kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Svý jsem si řekl, promiňte mi to, ale jsem dost alergickej na jak stromečky ověšený motorky z katalogů... Umocněný zejména jízdním stylem jejich majitelů.
Naposledy editováno 12.09.2018 08:23:48
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já chtěl pustit chlup do toho scčka (ten sociál conic), ale nějak jsme ještě s prodejcem nedořešili ten filtr, tak mě chuť přechází.
Navíc odpověděl jsem si na svůj dotaz, BUDE to potřeba doladit na brzdě, protože co jsem našel, tak montáž koncovky bez odladění znamená mínus dva koně (čehož si nevšimnu, ale když o tom vím tak by mě to sralo).
Zajímavý ale je, že s koncovkou a lehkýma úpravama sání se z toho dá vyrazit nějakých necelých 150 šemíků. To musí bejt hrozný zlo, když vezmu jak s tím cvičí těch 120 nebo kolik to má v sérii
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
... tvl, voni dělaj, jako by mít motorku po čmelákovi bylo nějaký plus
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nevím jak S4 s 916, ale pokud jsme třeba na Korsice jezdili střelbu měl jsem odlepený kolo v každý 3.-5.ostrý zatáčce na výjezdu... Ale myslím že mi to na spodku jede ještě o dost líp než dvouventilu a starejm quattrům.
"ne, mě to vyhovuje, Sršeň ví jak nastavit podvozek"... Že to měl Pepa na drom, to mu bylo jedno...
t_freedom píše: DrDNA01> mě teda musí SSo něco výrazně nakopnout, aby se mi řídítka zavlnily. Jinak mi přijde tedy dost tupý a klidný na řízení... Možná i teď diky tomu, že jsem ho asi při zpětný montáží teleskopů zvedl o kousek výš na předku.
Nevím jak S4 s 916, ale pokud jsme třeba na Korsice jezdili střelbu měl jsem odlepený kolo v každý 3.-5.ostrý zatáčce na výjezdu... Ale myslím že mi to na spodku jede ještě o dost líp než dvouventilu a starejm quattrům.
Jasny kolo ve vzduchu je bez diskuzi casteji ve vzduchu se silnejsim motorem, ale tyhle monstry maji vsechny 24stupnu na hlave a stejny zavlek a rozvor. A tyhle parametry maji SSa ostrejsi (to moje novejsi - nedival jsem se na starsi, ale rekl bych ze to bude stejny). A osobne si jako laik myslim, ze prave uhel na hlave se zavlekem vytvari tu vybusnou smes, ktera cloveku muze nafackovat. Zase na druhou stranu hraje roli i to teziste a na SSech je clovek vic nad prednim kolem. No proste mi jen prislo, ze ta kratka Brutalka se zavlekem o 40mm kratsim musi byt mene stabilni, nez monster. A hlavne teda se mi na motorkach ty tlumice rizeni libi. Tak Fandovi fandim a hledam pro nej argumenty...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Libor kecá... ... A teď mi prosím vysvětli, jak si na to přišel, jak víš že Agáta je neklidnější? .
Vic neklidnejsi, nez agusta, je posledni dobou freedom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Petta> To je tak pět tlumičů
Já chtěl pustit chlup do toho scčka (ten sociál conic), ale nějak jsme ještě s prodejcem nedořešili ten filtr, tak mě chuť přechází.
Navíc odpověděl jsem si na svůj dotaz, BUDE to potřeba doladit na brzdě, protože co jsem našel, tak montáž koncovky bez odladění znamená mínus dva koně (čehož si nevšimnu, ale když o tom vím tak by mě to sralo).
Zajímavý ale je, že s koncovkou a lehkýma úpravama sání se z toho dá vyrazit nějakých necelých 150 šemíků. To musí bejt hrozný zlo, když vezmu jak s tím cvičí těch 120 nebo kolik to má v sérii
Jak kterej lauf. Jestli koupis tuhle socialku, tak asi jo. Je to jenom kus trubky. Se Silmotorem neni treba..
Italova "udajne" dostali z RR verze 148 koni na zadku. Uplne jiny sani, lauf, svody a soft.
Freedom: No, tenhle lauf neni levna zalezitost. Komplet z nerezu uz je o dost levnejsi.. Doplnky jsou fajn, ale ten lauf vzdycky udela nejvetsi radost..
Petta píše: Jak kterej lauf. Jestli koupis tuhle socialku, tak asi jo. Je to jenom kus trubky. Se Silmotorem neni treba..
Italova "udajne" dostali z RR verze 148 koni na zadku. Uplne jiny sani, lauf, svody a soft.
Freedom: No, tenhle lauf neni levna zalezitost. Komplet z nerezu uz je o dost levnejsi.. Doplnky jsou fajn, ale ten lauf vzdycky udela nejvetsi radost..
No já si říkal že to bude lepší než jen "stylovka" jako ten hydroform co mi tu kdosi vnucoval (tam jsou ty propady průběhu a výkonu dost drastický co jsem tak koukal ).
A nemyslím si že je to jenom kus trubky... Jasně, je to univerzál, ale jinak bych řekl že to je normální slušně fungující koncovka, žádný zvěrstvo.
Naposledy editováno 12.09.2018 09:59:31
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Zalezi, kterej hydroform. Hydro TRE, tam to moc neprida, mozna zustane vykon stejny. Ten Hydro s jednou koncovkou, ten je fakt spatnej..
Naposledy editováno 12.09.2018 10:08:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.10.2019 13:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já sem psal,že Fandovo Agáta má neklidnější řízení,než Monster.O tvym nejvícnejlepčejšvyladěnymmotoru co trestá každou chybu ani slovo...Ani nebudu hledat tabulky a tipnu si,že to má kratší rozvor a ostřejší úhel řízení.Monstera sem měl,i když s chcípákem motorem,ale geometrii to má stejnou a na Agátách sem tak jel.Teda vždycky na R4,ale to se zas tolik neliší..
Ty seš tu od toho,abys Fandovi poradil a nekecal mu do stylu řízení .Třeba ho zrovna právě pocit bezpečí o kousek porychlí a když ne,tak se mu pak rychlejc prodá vybavenější motorka na jaře..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
U dnešních motorek bych i přemejšlel,jestli má laďák vůbec smysl kupovat.Taky už nevěděj,jakou k tý trubičce přiložit fakturu a sou s tim jen starosti.. Si asi nech prachy na servis,když máš strach ze spolehlivosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše:
Jestli jsem tady poukazoval na Dripperovo šílenství, projevující se pokaždé stejným navěšováním motorek a sebe, nevidím důvod se k Frantovi chovat jinak. Nota bene ve chvíli kdy se to opakuje na všech motorkách úplně stejně... Už jen toho harampádí co má po Ducati, Kawasaki... Kobereček, plachta, vlaječky, trika...
Tlumič za 15tCZK pro člověka co jezdí na vejlety... A teď to nepíšu nijak pejorativně, ale jen popisuju realitu...je prostě jen masírka a zbytečnost.
A tady si prosím neber do huby zase ty mě ! Vůbec jsem se neptal na to jestli...ale na to jakej. A náš hustokrutostřelec se dostane k vlaječkám... Já myslel, že tlumič je prvek bezpečnosti...a ne masírka...ty masírko. Jdi do prdele.
Omlouvám se.
Naposledy editováno 12.09.2018 11:14:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: FiZzeR> Jenže ty seš asi větší pošuk a Franta kliďas,takže jestli ten zábavnej neklid zabije,je asi pro něj dobře.Že to je drahá píčovina nerozporuju
U dnešních motorek bych i přemejšlel,jestli má laďák vůbec smysl kupovat.Taky už nevěděj,jakou k tý trubičce přiložit fakturu a sou s tim jen starosti.. Si asi nech prachy na servis,když máš strach ze spolehlivosti
No, nemá.
... a má vůbec smysl kupovat motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jo a ja jsem zas alergickej na mudrlanty, co jim vadi top spec komponentama ovesene motorky (nebo kola) a resi jestli majitel jezdi úroveň odpovídající tomu vybaveni. Nasrat, mam rad závodní techniku, mam na to, tak si koupim treba stroj jako ma mistr světa ikdyz jezdím total tužku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Me zas prijde smysluplnejsi tlumic rizeni nez ty vaše urvany laufy :)
Jo a ja jsem zas alergickej na mudrlanty, co jim vadi top spec komponentama ovesene motorky (nebo kola) a resi jestli majitel jezdi úroveň odpovídající tomu vybaveni. Nasrat, mam rad závodní techniku, mam na to, tak si koupim treba stroj jako ma mistr světa ikdyz jezdím total tužku
Já takovým naopak maximálně fandím. Dělá mi tuze dobře na duši, když pak se svou sériovou podlitr mrdkou pojedu řízka na nový a cingrlátkama ověšený zx10r