1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
valibuk píše: JollyJoker> mě do ničeho netahej,já žádnou základnu rozhodně hledat nebudu a uniformu na mě nikdo do nejdelší smrti nenavlíkne
nevíš kterou bys vytáhl že? Ve skříni máš s bleskama, hvězdama a možná se najde i s pruhama
VlastíkPlamínek píše: nevíš kterou bys vytáhl že? Ve skříni máš s bleskama, hvězdama a možná se najde i s pruhama
ty si evidentně koleduješ o problém jednou jsem zalajdačil a vyfasoval na dva roky mundůr,bohužel jsem podcenil problém získání modré knížky byl jsem mladej a blbej,něco jako ty teď1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
valibuk píše: výbornej byl i ten německej puboš,kterej přistál na rudém náměstí asi to s tou bdělostí a ostražitostí nebude tak horký
Byla to tenkrát ostuda jak sviňa a to si Rusko hranice hlídalo.
jednaminus píše: Byla to tenkrát ostuda jak sviňa a to si Rusko hranice hlídalo.
dobrej kousek je neuvěřitelný,že mohl doletět tak daleko a přistát v centru moskvy,kdyby to byl terorista a měl v tom letadle nějakou bombu,tak byl kreml v řiti a konspirativci by tvrdili,že si to zbourali rusove sami,že by tam v životě nemohl nikdo proletět1 reakcí na tento příspěvek Nadzvukové letectvo ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
2 reakcí na tento příspěvek Nadzvukové letectvo ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
1 reakcí na tento příspěvek Nadzvukové letectvo ČR
Zil píše: valibuk> takže stačí zhulenej zedník s s licencí na ultralight
no nevím,asi musíš vědět,kam s tím fláknout a musí toho být dost,on ten reaktor bude festovní.s tou malou věcí by se o to nejspíš rozplácnul a udělal tam maximálně tak mastnej flek1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
Zil píše: maco> stále nic novýho...JSF je prostě F22 s vektorem....nic tak závratnýho....
A taky nic závratnějšího hned zas tak nebude.Omezujícím faktorem je - lidský organismus.Už dneska by ty letadla mohly dělat kousky které ale tělo nevydrží kvůli přetížení atd.Bude to směřovat spíš k bezpilotním letadlům než nějaké umělé gravitaci ála UFO - zbrždění z 12 tisíc km/h během pár sekund na nulu nebo něco podobného...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
Zil píše: JollyJoker> myslím,že trochu přeháníš
Trochu jo,ale né moc.
Přitom vyrábíme perfektní stroje L-159,ze kterých by šla udělat solidní vzdušná síla.
Vím,není to nadzvuk a nějaký je potřeba. Ty Gripeny jsou celkem dobré i to,že jsou "půjčené".
Ale tolik L-159,které jsou uskladněny a jsou neprodejné jen proto,že USA se toto letadlo nehodí do krámu,to je fakt smutné. A to letadlo je ve své kategorii TOP.
Jenže jediné co USA uměly je nacpat do nich vlastní elektroniku,aby byl odbyt.
A transformování letišť byla taky ptákovina. Permanentní přesouvání a nic z toho,jen někdo "dělal svojí práci".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
valibuk píše: maco> na co jsou letadlové lodě,když existuje henten oný?
henten oný je určený pro letadlové lodě (i když mě kdyžtak opravte, tahle verze F-35 je pouze pro námořní pěchotu, nebo i námořníci chtějí verzi pro kolmé starty?)
JollyJoker píše: Trochu jo,ale né moc.
Přitom vyrábíme perfektní stroje L-159,ze kterých by šla udělat solidní vzdušná síla.
Vím,není to nadzvuk a nějaký je potřeba. Ty Gripeny jsou celkem dobré i to,že jsou "půjčené".
Ale tolik L-159,které jsou uskladněny a jsou neprodejné jen proto,že USA se toto letadlo nehodí do krámu,to je fakt smutné. A to letadlo je ve své kategorii TOP.
Jenže jediné co USA uměly je nacpat do nich vlastní elektroniku,aby byl odbyt.
A transformování letišť byla taky ptákovina. Permanentní přesouvání a nic z toho,jen někdo "dělal svojí práci".
Hernajs, asi tě pošlu na ministerstvo tatíkovi trochu poradit kamže a proč má ty prodat ty L-159, když se mu to teď nedaří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
Bludevil píše: henten oný je určený pro letadlové lodě (i když mě kdyžtak opravte, tahle verze F-35 je pouze pro námořní pěchotu, nebo i námořníci chtějí verzi pro kolmé starty?)
taková věc může odstartovat z šífu na vltavě tak proč mají ty lodě tak dlouhou dráhu a chytaj letadla do sítí nebo čeho,když to umí přistávat jako vrtulník?Naposledy editováno 02.03.2012 08:18:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
valibuk píše: taková věc může odstartovat z šífu na vltavě tak proč mají ty lodě tak dlouhou dráhu a chytaj letadla do sítí nebo čeho,když to umí přistávat jako vrtulník?
Protože palivo a limitace vzletové hmotnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
Bludevil píše: Protože palivo a limitace vzletové hmotnosti
to česky znamená,že když se to pořádně naloží,tak to nevzlítne?1 reakcí na tento příspěvek Nadzvukové letectvo ČR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nadzvukové letectvo ČR
valibuk píše: to česky znamená,že když se to pořádně naloží,tak to nevzlítne?
Přesně tak. Při kolmém vzletu negenerují křídla žádný vztlak narozdíl od "normálního" vzletu. Tj. celou váhu stroje tlačí nahoru jen a pouze motor, bez jakékoliv asistence vztlaku. Díky tomu ten letou může startovat naložen jen (plácnu číslo, čísla pro F-35 moc veřejná nejsou...) na 50% maximální vzletové hmotnosti, se kterou je schopen konvečního vzletu. Dále také VSTOL vzlet potřebuje výrazně více paliva, protože se motor lidově řečeno více namáhá. Proto pokud vysloveně vstol vzlet zrovna nutně nepotřebuješ, nebudeš ho zbytečně praktikovat.