1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial
wert>Tak a je to tady dnešní návštěva lékaře s loktem mi velí pár týdnů klidu od moto ( a zrovna dnes mi dovalili další kamínky((
[img] tak aspoň objednám bagřík a budu je pomalu rovnat))
Takováto skalka před domem, by byla potěšením každé hospodyňky Super
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
Video neproběhlo,ale pro skalní romantiky jsem pořídil foto
Naposledy editováno 23.09.2010 21:45:52
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
Naposledy editováno 24.09.2010 06:48:00
2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
Zil>tak Davide...zkus to ještě jednou....ty to přece dáš...ať ti zas nemusím dávat pětku
Po ranu neodhazuju a navic valim s pejsky
P.S. Ta z.brzda je pri odhaz. P.kola naprosto klicova. Tedy pro clutchles styl. Dyt na ni s vypnutym motorem slapni a zaboř se do p.tlumicu.
Slad rychlost tela s tlumici a ono ti to bude pomahat. Zabrzdena pr. brzda je podminkou.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
jo a další dotaz...na kolik foukat gumy..???
Naposledy editováno 24.09.2010 07:51:15
Zil>ahááá...takže v rámci odbourání konkurence jdeš radši s psékama jo???? to je teda pěkný....
jo a další dotaz...na kolik foukat gumy..???
Pejsci maj přednost i před skákačem ZILem Pneu zadek na 0,35 at. a předek 0,9? napíše Dan...
Já ti mohu napsat tlaky co vozím na Dunlopech D211GP. Vepředu za tepla 2,3 a v závislosti na jejím stavu a schopnosti rozlepit se jdu tak na 2,1 zároveň z odklikáním zpětného útlumu o -2klik. Zadek díky technologii NTEC umožňuje jít na 1,4 at.!!! (za tepla). V Moto2 se jde až na 1,2at. Je dobré po pár kolech zajet do boxů a pneu přeměřit a upravit. Jízdou je totiž můžeš zahřát víc (stoupne tlak) nebo naopak. Prostě teplota z nahříváků je jen výchozí stav pro další práci na set upu.
Snad jsem to napsal srozumitelně
Naposledy editováno 24.09.2010 08:52:58
2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial
přední pneu Michelin 80/100-21 M/C 51M Trial Light dávám 0,45 (hmotnost 3495g)
a zadní pneu Michelin Radial 120/100 R18 M/C 68M Trial X Light dávám 0,28 (hmotnost 5363g)
JE TO DOST VYČERPÁVAJÍCÍ ODPOVĚĎ ?
Dost teorie a co tak trochu praxe (samozdřejmě kromě Werta a P. Maška)!
Zil>když vy to k sobě máte 3 metry a je vás tam kopec...
Zile, myslím, že bys měl na ukázání některých základních věcí zajet za klukama. Stačí to vidět a pak trénovat doma. Po měsíci či dvou zajet znovu a tak dál. Opačně je to houby. Budeš se dřít a jen tě to otráví. Já myslím, že bych ti dokázal dopodrobna napsat kuchařku, jak třeba to př.kolo odhodit, ale jsem si jistý, že bys zatím nebyl na příjmu. Prostě ten kdo to zná, by se hned chytil a věděl by o čem mluvím, ale začátečník to nepobere. Je to jako text v angličtině. Jednotlivý písmenka přečíst umíš, ale textu nejde rozumět. Já si toto už mnohokrát ověřil.