Krotitelé mastodontů, házejte sem fotky co jste kde projeli, vyjeli, nevyjeli, objeli, kde jste sebou plácli. Ať je na co koukat BIG, Africa, Dakar, Transalp, Pegaso, Tenere, Adventure, boGSer, LC8, Dominator, KLE...všem to v pampeliškách sluší, tak se pochlubte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Napsal jsem to sem jen tak . At to nestoji... No jelikoz jsem pujcil Climberovi X-ko, tak jsem taky svezl na LC4 Adventure :). Pekna masinka. Posez vice na cestovani. Pocitove tezsi. Co jsem dost hltal, tak to byla predni vidle. Ta fungovala 1+.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Jojo, přední vidlice,to je luxus Však ji taky střežím jako oko v hlavě před Afričanama, oni si na přestavby berou právě naše vidle
Z toho to tedy vyplývá, že X-Ch nemá takové přední tlumení?
Naposledy editováno 10.01.2009 10:51:53
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
Jak by si srovnal pohodlí posezu a vibrace ?
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
Ještě mě zajímá jaký byl chod spojky na tom Xch ?
Musím přiznat, že mě po těch informacích o Xch trochu svrbí ruce, ale měnit to doufám nebudu. Leda že by mi to někdo nabíd výměnou a měl tam od TT ten rally kit.
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
Jo a btw jak je to s BMW a ofiko servisem ? Kdo muze servisovat masinu aby neztratila zauku ?
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
Ok, se pro sichr optam, ma AuTec i servisy nekde jinde nez v Praze (bo na webu nemaji nic) ?
Naposledy editováno 10.01.2009 19:35:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Z tohoto jediného důvodu už bych do BMW nešla . Kamarádi, kteří ještě u BMW zůstali, si servis buď dělají sami doma (není to u BMW problém), nebo si našli pár servisáků, kteří se servisem BMW živí, ale razítko Ti dát nemůžou (i když opravdu umí). Oboje je řešení pro majitele staršího kousku. Když nechceš přijít o záruku, zbývá jedině Autec a pokud nemám zastaralé inforamce, tak servis motorek dělají jen v Praze :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Jeden je Cyril v Prostějově
Cyrilmoto.com
a druhý Petr Vavroch ve Šternberku
Petr Vavroch
Ovšem obávám se, že Praha je pro Tebe v těchto případech opravdu nejblíž :\
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
Pěkná foto! Já pořád čekám na takový krásný den, abych Grace vytáhla tady na pole před barákem a zkusila s klukem motoskiering a furt nic. V -10 a v mlze se mi jezdit nechce
Mimochodem, ty stránky pro důchodce a jinou zvěř (nebo jak to tam máš, to je Tvoje dílo? Pěkné )
Same pekné počteníčko ale o Hondě tady moc slyšet neni, jen babka Afča Máte někdo zkušenosti s Transalpem, ať už jakýmkoli? Já ho parkuju pres zimu jenom v garáži, pač sním nechci praštit neboť jsem nemehlo a plastu je mi škoda
A i kdybych jel, tak vsudepritomna pitoma sul mi dela vrasky...
A ještě mám dotaz, nedostává mašina moc na prdel když je peně teploučká a vlítnu s ní do brodu, nebo do snehu a tak.. Ja vim prd a o masinu mam strach, ale chci se taky pekne zabahnit O
Dík za rady zkušených - nám, s mlíkem u brady
2 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
apropo co by pak měli říkat bogseři když ryjou válcema bahnem nebo proletí brodem
co tak lidi z oblasti TA a AT řešili při velkém offroudění tak při skákání je dobré kontrolovat zadní ložiska a krk řízení a pro bahnění těsnící gufera u nábojů kol, se zbytkem není žádný problém samozřejmě pokud to nezavěsíš někam na strom nebo nehodíš ze skály
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
Teď jste mě uklidnili, nabudili a už jen vyrazit.
Honza-TA> až se malonko oteplí a vytáhneš tu svojí novější mášu, dáme společnou cestu?
A až bude něco většího, rád bych se setkal s velikány jako třeba s Qvertem, atd... A na nějakym mastodontim srázku se vyválim a bude mi hej :D Dík za podporu ;)
Jo, ještě dotázek: Jaké se dělají obvyklé větší, či menší úpravy motorek - hlavne TA do terénu... Slyšel jsem o progresivních pružinách, zvýšení řidítek atd....
Naposledy editováno 18.01.2009 17:50:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Hugila>progresivní pružiny do předku, delší a tužší dozadu, jiná vidlička přepákování, nástavce vidlí, vysoký blatník a místo kufru pytel sádry a příruční sadu dlah
Progresy do předku mám teď zabalené ve fólii na stole, jak bude chvilka tak je namontuji - musím ještě jednou poděkovat klukům z Transalpí konfery co to zajistili - hromadná objednávka výroby pružin, cena cca 550 za dvě pružiny včetně poštovného je super
zadek (motoky samozřejmě ) a blatník mám původní
řidítka zvedlé o 20 nebo 25 mm nástvace SW-motech za pár stovek, ve stupačkách mnohem lepší
co je nutnost a sháním jsou zubaté stupačky - ty gumové co má TA originál v terénu kloužou
uvažuju o sklopné řadičce už jsem ji trochu ohnul
sádru nevozím za 90 kč na pohotovosti ji mají dost (BTW sádru jsem měl 6 nebo 7x už ani nevím a naposledy s naštíplou lýtkovou kostí mi sádru ani nedali, dneska už se šetří na všem )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
TA má ohužel opravdu silničně laděné gumové stupačky - tedy nemají vyndávací gumu kryjící zuby neb žádné zuby nemají
ale tenhle omyl je u majitelů terenněji laděných motorek omluvitelný - tam je to běžné a nikoho nenapadne, že by to mohlo být jinak
ovšem nevím proč to tak zrovna TA což není úplně klasická silniční motorka nemá