Zil>já vím...ale prostě mi to časově nevychází...dneska jsem zase jezdil a zkoušel....párkrát se mi poledlo odhodit zadní a přední mi jde spíš se spojkou...se zataženýma brzdama jsem fakt v řiti...
Tak to dělej tou spojku. A přibržděním zadního kola si to přední sklepni na zem. Tím budeš mít víc kontrolu nad motorkou. Tak se alespoň naučíš hledat a používat z.brzdu. Postupně budeš zpomalovat až jednou zůstaneš stát. I na místě můžeš odhazovat př.kolo spojkou. Pouze na blatě či klouzavým podkladu to nejde a tam to odhodíš jen s vymáčklou spojkou a přes zadní brzdu (to co natrénuješ přes zimu v garáži s vypnutým motorem).
2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
kdybys viděl moje první ježdění u werta tak se chechtáš ještě teď.
wert>supr trénink děkuju
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
O to víc mě těší to, jak jsem o krůček za rok a něco postoupil maličko vejš
Není nad společný trénink a Wert Tě zahrnul tolika informacemi, že máš na chviku co trénovat a o čem přemýšlet.
Hlavně vydrž a jezdi tak, aby Tě to bavilo. Nemá cenu se celý trénink mlátit v neprůjezdné sekci.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
Až uvidíš jezdit Petra Maška (Šmrdlu), tak teprve zjistíš, co je to ladnost v trialu.
Když mi ukáže průjezd sekcí, tak mám pocit, že to nic není a že mne zbytečně setří a pak zkočím na prvnim kamínku a dál je to pro mě neprůjezdné.