paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 22:06 | Nahoru | #301
zmulin> znáš to čéče, kdo pozdě chodí..... z lesa se padá

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 22:55 | Nahoru | #302
GRASSEL> Právě proto.Většinou je to tu spíš podle:Jak se do lesa haló,tak se z lesa co je? a když už se něco děje,tak je to hned pryč.Stejně rychlý jak můj první sex

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

2.1.2012 v 22:56 | Nahoru | #303
GRASSEL> Heleď kazíš nám tady radost s těch našich litrovejch V-Twinů, jak to vůbec nejede, ale když člověk čte popis u tvýho RSV co jsi měl tak to prostě na mě dělá dojem, že se ti taky líbilo, co?

Na RSV jsem teda ještě nejel ale počítám že nebude výrazně lepší než suzučí V90.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 15:50 | Nahoru | #304

Majklos píše: GRASSEL> Na RSV jsem teda ještě nejel ale počítám že nebude výrazně lepší než suzučí V90.


Na motor tak šul nul,ale podvozkově a brzdama je RSV o level dál.

Naposledy editováno 03.01.2012 15:51:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 16:32 | Nahoru | #305

italšrot píše: Na motor tak šul nul,ale podvozkově a brzdama je RSV o level dál.



To samozřejmě vím, konkrétně TLS je podvozkově katastrofa, ale schválně si přečti to hodnocení, taky tam vyzvedává hlavně brutalitu dvouválce.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 16:46 | Nahoru | #306
No myslím, že ti k tomu Zbyněk napíše svoje. Co vím tak tam píše o RSV ne o V2 globálně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 17:01 | Nahoru | #307
italšrot> No už s tím pomalu počítám, že to pěkně schytám. Nicméně mám pocit že slovní spojení jako brutalita V60, charizma a "koule" tam zaznívají, prostě mám dojem že z toho byl taky unešenej, že pak osedlal gixera kterej má hranice ještě dál je věc druhá. Tak ať nám tu ale nepomlouvá ty naše pojízdný bouřky, máme je rádi i když nejsou zrovna top.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 17:04 | Nahoru | #308
Majklos> No dyť... jen se nebát.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 17:35 | Nahoru | #309

Majklos píše: italšrot> No už s tím pomalu počítám, že to pěkně schytám. Nicméně mám pocit že slovní spojení jako brutalita V60, charizma a "koule" tam zaznívají, prostě mám dojem že z toho byl taky unešenej, že pak osedlal gixera kterej má hranice ještě dál je věc druhá. Tak ať nám tu ale nepomlouvá ty naše pojízdný bouřky, máme je rádi i když nejsou zrovna top.



Moje VTR taky není TOP a už vůbec ne novej stroj ale jsem rád že ho mám protože 4vál se nedá ani porovnat a nebaví mě.A to je to co od motorky čekám ta mě musí bavit.A canci o koulých a charizmatech jsou mě u .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 19:07 | Nahoru | #310

GRASSEL píše: Jenže pokud jsem si všimnul tak tady každej mele jen o válcích a já tu celou dobu říkám že to nejde brát podle počtu válců ale jen podle daný motorky, týpek z firestormem tady napíše něco o kladivu tak co si o tom mám myslet?! To je to co tady říkám už od začátku.....


Samozrejme ze je kazda motorka jina ale urcity rozdily mezi dvouvalcema a ctyrvalcema jsou spolecny pro celou skupinu dvouvalcu a celou skupinu ctyrvalcu. To ze nekoho nebavi jezdit na ctyrvalci muze bejt dany treba prave tim ze je zvyklej na to co delaj dvouvalce jinak. Ja osobne jsem taky jeste nejel na ctyrvalci u kteryho bych si pomyslel ze ho chci doma ale je pravda ze jsem jich zas tak moc nezkusil.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 20:51 | Nahoru | #311

Majklos píše: GRASSEL> Heleď kazíš nám tady radost s těch našich litrovejch V-Twinů, jak to vůbec nejede, ale když člověk čte popis u tvýho RSV co jsi měl tak to prostě na mě dělá dojem, že se ti taky líbilo, co?

Na RSV jsem teda ještě nejel ale počítám že nebude výrazně lepší než suzučí V90.



Kde jsem napsal že ty vaše v twiny nejedou?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 20:53 | Nahoru | #312

Majklos píše: To samozřejmě vím, konkrétně TLS je podvozkově katastrofa, ale schválně si přečti to hodnocení, taky tam vyzvedává hlavně brutalitu dvouválce.



Projeď se na RSV, to je traktor a V60 se chová dost individualně oproti 90°
RSV je brutální motorka ale ne tím že je to dvouválec.... ale tím jak funguje jako celek a hlavně charakteru V60° když nevíš tak se projeď

Ano, RSV mne bavilo dost a dodnes říkám že je to moc dobrá motorka ale motorka ne dvouválec Dali už to výše popsal, já nemluvil o 2V jako celku ale pouze o RSV...
RSV mne hodně naučila.

RSV je hlavně zábavná i tím že je to svině, ta motorka funguje jen když se k ní chováš jako k laciný kurvě a to mne baví ostatně tohle jsem poradil asi třem majitelům a každej mi dal za pravdu.

Já tu vaše dvouhrnky nepomlouvám (ukaž kde) ale snažím se tady vsadit objektivitu a ne plácání o tom že jednoválec má to, dvouválec tohle, tříhrnek tamto, čtyřválec zas to a hvězdicový dvouválec v řadě je brutál.
Není to o válcích a podle počtu válců nejde určit zábava nebo charakter.

PS> nevím proč ste tak vztahovačný, to je možná ten problém že dvouválisti maj asi pořád potřebu někomu dokazovat že oni maj něco víc.
Já tu nikde nehaním dvouválce a ani čtyřválce, pokud vím tak jsem tady neprosazoval ani jedno a naopak tu furt melu dokola že válce jsou nepodstatný.

jinak tam v tom popisu u mille taky mimo jiné píšu "Jakože mě dvouválce moc neberou ale MILLE je prostě MILLE a zrovna tenhle stroj mě fakt bavil už jen díky odlišnému chování oproti V90"

Naposledy editováno 03.01.2012 21:09:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 21:02 | Nahoru | #313

pylot píše: Samozrejme ze je kazda motorka jina ale urcity rozdily mezi dvouvalcema a ctyrvalcema jsou spolecny pro celou skupinu dvouvalcu a celou skupinu ctyrvalcu. To ze nekoho nebavi jezdit na ctyrvalci muze bejt dany treba prave tim ze je zvyklej na to co delaj dvouvalce jinak. Ja osobne jsem taky jeste nejel na ctyrvalci u kteryho bych si pomyslel ze ho chci doma ale je pravda ze jsem jich zas tak moc nezkusil.



viz výše.
Jinak mi teda řekni třeba ty společný vlastnosti
Krom počtu válců jsou tam rozdíly dost markantní stejně jako mezi čtyřválcema.
Bože, neposuzujte motorky podle počtu válců.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 21:09 | Nahoru | #314

GRASSEL píše: RSV je hlavně zábavná i tím že je to svině, ta motorka funguje jen když se k ní chováš jako k laciný kurvě a to mne baví ostatně tohle jsem poradil asi třem majitelům a každej mi dal za pravdu.


Tak tak jsem jedním z nich Nikdy jsem neřídil "komplikovanější" motorku. Lehké se do ní zamilovat, těžké pochopit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 21:37 | Nahoru | #315

GRASSEL píše: viz výše.
Jinak mi teda řekni třeba ty společný vlastnosti
Krom počtu válců jsou tam rozdíly dost markantní stejně jako mezi čtyřválcema.
Bože, neposuzujte motorky podle počtu válců.....


Ty necejtis zadnej jinej rozdil krome zvuku a zatahu kdyz si nejaky projedes? Projev toho motoru je jinej. Cejtis pod sebou mlatit dva o kus vetsi hrnky a ne ctyri mensi. Od toho pak pochazej vibrace o jiny frekvenci a ten pocit je proste uplne jinej. I ty jim prisuzujes obecne vlastnost ze na nich mas pocit ze jezdis vetsi kudlu nez ve skutecnosti jezdis. Taky bejvaj uplne jinak sprevodovany coz treba me docela vyhovuje (mozna jen proto ze jsem zvyklej).
Kdyz se daj posuzovat motorky podle vykonu, podle hmotnosti, podle zamereni tak proc by se nedaly posuzovat podle poctu valcu. Je to taky technickej parametr, kterej tem motorkam predurcuje jisty vlastnosti.

A neposuzuj dvouvalisty podle toho na cem jezdej. Kazdej je jinej a to ze maj potrebu nekomu tvrdit ze maj neco vic taky neplati pro vsechny a rekl bych ze ani pro vetsinu.

Naposledy editováno 03.01.2012 21:39:36

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 21:48 | Nahoru | #316
italšrot> souhlasím ona je svá a protože je "jiná" tak je lehký jí buď nesnášet nebo milovat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 21:57 | Nahoru | #317
pylot> Hele já nějak asi od tý doby co přispíváš nechápu tvoje příspěvky v tom smyslu že ty na mne reaguješ ale reaguješ tak že to není v rozporu s tím co jsem řekl....
Tím chci říct že to co si teď napsal tak s tím souhlasím.

Kouknul jsem se tedy zpětně na co si reagoval a zjistil jsem jen že si nepochopil asi co jsem řekl. Samozřejmě že je dvouválec jinej než čtyřválec ale to že je něco dvouválec ti nezaručí to že to pojede ve spod, ani ti to nezaručí to že to chcípne ve vrchu, stejně tak jako čtyři válce ti nezaručí to že to pojede nahoře ale ve spod ne....

Chápeš jak to bylo myšleno?!

Hele dám příklad, třeba K1 gsxr v litru, ta táhne odspodu jako kráva a málokterej dvouválec se na ní chytne a táhne až dokonce což je taková charakteristika GSXR aspoň do roku 06.

Nebo třeba R1 02.... každej by si řekl hmmm, čtyřválec a ještě dvacetiventil, to pojede jen ve vrchu a ejhle, tahle R1 táhne super odspoda, ta reakce na plyn ve spod je špička ale ve vrchu je slabounká.

Já mám třeba hrozně rád litrový GSXR a ZX ale nemůžu říct že by mne bavil jen čtyřválec protože jsem projel čtyřválce který mne neoslovily a naopak nemůžu říct že by mne nebavily dvouhrnky páč mne některý oslovily.

Prostě když tady někdo napíše, plácnu třeba.... mám firestorma protože mne ta motorka prostě baví a zkusil jsem R1 a ta mne prostě nebavila.... tak je to plně objektivní. Ale napsat to že mne nebaví čtyřválec a argumentovat že to nejede ve spod a nebo že jsem zkusil šestistovku nebo rozpočtovýho bandita kterej má koncepci z roku nebreč tak ten člověk jen dokazuje že je mimo mísu

chápeme se už?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 22:06 | Nahoru | #318

GRASSEL píše: pylot>Kouknul jsem se tedy zpětně na co si reagoval a zjistil jsem jen že si nepochopil asi co jsem řekl. Samozřejmě že je dvouválec jinej než čtyřválec ale to že je něco dvouválec ti nezaručí to že to pojede ve spod, ani ti to nezaručí to že to chcípne ve vrchu, stejně tak jako čtyři válce ti nezaručí to že to pojede nahoře ale ve spod ne....

Chápeš jak to bylo myšleno?!

