Muze se mi stat ze pri zadavani novych casu ci jezdcu omylem nekoho z vas smazu a neda se to uz dohledat.Omlouvam se a pokud se nenajdete dejte vedet,opravim to diky!
Pismena:
T- znaci overeny cas transporderem!
R- jakekoliv rucni mereni,nebo pocitani nahlas bez stopek,pripadne hruby odhad podle slunecnich hodin
V-cas na vode,mokre trati,nebo mokrych gumach pokud neni na suchu mereno
< cas za sipkou znaci predchozi uvedeny pro porovnaní zlepsení
TOP 79 :
BRNO:
1. Libor M GSXR1000 2:09.3 T
2. Perňa81 R1 2:09.769 < 2:10.002 T
3. premek798 GSXR1000 2:10.xx? T
4. PavelR1 R1 2:13.6 T
5. RiCi R6 2:14.2 T
6. pitbules R6 2:14.4 T
7. vik51 R6 2:14.6 T
8. DavR1 R6 2:15.8 T
9. mrtvola GSXR1000 2:16 T
10. Kolda RSV1000 2:16.2 T < 2:17.1 T < 2:19.5 T
11. DAWE02 GSXR1000 2:16.5 T < 2:19 T
12. Nejt GXSR1000 2:16.5 R < 2:17.8 T < 2:20 R
13. MiP GSXR1000 2:17.8 T < 2:20 R
14. Kotel CBR1000 2:17 R
15. rp GSXR1000 2:18.5 T
16. NoFear4 ZX10R 2:18.9 T < 2:20.7 T
17. Driffter R6 2:19 T
18. BK GSXR1000 2:19.3 T
19. špageta RSV1000 2:19.5 T < 2:21.6 T
20. Milagros CBR929 2:19
21. Prasouš CBR1000RR 2:20.1 T
22. tomiK3 GSXR1000 2:21 T
23. NoriHaga Duc1098 2:21.2 T < 2:27 T
24. pepazdepa1 R1 2:21 T < 2:26 T
25. JohnyGSX-R GSXR1000 2:21.9 R
26. 2LEKO GSXR1000 2:21.99 T
27. Gebbin GSXR1000 2:22.2 T < 2:27 R
28. faster 2:22 R
29. Palec68 ZX6 2:22.8 T < 2:24.9 T
30. DavaR6 R6 2:23.4 T < 2:24 T
31. Kaczer GSXR1000 2:23.6 T < 2:26 T
32. ope GSXR600 2:23.9 T < 2:34.1 T
33. Ducati1098 2:23 R
34. Taz-007 GSXR1000 2:24 R
35. Norik R1 2:24 R
36. Majkl31 GSXR750 2:25.6 T
37. kieffer GSXR600 2:25.9 T
38. Honziss R1 2:26 RV
39. jirik83 GSXR750 2:26.4 T
40. Maršoun VTRSP1 2:26 R
41. stepos79 GSXR750 2:27 T < 2:31 T
42. véna 2:27.6 T
43. Azzaziel CBR600 2:27 R
44. LeCorbusier R6 2:28 T
45. dracek87 CBR954 2:28.7 T 2:29.3 T < 2:35 R
46. Davator CBR900 2:28 R
47. DavidH R6 2:28 R
48. Kwaker81 ZX10R 2:28 R < 2:34 R
49. "Pavouk" CB600 2:29 R
50. dedaj R6 2:29.8 R
51. šup ZX6R 2:30 T
52. Kamikadze-Ace YZF1000 2:30.2 T
53. Suzuki(holka)CBR600 2:31 T
54. Bateria 2:31 R
55. Bubrak ZX10R 2:32 T
56. Lukino CBR954 2:32 R
57. Adam 46 CBR929 2:32 R
58. Peacemaker GSXR1000 2:34.5 T < 2:46.7 T
59. Elvis ZX6R 2:34.7 T
60. Qbi-C SV650 2:34.8 T
61. MAHDY GSXR600 2:34 R
62. Bedus CBR1000 2:34 R
63. Shorty SV650 2:34 R
64. Lukycat R6 2:35 R
65. Ratlik CBR600F 2:35 R
66. Sefo Apr.SL1000 2:36 R
67. Kraky ZXR750 2:38 R
68. Stev VTR1000F 2:40.8 T
69. Ruck GSXR750 2:40 R
70. Sooky FZS600 2:40 R
71. priki R6 2:42.2 T
72. David98 Jawa250 2:43 R
73. Ashley CBR600 2:47 R
74. petridas Mito125 2:47 R
75. strojvedoucí R6 2:48 R
76. natrium R1 2:51
77. Pro_man GSXR750 2:52
78. Afi(holka) GXSR1000 2:53 T
79. Alien(holka)TL1000S 2:58 R
MOST:
1. Libor M GSXR1000 1:41.3 T
2. Perňa R1 1:43.3 T
3. premek798 GSXR1000 1:45.3 T
4. mrtvola GSXR1000 1:46 T
5. NoFear4 ZX10R 1:46.5 T < 1:48.5 R < 1:49.2 R < 1:52 T
6. pitbules R6 1:47.5 T
7. RiCi R6 1:48 T
8. Franky CBR 1:48 T
9. Renegade R1 1:48.2 R
10. Driffter R6 1:49 T
11. Prasouš CBR1000RR 1:49.8 T
12. MiP GSXR1000 1:50 T < 1:52 R < 1:56.7 T
13. NoriHaga Duc1098 1:50.1 T < 1:55 T
14. DavR1 R6 1:50.2 T
15. Palec caferacer R1 1:50.2 T < 1:52.2 T
16. Kolda Tuono1000 1:51 T
17. DAWE02 GSXR1000 1:51.1 T
18. špageta 1:51.7 T
19. kieffer GSXR600 1:51.9 T
20. kawafil ZX10R 1:51 R < 1:53 R
21. tomiK3 GSXR1000 1:52 R < 1:57 R
22. Kony CBR954 1:52.2 R
23. Plejba jr.Tuono1000 1:52.5 T
24. Kaczer GSXR1000 1:53.281 T < 1:54 T
25. Corela9 CBR929RR 1:53.284 T < 1:55.1 R
26. 2LEKO GSXR1000 1:53 R
27. Majkl31 GSXR750 1:55.3 T < 2:02 R
28. Lukino CBR954 1:55.7 R < 1:57 R
29. artili R6 1:55.8 T
30. pepazdepa1 R1 1:55.9 T < 1:58 R
31. Qbi-C RSV1000R 1:55.8 T
32. ope GSXR600 1:56 R < 2:04 T
33. DABELSKABABICKA YZF750 1:56.3 R
34. Ducati1098 1:57 R < 2:02 R
35. stepos79 GSXR750 1:58.0 T < 2:20
36. HausO R1 1:58 R
37. Jindraa SV650 1:58 R
38. Azzaziel CBR600 1:58
39. Davátor CBR929 1:58.7
40. Norik R1 1:59 R
41. Jirik750 GSXR750 2:02 R
42. Bubrak ZX10R 2:02.9 T < 2:06 T
43. Elvis.ZX10R 2:03 R
44. Suzuki(holka)CBR600 2:05 T
45. Sausage 916 2:08 R
46. alesmoto FZ750 2:10 R
47. priki R6 2:11.7 T
48. cruis FZS600 2:11 R
49. lukaash Duc749 2:11.4
50. David98 Jawa250 2:12 R
51. hani-DUC 900SS 2:16 R
52. A.F.I.(holka) GSXR600 2:29 R < 2:48 R
53. Angie(holka) CBRR600RR 2:52 R
Naposledy editováno 28.05.2009 08:44:02
Perňa #81>nofear4>No ja se na to divam proste jen lehce optimisticky podle tech dvou volnych dni s litrem po letech v Moste a to ze se litr prijevi o dost vice v Brne je asi jasne.Takze pokud bych se vypjal k nejake rychle pulhodince za nekym kdo vi kudy to vede..tak bych to videl slibne,ale necham se prekvapit...ikdyz ja si myslim ze litr tam musi byt aspon o 3s rychlejsi nez sestka...pokud na obojim jede stejny clovek...??
No hele, aby jsi se moc nepřepočítal! Ony ty šestky jsou vážně dneska celkem brutální! Když pominu supersport P.Vostárka za 2:04.7, tak se nabízí další srovnání:
Brno MČR srpen 2008:
Superstock 1000 - best lap 2:05.7 (Čermoň)
Superstock 600 - best lap 2:06.2 (Rous)
Fíííre, kde máš ten rozdíl 3s?? Tyhle dvě třídy mají podobný pravidla co se úprav týká! A podobně to vypadá i v Mostě.. Já bych ty švestky zase tolik nepodceňoval! A to že kluci na nich nejedou podobnej čas jako my na litrech je způsobeno tím, že mají v zatáčce ± stejnou rychlost a tudíž i na výjezdu..a pak ztrácí na rovince víc, než by bylo nutný, na naše litrový motorky. Špička v šestkách má prostě větší rychlost jak v zatáčce, tak na výjezdu na rovinky (to by nám mohla říct dobře telemetrie, kdyby se někdo zasvěcený z většího týmu, kde jedou obě třídy, k tomuto mohl tady vyjádřit..)..
Je to tak, že když šestka vyjede na cílovku o 10km/h rychleji, litr by musel na rovince nabrat o 20km/h větší rychlost, aby na konci cílovky byl ve výhodě zhruba o 10km/h.. To je realita a ty koňe, co litr má, dokaží maximálně tuhle výhodu, co tady popisuju. Prostě na těch šestkách neumíme jezdit (já bych tedy asi neuměl) a tak mě víc baví litr
Takže kluci, až nás někdo bude brát na rovince o 50km/h víc, není to jen koňema na motoru, ale i výjezdem a počáteční rychlostí na konci zatáčky směrem k rovince
Zní to rozumě anebo plácám nesmysly??? Nechám si to vyvrátit...taky mě tohle hodně zajímá.
Perno asi nejvetsi problem u nas dvou je uz po nekolikate,ze ty vzhedem k vybaveni,vyjezdenosti a vubec v celkovem pristupu k zavodeni a hlavne k tem casum co jezdis nemuzes resit stejnou vec jako ja a tim padem se ti muj pohled i tezko chape.Ale zkusim ti to vysvetlit laicky a treba i tak aby se na to podobne mohli podivat jiny kluci,ktery spekulujou na cem jezdit.
Shodneme se na tom ze naprosta priorita pro vsechny je zajet co nejlepsi cas(pro me i s co nejmensimi naklady).
Minulej rok jsem pri CEC v Moste,kde jsem X let nejezdil zajel na seriove R6 v laminatech bez uprav prevodu,motoru i cehokoliv jineho,jen nove gumy- myslim 1:52(nikdy jsem to rychleji nezajel)motorka fungovala super,snazil jsem se, odkrouzil jsem celkem asi 1,5hodky ale lip to neslo...
Ted stejna situace jen o rok pozdeji na volnych jizdach se seriovou ZX10 se svetlama,sjete gumy,velice spatne brzdy a dve kamery na motce...prvnich 25minut a 1:52!!...za par dni jeste jedno jezdeni a 1:49....jak rikam aniz bych cokoliv zmenil na svem jizdnim stylu,byl vice vyjezdeny nebo neco..3 vteriny dole a to je to Most,kde bych rekl ze je sestka lepsi nez litr...proste k tomu stacilo jen to ze jsem jel na litru!A v Brne by to podle me bylo jeste mnohem markantnejsi a uprimne se hrozne moc tesim,az se tam opravdu na prvnich jizdach na jare ostre svezu,za kolik to zajedu...na R6 jsem to dal po prvnich 20min po letech 2:20..a pamatuju si ze mi litry davali snad 50m na kazde delsi rovince....myslim ze kdybych to jel ve stejne chvili na litru pojedu urcite o 3s rychleji...coz by pro me byl neskutecny cas...nemyslel jsem si puvodne ze to dokazu zajet pod 2.25...
Ty dokazes zajet na jakekoliv motce sestka, litr +- asi stejny cas a hlavne cas kde se uz musi ladit vsechno co jde...a jen tezko se stahujou desetiniky dolu....od toho ja jsem jeste na hony vzdaleny...a proto budu na litru vzdycky rychlejsi nez na sestce...takze asi tak to vidim ja
Kdežto střelci na 600 jí přizpůsoběj styl, jedou na hranici (která je trochu dál v těch průjezdech než u litra) a tak ve výsledku rozdíl není takový..
A to je celý, já ti nic nevyvracel, jen dával příklad z "jiné" společnosti, kam se já vůbec nepočítám! :\
Perňa #81>nofear4> Jasan, akorát si tedy potvrdil moje slova. Prostě my průměrný neumíme na šestkách jezdit (v zatáčkách na nich jedeme ± jako na litru a na rovinkách oproti litru ztrácíme). proto ty 3s.
Kdežto střelci na 600 jí přizpůsoběj styl, jedou na hranici (která je trochu dál v těch průjezdech než u litra) a tak ve výsledku rozdíl není takový..
A to je celý, já ti nic nevyvracel, jen dával příklad z "jiné" společnosti, kam se já vůbec nepočítám! :\
No v podstate mas asi pravdu ze na sestce asi jezdit teda nemumime....ale na druhou stranu..jak rikas ta jina spolecnost...myslim ze i treba ve WSBK je rozdil mezi litrem a sestkou par sekund ne?
Hele a jeste bys mi mozna mohlo napovedet...da se rict ze je nejaky +- stejny rozdil casu jedce v brne a v moste?Jako myslim prima umernost rozdilu tech casu pro ruzne jezdce?
Tzn., že když ti na mě chybí v Mostě 5s, v Brně to bude podobný a můžeš si už teď do předsevzetí napsat, že pojedeš 2:15, pokud zachováš svůj nynější styl! Tak to zhruba je... Anebo se nasereš a narveš to tam za 2:09!!!
Perňa #81>nofear4> Já si to vždycky počítám jako diferenci k těm nejlepším u nás ve třídě, která je nejblíž mojí motorce (tedy Superstock 1000 v mém případě). Na Brně ztrácím cca 4-5s, to samé v Mostě (nebo jen o chlup míň, okruh je trochu kratší). A tak nějak to funguje skoro všude, kde to máš alespoň malinko najetý.
Tzn., že když ti na mě chybí v Mostě 5s, v Brně to bude podobný a můžeš si už teď do předsevzetí napsat, že pojedeš 2:15, pokud zachováš svůj nynější styl! Tak to zhruba je... Anebo se nasereš a narveš to tam za 2:09!!!
Ok takze 2:10=1:43...a 2:15=1:48 a 2:20=1.53...tak nejak bys to videl?
Perňa #81>nofear4> Jasan, akorát si tedy potvrdil moje slova. Prostě my průměrný neumíme na šestkách jezdit (v zatáčkách na nich jedeme ± jako na litru a na rovinkách oproti litru ztrácíme). :\
Můj názor je ,že v Mostě jsou výkonnové výhody "litru" menší než stejné porovnání v Brně!
Beru to jako osobní porovnání s Játrem v Brně jsem jakž takž stačil a v Mostě jen na výjezdech a zrychlení ,ale na brzdy vždy horší!jasně ,že játro jede celkově lépe!
Perňa #81>nofear4> Zhruba tak, buď v klidu...to platí Ale né že si do sloupečku vpálíš svoje jméno k Brnu a čas 2:15!!! Až na jaře!
Jasny neboj i ten most bude jeste potreba potvrdit nejakejma tikitalkama ,ale nemel bych z toho dobrej pocit vytahovat se casem ktery jsem nezajel...takze opravdu pockame na jaro..snad bude na cem se tam svezt
Na šetce jsme také do vteřiny, ale tady už je vidět úplně jiný styl jízdy/stopa atd.. Vyměnit si šestku tak nevím - asi by byl brácha horšejší nežli jednu vteřinu?! Při běžné rychlé vytrvalostí jízdě časy stejné. Na mokru jsem se šestkou mnooohem rychlejší.
A když konečně vyměním olej ve vidlích a zkusím je nějak ladit mohlo by se i porychlit - mám od začátku standartní nastavení doporučené výrobcem (bez tlumiče řízení)a občas to docela drncá, mlátí oproti motorkám Dokupky, Jeníčka, Bitmanna - když jsem jel za nimi oni jedou jako po kolejích a já se s motorkou peru.
Nějaké extrémní zrychlování bych už asi neviděl, ale tak 2-3 vteřiny by asi ještě šly. Nakonec --- nebudeme jezdit donekonečna závody a tak ze šestky musí být v budoucnu opět voňavka na nedělní výlet a nikoli halda "nejrychlejšího šrotu ve střední Evropě" - bez urážky - jako Vostárkova
co budete dělat v zimě?? nechte si taky něco na pozdější studené měsíce .. vy už teď jste schopni udělat časovej rozbor jednotlivejch fází okruhu s úhlem mtocyklu v daném místě s přesností na cm2 v závislosti na rychlosti, brzdného bodu, plného plynu a v neposlední řadě výkonu motoru vzhledem k povětrnostním podmínkám a přilnavosti povrchu ...
Ono vám tady stačí nadiktovat kolik kdo měří, váží, kolik je mu let,počet dětí a jakou má motorku, jak dlouho na ní jezdí a vy mu spočítáte čas za kolik to jede a hotovo
DavR1>nofear4 , Perňa #81 : kurňa chlapi už je té teorie trošku moc ne??
co budete dělat v zimě?? nechte si taky něco na pozdější studené měsíce .. vy už teď jste schopni udělat časovej rozbor jednotlivejch fází okruhu s úhlem mtocyklu v daném místě s přesností na cm2 v závislosti na rychlosti, brzdného bodu, plného plynu a v neposlední řadě výkonu motoru vzhledem k povětrnostním podmínkám a přilnavosti povrchu ...
Ono vám tady stačí nadiktovat kolik kdo měří, váží, kolik je mu let,počet dětí a jakou má motorku, jak dlouho na ní jezdí a vy mu spočítáte čas za kolik to jede a hotovo
tak jsme totiž dobří V daným oboru asi nejlepší a to sazba za hodinu rozboru není nijak krutá
Zadej svý "parametry" a já ti to hodím na papír a měl bych se ± setina trefit...ale ne že se budeš o Vánocích přežírat!!!
PS: jezis, sem zapomel dopsat Onase a Dava, to bude mlatu....
PS: uz jsme to opravil, ne Jirus ale Salač
Naposledy editováno 02.10.2008 11:23:28
Dost teamů nás celou sezonu hecovalo jaké časy už dokáží a skutek utekl. To Marek od nás si pořídil lap timer s pamětí a my ho mužeme "tlouc", že jezdil 0,5 rozjížďky na houby. My s bráchou ho nemáme a tak jsme v pohodě .
Franky>Je fakt, že tady uváděné časy - pokud je nebral transpondér - je potřeba brát někdy s hóóódně velikou rezervou.
Moje řeč...já byl na volnejch jízdách v Brně tenhle týden. A DAWE mě měřil kola...líp jak 2.31 jsem to nedal.....na trati jsem předjel některý lidičky i o kolo...poměr bych viděl cca 5rychlejších....5 cca stejně rychlejch a zbytek pomalejší jezdci...
No a když jsem přijel na parkoviště tak tam to dával u cigarety každej pod 2:30...tak nevím co si o tom myslet
Jinak mám to štěstí, že best lapy mám z CECků takže i potvrzený transpondérem...takže tu naštěstí můžu moralizovat
Vzhledem k motce na kterou jezdim se radim spise do kategorie 6tek nez litru i kdyz je to 750, ale rok 93, papirove 125PS.
Plne souhlasim ze rozdil v case mezi litrem a 6kou nemusi byt nijak velky, ale z vlastni zkusenosti se ztotoznuju s nazorem ze mi v moste v technicky pasazi nedela problem nekoho na litru dojet, ale chybi mi kobylky na to ho predjet, mam sice rychlejsi prujezd, i na zacatku vyjezdu se dostanu na litrouvu uroven, ale jak to litr muze plne otevrit, o5 se sotva chytim do pytle, v dalsi jsem zase u nej ale na vyjezdu je to podobny, a to jsem nezminil cilovku kde dostanu 50m jak nic, 2é sice stahnu na brzdach, ale par zatacek stahuju tech zbyvajicich 30m, a o5 nejaka delsi rovinka, i kdyz ten propad neni veliky tak mi to rapidne kazi vysledny cas.
Z toho vyplyva ze hodne podobny casy se daji jet, ale ne soucasne, litr s litrama a 6ka s 6kama,
Aspon to je muj nazor!