Téma: Ježdění v Mýtě

19.3.2014 v 12:09
Sezóna 2018

Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.

Máme první termín

Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018

Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz

Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .

Karel V. "Chippman"

Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33

6.7.2015 v 23:04 | Nahoru | #3541

Veverčák píše: ja myslim ze ta 3. zatacka (vyjezd z retarderu) se nekrouzi .. musis si spravne najet uz do leve a pak jen zalomis doprava, zadne dva apexy, jen jeden vyignorovanej ..

Musím tě tam omrknout, tyhle 4 zatáčky se dají projet milionem způsobů a pokaždé si je nehorázně užiju :) .

6.7.2015 v 23:05 | Nahoru | #3542

NaughtyFrog píše: Už jsme takoví všichni docela nedočkaví ...Ti co chtěli fotky neupravené už je mohli dávno dostat , stačil jen výběr. Tak šup jsem s tím ať máme něco k porovnání ....a já představu kolik mi ještě chybí do toho " kolínka "

omlouvam se vam za to zdržení jde jen o to, ze fotograf byl od patku do nedele pryc mimo net uz to rozesilam do emailů. ..

6.7.2015 v 23:06 | Nahoru | #3543

Krejza píše: Každý taky umí a vyhovuje mu něco trochu jiného než jinému, proto odlišná stopa.

Pochopím, že jeden jezdec v tréninku hledá tu nejlepší stopu, ale dost silně pochybuju, že by pak kvaldu zajel co kolo, to jiná stopa

6.7.2015 v 23:08 | Nahoru | #3544

NaughtyFrog píše: No tak to máme stejně , mě to většinou taky tak rozhodí že beru i obrubníky ...no ale byla jsem tam dvakrát tak doufám že časem tenhle problém vytěsním z hlavy

Tak, teď půjdeš do rychlé, párkrát tě tam vezme nějaký rychlík a to tě dokonale vytrénuje .

6.7.2015 v 23:16 | Nahoru | #3545

Mr.Dreamer píše: Já myslím, že tím říkal, že různí jezdci jezdí různou stopu. Alespoň jsem to tak pochopil. Osobně by jezdec měl jet, podle mě, stále dost podobně, stejná stopa, stejné časy, když to někdo jede pokaždé jinak, nejspíše si ještě nerozumí s tratí nebo motorkou (zase, tak to vidím já).

Ideální stopa je pro každého jiná, učit se tedy podle ostatních má smysl pouze v případě, pokud ty sám o sobě víš, kde máš rezervy, A zárověň musíš být shopen pochopit, proč ten druhý jezdec jede jinou stopu a co si z ní ty můžeš vzít.

6.7.2015 v 23:27 | Nahoru | #3546

Krejza píše: Ale přesně o tohle mi jde. Každý jezdec hledá svou ideální stopu a ta je pro něj v daný okamžik, na daném nastavení motorky jenom jedna.

2 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

6.7.2015 v 23:38 | Nahoru | #3547
Fotky rozeslány... v odkazu je 2,8 GB fotek....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

6.7.2015 v 23:40 | Nahoru | #3548

6.7.2015 v 23:45 | Nahoru | #3549

Blesk90 píše: Fotky rozeslány... v odkazu je 2,8 GB fotek....

Nic mi nepřišlo...

6.7.2015 v 23:49 | Nahoru | #3550

_BoB_ píše: Blesk90> Už sosám - trochu jsem doval, že to bude "direktivně" každému jen jeho - ale co naplat, tak si to hold "čeknu" celé. Nemám z téhle sezóny krom rozbořené moto žádné své fotky tak konečně aspoň jednu "akční"

Mně se to právě líbí. Vždy mám možnost ostatní smazat, takže není žádný důvod tam nemít všechny. Tedy, krom toho, že uloz.to má pro každý soubor stejnou rychlost uploadu, nezávisle na počtu stahujících uživatelů, takže čím více lidí to sosá, tím je to pomalejší, ale co, ta hodina navíc mě fakt nevytrhne :) .

6.7.2015 v 23:56 | Nahoru | #3551

6.7.2015 v 23:57 | Nahoru | #3552
Jak se najednou všichni probrali

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

7.7.2015 v 00:08 | Nahoru | #3553

vybouřená_mrkev píše: Nic mi nepřišlo...

7.7.2015 v 00:12 | Nahoru | #3554
Mr.Dreamer> Sper to ďas - hlavně, že jsou fotky

7.7.2015 v 00:13 | Nahoru | #3555

Blesk90 píše: sorry, miluju křížovky a luštění, ale tvuj email jsem vážně nepřeluštil... pošli mi to do PM :D

Já už jsem ten link nabonzoval . Ale pamatoval jsem si, že na seznamu byl nademnou...

7.7.2015 v 00:18 | Nahoru | #3556
Mr.Dreamer> Původně jsem chtěl říct, že tady dělám jako by nic, abych Tě nepráskl, ale pak jsem si uvědomil, že jsem se Bleskovi prokecl sám

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

7.7.2015 v 03:27 | Nahoru | #3557
Chjo, jsem úplně zapomněl, že 30 se stále něco řešilo a na dráhu jsem se dostal až po hodině a půl, navíc jsem prvních pár kol ojížděl nějaký klouzavý roztok, kterým jsem ve městě ten den projel.
Ale alespoň dvě správně akční jsem si tam našel. Jen byla fakt blbost takhle v noci klikat na ten PS .

Naposledy editováno 07.07.2015 14:53:37

7.7.2015 v 06:44 | Nahoru | #3558

Mr.Dreamer píše: Hele, s tím tak úplně nesouhlasím, tedy, vůbec s tím nesouhlasím. Kupa zatáček prostě nemá správný způsob, jak jí projet, prostě v jednom místě čas ušetříš, jinde ztratíš. Samozřejmě když jsou motorky podobně nakoňované, asi se nakonec z telemetrie dozvíš, že jedna varianta je o něco rychlejší, a skoro bych řekl, že šance, že jiný bajk, který nemá výrazně jiný výkon a není to totálně jiný stroj (zaměření, generace), tak to, co ti prostě vyjde o malinko lépe, bude stejné a spíš to pak je na jezdci, tomu prostě sedí malinko více to, jinému něco jiného a když to prostě svým stylem jezdí rychleji, tak to pojede tak. Každý jezdce má svá silná i slabá místa...

Naprosto se mnou nesouhlasíš, ale napíšeš svými slovy to samé.

7.7.2015 v 10:27 | Nahoru | #3559
Ahoj bando. Stalo se nemyslitelné, ale termín 14.7. budu muset pustit. Mám zaplacen jeden vstup. NÁHRADNÍK NALEZEN.

Naposledy editováno 08.07.2015 09:50:17

7.7.2015 v 10:48 | Nahoru | #3560
Blesk90> Budu moc otravovat kdybych chtěl jednu jedinou fotku v plné palbě a bez zásahu HDR - prostě tak jak vypadla z foťáku. ?

7.7.2015 v 13:42 | Nahoru | #3561
_BoB_> v poho posli cislo fotky.

7.7.2015 v 17:29 | Nahoru | #3562

Mr.Dreamer píše: Tak to jezdíme úplně jinak, já už první hodně utáhnu, pak rychle překlopit, zatančí předek a narvu to doleva. Díky tomu mám dost prostoru, tak trojku normálně trefím apex, nechám se vynést, na zlomek sekundy tomu ještě trochu naložím a pak beru na 4 hodně pozdní apex a jdu co nejdříve na plyn, abych nahnal čas na té krátké klesající rovince.

jo, kdyz se tam nekdy v dohledne dobe dostanu, tak si mne na trati chyt

a pak je otazka, jestli to trefim jak chci

7.7.2015 v 17:45 | Nahoru | #3563

7.7.2015 v 21:40 | Nahoru | #3564
Blesk90> Tak teda fotky mazec, to jsem teda fakt nečekal . Akorát že se mu za ty dvě pětky/člověk nemohl zaplatit ani benzín, natožpak to všechno okolo. Jsem moc rád, když tam někdo fotí a mám trochu obavu, aby se na to za těchto podmínek příště nevykašlal. Za ostatní samozřejmě mluvit nemůžu a ani nechci, ale za mě - kdyby se mu do toho za 120,- Kč příště už nechtělo (což úplně chápu, já bych se na to vyexkrementoval i za o kus vyšší částku), tak já osobně nemám problém přitlačit. Fotky fakt moc hezký, dá se z nich spousta věcí vyčíst a zároveň i dobře vypadají. Vyřiď mu Blesku, že děkuju

7.7.2015 v 22:16 | Nahoru | #3565

NaughtyFrog píše: Mr.Dreamer> To se někomu dává kolínko , když je na tom jak na kole , zato já na těch fotkách jsem jak když řídím autobus

7.7.2015 v 22:27 | Nahoru | #3566

Mr.Dreamer píše: Sedni si někdy na ty závodní 80ccm malé závodní motorky a poznáš jak velká "výhoda" je malá motorka. Na tu tvou bych ani nemohl, protože se nevejdu za plexi a helmou do něj vrážím .

7.7.2015 v 22:28 | Nahoru | #3567

NaughtyFrog píše: No to je nápad já si pořídím minibike , tam to půjde raz dva ....na to mám výšku akorát . Njn, minule jsem tak nějak do toho trochu přišla až ke konci ...bohužel

vzdyt skoro minibike mas, na te tvoji motorce to musi jit samo ..

7.7.2015 v 23:13 | Nahoru | #3568
Jak tam pěkně jedeš, správná poloha těla, hlava pěně namířená k výjezdu, ale oči tě prozradily, saláte! :P

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

7.7.2015 v 23:22 | Nahoru | #3569
"Fotí mě? A budu na tom vypadat dobře? No doufám, že mě nevyfotí když zrovna mrknu"

8.7.2015 v 05:59 | Nahoru | #3570
Dekker.dave> Hele myslím si, že Blesk musí mít oči u vytrénované aby nemrkaly - neb je asi jedinej kterého znám co tam stále jezdí s zdvyženým hledím. Mne by teda asi oči po dvou kolech takhle umřely tak si říkám, že on je má už asi zocelené