Tak mas asi pravdu a chyba je v porozumeni. Ja tak nejak ocekaval ze to ze dvouvalce jedou vespod je uz vyvracenej mytus. Pokazdy kdyz o tom nekdo zacne mluvit tak jsem prekvapenej ze se to jeste propira.

Nicmene porad jsem toho nazoru ze ma cenu skatulkovat motorky na dvouvalce a ctyrvalce. Ne podle toho jestli jedou nahore nebo dole ale podle toho co jsem napsal vejs. A i to muze bejt pro spoustu lidi duvod aby se jim neco libilo a u druhy skupiny jim to chybelo. Takze ti oponuju spis v tom smyslu ze kdyz nekdo tvrdi ze ho ctyrvalce nebavej tak neplaca nesmysly ale proste u nich neco postrada.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 22:18 | Nahoru | #319
pylot> tak samozřejmě....

snažím se to napsat srozumitelně aby to pobral každej ale je třeba to brát s nadsázkou, asi tak stejně jako že k RSV se člověk má chovat jako k laciný kurvě tak jí nebude šukat do vejfuku

Ano, škatulkovat se to samozřejmě dá a taky beru že některý lidi dvouválce berou ale průběh má dvouválec každej jinej stejně jako čtyřválec takže ve finále rozumnej argument proč mne baví dvouválec je třeba zvuk, vibrace a placebo efekt rychlosti protože to je asi tak jediný co maj škatulky s názvem dvouválec stejný

Bohužel většina majitelů místo toho aby napsala baví mne tahle motorka protože se chová tak a tak, líbí se mi, miluju ten zvuk dvouválce každej píše.... je to 2V pro pořádný chlapy, je to strašně brutální 2V, jenom 2V táhne odspodu a podobný nesmysly.

Navíc většina kdo omílá tyhle obehraný písničky spíš jen hledá argumentaci proč.... přitom projeli nula nula nic čtyřválců nebo v případě čtyřválistů zas nula nula nic dvouválců

Když je prostě motorka nahovno tak je nahovno i kdyby měla dvoutaktní řadový jednoválec do V na plyn motorka musí fungovat a působyt jako celek...

Naposledy editováno 03.01.2012 22:19:58

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

3.1.2012 v 22:35 | Nahoru | #320
GRASSEL> Ted souhlasim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

4.1.2012 v 00:19 | Nahoru | #321

GRASSEL píše: ...asi tak stejně jako že k RSV se člověk má chovat jako k laciný kurvě tak jí nebude šukat do vejfuku


Aha , tak teď už vím, kde celou tu dobu dělám chybu...

3 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

4.1.2012 v 07:23 | Nahoru | #322
Tak mě TLR baví, protože:
1- je to designový skvost
2- baví mě sousedům rozhoukat alarmy na autě a děsit důchodce
3- díky podvozku s rotačním tlumičem se musím při pilotáži kurevsky soustředit, abych nebyl mrtvá okurka, to mě bere nejvíc, když se s ní peru
4- baví mě na něm předjíždět mrdaly na 180+koňových 4V(sice málokdy, ale zadaří se )
5- příjdu si na ní jak chuligán
6- a proto ji odpouštím všechny její nedostatky a jsem happy

Jediný co mě na TLR sere je, že na něj Suzuki hodila bobek a dali přednost vývoji GSXR

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

4.1.2012 v 07:25 | Nahoru | #323
DMC.motobiker>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

4.1.2012 v 07:29 | Nahoru | #324
dewwil> Noooo, to už je tak nějak rozumnější TLR je prostě taková stylovka, tam bych vlastnosti nějak ani neřešil ale myslím že spíš ukončili výrobu z důvodu že o ní v tý době nebyl takovej zájem tak z marketingovejch důvodů....

No a navíc, kdyby na ní bobek nehodila tak se vsadím že na ní nejezdíš páč by jich bylo hááááfo a furt se ten model inovoval, čímž by nebyl vyjímečnej od jiných dvouhrnků

Mě třeba sralo že když jsem kupoval RSV tak jsem viděl jedno za uherák, no a kdybych jí nerozštípal tak bych byl nasranej páč dneska je vidím všude díky ceně...
A vyjímečnost byla jedna z argumentací proč jsem do ní šel v tý době

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

4.1.2012 v 07:37 | Nahoru | #325
GRASSEL> jj, kdyby to byla tuctovka jako CBR tak máš pravdu, to bych to nechtěl...
RSV Mille je opravdu dobrá motorka(škoda, že je to jeden z nejdostupnějších sportovních 2V) a bavila mě tenkrát víc než teď bratrovo RSV Factory 04, sice Factory jede víc, ale ten průběh výkonu už není jak na Milluně, je to víc uhlazenější

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

4.1.2012 v 07:39 | Nahoru | #326
dewwil> s tím souhlasím, ta novější RSV jede víc ale taky jsem od toho čekal zábavu jako ze starý Milluny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

4.1.2012 v 09:53 | Nahoru | #327

dewwil píše: Tak mě TLR baví, protože:
1- je to designový skvost
2- baví mě sousedům rozhoukat alarmy na autě a děsit důchodce
3- díky podvozku s rotačním tlumičem se musím při pilotáži kurevsky soustředit, abych nebyl mrtvá okurka, to mě bere nejvíc, když se s ní peru
4- baví mě na něm předjíždět mrdaly na 180+koňových 4V(sice málokdy, ale zadaří se )
5- příjdu si na ní jak chuligán
6- a proto ji odpouštím všechny její nedostatky a jsem happy

Jediný co mě na TLR sere je, že na něj Suzuki hodila bobek a dali přednost vývoji GSXR



s něčím teda souhlasím ikdyž VTR to má trošku jinak ,ale s poslední tvou větou jsme na tom stejně, Honda už VTR taky nedělá a ani žádnej litrovej V2.
A jinak na předešlý příspěvky musím napsat jen toliko: VTR je jediná motorka co mě opravdu baví a sedí po všech stránkách ,jediná chyba je akční rádius na jednu nádrž což se nepovedlo.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

4.1.2012 v 13:13 | Nahoru | #328

dewwil píše: Tak mě TLR baví, protože:
....
4- baví mě na něm předjíždět mrdaly na 180+koňových 4V(sice málokdy, ale zadaří se )
...



Já když měl TL1000S a kamoš měl 750 srada tak to bylo vcelku vyrovnané, spíš mi ujížděl. No a co jsme srovnávali Ducati 1198, K2 litr a K6 litr, tak K6 ujela a pak byla Dukárna a za ní v závěsu K2.

2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

4.1.2012 v 18:30 | Nahoru | #329
ja som presiel z 2V na 4V .. 650 na 1340 ccm.. 25(v " ") na 145 kw .. nelutujem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

4.1.2012 v 18:55 | Nahoru | #330

thor1403 píše: s něčím teda souhlasím ikdyž VTR to má trošku jinak ,ale s poslední tvou větou jsme na tom stejně, Honda už VTR taky nedělá a ani žádnej litrovej V2.
A jinak na předešlý příspěvky musím napsat jen toliko: VTR je jediná motorka co mě opravdu baví a sedí po všech stránkách ,jediná chyba je akční rádius na jednu nádrž což se nepovedlo.



To je hlavní když někomu motorka sedne o tom taky celej tenhle magořinec je...
Mě zas firestorm nesednul vůbec, hlavně podvozek je strašnej ale .... jeden rád vdolky a druhej holky bylo by debilní kdyby každej chtěl to samý....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm Nakamito 13 17.7.2024 v 21:00 Nakamito
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 86 28.6.2024 v 22:13 ..Roko..
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 23 19.6.2024 v 11:49 Stev
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš


TOPlist