Téma: Mastodonti žijí a jezdí
 
10.5.2008 v 08:41
Jako ve starém vláknu na starém fóru:
Krotitelé mastodontů, házejte sem fotky co jste kde projeli, vyjeli, nevyjeli, objeli, kde jste sebou plácli. Ať je na co koukat BIG, Africa, Dakar, Transalp, Pegaso, Tenere, Adventure, boGSer, LC8, Dominator, KLE...všem to v pampeliškách sluší, tak se pochlubte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

10.1.2009 v 10:44 | Nahoru | #361
Klasika> Koukam ze mas bleskove odpovedi! Jak to stihas?
Napsal jsem to sem jen tak . At to nestoji... No jelikoz jsem pujcil Climberovi X-ko, tak jsem taky svezl na LC4 Adventure :). Pekna masinka. Posez vice na cestovani. Pocitove tezsi. Co jsem dost hltal, tak to byla predni vidle. Ta fungovala 1+.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

10.1.2009 v 10:46 | Nahoru | #362
Remarko> Venku je minus 10, vsechno pod ledem, tak sedim doma u kamen a koukam co je kde noveho .

Jojo, přední vidlice,to je luxus Však ji taky střežím jako oko v hlavě před Afričanama, oni si na přestavby berou právě naše vidle
Z toho to tedy vyplývá, že X-Ch nemá takové přední tlumení?

Naposledy editováno 10.01.2009 10:51:53

1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

10.1.2009 v 10:49 | Nahoru | #363
2Remarko: vidíš, moje smůla že já se neuměl k Xch dostat na otestování. Mě třeba 690 přijde daleko měkčí než předchozí 660SMC (ve standard nastavení), ale vzhledem ke komplexním možnostem setupu tlumení a odskoku je to asi bezpředmětmé. To jestli to jede v nižších otáčkách pěkně plynule je plus pro BMW (aspoň z mého pohledu amatéra který nejezdí na fulgaz). Stále by mi tam ale na delší cesty chyběla ta šestka.

Jak by si srovnal pohodlí posezu a vibrace ?

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

10.1.2009 v 11:14 | Nahoru | #364
Klasika> No vezl jsem se na LC4 asi tri kilometry. Za tu kratickou dobu mi prisla takova prijemne mekoucka. Hezky to filtrovalo. Mozna je to taky tou obri nadrzi a vetsi vahou na predek. Xko ma vahu vic na stredu motorky a tak je predek docela lehoucky. Tlumeni je tuzsi, ale jestli horsi, tak to jsem za tak kratickou dobu nepoznal. Chce to stelovat a zkouset...

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

10.1.2009 v 11:31 | Nahoru | #365
XarlieN>Se spuntama po asfaltu stejne jezdim max 100 km/h. Takze sestku neresim. Spotreba je mala a v terenu na nadrz 7 litru ujedu 140 km a po asfaltu 180km. Jestli srovnam vibrace na 690 a X-ku, tak je to hodne podobne. Pohodli posezu je pro kazdeho dost individualni. Mam 187 cm a na X-ku jsem se citil prijemneji.

1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

10.1.2009 v 13:14 | Nahoru | #366
Remarko: díky za info. Já taky nebudu cestovat na těch špuntech co mám teď na zimu. Na cestovaní jsou ty origo gumy co tam byly (případně špunty sebou nabalit). Já na jednu nádrž dal 250km do rezervy.

Ještě mě zajímá jaký byl chod spojky na tom Xch ?

Musím přiznat, že mě po těch informacích o Xch trochu svrbí ruce, ale měnit to doufám nebudu. Leda že by mi to někdo nabíd výměnou a měl tam od TT ten rally kit.

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

10.1.2009 v 13:40 | Nahoru | #367
XarlieN> Nemam hydrauliku. Chod neni tak hladky a jemny jako u 690, ale je to zase dalsi vec co se muze nekde podelat. Mam celkem velkou tlapu, tak mi to neva. Ten rally kit od TT je podle me opravdu dobry na dlouhe cestovani. Na to mam 1150GS. To co ted jede na Dakaru Simon Pavey www.dakar.com/2009/DAK/RIDERS/us/equipage/126.html je uz jina :).

1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

10.1.2009 v 16:17 | Nahoru | #368
2Remarko: diky za info. Me nevadi kdyz chod neni "jemny" me by spis vadilo kdybych to neumackal kdyz jsem grogy, cili spis me zajimal odpor.

Jo a btw jak je to s BMW a ofiko servisem ? Kdo muze servisovat masinu aby neztratila zauku ?

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

10.1.2009 v 17:16 | Nahoru | #369
XarlieN> odpor mechanicke oproti hydraulicke spojce bude asi tuzsi..

Servisovat musis v oficialnim servise Tak asi jako ty u KTM.
Jezdim do AuTecu.

1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

10.1.2009 v 19:28 | Nahoru | #370
Pokud ten odpor neni vyrazne vetsi tak by to i slo. Jsme zyvkly spojkovat jen dvema prsty a tlapu mam dost dlouhou. Ale musim si to zkusit az nekdy Xch uvidim.

Ok, se pro sichr optam, ma AuTec i servisy nekde jinde nez v Praze (bo na webu nemaji nic) ?

Naposledy editováno 10.01.2009 19:35:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

11.1.2009 v 08:50 | Nahoru | #371
XarlieN> Servis.... největší, základní a bohužel neobejitelný problém BMW
Z tohoto jediného důvodu už bych do BMW nešla . Kamarádi, kteří ještě u BMW zůstali, si servis buď dělají sami doma (není to u BMW problém), nebo si našli pár servisáků, kteří se servisem BMW živí, ale razítko Ti dát nemůžou (i když opravdu umí). Oboje je řešení pro majitele staršího kousku. Když nechceš přijít o záruku, zbývá jedině Autec a pokud nemám zastaralé inforamce, tak servis motorek dělají jen v Praze :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

11.1.2009 v 10:27 | Nahoru | #372
Klasika> Ahoj!Jak tady čtu,Ty by jsi mi mohla poradit nějaký servis co bych měl blíž,než v Praze?Koupil jsem teď nedávno Dakara a nevím kam s ním a do Prahy je to trochu z ruky.O zaruku mi nejde,ale jen o zápis do servisky ohledně výměny oleje a takových běžných věcí a momentálně taky přezutí pneu s vyvážením kol.Chtěl bych někoho,jak říkáš,kdo se tím živí a né někoho,kdo je zvyklý jen na japonce.

Mastodonti žijí a jezdí

11.1.2009 v 10:38 | Nahoru | #373
2klasika: Tak to bohužel vyřazuje všechny nové motorky BMW z mého zájmu, což je škoda. Uvidím co kačenka po záruce, jestli budu chtít nějak upgradovat nebo měnit, já pevně doufám že ne.

Mastodonti žijí a jezdí

11.1.2009 v 11:59 | Nahoru | #374
co vím tak Autec by měl být v nejbližšší době i v Brně na Vídenské ,říkal jeden majitel BMW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

11.1.2009 v 13:35 | Nahoru | #375
banditt> Znám dva kluky, kteří dělají servis na BMW, ale bez razítka do servisky. Zápis ano, razítko ne, jestli si rozumíme.
Jeden je Cyril v Prostějově
Cyrilmoto.com
a druhý Petr Vavroch ve Šternberku
Petr Vavroch

Ovšem obávám se, že Praha je pro Tebe v těchto případech opravdu nejblíž :\

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

11.1.2009 v 19:23 | Nahoru | #376
Klasika> No,to nevadí,tak si asi budu muset zajet do Prahy.Jen nějakej pneuservis budu muset najít někde blíž,protože ty gumy už jsou fakt špatný.Dík moc!

1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

11.1.2009 v 19:56 | Nahoru | #377
Tož nějaké foto z dneška aneb optimisticky "ze všeho se dá vyhrabat":



více foto: tady

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

12.1.2009 v 15:33 | Nahoru | #378
XarlieN> ...nebo taky "do všeho se lze zahrabat"
Pěkná foto! Já pořád čekám na takový krásný den, abych Grace vytáhla tady na pole před barákem a zkusila s klukem motoskiering a furt nic. V -10 a v mlze se mi jezdit nechce

Mimochodem, ty stránky pro důchodce a jinou zvěř (nebo jak to tam máš, to je Tvoje dílo? Pěkné )

Mastodonti žijí a jezdí

12.1.2009 v 16:34 | Nahoru | #379
U nás bylo takových dnů spousty (teplota mezi 0 až -3 a azuro), ale na skíring není dost sněhu. Web jako takový je dílko moje, jsem ale jen řadový člen snowwave. Bohužel s přibývajícím věkem, ne že by se nic nedělo, ale už se lidem se nechce psát reporty tak je to takové mrtvé. A já už jsem taky líný.

Mastodonti žijí a jezdí

17.1.2009 v 18:35 | Nahoru | #380
Zdravim všechny ;))
Same pekné počteníčko ale o Hondě tady moc slyšet neni, jen babka Afča Máte někdo zkušenosti s Transalpem, ať už jakýmkoli? Já ho parkuju pres zimu jenom v garáži, pač sním nechci praštit neboť jsem nemehlo a plastu je mi škoda
A i kdybych jel, tak vsudepritomna pitoma sul mi dela vrasky...

A ještě mám dotaz, nedostává mašina moc na prdel když je peně teploučká a vlítnu s ní do brodu, nebo do snehu a tak.. Ja vim prd a o masinu mam strach, ale chci se taky pekne zabahnit O
Dík za rady zkušených - nám, s mlíkem u brady

Mastodonti žijí a jezdí

17.1.2009 v 22:47 | Nahoru | #381
No mašina dostává dycky zabrat žejo. Ale od toho ty mašiny jsou ne ?

2 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

18.1.2009 v 09:17 | Nahoru | #382
No to jepresne to, co jsem nechtel až tak uplně slyšet, to vim :D Já chtěl slyšet- To víš že jí to nevadí, ona je na to stavena a kdyz s ni v terenu nebudeš jezdit, tak se rozpadne... Nebo tak něco

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

18.1.2009 v 11:16 | Nahoru | #383
FoolGunner> věř tomu že alp vydrží opravdu hodně.to ti tady všichni co s ním jezdí v terénu potvrdí..

(reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

18.1.2009 v 15:28 | Nahoru | #384
FoolGunner> O Alpa se neboj samozřejmě to nejsou nejlepší podmínky k provozu - ideální by byla stálá teplota, žádná vlhkost a prach jenže jak to v reálu zajistit, že , ale pokud nese..zanedbáváš údržbu tak Alpík vydrží fáááákt dlouho

apropo co by pak měli říkat bogseři když ryjou válcema bahnem nebo proletí brodem

co tak lidi z oblasti TA a AT řešili při velkém offroudění tak při skákání je dobré kontrolovat zadní ložiska a krk řízení a pro bahnění těsnící gufera u nábojů kol, se zbytkem není žádný problém samozřejmě pokud to nezavěsíš někam na strom nebo nehodíš ze skály

1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí

18.1.2009 v 17:38 | Nahoru | #385
To jsou slova chlapů

Teď jste mě uklidnili, nabudili a už jen vyrazit.

Honza-TA> až se malonko oteplí a vytáhneš tu svojí novější mášu, dáme společnou cestu?

A až bude něco většího, rád bych se setkal s velikány jako třeba s Qvertem, atd... A na nějakym mastodontim srázku se vyválim a bude mi hej :D Dík za podporu ;)

Jo, ještě dotázek: Jaké se dělají obvyklé větší, či menší úpravy motorek - hlavne TA do terénu... Slyšel jsem o progresivních pružinách, zvýšení řidítek atd....

Naposledy editováno 18.01.2009 17:50:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

18.1.2009 v 21:30 | Nahoru | #386
FoolGunner> progresivní pružiny do předku, delší a tužší dozadu, jiná vidlička přepákování, nástavce vidlí, vysoký blatník a místo kufru pytel sádry a příruční sadu dlah

Mastodonti žijí a jezdí

18.1.2009 v 22:43 | Nahoru | #387


S tou sádrou máš recht :D To by bylo asi prvni a posledni co bych potreboval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

19.1.2009 v 13:43 | Nahoru | #388

Hugila>progresivní pružiny do předku, delší a tužší dozadu, jiná vidlička přepákování, nástavce vidlí, vysoký blatník a místo kufru pytel sádry a příruční sadu dlah



Progresy do předku mám teď zabalené ve fólii na stole, jak bude chvilka tak je namontuji - musím ještě jednou poděkovat klukům z Transalpí konfery co to zajistili - hromadná objednávka výroby pružin, cena cca 550 za dvě pružiny včetně poštovného je super

zadek (motoky samozřejmě ) a blatník mám původní
řidítka zvedlé o 20 nebo 25 mm nástvace SW-motech za pár stovek, ve stupačkách mnohem lepší

co je nutnost a sháním jsou zubaté stupačky - ty gumové co má TA originál v terénu kloužou

uvažuju o sklopné řadičce už jsem ji trochu ohnul

sádru nevozím za 90 kč na pohotovosti ji mají dost (BTW sádru jsem měl 6 nebo 7x už ani nevím a naposledy s naštíplou lýtkovou kostí mi sádru ani nedali, dneska už se šetří na všem )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

19.1.2009 v 14:03 | Nahoru | #389
Honza-TA> Gumové stupačky? Většinou ty gumové nástavce (nebo jak to nazvat) jdou buď jen vytáhnout, nebo odšroubovat zespodu. A máš zubaté stupačky hned. Pokud teda TA nemá spešl stupačky, kde by se ta guma nedala sundat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí

19.1.2009 v 14:31 | Nahoru | #390
Klasika> kdepak, to je omyl, nejsem zase takové střevo že bych tohle neznal a nenašel

TA má ohužel opravdu silničně laděné gumové stupačky - tedy nemají vyndávací gumu kryjící zuby neb žádné zuby nemají

ale tenhle omyl je u majitelů terenněji laděných motorek omluvitelný - tam je to běžné a nikoho nenapadne, že by to mohlo být jinak

ovšem nevím proč to tak zrovna TA což není úplně klasická silniční motorka nemá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist