a aby slo na nej primo linkovat? neco co funguje. na to co bezi u me nebo na muj google disk linky davat nechci...
a to co z toho udela m.cz je fakt strasny

Naposledy editováno 15.11.2018 21:17:07

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:18 | Nahoru | #42755
assassin> ja pouzival vzdycky tinypic.com

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:20 | Nahoru | #42756
Kdyz uz jsme u tech nakupu, muzete si na dukatkach prelepit logo na vidlich

Ohlins

Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:27 | Nahoru | #42757
Stev: co jsem slysel, tak se to krom top spec racing veci (tzn veci pro svetak) dela komplet v asii, ve svedsku je uz jen "development"

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:27 | Nahoru | #42758
Třeba mě zabte,ale pro mě je Volvo auto pro rodinu,nebo starší lidi.Má to letargický jízdní vlastnosti a ještě letargičtější automaty.V/XC70 maj akorát velkej kufr popřípadě slušnou čtyřkolku (v Čechách docela napiču..) a pohodlnej interier.Prosímnemotat sem eRkový verze,páč ty i když byly třeba dobrý,tak jich vyrobili jen pár a jsou to doby minulé

Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:38 | Nahoru | #42759
Meli by k nim dodavat prepravky RedBullu aby v tom clovek neusnul 🙂

Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:39 | Nahoru | #42760
Takže vlastně ani nejsou bezpečný

E: jenom to asasínovo,bo v něm čeká napjatě,kdy to zas cukne

Naposledy editováno 15.11.2018 21:40:36

Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:40 | Nahoru | #42761
V podstate to auto odpovida naturelu skandinavcu, podobne jako Italske vozy jsou obrazem tamnich obyvatel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:48 | Nahoru | #42762

zmulin píše: Třeba mě zabte,ale pro mě je Volvo auto pro rodinu,nebo starší lidi.Má to letargický jízdní vlastnosti a ještě letargičtější automaty.V/XC70 maj akorát velkej kufr popřípadě slušnou čtyřkolku (v Čechách docela napiču..) a pohodlnej interier.Prosímnemotat sem eRkový verze,páč ty i když byly třeba dobrý,tak jich vyrobili jen pár a jsou to doby minulé



Proc, da se s tim souhlasit. Proste se v tom dobre jezdi a nehraje si na nic co neni. Mne zas prijde smesny tezky auto stredni tridy s nahonem na predek a nepohodlnym podvozkem, co si hraje na sportovni svezeni. Vlastne ani nevim proc by se o to melo snazit. Mimochodem R verze je uplne to samy co ostatni volva.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:55 | Nahoru | #42763
Stev> vlastně souhlas. Měl jsem Saab 9-5 Aero, navíc potuněnej, asii 300ps, samosvor, velký kola, velký brzdy, snížený a tvrdý. V té době jsem s tím byl hrozně spokojenej, ale pravdou je, že i se samsvorem to tahalo za volant, bylo to tvrdý, nepohodlný, těžký. Mělo to i svoje mouchy, motor se musel ve výsledku dělat díky pověstnému problému s mazáním (ale odchytil jsem to včas, takže nic extra drahýho).
Nicméně vysypal jsem do toho dost peněz s výsledkem, který bych dnes označil za nesmysl. Ale tenkrát to bylo dobrý

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 21:59 | Nahoru | #42764
Stev> Já myslel nějakou tu verzi kolem roku 1975 nevyznam se v nich..Ne R design

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 22:00 | Nahoru | #42765
Attim> Za volant tahaj všechny předokolky.I ten slavnej Ford RS

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 22:02 | Nahoru | #42766

zmulin píše: Třeba mě zabte,ale pro mě je Volvo auto pro rodinu,nebo starší lidi.Má to letargický jízdní vlastnosti a ještě letargičtější automaty.V/XC70 maj akorát velkej kufr popřípadě slušnou čtyřkolku (v Čechách docela napiču..) a pohodlnej interier.Prosímnemotat sem eRkový verze,páč ty i když byly třeba dobrý,tak jich vyrobili jen pár a jsou to doby minulé



souhlas, Rko je to samy, jen to ma trochu silnejsi motor

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 22:09 | Nahoru | #42767
Attim> jo, 9-5 aero se mi vzdycky libila. Bohuzel jak clovek starne dostava rozum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 22:15 | Nahoru | #42768

Stev píše: Kdyz uz jsme u tech nakupu, muzete si na dukatkach prelepit logo na vidlich

Ohlins


Ja mám Sachs .
Jo a nevim co se tam píše.

Naposledy editováno 15.11.2018 22:18:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.11.2018 v 22:36 | Nahoru | #42769
Tifone> ze ohlins ma novyho majitele, koncern tenneco kterej ma i znacku monroe.

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

16.11.2018 v 00:06 | Nahoru | #42770
Otázka do plena. Jak udělat chod páčky spojky lehčí? Na krosce to jde krásně 2 prsty lehce a na sf848 to jde fakt těžce. Musím zabrat. Jako dost mě to sere. Máte tipy jak tomu pomoct? SF vpodstate nový,6kk najeto. Podle mě to tak je od výroby. Zbytečně

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2018 v 00:08 | Nahoru | #42771

DoktorARO píše: Otázka do plena. Jak udělat chod páčky spojky lehčí? Na krosce to jde krásně 2 prsty lehce a na sf848 to jde fakt těžce. Musím zabrat. Jako dost mě to sere. Máte tipy jak tomu pomoct? SF vpodstate nový,6kk najeto. Podle mě to tak je od výroby. Zbytečně


Vyměnit za radiální

Milovníci Italských krásek

16.11.2018 v 00:10 | Nahoru | #42772
s tim nic neudelas
spojka krosky prenasi mensi moment. taky ma mensi zivotnost a je konstruovana na caste vystavovani. musel bys spojku SF komplet celou prekonstruovat. jako muzes zkusit spojkovou pumpu s mensim pistkem a nebo ten ovladaci valec dole s vetsim pistem... kazdopadne pak nejspis nebude uplne vystavovat.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2018 v 03:50 | Nahoru | #42773
DoktorARO> To su take rady že jeden by se picnul Musíš leštit bambus jen levou Pak zas ale budeš potřebovat automat do té krosky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2018 v 07:29 | Nahoru | #42774

Stev píše: Tifone> ze ohlins ma novyho majitele, koncern tenneco kterej ma i znacku monroe.


A je to tady . Volvo ,saab. Vohlins....... Švedský socializmus posere co může.

E: monroe je tady v Hodkovicích tak kdyby jste nekdo potreboval vohlins tak reknete 😁😁😁😁😁

Naposledy editováno 16.11.2018 07:31:14

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2018 v 07:48 | Nahoru | #42775

DoktorARO píše: Otázka do plena. Jak udělat chod páčky spojky lehčí? Na krosce to jde krásně 2 prsty lehce a na sf848 to jde fakt těžce. Musím zabrat. Jako dost mě to sere. Máte tipy jak tomu pomoct? SF vpodstate nový,6kk najeto. Podle mě to tak je od výroby. Zbytečně


Jak píše Honza, dá se sehnat 28 nebo 30mm spojkový válec a nebo se dala sundat jedna pružina (aspoň na HM).

Milovníci Italských krásek

16.11.2018 v 09:08 | Nahoru | #42776
Býval to běžnej tuning, ten spodní váleček a opravdu se potřebná síla na zmáčknutí snížila, zkoušel jsem.....výrobci udávali snad až o 30% nižší potřebnej tlak na páčce...

Milovníci Italských krásek

16.11.2018 v 09:09 | Nahoru | #42777
A jinak ty Nortony fakt vypadaj dobře , stačil by mi "Nomád".....

Milovníci Italských krásek

16.11.2018 v 10:43 | Nahoru | #42778
Norton je designově skvost ...přesně moje pojetí, každej. A možná, že už konečně se dostávám do věku, kdyby mi těch cca. 90BHP stačilo... ikdyž, ba ne....musel bych mít ještě asi něco

k těm autům … mě Volvo ohromně vyhovuje a vyhovovalo. Nezatáčí, nejede ...do háje hoši, přiznejme si to - kde v ČR na těch našich cestách plnejch aut si chceš jako užít jízdní vlastnosti ?(viz. stesky některých co odešli od ježdění na moto ze silnice na bahno, nebo okruh) Kožený křesla, pro mě tedy třeba je dokonalej interiér a intuitivní ovládání bez LCD virt. čudlíků. Celý auto ovládáš cca. 4otočnejma ovladačema - (bavíme se o poslední generací V70km) … ani ten motor mě neuráží, na ropě se dalo v pětihrncích dostat přes 240BHP a to už jede, ne že ne

Viz srovnání s pětihrnkem Allfy … asi je o krapet, ale jen o krapet výbušnější...ale žere víc, zjevně...já se starou V70 (152kW) jezdil do sedmi (6,7l) kombinaci , Terka s ní jezdila každej den 30km tam zpět z a do práce přes 7 a něco.
Já bych asi jezdil stejně v novým Mondeu, Superbu nebo Koktávce...ale je rozdíl když z těhle aut vylezeš po 700km … ty detaily tě šetřej. A já zatím v lepším autě nejezdil ...jakože bych na něj dosáhl. Z mýho pohledu je to celkově auto na hltání kilometrů. Mě vyhovuje. Konkrétně to moje je " dynamic" edition, takže tvrdší podvozek, pro jízdu asi přínos, pro pohodlí zase tolik ne...

Naposledy editováno 16.11.2018 10:47:06

Milovníci Italských krásek

16.11.2018 v 10:50 | Nahoru | #42779
v CR se svezes v aute kdekoliv, kde se v CR svezes na moto

je ale fakt, ze me s volvem jeste nenapadlo jen tak se jet projet. u bawa se mi to sem tam i stavalo :D
spotreba .. mno pokud by nekoho zajimala tak na to asi neni idealni 2,5l auto. jezdim sem tam focusem s 1,6ropakem, jede tak, ze klidne muzu jezdit stejnym stylem a spotreba o 3-4litry mensi...

norton se mi taky libi. stacilo by mi i tech 90ps ... me by stacilo i tech 50ps v mem triumphu, kdyby teda jezdil :D

Naposledy editováno 16.11.2018 10:53:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.11.2018 v 10:59 | Nahoru | #42780

Tifone píše: A je to tady . Volvo ,saab. Vohlins....... Švedský socializmus posere co může.

E: monroe je tady v Hodkovicích tak kdyby jste nekdo potreboval vohlins tak reknete 😁😁😁😁😁

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist