Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...
a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...
Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
samo záleží na poloměru zatáčky apod...ta zatáčka z obrázku je podle mě docela ostrá..v rychlejší zatáčce tolik "vysedat" potřeba asi nebude...
ale možná je to jinak, v takovém náklonu jsem fakt ještě nejel, ale přijde mně to logické ...
Naposledy editováno 26.01.2011 17:29:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Miši píše: rozhled v té rychlosti nikdo neřeší, si myslím....podle mě je to v takovém náklonu prostě přirozená poloha...pokud bys chtěl v takovém náklonu zůstat tělem v ose motorky, tak za a) nebudeš mít kam strčit tu nohu a celkově by ses tam "nevešel" a za b) tvoje tělo už by bylo natolik bokem od motorky, že by to byla tak velká "páka", že už by to gumy prostě neudržely..musíš přenést váhu co nejvíc "nad motorku"...nevím, jak to jinak popsat ...a za c) ono je to prostě fakt přirozenější ...
ja ti nevim, pro mne je vazne prirozenejsi hodit prdel bokem a vystrcit ven koleno ani ne protoze bych s nim chtel strejchat o zem, ale kvuli vaze - lip se mi tak motorka naklani, a nemusis mit az takovy naklon jako kdyz sedis na motorce rovne)... ale asi jsem vazne jenom zvykly z CBRka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Cosmogagy píše: ja ti nevim, pro mne je vazne prirozenejsi hodit prdel bokem a vystrcit ven koleno ani ne protoze bych s nim chtel strejchat o zem, ale kvuli vaze - lip se mi tak motorka naklani, a nemusis mit az takovy naklon jako kdyz sedis na motorce rovne)... ale asi jsem vazne jenom zvykly z CBRka
přirozenější asi jo, ale pokud tam budeš cpát koleno, tak nebudeš moct tu motorku tak moc naklonit > tzn. zatáčku budeš muset projet menší rychlostí (viz. ti dva, borec vpravo má náklon o kus větší a bude rychlejší)....kromě toho jsou tam další věci, jako je přilnavost předního kola, která je při jízdě "na koleno" horší - proto se strká noha k přednímu kolu, aby se kolo víc zatížilo a přilnavost byla větší...
EDIT: sakra teď se mně to trochu popletlo a s tou "přirozeností" jsem si nějak protiřečil ...v takovém náklonu už mně to koleno přirozenější nepřijde, to už tam nacpat vlastně ani nejde....přirozenější je to možná v obyčejné jízdě, protože se ti kvůli tomu ta motorka líp ovládá...ale na okruhu je to - aspoň pro mě - nepraktický styl...
Naposledy editováno 26.01.2011 17:36:31
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Miši píše: přirozenější asi jo, ale pokud tam budeš cpát koleno, tak nebudeš moct tu motorku tak moc naklonit > tzn. zatáčku budeš muset projet menší rychlostí (viz. ti dva, borec vpravo má náklon o kus větší a bude rychlejší)....kromě toho jsou tam další věci, jako je přilnavost předního kola, která je při jízdě "na koleno" horší - proto se strká noha k přednímu kolu, aby se kolo víc zatížilo a přilnavost byla větší...
EDIT: sakra teď se mně to trochu popletlo a s tou "přirozeností" jsem si nějak protiřečil ...v takovém náklonu už mně to koleno přirozenější nepřijde, to už tam nacpat vlastně ani nejde....přirozenější je to možná v obyčejné jízdě, protože se ti kvůli tomu ta motorka líp ovládá...ale na okruhu je to - aspoň pro mě - nepraktický styl...
prave ze kdyz jsi vysedly ven z motorky a jeste hodis koleno ven, tak pro stejnou rychlost prujezdu nepotrebujes takovy naklon jako kdyz sedis nad motorkou.. protoze tim svym telem posunes teziste soustavy "do zatacky" a motorka nemusi jit az do tak velkeho naklonu...
na druhou stranu je pravda jak rikas ze s nohou vepredu ma predek lepsi prilnavost...
ale je fakt ze na silnici je to asi uplne putna
ale to už jsou asi až zbytečně spekulace...jak jsem řekl, podle mě je to kvůli té přirozenosti (ty ze supersporta to asi vidíš jinak, ale mně to přijde "normální ), v nižších rychlostech kvůli té fyzice a taky kvůli té lepší přilnavosti....o rychlosti se hádat nebudu, tam se bude těžko posuzovat kdo a za jakých okolností bude rychlejší...
Jo,ten člověk,jak to má v p... - to je teda masakr
Naposledy editováno 26.01.2011 20:39:18
Doufám, že se letos třeba v tom Mýtě potkáme
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Ale možná se zase pletu ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
a prujezd uz jsme resili dost, pojdme resit najezd
kontr (jakozto teda najezd do zatacky a zahajeni naklonu - pootoceni riditek na druhou stranu nez chci zatacet) mam tak zazity ze nad tim ani nepremyslim, a delam to automaticky... asi sem to tak delal vzdycky a ani jsem si to neuvedomoval.. jednou jsem ale zkousel ruzne prujezdy a najezdy do zatacek, ruzne zahajeni naklonu, snazil jsem se delat veci i uplne jinak nez delam, vsechno naprosto vedome, i kdyz to treba bylo spatne.. a z celeho odpoledne pokusu mi vyslo ze ten kontr je stejne pri najezdu do zatacky nejlepsi
(a taky teda to ze pri prujezdu je nejlepsi vysednout a vyhodit koleno, ale to fakt bylo jenom tim ze sem jezdil na SS )
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Android.wr píše: ... no je to teda déle 2001 starej kalendář
heh, tehdy tady nekteri (Misi, Pripadovak, Frantas a ja skoro taky) skoro jeste tahali kacera, natoz aby sledovali Supermoto
Naposledy editováno 27.01.2011 11:51:48
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
teorie je v pohodě, ale teď už jen ta léta praktického cvičení ...
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
na frajeřiny je to zbytečně "o hubu", když to člověk moc neumí a prostě mně to přijde v provozu na prd...neříkám, že jsem nezkoušel motorku dostat do "driftu", ale rychle jsem se vyléčil ..ještě je čas, začnu to pilovat až ve chvíli, kdy to bude mít nějaký důvod...
Naposledy editováno 27.01.2011 17:37:06