Téma: Velký dieselový kombík do 150k
 
29.3.2010 v 13:24
Ahoj,

jakého bystě si vybrali velkého dieselového kombíka do 150k ? Mě se docela líbila ochcávka, ale třeba někdo přijde s něčím lepším. Rozhodně chci aby to byl velký kombík, takže fobie a spol nepřipadají v úvahu a rozhodně chci aby to byl diesel.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:26 | Nahoru | #1
Oktávka je velký kombík?
Jestli chceš prostor a pohodlí, tak Volvo V70.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:27 | Nahoru | #2
1100Virago> tak samozřejmě že bych chtěl a Volvo se mě moc líbí, ale nevím jak s tou cenou :-/ Tak jako neříkám, že je Oktávka největší v kategorii, ale je to takový střed ne?

Naposledy editováno 29.03.2010 13:28:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:29 | Nahoru | #3
firecracker> totok je velký kombík !!!

[img]

3 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:30 | Nahoru | #4
Pokud chceš něco fakt velkýho, tak bych vybíral mezi BMW E39 530d Touring, Ford Mondeo Combi měl taky něco do 2,5litra v ropě, bo Omegu B 2,5 TDs..

To jsou asík ty největší loďáky, kterejm se ještě nechá říkat osobák..

Oktávka je taky docela velká, rozhodně má víc místa než třebas pašíci od VW a jim podobní..

Ale je to o tom, co od toho auta očekáváš a jak s tím budeš jezdit.. Za mě bych šel to toho Báwa, motor jezdí za relativně rozumný náklady, má dostatek výkonu, pohododlí atd..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:31 | Nahoru | #5
Dina> Kombík a VAN jsou trošku jiný auta.. To je jak kdybys mu hodila GLkovýho medvěda..

1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:33 | Nahoru | #6
Dina je chlap a neber ho vážně

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:36 | Nahoru | #7

P.G.>Dina> Kombík a VAN jsou trošku jiný auta.. To je jak kdybys mu hodila GLkovýho medvěda..



V techničáku je napsáno : dvouprostorové kombi !!!!

Jestli bys chtěla podrobnosti , napiš , mám již třetího , děvče !!

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:36 | Nahoru | #8

dva_hrnce>Dina je chlap a neber ho vážně



to je vážně myšleno , cype !!

1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:40 | Nahoru | #9
zalezi co chces v tom velkym aute vozit .. treba by ti stacila i ta oktavka.. u ostatnich bude myslim ta cena celkem problem.. sehnat neco pekneho (treba e39 530d za 150, nebo v70 d5 bude trosku nerealne)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:40 | Nahoru | #10

1100Virago>Oktávka je velký kombík?
Jestli chceš prostor a pohodlí, tak Volvo V70.



Jedině Volvo 850, V70, pokud máš rád náhon za zadek, tak pak 940 nebo 960

Volvo



Naposledy editováno 29.03.2010 13:42:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:43 | Nahoru | #11

NickSlaughter>Jedině Volvo 850, V70, pokud máš rád náhon za zadek, tak pak 940 nebo 960

Volvo



juuu tam jsou pekny strojky... jeste ze nemam kam to davat a za co porizovat

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 13:48 | Nahoru | #12

assassin>juuu tam jsou pekny strojky... jeste ze nemam kam to davat a za co porizovat



To mi povídej Ale dvě Volva mám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:00 | Nahoru | #13
firecracker: Do 150táců seženeš v pohodě kousky z druhé generace, která je podle mě nejpěknější. I když v těch starších, které už jsou dneska za pár šupů, je zase víc místa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:05 | Nahoru | #14

1100Virago>firecracker: Do 150táců seženeš v pohodě kousky z druhé generace, která je podle mě nejpěknější. I když v těch starších, které už jsou dneska za pár šupů, je zase víc místa.



Zase za stejné peníze koupíš V70 I v plné výbavě včetně nezávislého topení, kůže a všeho co je ve Volvu standard. 103kw se nechá načipovat na 125-128 kw.
Druhá generace je o poznání bezpečnější, ale jsou také dražší náhradní díly. Mě osobně se líbí více generace první stejně tak 850

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:06 | Nahoru | #15
assassin> velikost té oktávky by mě celkem stačila, kdyby byl o fous větší tak bych se samozřejmě nezlobil, psal se větší aby sem někdo netahal Ty fabie a nebo focusy. Ty volvíčka nebo Báva se mě samozřejmě líbí taky, ale ta cenovka ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:08 | Nahoru | #16

firecracker>assassin> velikost té oktávky by mě celkem stačila, kdyby byl o fous větší tak bych se samozřejmě nezlobil, psal se větší aby sem někdo netahal Ty fabie a nebo focusy. Ty volvíčka nebo Báva se mě samozřejmě líbí taky, ale ta cenovka ....



Pokud bude Octavie lépe vybavená, tak cenově od Volva daleko nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:12 | Nahoru | #17
NickSlaughter> jo jo hele teď jsem an to koukal a Ty volva mě příjemě překvapili, není to tak hrozný a řekl, bych že to bude asi lepší autíčko než ta škodověnka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:13 | Nahoru | #18
NickSlaughter: Já v jedničce jezdím a jsem spokojený Ve výbavě mi chybí jen to nezávislé topení a sedadlo řidiče v elektrice, jinak tam mám myslím všechno, co se ve fabrice dát dalo. Hlavně jsem spokojený, že je to ještě původní švédský ingot. Na druhé generaci už se podepisuje vliv Fordu.
Kdysi mě překvapilo, jak si starší 850 proti novějším V70 držely vyšší cenu. U 850 se mi až tak nelíbí ten hranatý interiér. Ale zase v nějaké 740/760 je správně stylový. Tohohle hranáče bych si s chutí pořídil na leštění, akorát živit ho bude asi dost náročné Už jsem jednoho okukoval a jen ten železný nápis "turbodiesel" na zádi vypadal tak masívně, že by se s ním dalo úspěšně zatloukat hřebíky.

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:16 | Nahoru | #19
firecracker> proti Octavii nemohu říci křivého slova, ale jeden velký rozdíl tu je a to sedadla. Ve Volvu se cítím i po 500 km úplně v pohodě, kdežto v Octávce to není úplně ono. Zavítej na Volvofórum a dostaneš spoustu rad, hlavně s tebou klidně zajede servisák na auto kouknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:21 | Nahoru | #20
1100Virago> Já preferuji raději benzínové pohoné jednotky, ale platíš za výkon spotřebou 10-12l/100km. Ale zase 166 kW se hodí při předjíždění
Jo přesně tak, 850 je nehorázná stylovka co se týče designu, bohužel interier je již designově mimo Ale verze T5-R nebo R je velmi ceněná nehledě na interier

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:38 | Nahoru | #21

1100Virago>Oktávka je velký kombík?
Jestli chceš prostor a pohodlí, tak Volvo V70.



pokud je řeč o místu vzadu tak není o čem, ale jinak kufr je velkej zhruba stejně ... Ale jinak bych počítal s dražším servisem a taky s tím že sehnat naftovou neolítanou V70 za solidní peníze může být celkem oříšek.

Oktávka je normální spolehlivý auto s dostupným servisem, tady není co zkazit, ale já bych si stejně koupil volvo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:39 | Nahoru | #22

NickSlaughter>bohužel interier je již designově mimo Ale verze T5-R nebo R je velmi ceněná nehledě na interier



co to povídáš, ten interiér je super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:45 | Nahoru | #23

Stev>co to povídáš, ten interiér je super



Bavíme se stále o 850? Protože ta má interier stylově podobný mé 480 a to už je na dnešní dobu designově mimo, ale je super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:47 | Nahoru | #24
NickSlaughter> ano 850, jak říkáš, na dnešek mimo ale super, však na něj koukám často zevnitř Ale líbit se to bude asi málokomu, já mám starý auta radši.

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:51 | Nahoru | #25

Stev>NickSlaughter> ano 850, jak říkáš, na dnešek mimo ale super, však na něj koukám často zevnitř Ale líbit se to bude asi málokomu, já mám starý auta radši.



Také mám rád starší auta

1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:51 | Nahoru | #26
Já teda nechci nic říkat ale než Volvo tak to radši rozhodně oktávku. Beru to z fin. hlediska.
Mondeo mám já, ale do 150 nevím jestli seženeš něco v přijatelném stavu oproti r.v. třeba budeš mít štěstí, já si nestěžuji. 06 96kw a super celoroční spotřeba okolo 6 litrů.

1 reakcí na tento příspěvek Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:53 | Nahoru | #27
Když diesel, tak Avii v kombajnu(Furgon) . Neděkuj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:54 | Nahoru | #28

firecracker>assassin> velikost té oktávky by mě celkem stačila, kdyby byl o fous větší tak bych se samozřejmě nezlobil, psal se větší aby sem někdo netahal Ty fabie a nebo focusy. Ty volvíčka nebo Báva se mě samozřejmě líbí taky, ale ta cenovka ....



a focus je mensi nez octavia?
a jel jsi v nem nekdy? :D :D

jinak za me - mondeo :)

Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:56 | Nahoru | #29
Astra v kombíku nebo focus taky není špatná volba, s oktávkou je to velikostí na stejno, jak píše Medwed.

(reakce na) Velký dieselový kombík do 150k

29.3.2010 v 14:56 | Nahoru | #30

Macek NX>Já teda nechci nic říkat ale než Volvo tak to radši rozhodně oktávku. Beru to z fin. hlediska.
Mondeo mám já, ale do 150 nevím jestli seženeš něco v přijatelném stavu oproti r.v. třeba budeš mít štěstí, já si nestěžuji. 06 96kw a super celoroční spotřeba okolo 6 litrů.



Ale jak jsem psal dobře vybavená Octavia je za stejné peníze jako Volvo
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist