kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: Vic neklidnejsi, nez agusta, je posledni dobou freedom
Tak víš jak i muži mají své týdny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: A tady si prosím neber do huby zase ty mě ! Vůbec jsem se neptal na to jestli...ale na to jakej. A náš hustokrutostřelec se dostane k vlaječkám... Já myslel, že tlumič je prvek bezpečnosti...a ne masírka...ty masírko. Jdi do prdele.
Omlouvám se.
Naprosto s tebou souhlasím ,taky se mi smějou že jezdím v /s/ airbagu(em), ale ten pocit je gút.
Naposledy editováno 12.09.2018 11:22:51
FiZzeR píše: Petta> Proč jsou zakroucený? Protože někde musej nahnat tu délku. Která se u toho sc projeví tím, že má dlouhej mezisvod a dlouhou koncovku. Neznamená to že čím víc zakroucený tím víc adidas, to proudění plynů je dost složitá věc. Že to spočítaný mají je docela dobře možný, ale neznamená to, že něco jinýho nemůže fungovat stejně, zvlášť když to nepodléhá nutnosti "hezky vypadat".
Presne, musi nahnat tu delku, ale hlavne ty plyny nasmerovat.. A i kdyby ten sc project mel dva metry, stejne nedosahnes optima.. Tlumit to bude, to urcite..
Ale nebudu te presvedcovat, je to tvoje motorka. Kdyz jeste nebylo na vyber, tak spousta lidi nakupovala Termignoni, taky jen trubka s tlumicem a ted je jich spousta na prodej.. Ale nebudu ti do toho kecat..
Frennky píše: A tady si prosím neber do huby zase ty mě ! Vůbec jsem se neptal na to jestli...ale na to jakej. A náš hustokrutostřelec se dostane k vlaječkám... Já myslel, že tlumič je prvek bezpečnosti...a ne masírka...ty masírko. Jdi do prdele.
Omlouvám se.
tlumič řízení je hovno bezpečnost ...jeho hlavním úkolem je "zklidnit" předek pro přesnější držení stopy, aby každý drcnutí těla do řídítek nezpůsobilo změnu nájezdu, průjezdu zatáčkou. Určitě to není řešení buď vady jízdních vlastností při nějaký chybě v odpružení a uložení v ložiscích, nebo pro utlumení živější geometrie motorky. Agusta je prostě živej naháč a to že ti někde konečně poskočí kolo pod plynem je daný, že máš po všech kapotách (kde jsi na předku) a rozbředlý Kawě bez výkonu konečně MOTOCYKL co je hravej a živej. Tvoje první reakce je, že mu vytrháš zuby a uděláš z toho zase tu Kawu. Dělej si co chceš, ale celý to chtění není o bezpečnosti, ale o tom, že zase sedíš v garáži, čumíš na web a chceš si něco koupit, abys měl dobrej pocit a něco Agátě a sobě nadělil. Není to daný potřebou tý motorky ani tvojí...
Jestli mám jít do prdele, tak půjdu... ale sám dobře víš jak snáším tyhle "tirády" na Ducati a krásu ...a jak se na ní dívám v garáži … a jak nikdy jinak než Ducati...pak najednou Kawa ...žabička " mě úplně stačí a chtěl jsem vždy kapotu" ...a pak Langusta, nejkrásnější nejhezčí ...plachta koberečky, vlaječky. Usmívám se, je to divadlo, ne zcela nepodobný Drippovi a myslím si že to nemáš zapotřebí ...nebo, resp. dělej si co chceš. Jsme-li přátelé, opravdu přátelé , měli bysme vydržet i to, že nám druhý říká něco, co nám není zcela po vůli ...a ba co víc, možná že to může být rozumný pohled z jinýho úhlu když máme zalepený oči tím " JÁ TO CHCÍÍÍÍÍÍ" … Protože za 14litrů bys mohl mít motoškolu 2x, nebo hromadu dní na dromu, který by z tvýho ježdění možná udělaly takovou úroveň, abys měl opravdu příští tok důvod si ten tlumič koupit.... a u motoškoly zejména V TVÝM případě, bych mluvil o x-krát vyšším faktoru bezpečnosti, než nějaký pozlátko na řídítka , co je konkrétně tobě zcela k hovnu … a už jdu do prdele....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Naprosto s tebou souhlasím ,taky se mi smějou že jezdím v /s/ airbagu(em), ale ten pocit je gút.
jestli chcete srovnávat airbag vestu s tlumičem řízení, to se fakt kuci chytněte za ruce a jděte na Plzínku...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: jestli chcete srovnávat airbag vestu s tlumičem řízení, to se fakt kuci chytněte za ruce a jděte na Plzínku...
Srovnávám ten "pocit" bezpečnosti ty jantare Hele ti někdo přišláp kuří voko nebo co? Když tak si zahul a třeba tě to sklidní
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Stejně jako vždy... jen je asi argumentace podložená zkušenostmi brána jako útok na vlastní já …
Pár lidí tu naznačilo, podobnej postoj k zakoupení tlumiče řízení... ale ti zjevně hulit nemusí...
Franta by pro pocit sucha a bezpečí měl určitě spíš zapracovat na svým jízdním stylu a tomu jak ovládat mašinu. Jestli mu místo toho tady pro pocit sucha a bezpečí radíte tlumič řízení, jste sice super, že mu to doporučíte … a bude vás všechny mít rád a asi vás i pozve do garáže. Já to ovšem vidím jinak a nemám problém to říct. Jestliže si přesto myslí, že ho tlumič řízení zachrání … a k tomu…" je tak pěkňoučkej " … koupí si ho, jako hromadu jiných píčovin za který vyhodil svý prachy, hovno s tím udělám. Ale mohl by se zamyslet, třeba...jen na chvíli.
Je to jako na vláknech " lit do začátku" ...všichni co maj v prdeli díru napíšu " kup si co chceš, je to jen o hlavě" ...ale kolik lidí se zamyslí, jak by to bylo třeba v případě podobnýho dotazu "vlastního" dítěte (potažmo na někom koho fakt znáš) …
Naposledy editováno 12.09.2018 12:24:14
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Viz treba dovybavovani TLS tlumicem ve svolavacce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A......nápad uspořádat první garáž byl tvůj. Takže fakt už toho nech a nemotej jabka s hruškama prosím.
Děkuji ti.
assassin píše: Rozhodne si nemyslim, ze by tlumic rizeni nebyl dobrej pro bezpečnost a ze je to ciste okruhova pomůcka pro naky lepsi držení stopy...
Viz treba dovybavovani TLS tlumicem ve svolavacce.
nevim jak TLS, ale já ho nahodil při výměně řídítek za nižší a "delší", předek je citlivější, jak jsem víc nataženej kupředu. Samozřejmě nutnost to nebyla - ale potěší ve vinglech, hlavně v pomalých zalomených, nebo pak těch víc rychlejších, samo i při německých dálničních rychlostech. Naopak pokaždý překvápko, když ho zapomenu povolit do minimálních rychlostí
Zrovna ze všech pifíčurin jedna z nejfunkčnějších věcí.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Fizzer, mne se libi, tak si nas.. 🤣 kulaty svetlo vpredu, kulaty blinkry.. vis kolik jsem usetril vahy tema karbonama? Ted to leti jak hovado..😁
Naposledy editováno 12.09.2018 13:18:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Rozhodne si nemyslim, ze by tlumic rizeni nebyl dobrej pro bezpečnost a ze je to ciste okruhova pomůcka pro naky lepsi držení stopy...
Viz treba dovybavovani TLS tlumicem ve svolavacce.
to ale není zrovna zářný příklad, nemyslíš.
Jakože uděláš a vypustíš do světa mašinu, co má problém se stopou, podvozkem či co... "jak to vyřešíme" ? "no chtělo by to vyměnit přepáčko, změnit úhel hlavy a udělat deflektor na kapotáži" …" jste se posrali? víš co to bude stát" ? …" kupte v nákupu za 300€, 5.000 tlumičů řízení a namontujte!! Zákazníci budou rádi"
Frennky píše: t_freedom> Když to tak čtu, tak asi teda půjdu vrátit řidičák.
ne, měl bys dozajista víc investovat do ježdění a vyjíždění se, jestliže chceš bejt OPRAVDU v bezpečí ...toť vše...
Naposledy editováno 12.09.2018 13:22:36
t_freedom píše: to ale není zrovna zářný příklad, nemyslíš.
Jakože uděláš a vypustíš do světa mašinu, co má problém se stopou, podvozkem či co... "jak to vyřešíme" ? "no chtělo by to vyměnit přepáčko, změnit úhel hlavy a udělat deflektor na kapotáži" …" jste se posrali? víš co to bude stát" ? …" kupte v nákupu za 300€, 5.000 tlumičů řízení a namontujte!! Zákazníci budou rádi"
Tys u toho byl, ju?
Tak nám pověz, jak bys to řešil ty.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: to ale není zrovna zářný příklad, nemyslíš.
Jakože uděláš a vypustíš do světa mašinu, co má problém se stopou, podvozkem či co... "jak to vyřešíme" ? "no chtělo by to vyměnit přepáčko, změnit úhel hlavy a udělat deflektor na kapotáži" …" jste se posrali? víš co to bude stát" ? …" kupte v nákupu za 300€, 5.000 tlumičů řízení a namontujte!! Zákazníci budou rádi"
Nemyslim si, ze je to problem jen TLS a nemyslim si, ze je to tak jak pises.sporty od Ducati maji taky problem se stopou a nemaj budget na to to vyresit jinak? Stejnej problem u gsxr, r1, cbr RR ? Me osobne spis zarazí, ze litrovej svlecenej sbk ten tlumic nema v sérii...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
no, nic... pro přežití Františka je ten tlumič absolutní priorita.
Co nějaký krizový vyhejbání, najetí stopy, průjezd zatáčkou, manipulace na místě. … píčoviny už nemám sílu, jsem unaven