paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 08:21 | Nahoru | #39361
mito7> mito byl stopětadvacítkovej "zavoďák" s typicky dvoutaktním frenetickým nástupem výkonu a velmi nízkou váhou. To jestli se něco zvedne a zavlní (odlehčený od asfaltu) je věc jedna... Druhá je, zda-li má ten rám a podvozek tendenci v tom pokračovat... A to je v případě o kterém se bavíme negativní. Třetí je to, jestli má tlumič řízení pro daný způsob jízdy každého z nás smysl... U někoho asi ano a u někoho ne.

Svý jsem si řekl, promiňte mi to, ale jsem dost alergickej na jak stromečky ověšený motorky z katalogů... Umocněný zejména jízdním stylem jejich majitelů.

Naposledy editováno 12.09.2018 08:23:48

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 08:26 | Nahoru | #39362
Ja bych radsi pustil chlup do tohohle..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 08:26 | Nahoru | #39363
t_freedom> Ja tomu teda prdlajs rozumim a navic jsem na brutalce v zivote nesedel. Ale me prijde predek na monsteru klidounkej. To uz mi prijde, ze to SSo ma zivejsi rizeni a spis ochotu k oklepani po prejeti nerovnosti s odlehcenym predkem. Ale musim priznat, ze mam na Monstru sirsi riditka, tak jsem mozna vic nabalenej na predku.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 08:38 | Nahoru | #39364
Petta> jj, ty jsou gůůůt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 08:41 | Nahoru | #39365
Petta> To je tak pět tlumičů

Já chtěl pustit chlup do toho scčka (ten sociál conic), ale nějak jsme ještě s prodejcem nedořešili ten filtr, tak mě chuť přechází.
Navíc odpověděl jsem si na svůj dotaz, BUDE to potřeba doladit na brzdě, protože co jsem našel, tak montáž koncovky bez odladění znamená mínus dva koně (čehož si nevšimnu, ale když o tom vím tak by mě to sralo).

Zajímavý ale je, že s koncovkou a lehkýma úpravama sání se z toho dá vyrazit nějakých necelých 150 šemíků. To musí bejt hrozný zlo, když vezmu jak s tím cvičí těch 120 nebo kolik to má v sérii

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 08:59 | Nahoru | #39366

Petta píše: Ja bych radsi pustil chlup do tohohle..



Jenže to by ses dost odchlupil, myslím...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 09:03 | Nahoru | #39367
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-brutale-1078-rr/mv-agusta-brutale-1078rr-1347833.html

... tvl, voni dělaj, jako by mít motorku po čmelákovi bylo nějaký plus

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 09:05 | Nahoru | #39368
DrDNA01> mě teda musí SSo něco výrazně nakopnout, aby se mi řídítka zavlnily. Jinak mi přijde tedy dost tupý a klidný na řízení... Možná i teď diky tomu, že jsem ho asi při zpětný montáží teleskopů zvedl o kousek výš na předku.
Nevím jak S4 s 916, ale pokud jsme třeba na Korsice jezdili střelbu měl jsem odlepený kolo v každý 3.-5.ostrý zatáčce na výjezdu... Ale myslím že mi to na spodku jede ještě o dost líp než dvouventilu a starejm quattrům.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 09:09 | Nahoru | #39369
FiZzeR> no kámoš má po něm 1090RR...a všichni co jsme na tom jeli i ti s váhou 15-20kg nad něj, jsme mu říkali že je to nesmyslně tvrdý... Tak možná na okruh, to jo... Ať si to nechá povolit.
"ne, mě to vyhovuje, Sršeň ví jak nastavit podvozek"... Že to měl Pepa na drom, to mu bylo jedno...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 09:21 | Nahoru | #39370

t_freedom píše: DrDNA01> mě teda musí SSo něco výrazně nakopnout, aby se mi řídítka zavlnily. Jinak mi přijde tedy dost tupý a klidný na řízení... Možná i teď diky tomu, že jsem ho asi při zpětný montáží teleskopů zvedl o kousek výš na předku.
Nevím jak S4 s 916, ale pokud jsme třeba na Korsice jezdili střelbu měl jsem odlepený kolo v každý 3.-5.ostrý zatáčce na výjezdu... Ale myslím že mi to na spodku jede ještě o dost líp než dvouventilu a starejm quattrům.



Jasny kolo ve vzduchu je bez diskuzi casteji ve vzduchu se silnejsim motorem, ale tyhle monstry maji vsechny 24stupnu na hlave a stejny zavlek a rozvor. A tyhle parametry maji SSa ostrejsi (to moje novejsi - nedival jsem se na starsi, ale rekl bych ze to bude stejny). A osobne si jako laik myslim, ze prave uhel na hlave se zavlekem vytvari tu vybusnou smes, ktera cloveku muze nafackovat. Zase na druhou stranu hraje roli i to teziste a na SSech je clovek vic nad prednim kolem. No proste mi jen prislo, ze ta kratka Brutalka se zavlekem o 40mm kratsim musi byt mene stabilni, nez monster. A hlavne teda se mi na motorkach ty tlumice rizeni libi. Tak Fandovi fandim a hledam pro nej argumenty...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 09:21 | Nahoru | #39371

t_freedom píše: Libor kecá... ... A teď mi prosím vysvětli, jak si na to přišel, jak víš že Agáta je neklidnější? .



Vic neklidnejsi, nez agusta, je posledni dobou freedom

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 09:28 | Nahoru | #39372

dejf. píše: Vic neklidnejsi, nez agusta, je posledni dobou freedom



Taky mi přijde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 09:45 | Nahoru | #39373

FiZzeR píše: Petta> To je tak pět tlumičů

Já chtěl pustit chlup do toho scčka (ten sociál conic), ale nějak jsme ještě s prodejcem nedořešili ten filtr, tak mě chuť přechází.
Navíc odpověděl jsem si na svůj dotaz, BUDE to potřeba doladit na brzdě, protože co jsem našel, tak montáž koncovky bez odladění znamená mínus dva koně (čehož si nevšimnu, ale když o tom vím tak by mě to sralo).

Zajímavý ale je, že s koncovkou a lehkýma úpravama sání se z toho dá vyrazit nějakých necelých 150 šemíků. To musí bejt hrozný zlo, když vezmu jak s tím cvičí těch 120 nebo kolik to má v sérii



Jak kterej lauf. Jestli koupis tuhle socialku, tak asi jo. Je to jenom kus trubky. Se Silmotorem neni treba..
Italova "udajne" dostali z RR verze 148 koni na zadku. Uplne jiny sani, lauf, svody a soft.

Freedom: No, tenhle lauf neni levna zalezitost. Komplet z nerezu uz je o dost levnejsi.. Doplnky jsou fajn, ale ten lauf vzdycky udela nejvetsi radost..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 09:57 | Nahoru | #39374

Petta píše: Jak kterej lauf. Jestli koupis tuhle socialku, tak asi jo. Je to jenom kus trubky. Se Silmotorem neni treba..
Italova "udajne" dostali z RR verze 148 koni na zadku. Uplne jiny sani, lauf, svody a soft.

Freedom: No, tenhle lauf neni levna zalezitost. Komplet z nerezu uz je o dost levnejsi.. Doplnky jsou fajn, ale ten lauf vzdycky udela nejvetsi radost..



No já si říkal že to bude lepší než jen "stylovka" jako ten hydroform co mi tu kdosi vnucoval (tam jsou ty propady průběhu a výkonu dost drastický co jsem tak koukal ).
A nemyslím si že je to jenom kus trubky... Jasně, je to univerzál, ale jinak bych řekl že to je normální slušně fungující koncovka, žádný zvěrstvo.

Naposledy editováno 12.09.2018 09:59:31

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 10:05 | Nahoru | #39375
Tak to se podivej poradne.. Prakticky to nic netlumi a jde to od svodu rovnou dozadu.. Neni to ani pocitany na tuhle motorku, jestli myslis ten CRT vyfuk. Jestli jen uplne nejhnusnejsi SC project, tak tam to nebude o moc lepsi. Tam uz aspon tlumi zvuk, ale jinak je to tak jen trubka. Diky odstraneni katu je potreba to trochu zakroutit jako u jinych vyrobcu, ale to proste stoji vic. Doladit to budes muset, jestli koupis tyhle roury, ktery nemaj zadnej odpor, vsechno jde hned ven..

Zalezi, kterej hydroform. Hydro TRE, tam to moc neprida, mozna zustane vykon stejny. Ten Hydro s jednou koncovkou, ten je fakt spatnej..

Naposledy editováno 12.09.2018 10:08:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 10:16 | Nahoru | #39376
-

Naposledy editováno 30.10.2019 13:32:25

Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 10:21 | Nahoru | #39377
Dejf. ; FiZZeR > víte oba piču …

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 10:30 | Nahoru | #39378
t_freedom> Vem si prášek
Já sem psal,že Fandovo Agáta má neklidnější řízení,než Monster.O tvym nejvícnejlepčejšvyladěnymmotoru co trestá každou chybu ani slovo...Ani nebudu hledat tabulky a tipnu si,že to má kratší rozvor a ostřejší úhel řízení.Monstera sem měl,i když s chcípákem motorem,ale geometrii to má stejnou a na Agátách sem tak jel.Teda vždycky na R4,ale to se zas tolik neliší..
Ty seš tu od toho,abys Fandovi poradil a nekecal mu do stylu řízení .Třeba ho zrovna právě pocit bezpečí o kousek porychlí a když ne,tak se mu pak rychlejc prodá vybavenější motorka na jaře..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 10:35 | Nahoru | #39379
zmulin> Pokud můžu vstoupit do debaty, tak se domnívám, že to tlumič řízení dost zabije. Mám srovnání na zx10r, kde jsem asi dvakrát vyjel bez tlumiče (vytekl, mrdkatris). Bez tlumiče to bylo zábavností o sto levelů jinde, s tlumičem sterilní nuda (ale chce to na to mít koule, no - u zx10r jsem je neměl, u brutalky se všechno děje v mnohem menších rychlostech a ten pocit lehkejch řidítek je jedna z hlavních deviz tohoto prdítka).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 10:39 | Nahoru | #39380
FiZzeR> Tak to se pletes.. Hlavni kat je v koncovce. Ve svodech je taky, ale jako jedinej by nestacil.. conic nebude fungovat jako jakakoli jina koncovka. Je to trubka, ktera vede hned k tlumici. Proto ta ztrata.. Vsechno hned leti ven.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 10:50 | Nahoru | #39381
Petta> Proč nebude? Naprostá většina motorek to tak má.

V té bambuli pod motorkou kat není.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 10:51 | Nahoru | #39382
FiZzeR> Jenže ty seš asi větší pošuk a Franta kliďas,takže jestli ten zábavnej neklid zabije,je asi pro něj dobře.Že to je drahá píčovina nerozporuju

U dnešních motorek bych i přemejšlel,jestli má laďák vůbec smysl kupovat.Taky už nevěděj,jakou k tý trubičce přiložit fakturu a sou s tim jen starosti.. Si asi nech prachy na servis,když máš strach ze spolehlivosti

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 10:53 | Nahoru | #39383

t_freedom píše:

Jestli jsem tady poukazoval na Dripperovo šílenství, projevující se pokaždé stejným navěšováním motorek a sebe, nevidím důvod se k Frantovi chovat jinak. Nota bene ve chvíli kdy se to opakuje na všech motorkách úplně stejně... Už jen toho harampádí co má po Ducati, Kawasaki... Kobereček, plachta, vlaječky, trika...
Tlumič za 15tCZK pro člověka co jezdí na vejlety... A teď to nepíšu nijak pejorativně, ale jen popisuju realitu...je prostě jen masírka a zbytečnost.



A tady si prosím neber do huby zase ty mě ! Vůbec jsem se neptal na to jestli...ale na to jakej. A náš hustokrutostřelec se dostane k vlaječkám... Já myslel, že tlumič je prvek bezpečnosti...a ne masírka...ty masírko. Jdi do prdele.

Omlouvám se.

Naposledy editováno 12.09.2018 11:14:10

Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 10:58 | Nahoru | #39384
Už se perou? Nechte to na GPP

Naposledy editováno 12.09.2018 10:59:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 11:02 | Nahoru | #39385

zmulin píše: FiZzeR> Jenže ty seš asi větší pošuk a Franta kliďas,takže jestli ten zábavnej neklid zabije,je asi pro něj dobře.Že to je drahá píčovina nerozporuju

U dnešních motorek bych i přemejšlel,jestli má laďák vůbec smysl kupovat.Taky už nevěděj,jakou k tý trubičce přiložit fakturu a sou s tim jen starosti.. Si asi nech prachy na servis,když máš strach ze spolehlivosti



No, nemá.

... a má vůbec smysl kupovat motorku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 11:09 | Nahoru | #39386
FiZzeR> znam ty fotky. pak vsechno vyrezal a napojil trubky primo.. a ta spodni trubka od svodu vede do ceho? I kdyby tam nebyl, ja myslim, ze je, je tam system prepazek, ktery vraci plyny a jen trubka zmeni vyplach. Proc myslis, ze vsechny ladaky, ktery neco pridaj, jsou zakrouceny jako had? Fresco to ma spocitany a udajne 8-9 koni..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 11:11 | Nahoru | #39387
Me zas prijde smysluplnejsi tlumic rizeni nez ty vaše urvany laufy :)

Jo a ja jsem zas alergickej na mudrlanty, co jim vadi top spec komponentama ovesene motorky (nebo kola) a resi jestli majitel jezdi úroveň odpovídající tomu vybaveni. Nasrat, mam rad závodní techniku, mam na to, tak si koupim treba stroj jako ma mistr světa ikdyz jezdím total tužku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 11:13 | Nahoru | #39388
Petta> Proč jsou zakroucený? Protože někde musej nahnat tu délku. Která se u toho sc projeví tím, že má dlouhej mezisvod a dlouhou koncovku. Neznamená to že čím víc zakroucený tím víc adidas, to proudění plynů je dost složitá věc. Že to spočítaný mají je docela dobře možný, ale neznamená to, že něco jinýho nemůže fungovat stejně, zvlášť když to nepodléhá nutnosti "hezky vypadat".

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 11:14 | Nahoru | #39389
FiZzeR> No to má a velikej .To je takovej novodobej kůň vlastně.V autě si odtrženej a na kole musíš šlapat,tak moto je na vjemy asi nejlepší.Na Benellce sem měl tak laďák a už mě pak sral.Ten třívál měl takovej hysterka zvuk a některý dny to na mě bylo moc..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.9.2018 v 11:16 | Nahoru | #39390

assassin píše: Me zas prijde smysluplnejsi tlumic rizeni nez ty vaše urvany laufy :)

Jo a ja jsem zas alergickej na mudrlanty, co jim vadi top spec komponentama ovesene motorky (nebo kola) a resi jestli majitel jezdi úroveň odpovídající tomu vybaveni. Nasrat, mam rad závodní techniku, mam na to, tak si koupim treba stroj jako ma mistr světa ikdyz jezdím total tužku



Já takovým naopak maximálně fandím. Dělá mi tuze dobře na duši, když pak se svou sériovou podlitr mrdkou pojedu řízka na nový a cingrlátkama ověšený zx10r
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist