paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 929 vs 1000rr protože?..
14.6.2010 v 17:47
Ahoj všem, po 3 letech se super moto cbr 600f se divam po nove a bud chci 929 a nebo 1000rr. Jezdim na motorce kazdy den do prace, vikendu na vylety ročně najedu kolem 13000. Ovšem rad si zajezdim pořadně zazavodit s kamošema rad jezdim po zadnim atd..
pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci

Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?

ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:28 | Nahoru | #391

Dony929RR>Ghost.33> On bubrák to má jen kapoty z Kawy jinak to má Fároše,proto se mu tak sere



Aspon ze me to nikde nenechalo, narozdil od spousty Hond v mym okoli.

929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:31 | Nahoru | #392
Jinak 954 je podle mě z 80% 929ka.... Stejnej rám,vidle,brzdy,motor až na to převrtání a pak možná naky drobnosti.Myslím že celkove tam je kilo rozdíl váhy..Já jsem na ní nejezdil,jen sem na tom sedel.Pusobí o hodně menším dojmem je to asi tema kapotama na 929 se me sedí líp je to vetší kus motorky merim 180 a má kurevskej uložnej prostor,to u 954 nenajdeš.Výkonově tam taky asi zas takovej rozdíl nebude.projet se na obou a uvidíš!

929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:32 | Nahoru | #393
no jo ale nejak moc se o tom přidirani mluvi.. nemate nekdo test 954 po 50 nebo 100 000km??

tyjo ty máš těžky komplexy z te hondy co

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:32 | Nahoru | #394

Bubrak ZX10R>Aspon ze me to nikde nenechalo, narozdil od spousty Hond v mym okoli.

Máš štestí,žes dojel vždycky domu... Ale máte asi divny okolí u nás to taky nikoho nenechalo nikdy

3 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:33 | Nahoru | #395
Ja jel obe, 954 je o 3% ve vsem lepsi nez 929. A asi o 15% horsi nez ZX9R.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:34 | Nahoru | #396

Ghost.33>Projiždim databazi s 954 , fora o tom a všechno co se da... Zase je blbost že se to přidira jen kvuli tomu že je to převrtana 929, když se normalně moto převrtava i o 100ccm a je to v pohodě, to spiš je blbě udělanej nikasil podobně jak v testech starych r6 a r1, otazka je jestli se da cely ten blok opravit (udělat novy nikasil..) ?? (sory pro nekoho možna debilni otazky ale me to zajima)



Tak taky trochu přispěju,když už jsem vlastníkem tebou nejdřív vyloučené 954.Myslim,že jsme to s Bubrákem jednou řešili a dost jsem se shodli,ale stejně ho musim trochu opravit.
Pravda je,že topí do rámu.V kratasech,nebo rovnou nahej na mašině jezdí jenom Bubrák.Normální bílý lidi to nedělaj To praskání je problém všech mašin od Hondy,protože používaj debilní ložiska,stačí až ti odejdou/vymačkaj(začne ti v tom křupat),tak vyměnit za jiný.Ted jsem to dělal,jejich životnost je několikanásobně lepší.
Podvozek super,bezkonkurenční jsou brzdy.Trochu složitější je to s motorem.Já si chtěl koupit Kawu ZX9R.Po vyzkoušení jak tahá motor Kawy,tak mi přišlo,že Honda prostě nejede :) Ale spíš jde o pocit,protože tohle má každá Honda oproti konkurenci.Prostě u Hondy sázej na lineární průběh motoru a to někomu může přijít(a vůbec se mu nedivim)nudný.Každopádně je to hodně vyvážená motorka,což poznáš na prvním okruhu,kterej s ní vyzkoušíš.
Ale pokud máš peníze na litra,jdi do něj.Tam jsou dva problémy el.tlumič řízení a neuvěřitelně hnusná kaplička budíků
Jinak moje srdce stále bije pro Kawasaki ZX10R

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:34 | Nahoru | #397

Bubrak ZX10R>Ja jel obe, 954 je o 3% ve vsem lepsi nez 929. A asi o 15% horsi nez ZX9R.



To není zas tak hrozný

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:38 | Nahoru | #398

Bubrak ZX10R>Ja jel obe, 954 je o 3% ve vsem lepsi nez 929. A asi o 15% horsi nez ZX9R.

Ty me vždycky tak dokážeš rozesmát bubráku Po přesednutí i z 929 na ninju 00 Ninja pusobí jak o 10 let starší motorka...

3 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:41 | Nahoru | #399
Sem debil ja sem myslel jako že ma slabe misto v oblasti krku a praska nebo deformuje se ram..
zx9 je na me moc mala sem hrozně vysokej 172 ..myslim že 954 mi sedne daleko voc a mam rači když pořadně zastavim než aby to cuklo v nejakych otačkach a dostavil se pocit hroznyho kopance,,,,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:43 | Nahoru | #400

Bubrak ZX10R>Ja jel obe, 954 je o 3% ve vsem lepsi nez 929. A asi o 15% horsi nez ZX9R.


neblbni mu hlavu.Spíš tak 15% lepší než 929 a pokud se občas svezeš na okruhu,tak rozhodně lepší než ZX9R.Ale pokud tu mašinu chceš používat na cestování,tak zas opačně.
Každopádně o Kawu vůbec nejde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:43 | Nahoru | #401
Ghost.33> Prosim tě a už jsi se na těch motorkách svezl?Na obou!

929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:46 | Nahoru | #402
ne to sem chytrej z jinyho vlakna kde se snad 1000x objevilo kawa jede lip jak honda, honda brzdi lip, atd.. ale zx se mi nelibi a je na me hodne velka..

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:47 | Nahoru | #403

Ďuričko>Ghost.33> Prosim tě a už jsi se na těch motorkách svezl?Na obou!

TAK .. O ničem jinem to vybíraní stejne nejni...

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:51 | Nahoru | #404
Ghost.33>
A další věc,která hodně lidem(včetně mě) vadí je ucukanost,která se projevuje při popojíždění po městě.A na to existuje jednoduchej lék - koupit si do města skútra

929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 19:53 | Nahoru | #405
to mě neva

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 20:43 | Nahoru | #406

Ďuričko>Ukaž ho ...tu motorku teda

ke všem>Jo hele a není ten Gpack jen takový to kecací zařízení: Falešný odpory od čidla teploty nasávanýho atp.?To asi nebrat né,myslim že to je slepá cesta což?



Modul, který zajišťuje vyšší výkon a kroutící moment v nižších a středních otáčkách. Specielně vyvinutý pro optimalizaci výkonu při zařazené 2. a 3. rychlosti. U některých typů motocyklů odstraňuje omezovač otáček. Jedná se o elektronický box, který se jednoduše zapojí na konektory zapalování bez jakékoliv další úpravy na motocyklu. V případě potřeby odpojení, vše zůstává v originálním nastavení výrobce. Jelikož se jedná o úpravu charakteristiky a výkonu motocyklu, není povoleno používat G-pack na běžných, veřejných komunikacích.

929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 20:44 | Nahoru | #407
A ještě otazka 929 ma nikasil nebo ne?

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 20:48 | Nahoru | #408

kozich>neblbni mu hlavu.Spíš tak 15% lepší než 929 a pokud se občas svezeš na okruhu,tak rozhodně lepší než ZX9R.Ale pokud tu mašinu chceš používat na cestování,tak zas opačně.
Každopádně o Kawu vůbec nejde



Souhlasim co pises, ale me fakt prisel ten rozdil dost maly, do 5%.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

20.6.2010 v 23:36 | Nahoru | #409

zx9 je na me moc mala sem hrozně vysokej 172 ..myslim že 954 mi sedne daleko voc a mam rači když pořadně zastavim než aby to cuklo v nejakych otačkach a dostavil se pocit hroznyho kopance,,,,



ZX9R je poslední pořádnej bike pro normálkní lidi 180cm - 190cm, nové modely všech výrobců jsou velikostně tak pro děti. Motor má super zátah od spodu a ve špici je to bomba. I když nemá tak velkou maximálku, tak to v běžným provozu nepocítíš. Naprosto bezproblémová mašina na které se dá jet i větší vzdálenost.

2 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 09:20 | Nahoru | #410
Pucek> To je pěkná kravina je spoustu nových sportovních motorek na které poskládá i habán.

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 09:32 | Nahoru | #411
Nazdárek!
Moje 954-ka má najeto poctivých 75 tis. km.
Podruhé se měnil rozvoďák a po 4 dělaly ventily.
Motor je v pohodě a všechno je ještě tak-tak v toleranci.
Jediný, co je "nad" standardním opotřebením, jsou lehce
opálený sedla ventilů, protože jezdím jen s koncovkou
a bez PCM mám prostě chudší směs. To je ale daň za zvuk
a platí to u každý mašiny.
Vložky válců a ovalita v pohodě a myslím, že to jejich
propalování je blbost, to už by tam bylo něco vidět.
Vačky jsou jako nový. Kliku a ojnice jsem neměřil protože
není slyšet jakékoli bouchání a nechtělo se mi do toho.
U VTR nám při 85 tis. km celkem klika bouchala a po změření
bylo vše na hranici tolerance, takže jsem se na to prostě...
Ventily v normě. Myslím, že všechny 954-ky mohou najet
100 tis. km v relativní pohodě, ale už na hranici tolerancí,
takže se určitě najde někdo, kdo na nich namotá 120 tis. km.
Krk řízení mi ještě neprasknul a po zadním jezdím celkem často.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 10:02 | Nahoru | #412

Ďuričko>Ukaž ho ...tu motorku teda

ke všem>Jo hele a není ten Gpack jen takový to kecací zařízení: Falešný odpory od čidla teploty nasávanýho atp.?To asi nebrat né,myslim že to je slepá cesta což?



Gpack = ATRE ...tzn ridici jednotka si mysli ze je tam furt sestka a neretarduje predstih na nizsi kvalty...

dewwil: je to bezpecny, ja to tam mam odjakziva:)

929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 10:50 | Nahoru | #413
At jenom nechválíme
Pár dalších detailů:než se motor 954 zahřeje,tak cvakaj ventily,hodně lidí se toho děsí,ale je to normální a dělaj to všechny.
-doporučuji facelift(to znamená r.v. 2003)
-ještě jednou: krk nepraská,ale často odcházej org. ložiska,vymačkaj se a pak v tom loupe a krk nejde dotáhnout.
-při popojíždění-ucukaná potvora
-pár koní navíc by se hodilo
-s org. výfukem otřesnej zvuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 10:55 | Nahoru | #414

DaliboRR>Pucek> To je pěkná kravina je spoustu nových sportovních motorek na které poskládá i habán.



No ZX9 je skutecne velka a pohodlnejsi sportovni motorka proti dnesnim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 11:24 | Nahoru | #415

DaliboRR>Pucek> To je pěkná kravina je spoustu nových sportovních motorek na které poskládá i habán.

To jo ,ale jak to vypadá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 11:27 | Nahoru | #416

GREGOR79>To jo ,ale jak to vypadá.



ja myslel ze se na motorkach jezdi z jinyho duvodu nez ze to pak dotycnemu "slusi" ikdyz asi bejvavalo...

co teprve ti co jezdi na pitbikach:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:13 | Nahoru | #417

Bubrak ZX10R>No ZX9 je skutecne velka a pohodlnejsi sportovni motorka proti dnesnim.


To rozhodně ne nadarmo je přirovnávána k autobusu

edit: Zdá se mi to nebo majitelé ZX9R (Pucek,GREGOR79) mají mindrák?!

Naposledy editováno 21.06.2010 12:16:35

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:21 | Nahoru | #418

DaliboRR>To rozhodně ne nadarmo je přirovnávána k autobusu

edit: Zdá se mi to nebo majitelé ZX9R (Pucek,GREGOR79) mají mindrák?!



To se ti zda, mindrak mas ty.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:24 | Nahoru | #419

assassin>ja myslel ze se na motorkach jezdi z jinyho duvodu nez ze to pak dotycnemu "slusi" ikdyz asi bejvavalo...

co teprve ti co jezdi na pitbikach:)



De vo dyzajn voe přeci ne? A taky imyč hlavně!

929 vs 1000rr protože?..

21.6.2010 v 12:24 | Nahoru | #420
HONDA JE HONDA
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 Včera v 14:08 IvanDvoutakťák
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist