1 reakcí na tento příspěvek Řazení pod plným plynem
2 reakcí na tento příspěvek Řazení pod plným plynem
to co myslíš ty to se používalo dřív i v závodech u nás.. viděl jsem to na hodně motorkách..
nebylo potřeba "drahé" rychlořadiče.. prostě se vytáhl drát a rozpojovalo se zapalko.. prostě jedeš, držíš full gas a místo mačkání spojky, současně s řazením mačkáš knoflík....
Nevýhodou je že nikdy netrefíš správný čas po který se přeruší přívod proudu a kurvíš tim motor, resp. převodovku.. je to něco "podobného" jako když bys střílel pomocí chcípáku
qickshiftery jsou programovatelné, nastavuješ u nich délku času po kterou vypínají, pracují za pomoci powercommanderů, ignitechů apod. ale jsou už i levnější varianty bez, třeba tady tady (v eshopu)
1 reakcí na tento příspěvek Řazení pod plným plynem
Corela91>jedna věc je rychlořazení quickshifter, a druhá je právě zmiňovaný způsob "ukostřování" resp. odpojování zapalování takovým tím samodomo způsobem.
to co myslíš ty to se používalo dřív i v závodech u nás.. viděl jsem to na hodně motorkách..
nebylo potřeba "drahé" rychlořadiče.. prostě se vytáhl drát a rozpojovalo se zapalko.. prostě jedeš, držíš full gas a místo mačkání spojky, současně s řazením mačkáš knoflík....
Nevýhodou je že nikdy netrefíš správný čas po který se přeruší přívod proudu a kurvíš tim motor, resp. převodovku.. je to něco "podobného" jako když bys střílel pomocí chcípáku
qickshiftery jsou programovatelné, nastavuješ u nich délku času po kterou vypínají, pracují za pomoci powercommanderů, ignitechů apod. ale jsou už i levnější varianty bez, třeba tady tady (v eshopu)
Cau pane,
pouziva tohle rychlorazeni nekdo z okoli na R1? Docela o nem uvazuju. Kvalita, zkusenosti, kurveni motoru??
Corela91>jedna věc je rychlořazení quickshifter, a druhá je právě zmiňovaný způsob "ukostřování" resp. odpojování zapalování takovým tím samodomo způsobem.
to co myslíš ty to se používalo dřív i v závodech u nás.. viděl jsem to na hodně motorkách..
nebylo potřeba "drahé" rychlořadiče.. prostě se vytáhl drát a rozpojovalo se zapalko.. prostě jedeš, držíš full gas a místo mačkání spojky, současně s řazením mačkáš knoflík....
Nevýhodou je že nikdy netrefíš správný čas po který se přeruší přívod proudu a kurvíš tim motor, resp. převodovku.. je to něco "podobného" jako když bys střílel pomocí chcípáku
qickshiftery jsou programovatelné, nastavuješ u nich délku času po kterou vypínají, pracují za pomoci powercommanderů, ignitechů apod. ale jsou už i levnější varianty bez, třeba tady tady (v eshopu)
Spojka s tim ale nemá nic společnýho. Jde o to, že nemusí ubírat plyn a stále drží plnej knedlik !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |