Téma: Jak na trial
 
17.3.2008 v 12:24
Zdar, chtěl bych zkusit trialovou motorku. Máte někdo nějaké zkušenosti, s jakou motorkou začít? Jaká značka je v pohodě, co se nejvíc sype, jaký obsah motoru je tak akorát a vůbec takové věci okolo mě zajímají, at na to nemusím přicházet pracně sám. Díky za každý názor

Jak na trial

23.8.2010 v 21:22 | Nahoru | #331
Wert>kdo umí ten umí

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

24.8.2010 v 06:23 | Nahoru | #332
Jirko, nemá te tvůj dodavatel kamínků náhodou bráchy na Moravě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

24.8.2010 v 08:15 | Nahoru | #333
mototrial69> jeho rodinné vztahy jsem neřešil) pro mě je podstatné, že kameny z Vrchlabí z bagrované řeky jsou u nás a je možno vybírat )))

(reakce na) Jak na trial

24.8.2010 v 16:19 | Nahoru | #334

wert>mototrial69> jeho rodinné vztahy jsem neřešil) pro mě je podstatné, že kameny z Vrchlabí z bagrované řeky jsou u nás a je možno vybírat )))



Ach jak já Ti závidím...

(reakce na) Jak na trial

24.8.2010 v 19:20 | Nahoru | #335

wert>Tak a je to tady dnešní návštěva lékaře s loktem mi velí pár týdnů klidu od moto ( a zrovna dnes mi dovalili další kamínky((

[img] tak aspoň objednám bagřík a budu je pomalu rovnat))



Takováto skalka před domem, by byla potěšením každé hospodyňky Super

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

23.9.2010 v 20:47 | Nahoru | #336
Tak po dlouhé pauze se mi v úterý povedlo ukrojit asi 2 hodiny pro gase...byl jsem docela překvapenej čím dál menším problémem s rovnováhou...ale potřeboval bych trochu vysvětlit jak na odhazování...v momentě,kdy si zašlápnu zadní brzdu je veškerá rovnováha pryč...

Video neproběhlo,ale pro skalní romantiky jsem pořídil foto



Naposledy editováno 23.09.2010 21:45:52

(reakce na) Jak na trial

23.9.2010 v 20:52 | Nahoru | #337
Zil> Tobě ji taky ukradli????? njn, je to nějaký živelný takhle postiženejch je nás víc(( a pak že se krade míň

Jak na trial

23.9.2010 v 20:55 | Nahoru | #338
Ne vážně, mě odborníci radili, abych si našel svah a směrem dolů brzdil přední brzdou a snažil se to stavět na přední až až .... no stát se to i může že to přeženeš) ale hezky dávkovat přední brzdou a jezdit prostě po předním. No a časem si budeš dovolovat víc a víc. Sakra ta teorie mi fakt jde .-)))

Jak na trial

23.9.2010 v 22:13 | Nahoru | #339
tak to ještě stopnu Davidovi

Jak na trial

23.9.2010 v 22:26 | Nahoru | #340
Kdo mně to loupe perníček?

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

23.9.2010 v 22:31 | Nahoru | #341
20 minut??? to tam chrápeš???

(reakce na) Jak na trial

23.9.2010 v 23:18 | Nahoru | #342
Zil>
Nemusim do vseho zvanit

Davam sanci treba Rafanovi. Taky by mohl sestoupit ze svych nebeskych vysin a poradit Par titulu ma, tak snad o tom neco vi.
Ale asi se vali smichy co to tady zase resime:-o

Jak na trial

24.9.2010 v 05:59 | Nahoru | #343
10.09.2010 jsem učil jezdit po předním kole kluky z Adamova a někdo to točil... Tak se pozeptám zda se to u někoho válí na HDD.

Jak na trial

24.9.2010 v 06:01 | Nahoru | #344
Zatím aspoň foto...

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

24.9.2010 v 06:46 | Nahoru | #345
Tak jsem se teda fakt špatně vyjádřil?? neřeším stoppie (i když se o něj taky marně snažím),ale nadhazování předního kola na místě nebo do stran....

Naposledy editováno 24.09.2010 06:48:00

(reakce na) Jak na trial

24.9.2010 v 06:51 | Nahoru | #346
Zil> Vyjádřil jsi se dobře, průprava pro odhazování na místě začíná odhozením z velmi pomalé jízdy za využití stoppie (nejedná se o klasické, jak se předvádí na silnici, důležitá je téměř nulová rychlost, která ti pomůže se stabilitou).

Jak na trial

24.9.2010 v 07:08 | Nahoru | #347
při stoppie se ale přední kolo bude nadhazovat dost těžko...

2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

24.9.2010 v 07:23 | Nahoru | #348
tak Davide...zkus to ještě jednou....ty to přece dáš...ať ti zas nemusím dávat pětku

(reakce na) Jak na trial

24.9.2010 v 07:35 | Nahoru | #349
Zil> tak až někdy přijedeš, tak já Ti to ukážu jak se to dělá. Pro začátek je dobrý mít malej kamínek, na kterej a z kterýho budeš odhazovat, pěkně využívat zdvihu tlumičů, mít pokrčíno a tak dál, vždyť to je tak jednoduchý. Mám toho Younga nahranýho v mobilu tak se na to společně podíváme jak se to dělá

(reakce na) Jak na trial

24.9.2010 v 07:36 | Nahoru | #350

Zil>tak Davide...zkus to ještě jednou....ty to přece dáš...ať ti zas nemusím dávat pětku


Po ranu neodhazuju a navic valim s pejsky
P.S. Ta z.brzda je pri odhaz. P.kola naprosto klicova. Tedy pro clutchles styl. Dyt na ni s vypnutym motorem slapni a zaboř se do p.tlumicu.
Slad rychlost tela s tlumici a ono ti to bude pomahat. Zabrzdena pr. brzda je podminkou.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

24.9.2010 v 07:40 | Nahoru | #351
ahááá...takže v rámci odbourání konkurence jdeš radši s psékama jo???? to je teda pěkný....

jo a další dotaz...na kolik foukat gumy..???

Naposledy editováno 24.09.2010 07:51:15

(reakce na) Jak na trial

24.9.2010 v 08:52 | Nahoru | #352

Zil>ahááá...takže v rámci odbourání konkurence jdeš radši s psékama jo???? to je teda pěkný....

jo a další dotaz...na kolik foukat gumy..???



Pejsci maj přednost i před skákačem ZILem Pneu zadek na 0,35 at. a předek 0,9? napíše Dan...

Já ti mohu napsat tlaky co vozím na Dunlopech D211GP. Vepředu za tepla 2,3 a v závislosti na jejím stavu a schopnosti rozlepit se jdu tak na 2,1 zároveň z odklikáním zpětného útlumu o -2klik. Zadek díky technologii NTEC umožňuje jít na 1,4 at.!!! (za tepla). V Moto2 se jde až na 1,2at. Je dobré po pár kolech zajet do boxů a pneu přeměřit a upravit. Jízdou je totiž můžeš zahřát víc (stoupne tlak) nebo naopak. Prostě teplota z nahříváků je jen výchozí stav pro další práci na set upu.

Snad jsem to napsal srozumitelně

Naposledy editováno 24.09.2010 08:52:58

2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

24.9.2010 v 09:07 | Nahoru | #353
jezdím taky 2,1 a 2,3 a podvozek mám nastavenej na kompromis mezi továrním a okruhovým....ale to sem asi nepatří...

(reakce na) Jak na trial

24.9.2010 v 09:15 | Nahoru | #354

Zil>jezdím taky 2,1 a 2,3 a podvozek mám nastavenej na kompromis mezi továrním a okruhovým....ale to sem asi nepatří...





Já tím chtěl naznačit, že o trialu vím prd...

(reakce na) Jak na trial

24.9.2010 v 09:45 | Nahoru | #355
Zil> to platilo pro trénink odhození zadního kola, přední je o přenášení váhy, ne o "trhání" za řidítka, je potřeba to vidět.

Jak psal Wert, nejlepší je společný trénink a pak už můžeš pilovat sám.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

24.9.2010 v 09:51 | Nahoru | #356
když vy to k sobě máte 3 metry a je vás tam kopec...

Jak na trial

24.9.2010 v 10:04 | Nahoru | #357
Tak když teorie tak jdem do ní:

přední pneu Michelin 80/100-21 M/C 51M Trial Light dávám 0,45 (hmotnost 3495g)

a zadní pneu Michelin Radial 120/100 R18 M/C 68M Trial X Light dávám 0,28 (hmotnost 5363g)

JE TO DOST VYČERPÁVAJÍCÍ ODPOVĚĎ ?

Dost teorie a co tak trochu praxe (samozdřejmě kromě Werta a P. Maška)!

Jak na trial

24.9.2010 v 10:09 | Nahoru | #358
no hurá...když selže jedno H, tak je spoleh na to druhý

(reakce na) Jak na trial

24.9.2010 v 21:17 | Nahoru | #359

Zil>když vy to k sobě máte 3 metry a je vás tam kopec...



Zile, myslím, že bys měl na ukázání některých základních věcí zajet za klukama. Stačí to vidět a pak trénovat doma. Po měsíci či dvou zajet znovu a tak dál. Opačně je to houby. Budeš se dřít a jen tě to otráví. Já myslím, že bych ti dokázal dopodrobna napsat kuchařku, jak třeba to př.kolo odhodit, ale jsem si jistý, že bys zatím nebyl na příjmu. Prostě ten kdo to zná, by se hned chytil a věděl by o čem mluvím, ale začátečník to nepobere. Je to jako text v angličtině. Jednotlivý písmenka přečíst umíš, ale textu nejde rozumět. Já si toto už mnohokrát ověřil.

2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

24.9.2010 v 21:38 | Nahoru | #360
já vím...ale prostě mi to časově nevychází...dneska jsem zase jezdil a zkoušel....párkrát se mi poledlo odhodit zadní a přední mi jde spíš se spojkou...se zataženýma brzdama jsem fakt v řiti...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist