A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.
Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto
Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22
meerecheck píše: To je taky pro decka Kamos to mel, 2x byl se mnou na vylete a zkus hadat, co koupil. Tvoji K2 Neboj, budu se o ni starat jako o svou .
néééé vážně?! Ty vole udělal si mi hroznou radost fakt strašnou
jsem rád že to máš ty, respektive někdo od tebe. Pokud jí to jelito nějak nezprasilo tak za ní ručím..... fakt si mě dostal. Když jsem jí měl já tak byla jak nová, vyleštěná že bys z ní mohl jíst.
díky za info
hele a není to ten co mi psal?! Nějakej kluk mi psal tak 4měsíce zpátky že se na ní pojede mrknout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Motorem to jede pěkně, respektive dááááleko líp než ta 650 hele někde se svez a uvidíš a tahle je myslím hodně dobrá nabídka. Kdyžtak jsem každej den na vysočině pracovně a když budeš hodnej, můžu na ní zaject mrknout
Jinak mně osobně se víc líbí ten model s polokapotkou, třeba tahle http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/197247-sv-1000-s.html
Naposledy editováno 16.01.2012 22:04:48
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
jooo, grassele a prý se máš povozit s bigama na dubé. a než se začneš smát, tak se zeptej meerechecka, on ti poreferuje...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
já na dubou a podobný trasy nejezdím, nemám rád tyhle široký silnice
Meerecheck dostal na prdel od duristů jo?!
Ale fakt hooodně mně překvapilo CB600f 07, to mně fakt bavilo hodně, kdyby to mělo stavitelnej podvozek tak to bylo daleko lepší než Z1000 08 ta Z1000 08 je normálně totální vysavač, nejede to ani ve spod, ani ve vrchu a jede to jak šestikule úplně bez pocitu....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Je pravda, že SV 650 je lacinější motorka, s dobrým motorem, dobrým rámem a slabším podvozkem a brzdami.
Má ale svou DUŠI a IMAGE a je to pohodová mašinka.
Já již mám druhé SV 650 S K2000 / K9 a namám s ní problém ani na okruhu (nezávodím se supersporty to by u vyježděných nešlo ale většinu šestkek sportovně cestovních není problém) není problém udělat 1200 km za 12 hodin.
Jednoduše SV-čkář kašle na pověry a jezdí
Já mám na dvou SV 650 S najeto 90.000 km bez nehody, 280 koleček v Brně a loni jsem při návratu z MotoGP z Assenu dal 1150 km z toho 880 km v dešti za 13 hodin (Němcko po dálníci 200 km/h v dešti - Bridgestone Batallax 023 to jistí )
P.S. Za to že pojedeš na supersportu o 90 km/h rychleji a o 0,9 sec budeš více zrychlovat z 0 na 100 km/h si běžně nic nekoupíš, maximálně křížek vedle cesty. Zase ušetříš minimálně 6.000 Kč na 10.000 km na malonákladovosti SV-čka , pravděpodobnost, že spadneš je podstaně menší pokud ho dobře obuješ.
jeden cestopis - http://www.motorkar...ssen-2009-13978.html
Naposledy editováno 16.01.2012 23:03:25
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
banzai píše: [quote=PietroTedesco]psal jsi,že ti to žere 5,5.Tak já ti říkám,že s R1 se dá jet i za 5,2. :) Teda je to jízda,že jedeš max. do 130,spíš to kilo,ale dá se. Tohle téma sleduji dost dlouho ale tohle je moc .Ušetřím na ss litr a budu jezdit do kila- to snad ne to si koupím enduro tak 80.Každý se tady dohaduje s Grasslem ale on asponˇví k čemu litr slouží. . Jinak každý jsme jinný ale mít motku na machrování je k bbbblití.
Na SV 650 S K9 (dvě svíčky na válec) se dá jet když nepospícháš do 130 km s lehkým zápěstím za 3,2 l/100km - na to si ale většina lidí moto nekupuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: Dolík....> Co bych tam jako dělal?! Prej s bigama
já na dubou a podobný trasy nejezdím, nemám rád tyhle široký silnice
Meerecheck dostal na prdel od duristů jo?!
čím širší, tím máš větší výhodu.... no, nebudu psát, on ti to určitě popíše, ale bigaři říkali, že konečně zdatný "soupeř"...
starý H6 je boží, jen by to chtělo rám a brzdy...
RosSV píše: Na SV 650 S K9 (dvě svíčky na válec) se dá jet když nepospícháš do 130 km s lehkým zápěstím za 3,2 l/100km - na to si ale většina lidí moto nekupuje
Motorka snu , to byl u meho 954RR problem. I kdyz jsi ho netrapil to tak pod 7 jit nechtel. Na druhou stranu ani pri tahani (v ramci mych chabych moznosti) pres 8 moc nesel. No uvidime co ted. Ted ho mam v lepsim stavu.
