paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

KTM LC4 640 Adventure

10.3.2009 v 19:23 | Nahoru | #3211
Jj taky mam takovou zkušenost jako, jak je slabá baterka tak škrčí, bzučí relé které nemuže udržet kontakt. Dobít baterku.
Nebo zkusit ten dekompresor.

KTM LC4 640 Adventure

11.3.2009 v 21:02 | Nahoru | #3212
Ještě jednou dík za rady, dnes jsem vyčistil nádrž, kohoutky a zatímt to stačilo - jezdím:) karburátor si nechám jako lahůdku na víkend. To bzučení dělá doopravdy relé, ale baterka funguje dobře - tak nevím

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

12.3.2009 v 08:10 | Nahoru | #3213
Tak uz jsem pochopil bzuceni - rele. To mi samozrejme delalo taky. Ale ne hned u nove az roce.

Vysvetluji si to stejne jako psal ZbynekKTM - valec visi v horni uvrati.

Klasika si jiste vzpomene, jak jsem nestastne stal pri posledni XL rallye na takove ceste, kde byla vyjeta drazka v pekelnem bahne a nemohl nastartovat. Pomohl dekompresor a cuknout motorkou zpatky.

Samozrejme je to cele zpusobene nedostatkem gazovani.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.3.2009 v 18:00 | Nahoru | #3214
beba> pamatuje, stejně tak jako si pamatuje, že přesně to ji potkalo o pár kiláků dřív
Scéna jako od Š+G: řidič půl hodiny mačkal páčku, pak vstal a otevřel dveře ručně.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

14.3.2009 v 17:59 | Nahoru | #3215
Klasika> nemel jste nekdo problem se spojkovym valeckem ze se vymackala ta hrana?mam lc4 rok 2002.

KTM LC4 640 Adventure

16.3.2009 v 22:07 | Nahoru | #3216
agip> Tak o tom bych taky neco vedel.
Nekde u Choylbasanu (vychodni MNG) mi prestala vystavovat spojka. Tak jsem se vratil do mesta, sehnal olej a pak celou cestu tajgou, kolem Bajkalu a z Moskvy az do Cech doleval a odvzdusnoval. Asi tak 4000km.

Trapne je, ze jsem celou dobu mel nahradni spodni pumpu s sebou, jen me to proste nejak nenapadlo. No co dodat, radeji nez montovat motorku, tak se hrabu v pocitacich.

Takze doporucuji vymenit spodni pumpu. Bohuzel je docela draha, urcite pres litr.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

17.3.2009 v 19:56 | Nahoru | #3217
Tak mám první závady na své Katce...
Dnes jsem ji jel umýt po sobotních baheních koupelích a po přijetí do garáže jsem zjistil, že pod motorkou jsou po chvíli všude fleky od červeného oleje... tak kouknu a vidím, že přední levá vidle teče jako prase, vidle a kolo celé od oleje.
Po podrobném zkoumání jsem ještě zjistil také, že rosí gufero pod sekundárem a že nádrž je po pádu trochu zmáčklá i u vnitřního dorazu.
Tak to byl zase den dneska... jsem zvědavej, kolik mne bude stát servis. Mám to tam dát v pondělí na olej + ventily, teď k tomu ještě gufera a olej do vidlice, gufero na sekundáru, hmmm, to mne asi z té cenovky odvezou....

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.3.2009 v 20:13 | Nahoru | #3218

martins>Tak mám první závady na své Katce...
Dnes jsem ji jel umýt po sobotních baheních koupelích a po přijetí do garáže jsem zjistil, že pod motorkou jsou po chvíli všude fleky od červeného oleje... tak kouknu a vidím, že přední levá vidle teče jako prase, vidle a kolo celé od oleje.
Po podrobném zkoumání jsem ještě zjistil také, že rosí gufero pod sekundárem a že nádrž je po pádu trochu zmáčklá i u vnitřního dorazu.
Tak to byl zase den dneska... jsem zvědavej, kolik mne bude stát servis. Mám to tam dát v pondělí na olej + ventily, teď k tomu ještě gufera a olej do vidlice, gufero na sekundáru, hmmm, to mne asi z té cenovky odvezou....



na sekundáru nejspíš nepoteče gufero ale jen cervenej o-kroužek za 50kč, pod kovovym osazenim (pod koleckem)

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

18.3.2009 v 07:53 | Nahoru | #3219
... mno třeba mě rosila leva prední vidlice a tak jsem ji "podříznul" a rosení je pryč (bylo tam majinkaté zrnko písku).
Dělal jste někdo ventily doma ?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

18.3.2009 v 10:18 | Nahoru | #3220
.... vidle olej,gufera atd. 2000 kotrba....
Konečně už máme termín na URAL vyrážíme 8-10.7 a vracíme se 31.7 trasa praha-moskva-jekatěrinburg-vorkuta-praha..... Jestli se chcete někdo přidat tak možno do 31.3.-----to je hlavně pro Dawku

Naposledy editováno 18.03.2009 10:18:54

3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

18.3.2009 v 15:59 | Nahoru | #3221
Tak Milhaus mne dnes po telefonu nepotěšil...
Po svých zkušenostech v servisu mne odhadnul cenu tak na 7-8tis.Kč. Jestli to tak bude, tak se letos asi ani nikam na dovolenou nepodívám...
Já počítal tak max. 4-5tis.
Hmmm, začíná se mi vybavovat něco o rčení o opici a banánech, sakra... :\

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.3.2009 v 16:08 | Nahoru | #3222
martins> jestli je to olej a vidle tak je to dle mě drahý tvoje 4-5 se mi zdá akorát!

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.3.2009 v 16:08 | Nahoru | #3223
martins> jestli je to olej a vidle tak je to dle mě drahý tvoje 4-5 se mi zdá akorát!

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.3.2009 v 18:29 | Nahoru | #3224
martins> nejhorší smrt je z vyděšní
7-8tis za co konkrétně? Za servis po 5tis + vidle + sekundár? No.... osobně jsem se vešla do 5tis Kč. Ale jiný kraj, jiný mrav.
Kam to budeš dávat?

KTM LC4 640 Adventure

18.3.2009 v 19:12 | Nahoru | #3225
Martins to chce dávat do KTM v MB. Myslim že 7-8 tis je za všechno to co mu budou na motce dělat včetně materiálu naprosto reálná cenovka.
Určitě u nich bude v dobrých rukou, ale svojí práci a um si docela nechávaj zaplatit.
No každopádně celkově je lepší čekat víc a zaplatit míň než obráceně.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

18.3.2009 v 20:04 | Nahoru | #3226
Nazdar Léňo, čus Hausi...
Tak budou dělat: olej v motoru + olej.filtry, ventily, gufera+ olej ve vidlici a asi gufero sek. kola. Plus neopreny na vidli...
Taky mi přijde ta cena, co říkal Haus vysoká, ale bojím se, že nebude daleko od pravdy...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.3.2009 v 21:38 | Nahoru | #3227
martins>ty jo to je celkem dost... olej vymenis sam ne ? Sundas vidle a pretesneni se da zajistit tak za cca 1200 - 1500 ...

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

18.3.2009 v 22:04 | Nahoru | #3228
Já bych si rád udělal spoustu věcí sám, ale nemám moc kde... v pronajaté garáži je nás víc, tam to moc nejde a hlavně se mi to nechce dělat v tý zimě tam, bez vody, bez topení...
A druhá věc je, že i když jsem dřív na motorkách spousty věcí dělal, ale to už je pár let a bojím se, abych neudělal více škody, než užitku...
A taky nemám dost potřebného nářadí...
Zkrátka si to budu muset nechat udělat...

KTM LC4 640 Adventure

19.3.2009 v 10:27 | Nahoru | #3229
ventily , olej v motoru ,olej ve vidlích plus gufera mi udělali v Brně za 5500 cca v ktm
tvoje cena se mi zdá vysoka

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.3.2009 v 17:07 | Nahoru | #3230
fajglin> díky za info, ale na tohle se opravdu necítím . Mám z ruska celkem respekt

martins> jo a ta cena se mi zdá taky vysoká, bych řekl tak do 5 tis, jinak tě chcou asi odrbat

Naposledy editováno 19.03.2009 17:09:08

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.3.2009 v 17:30 | Nahoru | #3231
martins> no kupoval jsi KTM, tak co se divíš? Já jsem při koupi věděl že se do ní budou cpát peníze. U Suzuki jsem nevěděl za deset let co je dolívat olej. U KTM musím vozit 20 litrů sebou, abych někde nezadřel. Jestli máš v tom servisu i ty neoprény , tak ta cena bude klidně těch 7-8 tis. Kromě vidlí mě čeká něco podobnýho. Ještě jsem uvažoval o výměně podsedláku, ale to odložím. Teď je na řadě řetězovka.

KTM LC4 640 Adventure

19.3.2009 v 17:39 | Nahoru | #3232
Apropo, můj problém je tento. Při motoráj i XL rally jsem měl problém v tom, že když jsem jezdil jedna, dva a motoru chyběla k přehřátí poslední čárka, tak motorka přestala jet. Když chytla, nešla do otáček a hned zase chcípla. Pak chvilku jela a pak zase chcíp. Na motoráji se to potom rozjelo, ale z XL jsem už radši odstoupil, bo jsem věděl jak mě to minule vycuclo . Takže nevíte někdo náhodou, v čom je problém? Připadá mi jako by se zahřál karbec a odpařoval se benál a potom chyběl. Nebo že mám ten laďák a nemám dělaný nic s jehlou. DawaKTM má všechno stejně, akorát má upravený airbox. Myslíte že to může mít vliv. Díky za každou radu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.3.2009 v 18:34 | Nahoru | #3233
martins> za tohle všechno jsem v Brně v KTM zaplatila necelých 5tis. Ale co je ti to platný, když si v MB řeknou třeba těch 7... závazné cenové tabulky na to nejspíš nejsou, tak se tu můžeme dohadovat, můžeme tu nesouhlasit, ale to je asi tak všechno. :\
Snad to bude nižší částka, naděje umírá poslední

To Jirka.77: čauv draku. Nevím, jestli mám stejný problém, ale možná že jo, jen se to u mně nespojuje s teplotou, je jedno jestli je přehřátá nebo studená.
Motorka jede, najednou se na pár vteřin začne dusit a chcípne. V pohodě nastartuje, drží volnoběh, ale jak chceš otočit plynem, zadusí se a zas chcípne. Jako by neměla vzduch, nebo benál, nebo tak něco.
Občas mi to Grace udělá, někdy 2x za vyjížďku, někdy 2x za čtvrt roku. Mezi tím vždycky jede jak z praku.
Usoudili jsme, že je to binec v karbecu, na nic jiného jsme nepřišli.
Nevím jestli to je stejná závada jako u Tebe, ale zní to podobně.

KTM LC4 640 Adventure

19.3.2009 v 21:36 | Nahoru | #3234
Špatně seřízená bohatost směsi. Taky to mám za sebou....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

19.3.2009 v 22:54 | Nahoru | #3235
Klasika> Hoj, že by díky Bebovi vyřešený problém . Uvidíme. Já s tím mám problémy jen u té zahřáté. Ale snad to bude tou směsí.
Dělá ti to až teď po výměně koncovky, nebo už i před tím?

Ještě k tomu servisu. Hodně z ceny může dělat částka za hodinu práce. V Brně je to parádních 290/hod. V Olomouci chtějí 450/hod. Teď váhám kam to odvízt, bo chci rozsáhlejší prohlídku a servis. Brno = lepší sazba vs.čas a km. Ol je vše u nosu vs. peníze

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.3.2009 v 06:11 | Nahoru | #3236
Jirka.77> Dělalo mi to i dřív. Za 2tis Km půjdu na servis, tak uvidíme, co mi ma to řeknou.

S tou cenou máš pravdu, hodina práce dělá asi největší rozdíly. Jenže MB mám nejblíž, tak to tam taky zkusím dát. Nemám na Flashteam špatné reference co se práce týče...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.3.2009 v 08:17 | Nahoru | #3237
Jirka.77> rekl bych ze to bude tou bohatosti smesi+bordel v karbecu ci utemovanej airbox.
Ja ted treba resim to, ze mi nejak posledni dobou vic a vic strili do vejfucku ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.3.2009 v 11:15 | Nahoru | #3238
doro> prosím přeložit 'utemovanej'

KTM LC4 640 Adventure

20.3.2009 v 13:07 | Nahoru | #3239
myslím tím, že je zamezeno dostatečnému nasávaní vzduchu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

20.3.2009 v 16:30 | Nahoru | #3240
Jirka.77> lidovej překlad "zacpanej bordelem"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist