Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
vldouš píše: gorkin> Na homolagaci kašlu, ale myslím, že ji budou mít, když jí má Marek ve skupině Racing supersport.
Hamlet> Máro, pořád mám chuť něco zkoušet, tak já asi vemu na zkoušku sadu Až je budeš mít skladem ozvi se.
Do nedele musim objednat Bt. Ted na tom delam. Bude to zitra na webu jinak i BT 003 type jsou levne. Prvnich 15sad 120+190 je za cenu 6750kc
Nastrel jeste ladim
mokre 120+180 6350kc
slicky 120+190 7200kc
HAMLET píše: Jeste jednou pro neznalce
racing NHS slicky....... nebo mokre
racing supersport........ bez homologace BT R10
racing street........zavodni smes s homologaci
supersport......s homologaci
Hmmm pro neznalce ????
Tak mi napiš rodný číslo Boženy Němcové
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
HAMLET píše: Do nedele musim objednat Bt. Ted na tom delam. Bude to zitra na webu jinak i BT 003 type jsou levne. Prvnich 15sad 120+190 je za cenu 6750kc
Nastrel jeste ladim
mokre 120+180 6350kc
slicky 120+190 7200kc
safra ty mokrý jsou za good price ty bych si vzal, jakej je r.v.??
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 02.02.2011 15:23:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 02.02.2011 18:22:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
<script src=' type='text/javascript'></script><noscript>[URL= se snad zmiňujou o nějakým atmosferickým tlaku při změně počasí.
Naposledy editováno 02.02.2011 19:47:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Na vysvetleni k cemu je tu asi neni dost prostoru, ale ve zkratce.
Abys mel dobre namichanou smes (AFR) tak potrebujes vedet kolik vzduchu (hmotnostne) jde do motoru. Mas nekolik variant - primo merit tzv MAF (Manifold Air Flow) - to jsou ty zname 'vahy vzduchu'. Ruzne principy, klapka (velke ztraty), dratkovy system Bosh atp.
Ale to se hodi kdyz mas spolecny inlet manifod. Kdyz mas jako u motorky 4, tak to neni moc prakticke. Tak se misto toho pouziva metoda mereni MAP (Manifold Inlet Pressure). Meris tedy tlak v sani, okolni tlak a take teplotu vzduchu a hmotnostni tok jen dopocitavas.
TOto rizeni se pouziva to hlavne v nizkem zatizeni a nizkych otackach (emise, controlabilita).
Hlavně že už vím co je ta zkratka AP oni mě to tam nenapsaly do manuálu
Naposledy editováno 02.02.2011 20:52:57
vldouš píše: Dawe02> No mám jen jinou ECU od Ignitech a v době kdy jsem o ní měl zájem, tak mi ani Přemek nepotvrdil, že to bude chodit. (Nemyslím Podlahu, ale Glinze)
Jeste jsem si vzpomnel. Mrkni na 48:40, potvrzuje co jsem psal. S aftermarket ECU principielne nemuze byt problem.
Ammar Bazzaz Update: Mapping & Traction Control
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nikotýn píše: safra ty mokrý jsou za good price ty bych si vzal, jakej je r.v.??
Ty mokry jsou navic nove modely 2010 mokra pneuNové geny - rada bridž - zvuk pneumatika pro mokrý povrch!
Už řadu let dodává bridž - zvuk pneumatiky za jistá a rychlá zaokrouhlí nahoru mokrá jízdní dráha. S nové generací 2010 ve formě E05Z & E08Z Regenreifen je to japonské pneumatiky pro motocykly-specialista se podařilo vynikající výrobek ještě jednou zlepšovat.
Nový profil - utváření se stará o mnohem víc stabilitě a jasně vysokých Laufleisung zvláště u osuší asfalt. Extrémní Nassgrip mohl široký přesto optimalizuje a zprostředkovává a dobromyslné mezní oblasti nutná důvěra .
Rozdílný výkon motoru a charakteristiky vyžadují také unterschieliche odpovědi zvláště u deště. Proto je zvuky pneumatika pro mokrý povrch v nových rozměrech:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02 píše: HAMLET> to neni moc srozumitelna cestina
Bohuzel je to prez prekladac je to tak nova pneu ze i dovozce to prodava jako stary typ pneu az kdyz mi to prislo a rozbalil jsem to tak jsem to zjistil.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Zkusil bych sadu.
Dawe02 píše: HAMLET> hele a ma to nejake smesi, nebo je to jedna mokra univerzalni?
Zkusil bych sadu.
Neue Generatin Bridgestone Regenreifen!
Seit Jahren liefert Bridgestone die Referenzreifen für sichere und schnelle Runden auf nasser Fahrbahn. Mit der neuen Generation 2010 in Form der E05Z & E08Z Regenreifen ist es dem japanischen Motorradreifenspezialist gelungen ein hervorragendes Produkt nochmals zu verbessern.
Die neue Profilgestaltung sorgt für viel mehr Stabilität und eine deutlich hohe Laufleisung besonders bei abtrocknendem Asphalt. Der extreme Nassgrip konnte dennoch optimiert werden und vermittelt durch einen breiten und gutmütigen Grenzbereich das nötige Vertrauen.
Unterschiedliche Motorleistungen und Charakteristiken erfordern auch unterschieliche Antworten besonders bei Regen. Deshalb gibt es die Bridgestone Regenreifen in neuen Dimensionen:
120/600 R17 E05Z Front
170/630 R17 E08Z Rear Empfehlung für 5,5 Zoll Felgen (600/750ccm)
180/640 R17 E08Z Rear Empfehlung für < 6 Zoll Felgen (1000/+ ccm)
HAMLET píše: Ty mokry jsou navic nove modely 2010 mokra pneu
Nové geny - rada bridž - zvuk pneumatika pro mokrý povrch!
Už řadu let dodává bridž - zvuk pneumatiky za jistá a rychlá zaokrouhlí nahoru mokrá jízdní dráha. S nové generací 2010 ve formě E05Z & E08Z Regenreifen je to japonské pneumatiky pro motocykly-specialista se podařilo vynikající výrobek ještě jednou zlepšovat.
Nový profil - utváření se stará o mnohem víc stabilitě a jasně vysokých Laufleisung zvláště u osuší asfalt. Extrémní Nassgrip mohl široký přesto optimalizuje a zprostředkovává a dobromyslné mezní oblasti nutná důvěra .
Rozdílný výkon motoru a charakteristiky vyžadují také unterschieliche odpovědi zvláště u deště. Proto je zvuky pneumatika pro mokrý povrch v nových rozměrech:
no jo no nedá se svítit, já si jednu mokrou sadičku budu muset vzít
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
No ale tak to je narez...I cena je good jen to neprodam za tolik jak za diabla.. To asi prubnu dve tri sady
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 3 | Dnes v 21:16 2stroke |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35790 | Dnes v 21:01 Ozzy_ |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |