globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém při výměně ch. kapaliny
18.12.2010 v 23:29
Ahoj, mám takový problém a tak se chci zeptat. Dneska jsem vyměňoval chladící kapalinu, držel jsem se přesně instrukcí v manuálu tzn. vypustil jsem kapalinu z chladiče a motoru pak vylil zbytek z nádobky pro kontrolu množství, zašrouboval výtoky a pomalu nalíval novou kapalinu do chladiče. V manůálu psali že se má nalít až po okraj chladiče tak jsem to udělat a poté doplnil kapalinu i do nádržky k horní rysce. Dálším krokem bylo nastartovat motor a nechat otevřené víko chladiče aby mohli unikat bublinky jakmile přestanou unikat bublinky mělo se to zavřít a hotovo. Jenže když jsem to nastartoval kapalina po pár sekundách začla přetékat přes okraj. Když jí vyteklo asi tak deci tak jsem to vypnul a v tom momentu hladina v chladiči klesla asi o pět cm. Víko jsem zavřel znovu nastartoval a nechal jet asi 7-8minut pak jsem to vypnul otevrel víko chladice a kapalina vlivem přetlaku vprskla ven. Takže bych prosil o radu co stím ted? Přijde mi to divné protože když když jsem to na začatku otevřel tak ta stara kapalina tam byla až po okraj. Díky moc

Uzavřeno 21.12.2010 v 13:45 uživatelem hriste1009

1 reakcí na tento příspěvek Problém při výměně ch. kapaliny

19.12.2010 v 00:01 | Nahoru | #1
je tam termostat a ten ti to podržel a jak jsi to otevřel tak ti to hodilo z5 protože to bylo přetlakované roztáhlym vzduchem na hlavě takže to nalij , nechej zahřát, potom nech zchladit a otevři dolej a znova a bude to ok , projetí je rychlejší v tom že jak se motorka naklání drncá tak se všechen vzduch dostane nahoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém při výměně ch. kapaliny

19.12.2010 v 00:03 | Nahoru | #2
Mirek12> tak ok dík potom ale nechapu proc mě ten manuál přesvědčoval že to mám nastartovat oterřené a nechat vybublat

(reakce na) Problém při výměně ch. kapaliny

19.12.2010 v 00:11 | Nahoru | #3

hriste1009 píše: Mirek12> tak ok dík potom ale nechapu proc mě ten manuál přesvědčoval že to mám nastartovat oterřené a nechat vybublat

no manuál jsem nečetl, ale dokud neotevře termostat,nebo nevypustíš vzduch před tím termostatem třeba povolením čidla teploty vody atp. bude furt ten vzduch dělat brajgl dokud nevylítá , takže dolejt na max chladič a nádobku, zahřát až bude horkej chladič a nechat zchladnout , natáhne si to aji z nábobky jak to bude chladnout. na studeném otevři a zase dolej , a zvnova a bude to ok, až na studeném motoru po uplnem prohřátí bude kapalina hnedka za víčkem a na nádobce mezi riskama potom stačí dolít pouze vyrovnávačku

Naposledy editováno 19.12.2010 00:12:34

Problém při výměně ch. kapaliny

19.12.2010 v 03:58 | Nahoru | #4
Dolej chladic a zavri ho pak dolej expanzku a nakopni to a nech to dokud nebude horka hadice. Trochu to proturuj a az to schladne tak jenom dolej expanzku. Ta nadobka je tam od toho aby udrzovala chladic plnej a timpadem odvzdusnovala vodni system a pobirala veskerej tlak co je v systemu. Ja u dakarky mam odvzdusnovak tak to naplnim napoprve a hned muzu frcet bez dalsi kontroly Gluck

Problém při výměně ch. kapaliny

19.12.2010 v 08:28 | Nahoru | #5
Myslím, že to jak ti to při otevřeným víčku chladiče je normální, jak šel vzduch ven tak prostě s sebou vzal i tu kapalinu, postupoval jsem stejně na zx10r, jen jsem ten chladič nezalil po vrch úplně (ca 1-2cm pod okraj) a po promačkání hadic a nastartování motoru pomalu dolíval, pak zkontroloval hladinu v expanzce a hotovo.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad


TOPlist