Téma: Udělátka ne Versyse
 
29.9.2013 v 19:03
Docela by mě zajímalo, na co vozej řekové nas nádržích ty kožený návleky... :)





Naposledy editováno 29.09.2013 20:13:11

Udělátka ne Versyse

11.4.2016 v 20:48 | Nahoru | #361
jirka-mz> Mám rám od motechu a ten motor ochránil, protože je okolo něj. Tady se mi tomu nechce věřit. A plasty okolo nádrže to taky nezachrání, pokud to nebude odložení při manipulaci

Udělátka ne Versyse

11.4.2016 v 21:04 | Nahoru | #362
Krejza>
... dostalo se mi info, že tím chrání nádrž před mechanickým poškozením od tankvaku a zároveň udržují i při brutálních vedrech nádrž a benzin v ní pod bodem varu vody...:)

Udělátka ne Versyse

11.4.2016 v 21:22 | Nahoru | #363
jirka-mz> ten klakson mě tam taky nevadil ty padáky jsou dělané podle Krejzovo motorky tak nevím proč by tam měl ten klakson překážet asi to má Krejza jinak

Udělátka ne Versyse

12.4.2016 v 06:56 | Nahoru | #364
Krejza> podle mě je to v pohodě. Když vezmeš lať a přiložíš jí na tu bradavci a stočený řídítka a pak na bradavici a zadní stupačku, vyjde ti určitě pěknej vystouplej trojúhelník vhodnej pro šmejkání po asfaltu. Rámy většinou navíc plní jen funkci držáků světel. No a když to pošleš někam do lesa, tak už ti na tvaru padáků stejně většinou nezáleží
Mě by tohle ale sralo, protože bych z toho měl v garáži pořád omlácenou holeň

Udělátka ne Versyse

12.4.2016 v 08:05 | Nahoru | #365
-Lapchik-> Lať je hodně ideální případ, skoro až teoretický. Stejný bobek v osách kol beru, ale ne tady. Proto chci vidět fotky, až to někomu spadne ve zhruba 50ti kilometrové rychlosti

Udělátka ne Versyse

12.4.2016 v 08:32 | Nahoru | #366
Na vyšší rychlosti už jedině tohle lešení... a navíc to i pěkně vypadá




Udělátka ne Versyse

12.4.2016 v 09:17 | Nahoru | #367
-Lapchik-> To by šlo

Udělátka ne Versyse

12.4.2016 v 10:51 | Nahoru | #368
Taky jsem o těch bradavkách přemýšlel, ale jediný, kde při pádu v provozu opravdu něco zachrání, je osa kola.. Ubroušenou vidlici neopravíš.. Jinak ze zkušenosti brusičů asfaltu jsem pochopil, že ti to třeba zachrání nějaký ten plast, ale ta netlumená přímá prda na rám nadělá mnohem větší paseku Navíc nikdo nemůže vyzkoušet, jestli to vůbec vydrží a neohne se to nebo neulítne úplně
Za mě tedy , maximálně na okruhovky.. Ikdyž, umřít s poslední myšlenkou, že jsem se tedy nedozvěděl, jestli ta protekce k něčemu byla, to by mě asi zabilo

Udělátka ne Versyse

12.4.2016 v 10:54 | Nahoru | #369
posejpik>

Udělátka ne Versyse

12.4.2016 v 10:59 | Nahoru | #370
Tak se podívejte Rutan tam má i cres testy přímo od lidí kteří padli a je to hezčí než tahat sebou lešení ze stavby

Udělátka ne Versyse

12.4.2016 v 11:21 | Nahoru | #371
Koukám na to a všechny moto mají jedno společné - odřená víka. Jo, a Versyse tam nemá, pokud se budete ptát

Udělátka ne Versyse

12.4.2016 v 15:23 | Nahoru | #372
No vidíš někdo musí být první

Udělátka ne Versyse

13.4.2016 v 10:31 | Nahoru | #373
Měl bych fotky Verše po pádu, ale s rámem SW-Motech + kryty rukojetí..... Odřené padáky, blastry, ubroušený hlásič na stupečce + lehce přidřená stupačka batůžku a páka nožní brzdy, jinak bez vady.
edit - ještě trochu přidřené zrcátko

Naposledy editováno 13.04.2016 10:41:05

Udělátka ne Versyse

13.4.2016 v 10:39 | Nahoru | #374














Udělátka ne Versyse

13.4.2016 v 13:27 | Nahoru | #375
Lyžař> Super, že ti vydržel ten hliníkový zmetek, který drží stupačku. Já ho dvakrát přelomil

Udělátka ne Versyse

13.4.2016 v 22:26 | Nahoru | #376
jirka-mz> dnes jsem montoval stejné protektory na Versys r.v. 2007 a myslím, že důvod proč jsi musel ubrousit kryt chladiče je v přehození šroubů. Já měl v sadě jeden imbusák (M10x120) a jeden se zapuštěnou hlavou stejně dlouhý. Pokud se použije imbus vpravo a se zapuštěnou hlavou vlevo, tak krytům nic nezavazí. Kdyby ještě bylo v té levé upevňovací desce zahloubení na zapuštěnou hlavu šroubu, tak by to bylo ideální. Montáž jsem stejně nedokončil, protože adaptér délky 24mm na ten vrchní šroub má velký průměr a nevleze do vybrání na rámu . Jinak na sadě píšou, že je pro rok výroby 2006 - 2012 a na klakson jsem namusel šáhnout....

Udělátka ne Versyse

14.4.2016 v 21:18 | Nahoru | #377
krasapryc> no šrouby si myslím že jsem neprohodil, on ten kryt chladiče se opírá nejen o štoub ale i o ten držák protektoru takže jsem ho musel ubrousit i "na plocho" a stejně ještě dost leze.
Vůbec nejlepší by bylo přistavit nějakýho Versyse 06-09 aby upravili montážní sadu. Kdybych to neměl k Rutanovi docela z ruky tak bych ho tam klidně na pár dní zavezl.

Možná mu pošlu fotky s popisem co a jak by bylo dobrý vylepšit, třeba to pomůže...

Naposledy editováno 14.04.2016 21:19:35

Udělátka ne Versyse

14.4.2016 v 22:58 | Nahoru | #378
jirka-mz> Jj, máš pravdu, dost nepěkně ten kryt odstává! Ale při použití zapuštěného šroubu jsem nemusel vybrušovat vybrání na imbus hlavu šroubu. Ta sada je evidentně na novější model s kratším krytem chladiče. Takto to vypadá na mé:




Udělátka ne Versyse

14.4.2016 v 23:14 | Nahoru | #379
No hoši, nezlobte se na mě, ale takovejhle tuning by mě vůbec netěšil, nemáte to namontovaný nějak blbě systémově, jako třeba nějak obráceně? To přece není možný že by tu někdo vyráběl takovej šlendrián, navíc Rutan...

Udělátka ne Versyse

14.4.2016 v 23:42 | Nahoru | #380
-Lapchik-> Myslím, že obráceně se to namontovat nedá. A není to zas tak složité zařízení, aby to s návodem k montáži šlo nějak přehodit. Chyba je v tom, že protektory na modelovou řadu 2009 + udává jako vhodné i pro r.v. 2006 - 2009 i když mají jiný kryt chladiče.

edit. - taky mě to vůbec netěší!

Naposledy editováno 14.04.2016 23:43:36

Udělátka ne Versyse

15.4.2016 v 09:15 | Nahoru | #381
krasapryc> Taky si myslím, když jsem u něj byl, neříkal, že by u něj byl někdo s Mk.1. Takže předpokládám, že použil stejný kit pro obě verze. Moc si to nepamatuju, ale možná můžete řvát i na mě, protože jsem se mu mohl zmínit, že nejspíše rozdíl v instalaci nebude. Tak se vám všem tímto omlouvám

Udělátka ne Versyse

15.4.2016 v 13:59 | Nahoru | #382
Krejza> Jj, v tom bude zakopaný pes. Pokud znáš výrobce (máš kontakt), mohl bys mu "za trest" napsat, že by neměl u tohoto kitu uvádět vhodnost použití i pro model r.v.2006 - 2009. Že se stal obětí mystifikace ....

Udělátka ne Versyse

15.4.2016 v 14:44 | Nahoru | #383
Že by se tu vžil termín? Krejzovy padáky, Krejzovky, ... sedí to jak Krejzáče va starom Versysu...

Naposledy editováno 15.04.2016 14:44:53

Udělátka ne Versyse

15.4.2016 v 17:43 | Nahoru | #384
takhle bych to tam teda nechtěl to bych mu to vrátil za mě to je jako rvát hranatou kostku do kulatý díry stylem když to nejde silou tak to půjde ještě větší silou a pak už jedině kladivo

Udělátka ne Versyse

15.4.2016 v 19:06 | Nahoru | #385
Jen si dělejte srandu z vážných věcí. Takhle to určitě nezůstane a už mám v hlavě nápad jak to předělat. Takhe hodně odstává jen levá strana - pravá je o dost lepší ale i ta přijde ještě přitáhnout blíž k rámu.




Udělátka ne Versyse

15.4.2016 v 19:27 | Nahoru | #386
krasapryc> to mám stejně, ale už jsem to trochu pořešil tím ubroušením ono to stejně není moc na očích

Udělátka ne Versyse

15.4.2016 v 19:52 | Nahoru | #387
jirka-mz> Jít cestou ubroušení krytu se mi moc nechce. Co kdybych je musel (protektory) někdy demontovat ( STK, poškození). Zkusím zkrátit ty hliníkové rozpěrky a šroub a udělám podložku pod silonovou část protektoru. Tím dostanu tu desku blíž k motoru a kryt půjde víc přitáhnout k rámu.

Udělátka ne Versyse

15.4.2016 v 20:27 | Nahoru | #388
krasapryc> ty moje úpravy stejně nejsou vidět pokud o tom nevíš

Udělátka ne Versyse

15.4.2016 v 20:37 | Nahoru | #389
Tak v týdnu jsem přidělal padáky Kappa KN 422 (totéž co Givi TN 422). Jsou hezky masivní, uchycení ok, montáž v mém případě cca hodina, šikovnější člověk by to měl za půlku. Kéž by se staly po celou dobu provozu zbytečný.









Udělátka ne Versyse

15.4.2016 v 21:53 | Nahoru | #390
Sylver> taky pěkný Já sem nejdřív váhal jestli rám nebo protektory, nakonec protektory vyhrály.
teď ještě musím dořešit ten blatníček a bude hotovo

Naposledy editováno 15.04.2016 21:54:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist