kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kocandak píše: Tak fajn, taky bych rád jednou něco podobnýho absolvoval. Jen by bylo ideální se tomu pak fakt věnovat i profesně
Profesi bych kvuli tomu neměnil ...
Jen bych naznačil - pro cloveka co se o to zajima a přečetl treba suspension bible to věcně nepřinese nic moc noveho. Spis to zmeni pohled na tu problematiku.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
V tom regionu je asi spousta míst ktere cloveka “od motorek” nadchnou. Uz jsem jich mel skoro plny zuby :D
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A třeba z pohledu servisu je to asi spíš o tom že člověk potřebuje nějaký to vybavení a z pohledu andreaniho taky nutně tu jejich vakuovou plničku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše:
Twl, tys tam dojel tím volvem před smrtí?
Kocandak píše: To jsem četl a už ta knížka mi přišla že není nějak moc do hloubky. Jenže ono to asi "stačí", pochopit principy a mechanismy. Rozvíjet dál to člověk může když chce...
A třeba z pohledu servisu je to asi spíš o tom že člověk potřebuje nějaký to vybavení a z pohledu andreaniho taky nutně tu jejich vakuovou plničku
Souhlas, jenze ti nejlepsi v oboru (nastaveni, ladění) v podstate ani nic vic do hloubky nejspis nevi. Rozhodne se tam nic vedectejsiho neřeší - to by byl kurz pro konstruktéry a ten by nesměl delat Andreani, ale treba ohlins :)
Ten vědeckej přístup je docela casto na škodu a u disciplíny kde vlastne hlavní měřítko je nemeritelna veličina - pocit pilota - tim spis :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Twl, tys tam dojel tím volvem před smrtí?
No rano jsem se docela opotil. Vyjedu a hned cukání a nouzak, ale tentokrat to i chciplo (zastavil jsem uprostred křižovatky v pesaru) a neslo to nastartovat. Pak jeste jednou to same na dalnici u trenta. Kde uz jsem se v tom vrtal - mam “podezreni” - a dočasně jsem to uz po několikáté “opravil” a dojel. Komplet nove brzdy ale opet “vibruji” a od zadni nápravy jde skripavy zvuk. Ted asi zkusim dat nove naboje kol, nejspis nove brzdice a nakonec “tuningové” plovoucí kotouče. V servisu se to snažili vyresit uz 2x (skripani - brzdy jsem řešil vícekrát, mam asi treti zadni kotouče, nespočet sad desek, přední kotouče se souteuzily několikrát, ruzne metody zajizdeni desek, nove zadni brzdice ...) a prej je zadni náprava ok. Na miste se neozve nic. Sam jsem nad tim strávil několik hodin, vse co by se mohlo po sobe posouvat jsem namazal, stejne jako vsechny cepy. Jako hlavní je, ze to tu cestu zvladlo. Kazdopadne na to, ze v tom aute zahuci ročně v prumeru 50tis a na to, ze volvisti říkají, ze volvo je na 400tis akorat zajete tak uplne happy nejsem. Ale mohlo byt hur. V porovnání kolik stoji provoz i noveho luxusního auta je to nic. Kdyz se to začne srat, litaj statisíce ... takze pohoda
A to nemyslim tak, ze bych chtel plivat na volvo. Mam to auto rad a nedokazu si moc predstavit za co to vymenit. Stejne to mam i s duc. Nemam v planu davat devitky pryc. Muzes to brát jako útok vůči sobe a tvému vyzdvihovani Švéda a italky, ja tomu rikam střízlivý pohled na techniku, bez zbytečných emocí ;)
Naposledy editováno 14.11.2018 19:32:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Snad do týdne bude Miluška doma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
já zatím vše ok, jen teď na kruháči ppo ránu se studeným motorem nějaký záškuby, ale spíš bych to připisoval tomu, že už hodně hřeším na mojí gumovou mapu a jezdím s tím na 1200-1400rpm do 4.kvaltu....a přecijen začala zima a dokud to není ohřátý asi to není úplně košér. začnu používat zase bufíka - na zítřek je zapnutej na 5:15
Ty máš ten mezityp Volford...a to prej byl trochu průser...jinak zadní brzdy komplet mi teď dělali po 120tkm... to je prostě nemoc(asi to někdo nevynásobil dvěma, jak to počítal)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> to chce s-maxe s 2.5t. To bych asi shanel kdyby moje volvo dojezdilo. Bral bych i prvni 2 generace v70, ale obavam se ze bych nesehnal nic ve slusnym stavu.
Smax je stejna platforma - tzn potenciálně stejne problemy. Smax je muj oblíbeny, ale ta výměna pro me asi nema extra smysl. Druhou generaci v70 jsem zkousel ... ale ja nejsem ochotnej jit smerem ke starším autům pro každodenní používání. Jsou to proste stary auta. To uz vyjde na stejno oživit e36 nez kupovat stejne starej pekáč a nasledne ho oživovat