Naposledy editováno 16.01.2012 22:51:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
já na dubou a podobný trasy nejezdím, nemám rád tyhle široký silnice
no nevim...podle me sou siroky treba buchlaky..duba je klasicka silnice.,.urcite ne ale naka širočina
banzai píše: [quote=PietroTedesco]psal jsi,že ti to žere 5,5.Tak já ti říkám,že s R1 se dá jet i za 5,2. :) Teda je to jízda,že jedeš max. do 130,spíš to kilo,ale dá se. Tohle téma sleduji dost dlouho ale tohle je moc .Ušetřím na ss litr a budu jezdit do kila- to snad ne to si koupím enduro tak 80.Každý se tady dohaduje s Grasslem ale on asponˇví k čemu litr slouží. . Jinak každý jsme jinný ale mít motku na machrování je k bbbblití.
až zas příště budeš blejt sračky z huby,tak si přečti za jakých podmínek jsem toho docílil ty chytroline,za další až někoho budeš považovat za někoho kdo s tím na čem jezdí,tak jen machruje,tak to dělej u lidí co znaš.Ty si jezdi třeba na obláčku a do mě se neser,protože ti může být úplně u prdele jak a na čem já jezdím,jelikož ty jsi mi na to nedal,ty se mi o to nestaráš.Teď jse jdi třeba posrat to mi je jedno.Naposledy editováno 17.01.2012 07:39:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Dolík.... píše: čím širší, tím máš větší výhodu.... no, nebudu psát, on ti to určitě popíše, ale bigaři říkali, že konečně zdatný "soupeř"...
starý H6 je boží, jen by to chtělo rám a brzdy...
tak samozřejmě že je to lepší, máš výhodu a je to relativně bezpečnější ale mně tyhle trasy nebavěj,,,,,
za prvý jsou moc profláknutý, ať kvůli fízlům tak blbům co to "neumí" a hlavně jde o to že oproti úzký okresce musíš letět skoro dvojnásobnou rychlostí abys dosáhl stejnýho "efektu" když letím na okresce 200-250 je to větší masakr než na takovýhle 400kmh
Na těch uzonkejch silničkách mně baví že pociťuješ každej kilometr v hodině navíc a do toho ty ostrý horizonty atd.
Nicméně každýho baví něco jinýho
ale můžu ti říct že jsem ani nevěřil jakej mazec může bejt ject rovně jednou jsem letěl v takový aleji široký tak 5m 270kmh, ty vole to byl hukot
Hele a co jsou ty Bigaři kurva?!
Naposledy editováno 17.01.2012 07:53:40
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
dejf. píše: grassel
no nevim...podle me sou siroky treba buchlaky..duba je klasicka silnice.,.urcite ne ale naka širočina
Tyvole vidíš, máš pravdu spletl jsem si to s tou šířkou beru zpět
nicméně na Dubý mi vadí ta profláknutost to nedělá dobrotu
Naposledy editováno 18.01.2012 08:05:18
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
E: Uz to chapu. Prohlidnul jsem si servisni manual.
Naposledy editováno 17.01.2012 10:23:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše:
Hele a co jsou ty Bigaři kurva?!
Btw jsem taky dojat, to vis, puvodni bike celebrity Na jare uz mame domluvenou "skolu", tak predpokladam, ze motorka bude pekna a cela dlouhou dobu.
A Bigari ? Z toho by ses posral. To bylo za dob, kdy jsem mel srada 600, jezdil v teniskach, riflich a textilni Padane S nasi bandou jsme jeli na zatacky a jel s nami i Vlasta na 800 Bigu. Vyfuk, pretryskovano, normalni drapaky a tak. Sama sranda, ale zadny reci o tom, jak jezdi, to uz jsem tusil, ze to bude zazitek. Vis sam, kdo moc mluvi a teoretizuje, jezdi jako lama ( zatim jsem se nikdy nespletl )a naopak. Takze cesta do Mikulova uz byla zajimava, kdyz jsem tam prilitli, sve silnicni kolegy jsem predjel a palil to za Vlastou. Dojel jsem ho, ale nepredjel. Prvne i jednovalec jede, ty naklony co na tom predvadel, to mi padla brada. Takze ja za nim, mladou za zady, stupacky po zemi a ve 2 zatackach jsem mlady odrel spicky bot za zadnich stupackach, takze po zastaveni mi hned jednu triskla. A pokracovalo se dal, rozbite nerozbite cesty, pisek nepisek, takze obcas to gsxr klouzlo, ale supercorsy drzely Nakonec mi Vlasta rekl, ze docela dobry Holt utazene zatacky a proste silnicni motorka neni tak obratna. Takze ano, nedokazal jsem v zatackach predjet borce na Bigu. Holt to ma v pazi
Pokud jsi chtěl hlubší změnu a jsi na to psychicky připravený-rozhodnutý,mrkni do kategorie cestovních endur. Svezeš se i tam kde ses na R1 nesvezl,užiješ si pohodlí a pokud umíš jezdit, tak to v případě chuti natřeš kdejakému hrbatému rádoby-sporťákovi.
PS:Pokud tě sv-čko oslovilo, tak se vyprdni na to co ti tu kdo píše a užij si jí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
edit: proflakly je to tam dost, takze se snazim vyhejbat vikendum. Nejen kuli policajtum, kerejm vobcas rupne f kouli a vemou treba i vrtulnik. Ale hlavne kvuli lidem. Je toho tam pak tolik, ze je to vo drzku. A jak pises, hodne lidi tam lita jak magori, aniz by to treba meli nauceny. Je tam spoustu magoru stylu "bud a nebo". A kazdej vejkend minimalne jeden nakej vaznejsi crash (ty mensi pangejtáře ani nepocitam, tech je nespočet). Takze ja si tam spis jezdim, kdyz to de, vo vsedni dny. To sem tam vicemene sam a je to na cajk
Naposledy editováno 17.01.2012 14:11:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Policajti maji ode mě povoleno, v případě nutnosti, takovéhoto jezdce i sestřelit.
To sem se zase nasral
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1201, 1202] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36043 | Dnes v 17:43 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 634 | Včera v 08:56 Krautkopf |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |