1 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku
zní to jednoduše:))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku
Já jsem zkoušel kamnářskej tmel, ten vydrží hodně velý teploty ale má nevýhodu že je křehkej - pokud ty díly mezi sebou jen nepatrně vibrujou a jsou namáhaný tak se vydrolí.
Dobrej je prej klasickej silikon na motory, ten je do 350°C což na výfuku myslím ani není, max. u vstupu, ale tam nic tmelit nebudeš
Jo a dovnitř seženeš i několik druhů výfukové vaty,prý je děrovaná nebo prošívaná a bůh ví jaká ještě,každá má asi jiné tlumící vlastnosti,tak se můžeš poinformovat a uvidíš,každopádně,pořádně nacpat,jak tu už bylo zmíněno,ta zdar asílu :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku
Obecně si myslím že když ta trubka bude stejně silná jako přívodní svod tak se tím nic nezkazí.
Pro nejlepší efekt je pak dobrý mírně obohatit směs bo s otevřeným výfukem je ve válci větší "průvan"
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku
Já taky řešim výfuk na GSXR ....někdo tvrdí "kup cokoliv , co tam pasuje a neřeš to" a někdo "...na tuhle mašinu musíš koupit něco pořádnýho." jenže prachy už nějak došly a já na drahej nemám. Ale mám pocit, že když to letí 300 se zavřenym vejfuckem, tak to s otevřenym určitě nepojede hůř. Navíc je to stříkačka a tam stejně moc nic nepošteluješ. Na TLko jsem dal výfuky a filtr KN a zajel na brzdu a tam řekli, že je to v pohodě, že to maká, tak jak má a že na tom nemá cenu nic řešit.
Jiná věc je u karbeců. Když dal tady maník na srada KN filtr a otevřený vejfuk, tak to mělo díru jako do pekla a po seřízení sice nahnal vršek , ale krouťák mu naměřili proti papírový sérii skoro o 7Nm menčí.... Já měl tentýž problém tenkrát na GSXF750.... ale, tam jsem to vychytal zvednutím jehly o zoubek. Asi nakonec stejně koupím nějaký IXIL, nebo Viper. Ty jsou za slušný prachy a když píšou , že je to přímo na GSXR 1000, tak to asi budou mít odskoušené.
Taky jsem psal do té firmy, co vyrábí Tenaxy. Je to skoro dva týdny a nikdo nereague... , no asi klasická česká firma.. :|
Jinak ještě k té vatě do výfuku... Jelikož v tom TLku vydržela tak maximálně sezonu, tak jsem tam pořád něco kupoval. To ale dost lezlo do peněz, tak jsem tam cpal takovou vatu do vysokých pecí. Taky je to někdy jako těsnění u kotlů. Ale musel jsem tam ještě dát kolem té trubky jemnou antikorovou síťku a takovou slabou deku , co se používá do výfuku asi na krosky. A pak kolem toho tu vatu. V téhle úpravě to vydrželo nejdýl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku
to Míra GSX : jak to máš spočítané - jak to vlastně funguje ?? ?? jaký má menší výstupní tlak vliv (větší tlak asi uvnitř - jasně - ale co ? jaký to má vliv ?? jak jsi to spočítal ? tady je ta diskuse která mě teď začíná zajímat ... je to ve velikosti(průměru) a počtu děrování vnitřní trubky ?? :rolleyes:
Když dáš na konec toho výfuku zůžené místo tak to bude tišší a naopak.
Na výkon má podle mě vliv v první řadě koordinace směsi a odporu výfuku. Pak platí čím menší odpor výfuku tím větší výkon ale i větší kravál (ale nemá smysl to dělat tlustší než svod, protože tím už nic nenaženeš. Pokud bys to chtěl tišší a chtěl tam dáít třeba jednu přepážku tak by měla být co nejvíc vzadu, ale je to docela sázka do loterie
Velikost děr ve vnitřní trubce bude mít maximálně vliv na sílu tlumení hluku..
1 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku
Mám pocit, že malý průměr svodu=větší rychlost plynů
a velků průměr svodů=malá rychlost plynů z čehož asi plyne to, že větší průměr svodů, že se na něm bude hluk tlumit lépe.
opravte mě jestli se pletu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku
malý průměr -> větší rychlost, větší tlak
větší průměr -> menší rychlost, menší tlak
mělo by to vycházet z bernoullliho rovnice...
p / Q + h * g + w^2 / 2 = konstanta
Q je hustota
p tlak
h rozdíl výšek uvažovaných bodů - ve výfuku je asi možný brát 0
w rychlost proudění
ale jestli vám tyhle sračky připadají zbytečný tak sorry - učím se na mechaniku tekutin :( :puke: :shy: