kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ono je třeba říct, že v 95% případů je to v pohodě, nemám s tím problém, ale jsou situace, kdy vzpomínám na vohlins ...
z.a.j.o.c.h> díky, dobrý info !
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tohle nema sanci mensi dílna "vymyslet" - pokud nema "vymyslenou" sestavu podložek ktech tak neni sance. Jinak ma Martin (Motomechanik.cz) asi nejvetsi sortiment planzet ktech v CR skladem.
Asi to docela funguje - minule jsem pomáhal přeskladavat vidlice WP na enduro - šly ven ohlins kartridze a dovnitr seriove vnitrky s pruzinama a planzetama podle ktech - prej to funguje lip (zákazník mel uz od Martina predelanou jednu oem vidlici)
Ja budu davat vnitřnosti do podvozku na SM, ale bohuzel nemají setup pro SM, takze budu davat MX na svoji vahu... no a nebo racetech - ti asi maji i SM setup, jenze tam se nedostanu na "hezkou" cenovku
Naposledy editováno 28.08.2018 16:32:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.08.2018 17:55:27
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Motorka co je nastavena na rychlou jízdu (okruh) nefunguje pri pomalé jízdě a naopak.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.08.2018 18:54:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: FiZzeR> voe, cos to koupil, že furt brbláš? Njn, holt přizpůsobujete motorku sobě, to já se přizpůsobuju motorce
No ten podvozek tu motorku dost deklasuje a to je škoda.
assassin píše: Fizzer: zkusim zjistit jestli ma ktech "kuchařku", k nicemu jinému nemam přístup. Zatim "mame" zkusenosti jen enduro/mx a silnice je docela rozdíl...
Motorka co je nastavena na rychlou jízdu (okruh) nefunguje pri pomalé jízdě a naopak.
Tohle nefunguje ani tak ani tak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: No ten podvozek tu motorku dost deklasuje a to je škoda.
A nechce to jen repasovat? Jakože kdo jinej by měl mít dobrý podvozky než taloši?
Já za sebe, jsem jednu zimu repasoval zadek a hned na jaře mi vyblily vidle přední. Takže na začátku sezóny repas obého a můžu říct že si člověk postupně hodně zvyká a teprve až když to zrepasuje obojí, pozná ten rozdíl
assassin píše: Attim: hod mi do PM co je to zac - pripadne rovnou hmotnost ridera a nastaveni - track/road? Poslu to do Ktech, jestli uz maji setup pro SD - pruziny, planzety.
Tohle nema sanci mensi dílna "vymyslet" - pokud nema "vymyslenou" sestavu podložek ktech tak neni sance. Jinak ma Martin (Motomechanik.cz) asi nejvetsi sortiment planzet ktech v CR skladem.
Asi to docela funguje - minule jsem pomáhal přeskladavat vidlice WP na enduro - šly ven ohlins kartridze a dovnitr seriove vnitrky s pruzinama a planzetama podle ktech - prej to funguje lip (zákazník mel uz od Martina predelanou jednu oem vidlici)
Ja budu davat vnitřnosti do podvozku na SM, ale bohuzel nemají setup pro SM, takze budu davat MX na svoji vahu... no a nebo racetech - ti asi maji i SM setup, jenze tam se nedostanu na "hezkou" cenovku
Poslu vse, zkusim dohledat i konkretni modely odpruzeni, i kdyz je to dano jasne modelem moto. Chapu, ze to musi mit vyzkouseny a hlavne sladeny predek/zadek.
Ja bych si představoval naladění na road s tím, ze na okruh vzdy jen pritahnu tlumeni i odskok. Takhle mi to fungovalo s vohlinsama ku spokojenosti. Kdyz to bude na silnici tvrdsi, to preziju, vohlinsy jsou presne takovy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Attim> No vidíš,to bylo chvály na SD a přitom moje stará Brutale měla plně stavitelný podvozek. Ale ty se asi v tom rád hrabeš,co?
A porad je chala, je to skvelej stroj. Holt nic neni 100%, ale pokud se podari tohle doladit, uz se to bude blizit. Vlastne naladeni podvozku zaplatim mnohem raději, nez treba vejfuk nebo jiny picoviny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: A nechce to jen repasovat? Jakože kdo jinej by měl mít dobrý podvozky než taloši?
Já za sebe, jsem jednu zimu repasoval zadek a hned na jaře mi vyblily vidle přední. Takže na začátku sezóny repas obého a můžu říct že si člověk postupně hodně zvyká a teprve až když to zrepasuje obojí, pozná ten rozdíl
A co chceš repasovat na motorce s 11k? teď 14 teda...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: A nechce to jen repasovat? Jakože kdo jinej by měl mít dobrý podvozky než taloši?
Já za sebe, jsem jednu zimu repasoval zadek a hned na jaře mi vyblily vidle přední. Takže na začátku sezóny repas obého a můžu říct že si člověk postupně hodně zvyká a teprve až když to zrepasuje obojí, pozná ten rozdíl
Švédi?
Jinak nevím, jak je na tom Marzocchi teď, ale před pár lety krachovali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kámoš jezdí na staré CBF 600 a jezdí jak šílenej. A když jsem na to sedl já,tak jsem se na tom málem zabil,jak to nebrzdí a jak tupě funguje podvozek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Hele mám zásadní technickou. Chtěl bych u mého SD s WP podvozkem řešit jeho naladění na váhu, tedy výměnu pružin, případně nějaké interní zásahy do tlumičů s cílem zlepšit chování zvlášť při ostřejší jízdě.
WP je komfortní podvozek a po naklikání Sport nastavení dle manuálnu je to celkem funkční, ale v porovnání se základním Ohlinsem, co jsem měl na Speedu, to prostě není ono. Zejména je znatelné takové jemné pohupování v náklonu, což způsobuje nestabilitu a potřebu jemné korekce stopy.
S dealerem jsem to ještě neřešil (budu), ale nemá někdo dobrou zkušenost s nějakým podvozkovým specialistou ? Typicky z UK jsou dobré reference na K-Tech, ale v CZ není servisní středisko, nejblíž na SK. A ideálně aby měli zkušenosti s WP (i když to pro ně asi nebude zásadní problém).
E: dozadu se dá koupit Ohlins TTX, ale nevěřím, že by nešel upravit/doladit sériový WP
E2: i KTM nabízí racing WP komponenty, ale cena je totálně mimo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Zkus oslovit K2moto na Harfě Praha. K-Tech jezdil Indy a myslím, že v Nový Pace mu ten podvozek ladili. A prodávali K-TECH...
Díky, zatím uvidím jestli assasin něco zjistí, pak budu pátrat případně dál...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Attim> To bylo jenom rýpnutí SD bude pecka a ty jsi prostě jen puntíčkář.
Kámoš jezdí na staré CBF 600 a jezdí jak šílenej. A když jsem na to sedl já,tak jsem se na tom málem zabil,jak to nebrzdí a jak tupě funguje podvozek.
To je v pohodě
Mě prostě přijde škoda, nebo spíš trochu smutný, že ten podvozek nejsou schopni udělat aspoň jako ten "základní" vohlins. Zvlášť u motorky za 400+... jako jasně, WP racing podvozek asi bude fungovat, ale to se bavíme o 100k cca.
Ono asi nemít předtím Speeda R, třeba bych to taky neřešil. Teď jsem si ale ověřil v Mostě, že to prostě chce doladit. Když cejtíš, jak se to pod tebou v zatáčcce hejbe, pošleš tam všech 140Nm a budeš se modlit, že se to nerozhoupe ? Já jsem tomu úplně nevěřil
Attim píše: Díky, zatím uvidím jestli assasin něco zjistí, pak budu pátrat případně dál...
Co zkusit Vangelase v Brně? Dělá hlavně teda Öhlins, ale myslím, že už i jiné značky a určitě by dokázal poradit. Za zavolání nic nedáš...